Ahoj, vidím, že máš vážný problém. Řekl bych však, že se stejným případem jsem se již setkal, takže to není úplně běžné, ale není to nic, na co by se kasino také nemohlo poptat.
Pokud tedy chcete účet zavřít, zkusil bych spolupracovat s kasinem a pokud problém přetrvává, můžete nás kontaktovat a my se pokusíme pomoci.
Samozřejmě není normální čekat 10 dní na odpověď na jeden e-mail, takže bych se snažil poskytnout vše, co kasino potřebuje, pokud chcete, aby to bylo vyřešeno co nejdříve.
Myslíš, že to uděláš nebo to necháš a nebudeš tady hrát?
Hi, I see you have a serious problem. However, I would say that I've encountered the same case before, so it's not completely common, but it's not something that the casino can't inquire about either.
So if you want to close the account I would try to cooperate with the casino and if the issue persists you can contact us and we will try to help.
Of course it is not normal to wait 10 days for a reply to one email, so I would try to provide everything the casino needs if you want it to be resolved as soon as possible.
Do you think you will do that or just leave it and not play here ?
Nemyslím si, že bys byl jediný s takovým pohledem a všichni se můžeme rozhodnout, jestli to zkusíme, nebo to necháme tak, jak to je. Myslím, že jsi jasně vyjádřil svůj názor.
Ať se ti daří ve všem, co děláš. 😉
I don't think you would be the only one with such a view and we can all decide whether to give it a try or leave it as it is. I think you've clearly made your point.
May you do well in everything you do. 😉
Tak se snažím zavřít svůj účet u Zodiacbet už 2 měsíce, prostě to nejde, může mi někdo pomoci? Odeslal jsem 25 e-mailů a dosud jsem nedostal odpověď. Když kontaktuji live chat, prostě mi dají e-mail a já musím poslat další e-mail, jde to dál a dál. Pokud dám chatu špatnou recenzi, budu z chatu vyloučen a už je nebudu moci kontaktovat, protože si myslí, že když dám špatnou recenzi, bude to mít na ně špatný dopad. Prosím pomozte!
So I've been trying to close my account at Zodiacbet for 2 months, it just doesn't work, can anyone help me? I've sent 25 emails and haven't received a response yet. When I contact the live chat they just give me the email and I have to send another email, it goes on and on. If I give the chat a bad review, I get banned from the chat and am not allowed to contact them anymore because they think that if I give a bad review it will have a bad effect on them. Please help!
Also ich versuche seit 2 Monaten mein Konto bei Zodiacbet zu schließen, funktioniert irgendwie nicht, kann mir da eventuelle jemand helfen? ich habe 25 Emails gesendet, und bis lang nicht eine Antwort erhalten. Wenn ich den Livechat kontaktiere geben sie mir einfach die Email und ich soll noch mal eine Email senden, das geht immer so weiter. Wenn ich dem Chat eine schlechte Bewertung gebe, werde ich vom Chat gebannt und darf sie nicht mehr kontaktieren weil sie meinen wenn ich eine schlechte bewertung abgebe hat es eine schlechte Wirkung auf sie. Bitte um hilfe!
Dobrý den, už je to dlouho, co jste se pokusili uzavřít účet. Takže když jim pošlete e-mail, odpoví vám a dají vám rozumnou odpověď, nebo jste nic neslyšeli? Vím, že jste psali, že jste nedostali odpověď, ale nepřipadá mi logické, abych vám napsal, abych jim poslal e-mail a pak neodpověděl.
Pokud potřebujete pomoc a nevíte, jak dál, můžete nám zkusit podat stížnost a uvidíme, co můžeme dělat.
Odkaz najdete zde . ⬅️
Myslíš, že do toho půjdeš?
Hi, it's been a long time since you've tried to close an account. So when you send them an email, do they reply to you and give you a reasonable answer or did you not hear anything ? I know you wrote you haven't received a response but it is not logical for me form the to write you to email them and then not responding.
If you need help and don't know what to do next, you can try lodging a complaint with us and we'll see what we can do.
You can find the link here. ⬅️
Do you think you'll go for it ?
Dobrý den Jaro,
Ano, taky mi to nedává smysl, ale je to tak: vždy mi dají stejnou e-mailovou adresu a musím poslat další e-mail, a to už jsem poslal několik e-mailů. Mohu to zkoušet znovu a znovu, ale nic se nemění, nekontaktují se. Živý chat nic nezmůže. Včera jsem poslal další email. Ve všech ostatních kasinech to trvá 2 dny, ale tady to rozhodně netrvá 2 dny.
Hello Jaro,
Yes, it doesn't make sense to me either, but it's like this: they always give me the same email address and I have to send another email, and I've already sent several emails. I can try again and again but nothing changes, they don't get in touch. The live chat can't do anything. Yesterday I sent another email. At all other casinos it takes 2 days, but here it definitely doesn't take 2 days.
Hallo Jaro,
Ja ist für mich auch nicht Logisch, aber es ist so, dass die mir immer die Selbe Email Adresse geben und ich soll eine weitere Email senden, und ich habe schon mehrere Emails gesendet. ich kann es immer wieder veruschen aber nichts ändert sich, die melden sich ja nicht. der liveChat kann nichts machen. Gestern habe ich wieder eine Email gesendet. Bei allen anderen Casinos geht das innerhalb 2 Tage aber hier, geht es keineswegs 2 Tage.
No, pokud je to tak a vaši žádost budou ignorovat, pak bych pokračoval a podal stížnost, jak jsem uvedl ve své předchozí odpovědi. Nechal jsem tam odkaz, takže pokud máte zájem pomoci, můžete to zkusit. Co říkáte?🤔
Well, if that's the way it is and they ignore your request, then I would go ahead and file a complaint as I mentioned in my previous reply. I've left the link there so if you're interested in helping, you can give it a try. What do you say ?🤔
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.