DomůFórumKasinaZeusWin Casino - všeobecná diskuze

ZeusWin Casino - všeobecná diskuze

4 144 zobrazení 25 odpovědí |
před rokem
|
1 2
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s ZeusWin Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Ahoj.

Mám problémy s výběrem, protože jsem dlouho čekal na svůj první výběr.


Také mám problém dostat se do kontaktu s něčím jiným než s livechatem, který mi moc nepomohl. Doufám v dialog, protože jsem vyhrál ještě něco navíc.


s pozdravem

Nikolai

Automaticky přeloženo:
před rokem

ahoj lidi,

Nejste si jisti, zda je to problém, ale od 30. července čekáme na výběr 5 000 NOK (cca 500 EUR).


Také vyhráli více a mají nízké možnosti výběru.


Může pomoci nějaký personál?

Automaticky přeloženo:
nikobred83
před rokem

Dobrý den. Mohu se zeptat, zda je váš účet v tomto kasinu plně ověřen? Jsou na vašem účtu nějaké informace o vašem výběru? Jako když to třeba čeká.🤔

Vidím, že maximální výběr je 500 EUR za den a 7 000 EUR za měsíc, takže musíte dodržet tyto limity, abyste měli jistotu, že bude vše schváleno.

Mohli bychom se pokusit pomoci, ale náš reklamační tým je schopen zasáhnout v každém případě až po uplynutí 14denní lhůty, takže doufejme, že to dostanete dříve a nebude potřeba žádný zásah.

Dejte nám prosím vědět, jak to jde, a my vám rádi pomůžeme.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj ještě jednou. Snažil jsem se ověřit, ale není to možné, pokud se nezeptají.


V sobotu jsem dostal výběr 500 eur a požádal jsem o nový a čekání začíná znovu. Problém je v tom, že jsem vyhrál větší částku a při tomto tempu mi bude trvat roky, než se stáhnem, pokud mě jejich VIP tým nebude moci kontaktovat a dohodnout se. Vsadil jsem několik stovek k a neměl by být problém mě kontaktovat. První výběr trval 13 dní.

Automaticky přeloženo:
nikobred83
před rokem

Ahoj!

Říkáte, že to bude trvat roky? Vím, že to může znít divně, ale chci vám poblahopřát, protože i jednoduchý postup počítání ukazuje na ohromné množství.

Nevadilo by vám podělit se o částku? Nemusíte, pokud je vám to nepříjemné; Jsem jen zvědavý.

Pokud však rozumím podrobnostem správně, ještě jste si svůj účet nenechali ověřit, i když vlastníte malý kousek obrovské výhry. Je zřejmé, že vaší nejvyšší prioritou je spolupracovat s členem týmu VIP manažerů na zajištění pohodlnějších limitů výběru.

Pravděpodobně jste již vyzkoušeli standardní možnosti, jako je společný kanál podpory a tak dále, nemám pravdu?

Snažím se zjistit, jestli ti můžu být k něčemu...



Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.


asi 28 tisíc eur. Snažil jsem se dostat do kontaktu s VIP týmem atd. Poslední wdraw trval 13 dní 500 euro.


můžete mi pomoci dostat se do kontaktu se správným týmem?

Automaticky přeloženo:
nikobred83
před rokem

Oh, vidím. No, upřímně, nemůžu vás dostat do kontaktu s jejich VIP managementem. Kontakt nevlastním.

Pokud jsem pochopil, kasino koneckonců platí, ale stále můžete zkusit podat oficiální stížnost. Jste obeznámeni s touto funkcí? Uvidíme, zda existuje způsob, jak vám pomoci.

Mám však otázku: Platí limit pro výběr ve výši 7 000 EUR měsíčně? Řekl bych, že je lepší zadat jeden maximální výběr za měsíc, než zkoušet denní limit znovu a znovu.

Je možné, abyste to zkusili?




Automaticky přeloženo:
před rokem

Samozřejmě mám neustále otevřený maximální počet čekajících výběrů, ale s tímto časovým rámcem a časem, který používají na jeden výběr, nebudou schopni zaplatit 70 000 měsíčně, s čímž bych byl dobrý.


Jsem otevřen odeslání formální stížnosti, pokud mi poradíte, jak na to.


Už jste byli v kontaktu s tímto kasinem?

Automaticky přeloženo:
nikobred83
před rokem

Ano chápu, bylo by to asi na dlouho ale jestli je takový limit nevím jestli se to nějak navýší.

Každopádně pokud máte zájem,můžete podat stížnost zde na tomto odkazu .

Pokud potřebujete o procesu něco vědět, stačí se podívat na tuto příručku a tam byste měli zjistit vše, co potřebujete vědět.

Máte-li další dotazy, rád vám pomůžu.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Můj účet je nyní plně ověřen a za měsíc jsem dostal pouze 1000 EUR.


Ocenil bych, kdyby mě mohl kontaktovat někdo s vyšší mocí než kluci z live chatu.

Automaticky přeloženo:
nikobred83
před rokem

Laskavě si znovu přečtěte Jarovu odpověď, nebo vám ji sem znovu zveřejním. Víte, je velmi malá šance, že někdo z tohoto kasina je přítomen v tomto vláknu, aby viděl váš požadavek.

Pozor na toto:

Každopádně pokud máte zájem, můžete podat stížnost zde na tomto odkazu 👈👈👈👈

Pokud potřebujete o procesu něco vědět, stačí se podívat na tuto příručku a tam byste se měli dozvědět vše, co potřebujete vědět.

Pokud budete mít další dotazy, rád vám pomohu.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Čekání více než 6 dní na zpracování některých výběrů. Pokračujte v běhu od podpory. Pokud se do zítřka nic nevyřeší, podám případ.

Automaticky přeloženo:
ohwellwhatever
před rokem

Můžu se zeptat, co myslíš tím pobíháním? Prochází váš účet stále ověřováním?

Co vám k tomu říká podpora?

Vezměte prosím na vědomí, že kasinům dáváme celých 14 dní na to, aby pokračovaly ve výběru. Teprve po uplynutí této doby může náš tým zasáhnout.

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Počkám těch 14 dní.

Včera večer jsem kontaktoval živou podporu a požádal jsem o e-mailovou adresu, na kterou se mají posílat dokumenty. Jednu odmítli poskytnout a řekli, že to není nutné.

Obecně je považuji za velmi vyhýbavé. Za pár hodin uplyne týden od mých prvních žádostí o výběr. Mám 3 nevyřízené výběry a více, které bych chtěl vybrat, ale nemohu.

Děkuji, že jste se mi v každém případě vrátili.

Automaticky přeloženo:
ohwellwhatever
před rokem

Řekli tedy, že ověření není potřeba. Je to váš první výběr z tohoto kasina, nebo jste už měli jiné?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Promiň, byl jsem pryč na dovolené.


Moje výběry byly dokončeny v pátek odpoledne, 7 dní poté, co jsem o ně původně požádala.


Požádal jsem o další výběr ve stejný den a bylo vyřízeno v sobotu.


V tomto kasinu již nemám problémy s důvěrou.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
ohwellwhatever
před rokem

To rád slyším.

To zní jako docela pěkný zážitek a můžete být první, kdo napíše uživatelskou recenzi na toto kasino, pokud si to přejete. Stačí uvést nějaké podrobnosti o tom, co jste zde již napsali.

co říkáš?

Tady je odkaz, pokud se rozhodnete ho napsat.😉

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj!

Poté, co 14. března zavřeli stránky, snažil jsem se vybrat prostředky na můj účet Zeuswin. Po mém prvním e-mailu na podporu jsem dostal odpověď, že můj účet je v pořádku (což nepomůže, když je stránka uzavřena) a žádám o mé informace.

Od té doby jsem poslal několik e-mailů, aniž bych dostal žádnou odpověď. Už je to měsíc a mě ta situace není příjemná. Neví někdo na koho se obrátit nebo co mohu udělat, abych to vyřešil?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
stoback7
před 8 měsíci

Věřím, že náš tým pro stížnosti by se mohl pokusit kontaktovat kasino za vás. Snad s námi budou komunikovat a budou ochotni případ řešit společně.

Stačí podat stížnost zde , která je zcela zdarma, a dobře vysvětlit situaci.

Kdy jste s nimi prosím mohl naposledy komunikovat?

Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.