DomůFórumKasinaYbets Casino - všeobecná diskuze

Ybets Casino - všeobecná diskuze (strana 30)

120 779 zobrazení 720 odpovědí |
před 2 roky
|
1...29 30 31...37
Přidat příspěvek
sdexcid
před 5 měsíci

A Skyhills dostávají 2/10 a já tam vždycky hraju a dostanu spoustu bonusů a platby jsou do 1 hodiny, pokud odešlete tiket na Discord serveru streamerů. Úžasné, jak tohle hodnocení funguje správně 😂

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dnes jsem ve své stížnosti na sesterské kasino na OpenN dokázal, že v sesterském kasinu Immrion lžou. Ale v každém případě tato kasina zde zůstanou nad 7. Casino Guru u nich něco vyhrává.

Automaticky přeloženo:
Georgia_M
před 5 měsíci

Ahoj,

Dovolte mi upřesnit, že si situace uvědomujeme a snažíme se ji co nejlépe vyřešit, aniž bychom ohrozili možnost vyřešení stížnosti. Zničením Centra pro řešení problémů Casino Guru bychom neprospěli; nejde o to, abychom v kasinu něco vyhráli. Soucítím s vámi; situace je hrozná a váš úhel pohledu je pochopitelný.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Stále se ale nemůžu přihlásit. Nevím, co se děje.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Pokud vím, s největší pravděpodobností ukončili služby pro hráče z Řecka.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Předpokládám, že se ještě nikomu nepodařilo dostat své peníze?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dostal už někdo své peníze? Pořád nemůžu požádat o výběr, protože „poskytovatel hry kontroluje mou herní aktivitu", což se děje už 3 týdny...

Automaticky přeloženo:
mk3245987
před 5 měsíci

Brácho, dělají z tebe blázna 😝 Který poskytovatel ti kontroluje výhry, zvlášť když jsi odehrál víc her? Vzbuď se, kámo... nechtějí platit a určitě to bude trvat 6/8 týdnů, pak ti ověří účet, což bude trvat měsíc... Prostě do toho jdi naplno, nejlépe na červenou nebo černou, a doufej ve velkou výhru před Vánoci, dostaneš zaplaceno 😂

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Kasino už nikomu neplatí a v tuto chvíli by nikdo z nás neměl casinoguru vůbec podporovat.


Nedělají vůbec nic.


Toto kasino by mělo být absolutně na černé listině a nikdy by nemělo dostat hodnocení 9,1.


Ve skutečnosti, vzhledem k tomu, že casinoguru stále dostává partnerské provize, měli by nám všem platit ze své kapsy, protože oni jsou ti, kdo toto kasino i nadále propagují a dávají mu vysoké hodnocení, i když bylo naprostý podvod.


Těším se, až mi casinoguru pošle 2500 USD, což je částka, o kterou mě toto kasino okradlo.

Automaticky přeloženo:
sdexcid
před 5 měsíci

Dobrý den, myslím, že jsem Vám na toto téma již odpověděl.

Jen pro upřesnění několika věcí:

Stížnost byla na vaši žádost uzavřena, takže jsme nemohli v případu pokračovat, posunout ho dál ani jej použít proti kasinu. Bohužel je to vaše rozhodnutí.

Dotyčné kasino ztratilo své vysoké hodnocení již před časem. Jeho současné skóre odráží závažné problémy, které jsme v průběhu času pozorovali, včetně zpoždění, jako je to, které jste zmínil. Konečný postup závisí na vedení kasina, které se staráme o další stále otevřené případy.

Nejsme finančně zodpovědní za výplaty a nezískáváme zisk z ignorování problémů hráčů. Naší rolí je nabízet podporu, zviditelnit je a vyvíjet tlak, kde je to možné – nikoli nahrazovat kasino ani působit jako poskytovatel plateb.

Takže ještě jednou, chápu, jak frustrující je tohle všechno, a na vlastní oči jsme viděli, jak to hráče ovlivnilo. Ale není fér svalovat vinu na náš tým, když jsme už udělali vše, co jsme mohli, v rámci systému stížností a s nadějí, že neztratíme způsob řešení problémů ostatních.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Případ jsem uzavřel a přenesl na jiné fórum, protože jsem si prošel všechny stížnosti na toto kasino a vy mu dovolujete, aby 3-4 měsíce... pokud vůbec, nic nedělalo.


Myslíš, že chci čekat 4 měsíce na to, abych pravděpodobně nedostal zaplaceno, když můžu jít k řádnému ADR, kterému záleží na hráčích a ne na provizích?


Vaší rolí je chránit hráče před kasiny, která nám POŠLETE. Dali jste tomuto kasinu hodnocení 9,1, přestože se v něm již 6 měsíců vyskytují velmi vážné problémy a zpoždění.


Neseš za to stejně velkou vinu jako kasino.

Automaticky přeloženo:
sdexcid
před 5 měsíci

Jak jsem řekl, je to vaše rozhodnutí. Raději bych to nechal v jednom vlákně, ale vidím, že to není možné, takže odpověď je zde:

„Je jasné, že jste frustrovaný, a do jisté míry právem. Situace tohoto kasina je vážná a my jsme jasně dali najevo, že jejich chování je nepřijatelné. Ale obviňovat nás z jejich činů není fér."

Casino Guru toto kasino neprovozuje. Nedržíme finanční prostředky hráčů. My sledujeme vzorce, aktualizujeme bezpečnostní hodnocení, vydáváme varovné štítky a v reálném čase pomáháme hráčům s naším systémem stížností. To vše se už stalo.

Pořád se vracíte k hodnocení, ale buďme upřímní, komunita informace měla. V uživatelských recenzích, diskusích na fórech a v sekci stížností se objevily varovné signály. Když kasino změní směr a přestane dodržovat svá vlastní pravidla, není to něco, co by oznamovalo světu. Je to úmyslná změna a obvykle tichá. Reagovat můžeme až poté, co se důkazy stanou viditelnými – a my jsme to udělali.

Zbytek je na nás, kdo se nám bude lépe dařit, a nikdo z nás to nemůže změnit – včetně tebe. Neříkám, že se mýlíš, ale čelit každý den stejným příspěvkům je opravdu náročné. Běhat v kruhu, nemyslíš? Já ano.

Také jste se rozhodli uzavřít stížnost na jiné kasino ze stejné skupiny a označili jste nás za „nekompetentní". Je to vaše volba, ale pokud se nechcete zapojit do našeho procesu, co chcete, abychom udělali?

Čeho si myslíte, že se dosáhne opakovaním stejných obvinění donekonečna? Slyšíme vás. Podnikli jsme kroky. Ale pocity rozhořčení by neměly nahrazovat fakta. Pokud jste ochotni uznat realitu toho, jak to funguje, jsme tu stále, abychom vám pomohli. Jsme chyceni v začarovaném kruhu, který nepřináší nic dobrého.

Pokud můžu být tak troufalý, dejte nám prosím pokoj. A dobrá zpráva: Někteří hráči stále dostávají zaplaceno."


Opravdu to musíme opakovat? Upřímně řečeno, mám pocit, že jsme si stejnou smyčkou prošli už dostkrát – v tomto bodě bych asi mohl pár kol vynechat.

Pokud za všechno můžeme my, jak jste navrhoval zde i jinde, možná by dávalo větší smysl, kdybyste diskusi přesunul na jiné fórum. Zdá se, že jste se už rozhodl, a po všem, co bylo řečeno – včetně některých ne zrovna nenápadných skupinových závěrů o našich záměrech – se mi pokračování v tomto tématu už nezdá příliš produktivní.

Samozřejmě je to na vás. Ale raději se zaměřím na rozhovory, kde je ještě prostor pro dialog.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Jak jsem řekl, je to vaše rozhodnutí. Raději bych to nechal v jednom vlákně, ale vidím, že to není možné, takže odpověď je zde:

„Je jasné, že jste frustrovaný, a do jisté míry právem. Situace tohoto kasina je vážná a my jsme jasně dali najevo, že jejich chování je nepřijatelné. Ale obviňovat nás z jejich činů není fér."

Casino Guru toto kasino neprovozuje. Nedržíme finanční prostředky hráčů. My sledujeme vzorce, aktualizujeme bezpečnostní hodnocení, vydáváme varovné štítky a v reálném čase pomáháme hráčům s naším systémem stížností. To vše se už stalo.

Pořád se vracíte k hodnocení, ale buďme upřímní, komunita informace měla. V uživatelských recenzích, diskusích na fórech a v sekci stížností se objevily varovné signály. Když kasino změní směr a přestane dodržovat svá vlastní pravidla, není to něco, co by oznamovalo světu. Je to úmyslná změna a obvykle tichá. Reagovat můžeme až poté, co se důkazy stanou viditelnými – a my jsme to udělali.

Zbytek je na nás, kdo se nám bude lépe dařit, a nikdo z nás to nemůže změnit – včetně tebe. Neříkám, že se mýlíš, ale čelit každý den stejným příspěvkům je opravdu náročné. Běhat v kruhu, nemyslíš? Já ano.

Také jste se rozhodli uzavřít stížnost na jiné kasino ze stejné skupiny a označili jste nás za „nekompetentní". Je to vaše volba, ale pokud se nechcete zapojit do našeho procesu, co chcete, abychom udělali?

Čeho si myslíte, že se dosáhne opakovaním stejných obvinění donekonečna? Slyšíme vás. Podnikli jsme kroky. Ale pocity rozhořčení by neměly nahrazovat fakta. Pokud jste ochotni uznat realitu toho, jak to funguje, jsme tu stále, abychom vám pomohli. Jsme chyceni v začarovaném kruhu, který nepřináší nic dobrého.

Pokud můžu být tak troufalý, dejte nám prosím pokoj. A dobrá zpráva: Někteří hráči stále dostávají zaplaceno."


Opravdu to musíme opakovat? Upřímně řečeno, mám pocit, že jsme si stejnou smyčkou prošli už dostkrát – v tomto bodě bych asi mohl pár kol vynechat.

Pokud za všechno můžeme my, jak jste navrhoval zde i jinde, možná by dávalo větší smysl, kdybyste diskusi přesunul na jiné fórum. Zdá se, že jste se už rozhodl, a po všem, co bylo řečeno – včetně některých ne zrovna nenápadných skupinových závěrů o našich záměrech – se mi pokračování v tomto tématu už nezdá příliš produktivní.

Samozřejmě je to na vás. Ale raději se zaměřím na rozhovory, kde je ještě prostor pro dialog.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Proč bych měl svou diskusi přesouvat na jiné fórum? Vaše hodnocení a vysoký index bezpečnosti mě přiměly k vkladu. A to po mnoha měsících 168 stížností, stížností po celém vašem fóru po mnoho měsíců. Tohle prostě nebyla věc přes noc.


Ano, samozřejmě to není produktivní, když ti to nevyhovuje.


Jsem zuřivý, že jste tomuto kasinu i nadále dávali hodnocení 9,1, a kvůli tomu teď musím strávit další 4 měsíce bojem o své peníze.


Prostě se omluv bez výmluv a půjdu dál.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
sdexcid
před 5 měsíci

Chápu, že se zlobíš, a to jsi opakovaně jasně dal najevo... Ale nemluvíš s týmem zodpovědným za hodnocení. Jsi na veřejném fóru a mluvíš s moderátory a komunitními manažery, kteří situaci několikrát podrobně vysvětlili.

Žádáte o omluvu, kterou vám nemůžeme dát, ne proto, že by nám na tom nezáleželo, ale proto, že obviňujete nesprávné lidi. To už bylo řečeno, stejně jako všechno ostatní. Uzavřeli jste svou stížnost. Označili jste nás za nekompetentní. Přesto nás stále žádáte, abychom veřejně převzali odpovědnost za rozhodnutí, která jsme neudělali.

Říkáte, že tato diskuse není produktivní, protože nám nevyhovuje. Řekl bych, že není produktivní, protože se točí v kruhu a je založena na požadavcích, které ignorují, jak náš systém ve skutečnosti funguje, a všechno, co jsem dosud řekl.

Takže pokud vám to pomůže se odpoutat a jít dál, tady to je: Je mi líto, že jste důvěřovali kasinu, které vás zklamalo. Opravdu. Ale nelituji toho, jak jsme situaci zvládli, když bylo na naší straně jasné, co se děje. Jednali jsme. Přizpůsobili jsme se. A stále pomáháme dalším hráčům – někteří z nich dostávají zaplaceno.

Pokud jste připraveni přestat bojovat s lidmi, kteří nejsou vašimi nepřáteli, stále jsme tady. Jinak si myslím, že tady to necháme.

Sbohem.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Tohle chování mi přijde dost divné lol.


Vaše webové stránky udělily hodnocení bezpečnosti a index bezpečnosti i po téměř roce stížností, které dosáhly ohromujících 168.


Kdo je tedy na vině? My, že věříme vašemu hodnocení?


Takový zvláštní postoj.

Automaticky přeloženo:
sdexcid
před 5 měsíci

Ahoj znovu,

Svůj názor jste vyjádřil jasně několikrát.

Kdybyste si byli udělali čas na přečtení odpovědí, které jste dostali – opravdu si je přečetli – věděli byste přesně, proč je současný Index bezpečnosti takový, jaký je. Také byste pochopili, že počet stížností, které kdy byly podány, není tím zázračným argumentem, který stále předkládáte. Nikdy nebyl.

A co je důležitější, vy jste svou stížnost uzavřeli, zatímco ostatní hráči se rozhodli nechat ty své otevřené. Mnoho z nich nyní skutečně dostává zaplaceno. Jsme rádi, že jste našli místo, které vám pomohlo vyřešit váš případ, ale obviňovat nás a ignorovat, jak tento proces funguje, není fér ani užitečné. Upřímně řečeno, teď to působí jako gesto.

Od tohoto okamžiku budou opakované příspěvky, které budou opakovat stejná obvinění, odstraněny. Ne proto, že bychom se do toho nechtěli zapojovat, ale proto, že jsme se do toho již zapojovali. Důkladně.

Už se netočíme v kruhu.

Dávej na sebe pozor.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Po 3-4 měsících mi dnes konečně odpověděli na mou stížnost, že plně identifikovali můj účet a můžu vybírat peníze.

Požádal jsem o výběry a čekám. Budu vás informovat o všech novinkách.

Automaticky přeloženo:
gerasimoskioukas
před 5 měsíci

Pokud je to možné, dejte mi prosím vědět, kdy bude výběr dokončen, nebo zda bude znovu zrušen!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj znovu,

Svůj názor jste vyjádřil jasně několikrát.

Kdybyste si byli udělali čas na přečtení odpovědí, které jste dostali – opravdu si je přečetli – věděli byste přesně, proč je současný Index bezpečnosti takový, jaký je. Také byste pochopili, že počet stížností, které kdy byly podány, není tím zázračným argumentem, který stále předkládáte. Nikdy nebyl.

A co je důležitější, vy jste svou stížnost uzavřeli, zatímco ostatní hráči se rozhodli nechat ty své otevřené. Mnoho z nich nyní skutečně dostává zaplaceno. Jsme rádi, že jste našli místo, které vám pomohlo vyřešit váš případ, ale obviňovat nás a ignorovat, jak tento proces funguje, není fér ani užitečné. Upřímně řečeno, teď to působí jako gesto.

Od tohoto okamžiku budou opakované příspěvky, které budou opakovat stejná obvinění, odstraněny. Ne proto, že bychom se do toho nechtěli zapojovat, ale proto, že jsme se do toho již zapojovali. Důkladně.

Už se netočíme v kruhu.

Dávej na sebe pozor.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

zapomeň na to

Upraveno
Automaticky přeloženo:
loizidis1986
před 5 měsíci

Zatím mi schválili dva výběry. Každý den jeden. Nevím, proč to dělají a neschvalují je všechny najednou, ale i tak je to něco...

Jakmile budou všechny schváleny, budu je aktualizovat.

Automaticky přeloženo:
gerasimoskioukas
před 5 měsíci

Jak proboha můžeš čekat 3 měsíce na výběr pouhých 2,5 tisíc? Hahahah, máš vážně trpělivé pacienty a já ti to chválím, brácho... Takže když vyhraješ víc než 500 eur, musíš na výplatu čekat 3 měsíce lol 😜

Automaticky přeloženo:
1...29 30 31...37
Jít na stránkuz 37 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.