DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 110)

před rokem od kirekin
|
2 347 385 zobrazení 15 302 odpovědí |
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...109 110 111...837
Přidat příspěvek
DynamoHarry
před rokem

je to to, co vám bylo řečeno nebo to říkáte někomu

Automaticky přeloženo:
před rokem

má někdo co do činění s Gladys Technologies

Automaticky přeloženo:
Jasmo079
před rokem

Být upřímný

tyhle znějí šibalsky

Na googlu jsem nenašel nic, co by se jich týkalo

zpětné zúčtování u vaší banky

Automaticky přeloženo:
před rokem

Banky obvykle o schématech poskytovatelů platebních služeb nic nevědí.

Je to jen standardní reakce banky, autorizovaná, vlastní chyba. Banka nese odpovědnost, pokud zúčtuje zpět transakce 3DS.

Banka by ale musela splnit svou pečlivou povinnost a transakce podle toho nahlásit Mastercard, aby byli obchodníci zablokováni. Je to téměř dokonalý způsob praní špinavých peněz. Žádná možnost zpětného zúčtování, protože chybí účtenky atd.


Automaticky přeloženo:
xxkjxx
před rokem

Co jste nahlásili bance, když jste úspěšně provedli zpětná zúčtování? Jak dlouho vám trvalo nabití zpět? Zůstal jsem u Revolutu. Děkuji

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před rokem

Řekl jsem jim, že vzbuzuji obchodní spor kvůli tomu, že společnost uzavřela můj účet a nevrátila mi peníze. Také jsem jim řekl, že v mé zemi (Spojené království) je nezákonné, aby vám umožnili používat jejich platformu

Automaticky přeloženo:
před rokem

Moje zúčtování trvala několik týdnů. Méně než měsíc. Neměl jsem na účtu žádné peníze, ale měl jsem tam cashback

Automaticky přeloženo:
před rokem

Odvolal jsem se proti rozhodnutí Swedbank (výše) k jejich zákaznickému ombudsmanovi.

Automaticky přeloženo:
grantyoung6 příspěvek smazal/a
grantyoung6
před rokem

Tbh Zkoušel jsem získat peněžní banku z otevřeného bankovnictví a doslova neexistuje způsob, jak nemůžete získat zpětné zúčtování. Zkoušel jsem kontaktovat poskytovatele plateb, který byl WINTERMDSE za cenu kolem 1800 a oni mě teď prostě ignorují, takže peníze taky nikdy nevrátí. Jediný způsob, jak to můžete získat zpět, je, když vám Santeda vrátí peníze, nejsem si jistý finančním ombudsmanem, protože jsem touto cestou nešel. Mám pocit, že nyní máte své odmítnutí z banky, můžete je vzdorovitě kontaktovat, abyste zjistili, zda mohou pomoci. Můžete jim zkusit říct, že máte na své kartě blok hazardu, jste zranitelná osoba a společnost použila špatný kód obchodníka, aby blokování hazardu na vaší kartě obešla, id napište plně připravené prohlášení

Automaticky přeloženo:
xxkjxx
před rokem

Když jsem mluvil s bankou ve stejné věci, řekli mmmm dobře, není to podvod, protože jste provedli platby, rozumíme vaší situaci, ale nemůžeme vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
Materialgirl84
před rokem

Tbh Pochybuji, že některá z těchto pochybných společností vrátí peníze. Chtějí okrást hráče, takže vezmou vše, co dostanou. Jejich klasickou obětí jsou britští hráči, kteří jsou na Gamstop, protože vědí, že lidé se závislostí utratí spoustu peněz

Automaticky přeloženo:
před rokem

Přál bych si, aby existoval nějaký způsob, jak dostat Santeda dolů ve Spojeném království stejným způsobem, jakým byli varováni a pokutováni ve Francii a Austrálii 😡

Automaticky přeloženo:
Renegade99 příspěvek smazal/a
Renegade99
před rokem

Ano, všechna jejich kasina odmítají vrácení peněz – příliš nadšená z vraždy podvodem zranitelných lidí prostřednictvím nelegálních platebních metod

Automaticky přeloženo:
Lottie48
před rokem

Máte e-mail pro Enygmu?

Automaticky přeloženo:
Keiji
před rokem

Máte kontaktní e-mail Enygma?

Automaticky přeloženo:
jimbrooke86
před rokem

Zkoušeli jste u své banky zpochybnit transakci?

Automaticky přeloženo:
před rokem

lol, tak jsem si stěžoval na CEG a oni se postavili na stranu kasina. Jaký vtip, doslova mi ukradli peníze. To je to, co napsali, ani mi to nedává smysl, jen to zní jako hromada žvástů.

Provozovatel dle názoru CEG postupoval v souladu s veřejnými informacemi na svých webových stránkách, na které se Provozovatel odvolával, a rovněž poskytl podpůrná prohlášení.

Hráč založil svůj nárok na (údajném) porušení normy (protizákonné jednání). I kdyby tomu tak bylo, což CEG nebyla schopna prokázat, relativní aspekt protiprávnosti znamená, že norma, kterou pachatel porušil, musela být kodifikována, aby byl chráněn zájem, který byl poškozen. Norma, na které hráč založil své tvrzení, však v tomto konkrétním případě neprojde testem relativity. Ať už je údajné porušení normy v důsledku nesplnění testu relativity cokoli, platí, že provozovatel jednal v souladu s pravidly a předpisy týkajícími se záležitostí týkajících se hráče.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dostal jsem odpověď z banky nyní po téměř 60 dnech. Nezačínají se stížností. Sám jsem podle nich platby schválil. Takže nemůžeme nic dělat. Banky jsou k těmto prasatům zády. Takže jsem teď váš účet v té bance uzavřel. Mohou táhnout

Automaticky přeloženo:
1...109 110 111...837
Jít na stránkuz 837 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky