DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 109)

3 706 553 zobrazení 19 958 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...108 109 110...1 095
Přidat příspěvek
před rokem

Kontaktoval jsem WINTERMDSE e-mailem, zpočátku mi odpověděli a řekli, že to prozkoumají, nyní se mnou úplně vychladli a za poslední týden odpověděli na jakýkoli z mých e-mailů.

Automaticky přeloženo:
před rokem

a také odmítli moje zpětná zúčtování, což jsem provedl s bankou, nevím, jak se jim to podařilo, vzhledem k tomu, že nefungují legálně

Automaticky přeloženo:
před rokem

PRL*TheJansel

PRL*MGtech


Narazil jste někde na tyto dva?

Automaticky přeloženo:
xxkjxx
před rokem

Měli jste něco podobného, ale ne s Wintermads... můj názor na to je... obchodník si pro vás vytvořil účet, zfalšoval záznamy, vymyslel další transakce, které jste neautorizovali, a řekl bance, že jste autorizovali první platbu (což jste pravděpodobně udělali jako já!) Vaše banka viděla, že jste schválili počáteční platbu, a aby si usnadnili život, vzala jejich podvodné důkazy za nominální hodnotu.

Automaticky přeloženo:
xxkjxx
před rokem


Taky na mě přestali reagovat.


Upraveno
Automaticky přeloženo:
xxkjxx
před rokem

Otázka za milion dolarů je, jak prokážete, že jejich důkazy jsou nepravdivé...odpovědi na pohlednici

Automaticky přeloženo:
DynamoHarry
před rokem

Přestat hrát!!!


Automaticky přeloženo:
před rokem

Nevím, po přečtení vlákna beru, že odnikud nedostávám žádné peníze zpět, existuje několik společností jako enigma a tsinda, které poslaly peníze zpět, ale všichni ostatní neodesílají zprávu nebo odmítají zpětné zúčtování lol

Automaticky přeloženo:
před rokem

Přál bych si, abych nikdy nenarazil na žádné z těchto kasin, všechna jsou podvod, zaměřují se na zranitelné lidi. Bance je to jedno, firmě to rozhodně nevadí

Automaticky přeloženo:
před rokem

Také měl někdo nějaký kontakt s CEG gaming, kontaktoval jsem je 8. června, uznali mou reklamaci. Po asi 2 týdnech jsem znovu napsal, co se děje, a řekli, že potřebují více času. Neodpovídají na vlákno. Musel jsem je kontaktovat přímo. Podařilo se někomu získat peníze z konkrétního kasina s pomocí CEG?

Automaticky přeloženo:
xxkjxx
před rokem

Jaký je kontakt na Enygma?

Automaticky přeloženo:
xxkjxx
před rokem

Která banka odmítla vaše zpětné zúčtování a proti kterému kasinu a poskytovateli plateb

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nejsem si jistý kontaktem na Enigmu. Naúčtoval jsem zpět bance a oni vrátili peníze. Společnost WINTERMDSE odmítla moje zpětné zúčtování. Čekám, jaké důkazy nám poslali, aby uvedli své důvody. Bankuji s Barclays

Automaticky přeloženo:
před rokem

Další věc. WINTERMDSE se druhý den pokusil vytáhnout peníze z mé banky. Banka to odmítla

Automaticky přeloženo:
Anonymized840
před rokem

Prostřednictvím zpětného zúčtování s bankou došlo ke sporu

Automaticky přeloženo:
Anonymized840
před rokem

Dostal jsem dopis od banky na mé APP, že se pokusili přijmout platbu, a zadní strana to zablokovala a kontaktovala je.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Obdrželi jsme vaši stížnost na kartu a poté jsme prověřili, zda za ni máte nárok na náhradu

částky, které jste u nás požadovali. Při vyšetřování vašeho případu jsme to sestavili

informace, které jste uvedli při reklamaci karty a poté je porovnali s technickými

údaje a podmínky, které se vztahují na vaši kartu.

Nákupy, které požadujete, jste provedli sami, ale uvedli jste, že by podle vás měla banka

odmítli provést transakce, protože transakce se týkají herních transakcí.

Podle nařízení o hazardních hrách tam musí poskytovatelé platebních služeb odmítat platební příkazy

se používá a kde byla autorizace provedena pomocí kódu MCC 7995, vše níže

podmínkou, že transakce kartou proběhne u prodejní společnosti, která by měla mít švédskou herní licenci

ale komu chybí. Protože kód MCC 7995 nebyl použit v žádné z transakcí

jak tvrdíte, banka neměla povinnost předmětné transakce odmítnout.

Vy sami jste odpovědní za to, kterým stránkám poskytnete údaje o své kartě a za jejich pročítání

podmínky, které se vztahují na prodejní společnost, se kterou uzavřete smlouvu.

Banka provedla transakce správně v souladu s platebními instrukcemi, které máte

vlevo, odjet.

Neexistuje žádný důvod, abyste banku požadovali obnovení vašeho účtu reklamací

množství. Banka se proto rozhodla reklamaci vaší karty nevyhovět.

V přiloženém informačním listu si můžete přečíst, kam se můžete ve vašem případě obrátit, pokud ano

domnívá se, že rozhodnutí banky je nesprávné.

Automaticky přeloženo:
před rokem


Taky na mě přestali reagovat.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Chápu, že to asi není nejhezčí, když vám někdo přestane odpovídat, ale chovejte se prosím slušně a podobná slova si nechte pro sebe.

Automaticky přeloženo:
DynamoHarry
před rokem

Vím, kdo to je, ale ty peníze nedostaneš zpět. Dokonce jsem kontaktoval poskytovatele plateb, který tvrdí, že je kontaktoval mým jménem.


mgtechstores.com

thejansel.com


obě e-mailové adresy na webových stránkách jsou falešné

Automaticky přeloženo:
DynamoHarry
před rokem

Takže banka stojí na jejich straně! Pěkné a vážné. Co ale čekat od banky, která dříve v těchto oblastech prala peníze

Automaticky přeloženo:
1...108 109 110...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.