FórumKasinaZeusWin Casino - všeobecná diskuze

ZeusWin Casino - všeobecná diskuze

před 3 měsíci od nikobred83
|
662 zobrazení 17 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s ZeusWin Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 měsíci

Ahoj.

Mám problémy s výběrem, protože jsem dlouho čekal na svůj první výběr.


Také mám problém dostat se do kontaktu s něčím jiným než s livechatem, který mi moc nepomohl. Doufám v dialog, protože jsem vyhrál ještě něco navíc.


s pozdravem

Nikolai

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

ahoj lidi,

Nejste si jisti, zda je to problém, ale od 30. července čekáme na výběr 5 000 NOK (cca 500 EUR).


Také vyhráli více a mají nízké možnosti výběru.


Může pomoci nějaký personál?

Automaticky přeloženo:
nikobred83
před 3 měsíci

Dobrý den. Mohu se zeptat, zda je váš účet v tomto kasinu plně ověřen? Jsou na vašem účtu nějaké informace o vašem výběru? Jako když to třeba čeká.🤔

Vidím, že maximální výběr je 500 EUR za den a 7 000 EUR za měsíc, takže musíte dodržet tyto limity, abyste měli jistotu, že bude vše schváleno.

Mohli bychom se pokusit pomoci, ale náš reklamační tým je schopen zasáhnout v každém případě až po uplynutí 14denní lhůty, takže doufejme, že to dostanete dříve a nebude potřeba žádný zásah.

Dejte nám prosím vědět, jak to jde, a my vám rádi pomůžeme.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj ještě jednou. Snažil jsem se ověřit, ale není to možné, pokud se nezeptají.


V sobotu jsem dostal výběr 500 eur a požádal jsem o nový a čekání začíná znovu. Problém je v tom, že jsem vyhrál větší částku a při tomto tempu mi bude trvat roky, než se stáhnem, pokud mě jejich VIP tým nebude moci kontaktovat a dohodnout se. Vsadil jsem několik stovek k a neměl by být problém mě kontaktovat. První výběr trval 13 dní.

Automaticky přeloženo:
nikobred83
před 3 měsíci

Ahoj!

Říkáte, že to bude trvat roky? Vím, že to může znít divně, ale chci vám poblahopřát, protože i jednoduchý postup počítání ukazuje na ohromné množství.

Nevadilo by vám podělit se o částku? Nemusíte, pokud je vám to nepříjemné; Jsem jen zvědavý.

Pokud však rozumím podrobnostem správně, ještě jste si svůj účet nenechali ověřit, i když vlastníte malý kousek obrovské výhry. Je zřejmé, že vaší nejvyšší prioritou je spolupracovat s členem týmu VIP manažerů na zajištění pohodlnějších limitů výběru.

Pravděpodobně jste již vyzkoušeli standardní možnosti, jako je společný kanál podpory a tak dále, nemám pravdu?

Snažím se zjistit, jestli ti můžu být k něčemu...



Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj.


asi 28 tisíc eur. Snažil jsem se dostat do kontaktu s VIP týmem atd. Poslední wdraw trval 13 dní 500 euro.


můžete mi pomoci dostat se do kontaktu se správným týmem?

Automaticky přeloženo:
nikobred83
před 3 měsíci

Oh, vidím. No, upřímně, nemůžu vás dostat do kontaktu s jejich VIP managementem. Kontakt nevlastním.

Pokud jsem pochopil, kasino koneckonců platí, ale stále můžete zkusit podat oficiální stížnost. Jste obeznámeni s touto funkcí? Uvidíme, zda existuje způsob, jak vám pomoci.

Mám však otázku: Platí limit pro výběr ve výši 7 000 EUR měsíčně? Řekl bych, že je lepší zadat jeden maximální výběr za měsíc, než zkoušet denní limit znovu a znovu.

Je možné, abyste to zkusili?




Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Samozřejmě mám neustále otevřený maximální počet čekajících výběrů, ale s tímto časovým rámcem a časem, který používají na jeden výběr, nebudou schopni zaplatit 70 000 měsíčně, s čímž bych byl dobrý.


Jsem otevřen odeslání formální stížnosti, pokud mi poradíte, jak na to.


Už jste byli v kontaktu s tímto kasinem?

Automaticky přeloženo:
nikobred83
před 2 měsíci

Ano chápu, bylo by to asi na dlouho ale jestli je takový limit nevím jestli se to nějak navýší.

Každopádně pokud máte zájem,můžete podat stížnost zde na tomto odkazu .

Pokud potřebujete o procesu něco vědět, stačí se podívat na tuto příručku a tam byste měli zjistit vše, co potřebujete vědět.

Máte-li další dotazy, rád vám pomůžu.


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj.

Můj účet je nyní plně ověřen a za měsíc jsem dostal pouze 1000 EUR.


Ocenil bych, kdyby mě mohl kontaktovat někdo s vyšší mocí než kluci z live chatu.

Automaticky přeloženo:
nikobred83
před 2 měsíci

Laskavě si znovu přečtěte Jarovu odpověď, nebo vám ji sem znovu zveřejním. Víte, je velmi malá šance, že někdo z tohoto kasina je přítomen v tomto vláknu, aby viděl váš požadavek.

Pozor na toto:

Každopádně pokud máte zájem, můžete podat stížnost zde na tomto odkazu 👈👈👈👈

Pokud potřebujete o procesu něco vědět, stačí se podívat na tuto příručku a tam byste se měli dozvědět vše, co potřebujete vědět.

Pokud budete mít další dotazy, rád vám pomohu.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Čekání více než 6 dní na zpracování některých výběrů. Pokračujte v běhu od podpory. Pokud se do zítřka nic nevyřeší, podám případ.

Automaticky přeloženo:
ohwellwhatever
před měsícem

Můžu se zeptat, co myslíš tím pobíháním? Prochází váš účet stále ověřováním?

Co vám k tomu říká podpora?

Vezměte prosím na vědomí, že kasinům dáváme celých 14 dní na to, aby pokračovaly ve výběru. Teprve po uplynutí této doby může náš tým zasáhnout.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Počkám těch 14 dní.

Včera večer jsem kontaktoval živou podporu a požádal jsem o e-mailovou adresu, na kterou se mají posílat dokumenty. Jednu odmítli poskytnout a řekli, že to není nutné.

Obecně je považuji za velmi vyhýbavé. Za pár hodin uplyne týden od mých prvních žádostí o výběr. Mám 3 nevyřízené výběry a více, které bych chtěl vybrat, ale nemohu.

Děkuji, že jste se mi v každém případě vrátili.

Automaticky přeloženo:
ohwellwhatever
před měsícem

Řekli tedy, že ověření není potřeba. Je to váš první výběr z tohoto kasina, nebo jste už měli jiné?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Promiň, byl jsem pryč na dovolené.


Moje výběry byly dokončeny v pátek odpoledne, 7 dní poté, co jsem o ně původně požádala.


Požádal jsem o další výběr ve stejný den a bylo vyřízeno v sobotu.


V tomto kasinu již nemám problémy s důvěrou.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
ohwellwhatever
před měsícem

To rád slyším.

To zní jako docela pěkný zážitek a můžete být první, kdo napíše uživatelskou recenzi na toto kasino, pokud si to přejete. Stačí uvést nějaké podrobnosti o tom, co jste zde již napsali.

co říkáš?

Tady je odkaz, pokud se rozhodnete ho napsat.😉

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky