Jak jsem řekl, je to vaše rozhodnutí. Raději bych to nechal v jednom vlákně, ale vidím, že to není možné, takže odpověď je zde:
„Je jasné, že jste frustrovaný, a do jisté míry právem. Situace tohoto kasina je vážná a my jsme jasně dali najevo, že jejich chování je nepřijatelné. Ale obviňovat nás z jejich činů není fér."
Casino Guru toto kasino neprovozuje. Nedržíme finanční prostředky hráčů. My sledujeme vzorce, aktualizujeme bezpečnostní hodnocení, vydáváme varovné štítky a v reálném čase pomáháme hráčům s naším systémem stížností. To vše se už stalo.
Pořád se vracíte k hodnocení, ale buďme upřímní, komunita informace měla. V uživatelských recenzích, diskusích na fórech a v sekci stížností se objevily varovné signály. Když kasino změní směr a přestane dodržovat svá vlastní pravidla, není to něco, co by oznamovalo světu. Je to úmyslná změna a obvykle tichá. Reagovat můžeme až poté, co se důkazy stanou viditelnými – a my jsme to udělali.
Zbytek je na nás, kdo se nám bude lépe dařit, a nikdo z nás to nemůže změnit – včetně tebe. Neříkám, že se mýlíš, ale čelit každý den stejným příspěvkům je opravdu náročné. Běhat v kruhu, nemyslíš? Já ano.
Také jste se rozhodli uzavřít stížnost na jiné kasino ze stejné skupiny a označili jste nás za „nekompetentní". Je to vaše volba, ale pokud se nechcete zapojit do našeho procesu, co chcete, abychom udělali?
Čeho si myslíte, že se dosáhne opakovaním stejných obvinění donekonečna? Slyšíme vás. Podnikli jsme kroky. Ale pocity rozhořčení by neměly nahrazovat fakta. Pokud jste ochotni uznat realitu toho, jak to funguje, jsme tu stále, abychom vám pomohli. Jsme chyceni v začarovaném kruhu, který nepřináší nic dobrého.
Pokud můžu být tak troufalý, dejte nám prosím pokoj. A dobrá zpráva: Někteří hráči stále dostávají zaplaceno."
Opravdu to musíme opakovat? Upřímně řečeno, mám pocit, že jsme si stejnou smyčkou prošli už dostkrát – v tomto bodě bych asi mohl pár kol vynechat.
Pokud za všechno můžeme my, jak jste navrhoval zde i jinde, možná by dávalo větší smysl, kdybyste diskusi přesunul na jiné fórum. Zdá se, že jste se už rozhodl, a po všem, co bylo řečeno – včetně některých ne zrovna nenápadných skupinových závěrů o našich záměrech – se mi pokračování v tomto tématu už nezdá příliš produktivní.
Samozřejmě je to na vás. Ale raději se zaměřím na rozhovory, kde je ještě prostor pro dialog.
As I said, your call. I would prefer to keep this in one thread, but I see it's not possible, so the response is here:
"It’s clear you’re frustrated, and to some extent, rightly so. This casino's situation is serious, and we've made it clear that their behavior is unacceptable. But blaming us for their actions isn’t fair.
Casino Guru doesn’t operate this casino. We don’t hold player funds. What we do is monitor patterns, update safety ratings, issue warning labels, and spend real time helping players through our complaints system. All of that has happened.
You keep circling back to the rating, but let’s be honest here, the community did have the information. There were red flags in user reviews, forum discussions, and the complaints section. When a casino changes direction and stops following its own rules, it’s not something they announce to the world. It’s a deliberate shift, and usually a quiet one. We can only react once the evidence becomes visible—and we did.
The rest is to our betters, and no one of us can change that—including you. I'm not saying you're wrong, but facing the same posts every day is really demanding. Running in circles, don't you think? I do.
You also chose to close a complaint against another casino from the same group, calling us "incompetent." It's your choice, but if you don't want to engage with our process, what do you want us to do?
What do you think will be achieved by repeating the same accusations over and over? We hear you. We’ve taken action. But feelings of outrage shouldn’t replace facts. If you’re willing to acknowledge the reality of how this works, we’re still here to help. We are caught in a vicious cycle that brings no good.
If I may be that bold, give us a break, please. And the good news: Some players are actually still being paid."
Do we really have to go over this again? Honestly, I feel like we’ve been through the same loop enough times already – I could probably skip a few rounds at this point.
If we’re to blame for everything, as you’ve suggested here and elsewhere, maybe it makes more sense for you to take the discussion to another forum. It seems like your mind’s made up, and after everything that’s been said – including some not-so-subtle group conclusions about our intentions – continuing here doesn’t seem all that productive anymore.
Up to you, of course. But I’d rather focus on conversations where there’s still room for dialogue.
Automaticky přeloženo: