DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 102)

před rokem od kirekin
|
2 396 029 zobrazení 15 408 odpovědí |
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...101 102 103...843
Přidat příspěvek
Anonymized847
před rokem

Dobře, to samé pro mě. Stále jsem ale nepochopil, zda Vám přišly vágní emaily o zrušení plateb nebo zda Vám právě přišly automatické emaily, že Váš email byl úspěšně přijat. Děkuji

Automaticky přeloženo:
Anonymized840
před rokem

Je to dlouhá doba? Zkusili jste jim poslat zprávu znovu? Osobně jsem od nich dostal rychlou odpověď. Také jsem je informoval o nelegálních platbách za hazard. Moc si z nich nedělám naděje, ale i tak bych chtěl zpět své peníze, které zmizely ve větru a nikdy se nedostaly ani do kasina.

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před rokem

Ne, dostal jsem automatické e-maily se zprávou „Platba zrušena". Neměl žádné peníze, takže uvidím, co to všechno znamená, až jejich zástupce odpoví.

Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nevíte někdo, kdo je náhodou poskytovatel plateb pro goldenbet?

Automaticky přeloženo:
2scottjason
před rokem

Stejně to bývalo Paydo nebo PayOp.

Automaticky přeloženo:
Anonymized847
před rokem

Ještě jednou děkuji za pomoc, kontaktoval jsem oba

Automaticky přeloženo:
Anonymized847
před rokem

Zajímavý. Který den jste podali stížnost ohledně platby a kdy jste tento e-mail obdrželi?

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před rokem

Včera, e-mail přijat dnes.

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před rokem

Ohhh, zobrazuje se jako NikoTPF*FAQSOLUTIONS

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před rokem

Ano, stále se snažím získat kontakt na ZP Telephono003....pokud někdo něco najde, dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před rokem

Díky, teď jsem jim poslal e-mail, hádám, že budu mít štěstí, když mi z vaší zprávy vrátí peníze?

Automaticky přeloženo:
Anonymized840
před rokem

Nebude to účet kasina, protože je více než rok uzavřen! Počkám a uvidím, jaká bude oficiální odpověď.

Automaticky přeloženo:
2scottjason
před rokem

Myslím, že máš štěstí. Protože jsem nastoupil do vlaku příliš pozdě a dostal jsem odpověď, kontaktujte svou banku.

Automaticky přeloženo:
Anonymized847
před rokem

Může to být začátek tzv. "vymáhání" / spor o platbu a výplata platbu zadrží, dokud se případ nevyřeší jedním/druhým způsobem.

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před rokem

Dosud jsem od nikoho neobdržel vrácení peněz, pouze jsem poslal e-maily bance, společnosti a několika poskytovatelům plateb. Myslím, že jsem také nastoupil do vlaku příliš pozdě

Automaticky přeloženo:
2scottjason
před rokem

Nicméně bych řekl, že to zkus. Také jsem vstoupil příliš pozdě a stále se mi podařilo získat jednu náhradu.

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před rokem

Děkuji a budu

Automaticky přeloženo:
Anonymized840
před rokem

Nebudu zveřejňovat, co jsem napsal, dokud nepošlou konečnou odpověď...bez urážky! Pokud to půjde, rád se podělím.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před rokem

Nechal jsem zaplatit transakci Motiv8 Techn. Umístěný v Nigérii. Moje banka řekla, že nemohli podat zpětné zúčtování, protože jsem použil 2FA, ale šlo to týmu pro podvodníky a včera jsem obdržel refundaci zpět na svůj účet.

Automaticky přeloženo:
1...101 102 103...843
Jít na stránkuz 843 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky