FórumKasinaZodiacbet Casino - všeobecná diskuze

Zodiacbet Casino - všeobecná diskuze

před rokem od noni0706
|
4599 zobrazení 26 odpovědí |
|
1 2
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Zodiacbet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem


Ahoj všichni


Myslím, že jsem tu recenzi kasina četl příliš pozdě..?


Ale uvidíme..

Za poslední dva dny jsem tam vložil asi 1000 eur..


(Vše bez jakýchkoliv bonusů a vše s mou Skrill Wallet)


A teď dávám 1200 i se Skrillem za výběr..


Nahrál jsem všechny požadované dokumenty!

(a dokonce si musel udělat selfie s webkamerou...?)


A vyřízení trvá podle chatu 48 hodin


Nicméně při čtení recenzí zde se obávám, že to bude trvat déle..? 🙁


Ale uvidíme, budu hlásit...

Automaticky přeloženo:
Barny1100
před rokem

Dobrý den, děkujeme, že jste se podělili o své zkušenosti a určitě se na nás později vraťte se zpětnou vazbou. Ujišťuji vás, že poskytnutí fotografie pomocí webové kamery je zcela normální. Kasina často vyžadují fotografie hráčů a spoustu různých dalších dokumentů k prokázání jejich totožnosti. Zůstaňte v kontaktu, prosím. Jsem zvědavý, jak se věci vyvinou a také mě mrzí, že jste na takové kasino narazili, toto kasino opravdu nebyla dobrá volba. 😕🏴‍☠️

Automaticky přeloženo:
před rokem

Sama jsem překvapená

kvůli všem negativním recenzím, které jsem všude četl.


Ale opravdu jsem dnes dostal peníze na Skrill za 48 hodin zpracování..!


A k mému úžasu bez odmítnutí dlouhých dokumentů... file


Automaticky přeloženo:
Barny1100
před rokem

To je opravdu milé překvapení! 🙂

Stále mám obavy z velmi špatné pověsti.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Také nechápu tu spoustu špatných recenzí, měl jsem stejnou zkušenost, ověření proběhlo rychle a bez problémů, žádné žádosti o další doklady a výplata byla stejně rychlá v peněžence, takže zde nemám co vytknout srovnání v mnoha dalších kasinech, jako je toto, mají vysoké hodnocení

Automaticky přeloženo:
simplyme
před rokem

Ahoj.

Věřím, že jsem našel důvod:

file

https://casino.guru/complaints/unresolved

Tolik černých bodů + velmi nespravedlivé podmínky.

To je nešťastné, že to zástupce kasina nezajímá. 🙁

Automaticky přeloženo:
před rokem

Také jsem četl tyto stížnosti a s touto vysokou sumou je samozřejmě mnoho černých bodů. Mohu jen říci, že kasino bylo ve všech ohledech velmi vstřícné k zákazníkům a to je pro mě velmi důležité. To nemohu říci o mnoha velkých kasinech zde. V T&c je napsáno, že nesmíte mít duplicitní účty a chápu, že kasino potom neplatí, protože bonusy jsou také poskytovány na účet a to je vstřícnost od kasina a pokud to pak pošlete dvakrát, myslím, že je pro všechny fér vůči ostatním, pokud toho, kdo má duplicitní účet, potrestáte tím, že mu nevyplatíte jeho peníze.

Automaticky přeloženo:
simplyme
před rokem

Je dobře, že máte tak pozitivní zkušenosti s jakýmkoli kasinem.

Je smutné, že pokud jde o stížnosti, ačkoli s vámi obecně souhlasím, pravděpodobně jste přehlédli skutečný problém. Kasino neposkytlo jediný důkaz na podporu svého rozhodnutí nezaplatit všechny tyto hráče.

Nejprve musíte prokázat, že se jedná o stejného hráče – nejlépe ověřením, poté byste měli zvážit, zda hráč při vytváření dalšího účtu nezískal nespravedlivou výhodu nad kasinem.

Četl jsi to?

https://casino.guru/zodiacbet-casino-player-has-been-accused-of-opening

Takový případ určitě potřebuje alespoň dobré vysvětlení ze strany kasina, řekl bych.

Všechny tyto stížnosti byly uzavřeny jako „nedostatečné důkazy z kasina".

Toto kasino bych nikomu nedoporučoval a doufám, že nenarazíte na žádné problémy.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Takže zde na tomto fóru vidím většinou špatné recenze a mohu jen říci, že jsem chtěl vyvrátit to, co se o tomto kasinu říká, ale pozadí často není zpochybňováno Myslím, že je v zájmu kasina postavit se za svou pověst I znovu opakuji, že jsem tyto kasinové hry nehrál tak dlouho, ale zatím mám nejlepší zkušenosti, ať už jsem vyhrál nebo prohrál, mám zde super přátelskou podporu a všechny věci, které jsou relevantní a dobré pro hodnocení kasina, jako je jako ověření metody vkladu metody výběru doba zpracování jsou pro zákazníky velmi přátelské a pozitivní.

Automaticky přeloženo:
simplyme
před rokem

Velice vám děkuji, že jste si udělal čas a vložil sem svůj názor. 👌

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý večer

Mám velké problémy vyhrát v tomto kasinu.

můžete mi pomoct, nikdo neodpovídá.

Tisíceré díky

Automaticky přeloženo:
Simocos19
před 11 měsíci

Ahoj, první věc, kterou jsem udělal, bylo podívat se na bezpečnostní index kasina a zjistit, že to není nejbezpečnější volba hrát v tomto kasinu.

Pokud jde o váš problém, nemůžete si vybrat peníze, které jste zde vyhráli? Jak dlouho vaše situace trvá? Mohl byste mi říct trochu víc, abych lépe porozuměl situaci a pokusil se vám pomoci?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Děkuji moc, zatím je to jen pár dní, ale nikdo se neozývá a pro mě to zní jako podvod

Automaticky přeloženo:
Simocos19
před 11 měsíci

Vím, jak se cítíte, když od kasina nedostanete žádnou odpověď, protože to může být někdy uklidňující, když dojde na řešení výběru. Vždy si myslím, že je nejlepší vědět, co se děje a ať už je problém jakýkoli, kasino by mělo komunikovat. Rád bych však také upozornil, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběru, takže zatím bych nebyl skeptický a uvidíme, jak se situace bude dále vyvíjet. Pokud se tato situace nepohne kupředu a nadále nedostáváte žádné odpovědi a kasino nic nevyřeší, přejdeme k dalšímu kroku.

Bude tedy možné mě informovat o tom, jak se případ vyvíjí?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dodnes mě žádali o dokumenty zasílané každý den, vymýšlejí dokumenty a dva dny už nereagují

Automaticky přeloženo:
Simocos19
před 11 měsíci

Dejme jim ještě nějaký čas, aby si dokumenty prohlédli a vyhodnotili je. Určitě se neustále ptejte kasina, v jaké fázi se nachází, a pokud nebude déle odpovídat, pokusíme se vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Moc děkuji, už 4 dny a nepřetržité emaily a chaty se nikdo neozval, můžete pokračovat a jít dál?

Tisíceré díky

Automaticky přeloženo:
Simocos19
před 11 měsíci

Dobrý den, jelikož vidím, že se nic nevyřešilo, doporučil bychotevřít reklamaci na tomto odkazu .

Doufám, že Vám pomůžeme a vše se nakonec vyřeší a dobře dopadne. Zkřížené prsty. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Nemohl jsem to udělat z odkazu, prosím pomozte mi, odebrali mi výběr bez důvodu a zrušili ho a teď jsem musel udělat další

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky