DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 103)

před rokem od kirekin
|
2 348 934 zobrazení 15 316 odpovědí |
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...102 103 104...838
Přidat příspěvek
Anonymized847
před rokem

mé bance byly vráceny peníze z autorizované transakce platební službě nigerijského obchodníka. Bylo to vyšetřováno jako podvod.

Automaticky přeloženo:
Katze1337
před rokem

Kdo při zdravém rozumu by dal POA úplně cizímu člověku.

Automaticky přeloženo:
Honorher
před rokem

Co jste řekl bance? A jak dlouho trvalo vyřízení?

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před rokem

Takže mi vlastně zablokovali kartu, protože zjistili podezřelou transakci. Musel jsem jim zavolat, abych to odblokoval, a zeptal jsem se, jestli jsem provedl transakci s motiv8. Řekl jsem ne, k čemu to je. Řekli, že je to v Nigérii a jsou to profesionální služby. Řekl jsem, že jsem o nich nikdy neslyšel. Zpochybnila načasování transakce a také řekla, že jsem ji autorizoval prostřednictvím 2FA, a proto nebudu moci zahájit zúčtování, ale bude to předáno týmu pro podvody, aby to prošetřil. Peníze byly na mém účtu o týden později.

Automaticky přeloženo:
před rokem

otázka – získání refundace od těchto poskytovatelů plateb, pochází přímo od nich, nikoli od kasina? Nebo pak pronásledují kasino?

Automaticky přeloženo:
před rokem

omlouvám se ještě ode mě. Kdokoli má kontaktní údaje na poskytovatele plateb pro následující:


Peněženka CP

moje dodávka

zpaympf*theplatina

Dotascanner

Cscannerr

yellowbitmasters

hodní bestie

super vítězové por


získal s nimi transakce kolem 6000 $

Automaticky přeloženo:
před rokem

Přestaňte s tímto nesmyslem zveřejňovat zprávy, které jste odeslali poskytovatelům, toto si přečtou odpovědné osoby nebo jiní lidé, pak nebude žádná odezva.


Každý, kdo má mozek, bude moci dát čtyři řádky na papír a požádat o vrácení peněz.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Katze1337
před rokem

Přečtěte si co?

Automaticky přeloženo:
Anonymized847
před rokem

Zkopírujte a vložte zprávy!

Automaticky přeloženo:
Katze1337
před rokem

Kde jsou?? Omlouvám se, přišel jsem pozdě do vlákna, takže pokud můžete poradit číslo stránky, byl bych vám vděčný

Automaticky přeloženo:
před rokem

Je zaměřen na každého, kdo si přečte tento příspěvek a kontaktuje poskytovatele. Pokud je stejná zpráva odeslána 43krát, nezdá se to příliš vážné.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zní to, že večírek pro vrácení peněz je u konce a hlášení vaší bance je další nejlepší věcí?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, zcela irelevantní dotaz k danému vláknu. Neví někdo, kde mohu smazat svůj účet na tomto fóru?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, zcela irelevantní dotaz k danému vláknu. Neví někdo, kde mohu smazat svůj účet na tomto fóru?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, chceš smazat svůj účet?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ano prosím 🥰

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ahoj Jaro, mimo téma. Již dříve jste zmínil, že vás kontaktovala 2 kasina ohledně odstranění tohoto fóra a chtěli jste s nimi mluvit, ale bez úspěchu. Řekl jste, že ještě nejste připraven sdělit jména kasin, protože jste jim dal ještě několik dní. Byla k tomu nějaká aktualizace?😊

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jak se všichni mají. Odvážili jste se provést nějaká zpětná zúčtování ze své banky? Pamatujte, že je to vaše právo jako spotřebitele.

Automaticky přeloženo:
Anonymized641
před rokem

Mám průběžnou stížnost 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Má někdo informace a zkušenosti s rampnow.io (Polsko)??

Automaticky přeloženo:
před rokem

Aktualizace o PayOps ..... nyní oslovili Santeda Group ... uvidíme, co se stane. Alespoň nějaká akce teď probíhá.

Automaticky přeloženo:
1...102 103 104...838
Jít na stránkuz 838 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky