FórumKasinaZodiacbet Casino - všeobecná diskuze

Zodiacbet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od noni0706
|
4487 zobrazení 26 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 10 měsíci

Připomínám, že stížnost se týká kasina zodiacbet

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Leeamaria byl odstraněn
Leeamaria
před 6 měsíci

Ahoj, vidím, že máš vážný problém. Řekl bych však, že se stejným případem jsem se již setkal, takže to není úplně běžné, ale není to nic, na co by se kasino také nemohlo poptat.

Pokud tedy chcete účet zavřít, zkusil bych spolupracovat s kasinem a pokud problém přetrvává, můžete nás kontaktovat a my se pokusíme pomoci.

Samozřejmě není normální čekat 10 dní na odpověď na jeden e-mail, takže bych se snažil poskytnout vše, co kasino potřebuje, pokud chcete, aby to bylo vyřešeno co nejdříve.

Myslíš, že to uděláš nebo to necháš a nebudeš tady hrát?

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Leeamaria byl odstraněn
Leeamaria
před 6 měsíci

Nemyslím si, že bys byl jediný s takovým pohledem a všichni se můžeme rozhodnout, jestli to zkusíme, nebo to necháme tak, jak to je. Myslím, že jsi jasně vyjádřil svůj názor.

Ať se ti daří ve všem, co děláš. 😉

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Tak se snažím zavřít svůj účet u Zodiacbet už 2 měsíce, prostě to nejde, může mi někdo pomoci? Odeslal jsem 25 e-mailů a dosud jsem nedostal odpověď. Když kontaktuji live chat, prostě mi dají e-mail a já musím poslat další e-mail, jde to dál a dál. Pokud dám chatu špatnou recenzi, budu z chatu vyloučen a už je nebudu moci kontaktovat, protože si myslí, že když dám špatnou recenzi, bude to mít na ně špatný dopad. Prosím pomozte!

Automaticky přeloženo:
Jayjay01
před 3 měsíci

Dobrý den, už je to dlouho, co jste se pokusili uzavřít účet. Takže když jim pošlete e-mail, odpoví vám a dají vám rozumnou odpověď, nebo jste nic neslyšeli? Vím, že jste psali, že jste nedostali odpověď, ale nepřipadá mi logické, abych vám napsal, abych jim poslal e-mail a pak neodpověděl.

Pokud potřebujete pomoc a nevíte, jak dál, můžete nám zkusit podat stížnost a uvidíme, co můžeme dělat.

Odkaz najdete zde . ⬅️

Myslíš, že do toho půjdeš?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Dobrý den Jaro,


Ano, taky mi to nedává smysl, ale je to tak: vždy mi dají stejnou e-mailovou adresu a musím poslat další e-mail, a to už jsem poslal několik e-mailů. Mohu to zkoušet znovu a znovu, ale nic se nemění, nekontaktují se. Živý chat nic nezmůže. Včera jsem poslal další email. Ve všech ostatních kasinech to trvá 2 dny, ale tady to rozhodně netrvá 2 dny.

Automaticky přeloženo:
Jayjay01
před 3 měsíci

No, pokud je to tak a vaši žádost budou ignorovat, pak bych pokračoval a podal stížnost, jak jsem uvedl ve své předchozí odpovědi. Nechal jsem tam odkaz, takže pokud máte zájem pomoci, můžete to zkusit. Co říkáte?🤔

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky