Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaYakuzabet Casino - všeobecná diskuze

Yakuzabet Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

 od chiller19
|
17 755 zobrazení 169 odpovědí |
|
1...6 7 89
y96715133

Vážený Y96715133,


Úspěšně jsme dokončili kontrolu a schválení všech vašich výběrů. Prosím o potvrzení přijetí, děkuji.

Vážíme si vaší zpětné vazby a neustále pracujeme na zlepšování našich procesů. Máte-li jakékoli další otázky nebo obavy, neváhejte se obrátit přímo na náš tým podpory.

Děkujeme za trpělivost a pochopení.


s pozdravem

Tým Yakuza.bet

Automaticky přeloženo:
Yakuzabet Casino

Potvrzeno u těch zmíněných, ale opět mám několik nevyřízených cashoutů z nedávných velkých výher v celkové výši 31 151,66 TRX. Některé čekají již déle než 3 dny. Pokud je to možné, zpracujte prosím co nejdříve následující:


1. února 2025, 18:35 Čeká se na 3 000 TRX

1. února 2025, 18:34 Čeká se na 6 000 TRX

1. února 2025, 18:34 Čeká se na 6 000 TRX

1. února 2025, 18:34 Čeká se na 6 000 TRX

31. ledna 2025, 22:50 Čeká se na 4 500 TRX

30. ledna 2025, 13:35 Čeká na 5 651,66 TRX


Tady je video z výhry btw. Doufáme, že vám to bude užitečné při propagaci vaší značky a rychlosti její výplaty.



Upraveno
Automaticky přeloženo:

Ahoj Yakuza.bet,


Opět můj denní rake back chybí už 3 dny. Vezměte prosím také na vědomí, že to není tak, že nekomunikuji s vaším CS. Stále mi však dávají průchod, jako by se to v systému jen zpozdilo a buďte prosím trpěliví, brzy to dostanete. To není to, co potřebujeme. Je to stejná předpřipravená odpověď na cokoli, s čím si nevíte rady, a zkuste nás nechat jen tak se poflakovat a myslet si, že to automaticky zmizí, ale ne.


Vy i já víme, že se to nevyřeší, dokud to někdo nepřidá ručně jako minule. Kdo to tedy řídí? Kde je váš management, když je potřeba? Potřebujeme skutečné odpovědi a řešení našich problémů, žádné chabé výmluvy a běhání, které stejně budete muset vyřešit.


Pomozte prosím a přestaňte se takto chovat ke svým pravidelným vkladatelům.

Automaticky přeloženo:
holoik83

Ahoj holoik83 ,

Jsem častým čtenářem zdejších diskuzí s kasiny a nevidím, že byste o jiných kasinech něco psali, ať už je to dobré nebo špatné. Zdá se, že jste investovali pouze do tohoto kasina (lol). Obdivuji tě, že jsi tak neustálý ve vytahování svých žvástů o Yakuza.bet. Jen by mě zajímalo, proč investujete pouze do jednoho kasina. A pokud s nimi máte častý problém, proč stále vkládáte peníze a hrajete. Myslím, že místo toho, abych dál žvanil o svých problémech, proč se nezaregistrovat a nezajít do jiných kasin? Mám pravdu? Hahahahahaha


PS: Stále v tom můžeš pokračovat, jsi jako dítě, které hledá pozornost (směje se a válí se v mém modrém gauči ahahhahaahhahahahahah)


PS: Jsou na mě stále hodní, stačí si promluvit s jejich csr dříve a můj problém byl vyřešen okamžitě, tak rychle, možná jsem dobrý a vy jste nvm ahahahahhahahaha. Oh, chlapče, mohl by mi závidět, protože můj problém s nimi byl vyřešen snadno. Oh, jak si teď můžu představit tvůj obličej ahahahahahhahahahah


Automaticky přeloženo:
miaaim

Můžete se smát, jak chcete, ale počkejte, dokud nenarazíte na sérii a nezačnete konzistentně vyhrávat. Pojďme se podívat, jak hladký bude váš proces vkladu a výběru. Ano, souhlasím, jejich zákaznický servis je zdvořilý, ale když problémy eskalují a vyžadují pozornost vedení, tam se věci zhroutí. Moje stížnosti se netýkají zástupců zákazníků; dělají jen svou práci. Moje frustrace je z vedení, které nezvýší, když se to počítá.

Všechny problémy, které jsem zmínil, jsou skutečné, založené na faktech a kasino, které je neustále musí veřejně opravovat, jen dokazuje, že se mnou bylo od začátku špatně zacházeno. A mimochodem, podívejme se, jak snadno získáte své hrábě zpět ručně přidané jejich zákaznickým servisem, aniž byste museli procházet správou, což může trvat věčnost. Jak to, že to není oprávněná obava?

Pokud jde o vaši poznámku o tom, že jsem dětinský – vážně, co je dětinské na očekávání toho, co mi právem dlužím? Pokud je něco, na co jsem poukázal, špatné, klidně mi zavolejte, ale vše, co jsem zde řekl, je založeno na skutečných zkušenostech.

Pokud nevidíte rozdíl a snažíte se dělat legraci, je to k smíchu než cokoli jiného. Četl jsi tady vůbec moje stížnosti? Vidíš, že některého z nich ztrácím? Pěkný pokus o zlehčování problémů někoho jiného, ​​když jsou stále nevyřešené. Ještě úsměvnější je, že kasino musí neustále veřejně opravovat své chyby, když by mělo v první řadě zabránit tomu, aby se tyto problémy staly jejich platícím klientům.

A ne, nejsem jen „investovaný" do tohoto kasina – už nějakou dobu se snažím dát věci do pořádku. Pokud jste se svými zkušenostmi v pořádku, je to skvělé, ale nemůžete mi říkat, co bych měl nebo neměl dělat se svým časem nebo penězi. Vím jen, že jsem tady vyhrál v prodloužení.

Automaticky přeloženo:

Kromě 6 nevyřízených cashoutů, které v současné době mám, jsem si také po přečtení tohoto problému s rakerback uvědomil, že jsem za poslední 2 dny ještě nedostal svůj rakeback. Požádal jsem o pomoc zákaznický servis, ale stejně jako ostatní v tomto vlákně nebyl problém okamžitě vyřešen. Za posledních několik dní jsem vsadil poměrně značnou částku – odhadoval bych přes 50 000 USD (asi 300–400 USD v rakebacku na základě mé VIP úrovně). Navzdory tomu mi nebyli schopni pomoci s mými nevyřízenými výběry nebo objasnit otázku rakebacku.

Ještě překvapivější je, že mi nemohli poskytnout celkovou částku, kterou jsem vsadil od mého posledního rakebacku, ani nebyli schopni poskytnout moji herní historii, když jsem je požádal.

@Yakuza.bet, proč hráči nemají na požádání přístup ke své herní historii?

Automaticky přeloženo:
holoik83

Na vašem prvním odstavci jsem vyhrál obrovské množství peněz. Ve skutečnosti je to 50 000, ano, vyskytl se problém, ale protože jsem postupoval podle toho, o co mě požádali, mohl jsem získat své výhry, i když to trvalo nějakou dobu, než je zkontrolovali.

A také ano, řekněme, že máte „oprávněný problém", ale zeptali jste se sami sebe? Toto kasino vám nedává to nejlepší, co chcete zažít, proč bych měl hrát na této stránce?

Ano, to je tak dětinské, proč kdo má správnou mysl, dál hraje na webu, když ho nemá nebo vám kasino nevrací službu, kterou chcete zažít? Pouze bipolární nebo lidé, kteří mají duševní problémy, to udělají. OOpppsss Neprovádím na tebe, takhle vstřebáš to, co říkám, zlato.


Ano, četl jsem vaše stížnosti a jste jako dítě, které říká rodičům, že mu to druhé dítě dělá něco špatného.


A Ano, investujete do tohoto kasina, protože pokud ne poprvé nebo podruhé, když s nimi máte problém, přestanete. Ale nezastavil jsi, zlato! Pokračujte v ukládání a hraní. Udělají to jen blázni! OoOOOpppppsssss Im není znovu implementovat na něco, co říkám LLLLLOOOOOLLLLLL. Klid zlato ahahahahahahah


A "Moje frustrace je z vedení" Proč? ahahahahahhahah


Jsi LOL

Automaticky přeloženo:
miaaim

OMG! Jste skutečně kasino šilink? 50k čeho? Lol tobě! 50 tisíc JPY? lol

Chlapče... Nebylo by to žádných 50 000 hodnoty tak významných, aby to bylo považováno za "Obrovské" nebo lžeš. Děkujeme za poskytnutí zábavy. Vyhrát 50 000 USD nebo dokonce NZD v tomto kasinu by znamenalo, že vaše jméno je v jejich žebříčku, protože největší výhra je z pouhých 16520 TRX (3744 USD). Pokud mluvíte o USD, znamená to, že musíte překonat rekord více než 10krát, abyste vyhráli 50 tisíc. Víme, že 1. nejste vy, protože ten, kdo to vyhrál, právě zveřejnil video výše. 3. a 4. vyhrávám já. Nevím o jakých 50k mluvíš. Zníte jako šilink ze samotného kasina, protože oni jsou jediní, kdo se odváží něco takového tvrdit, protože vědí, že se sami neozvou.


Přiložen obrázek žebříčku


Díky za zábavu strávenou tady vtipkováním. Ale držte si šilinky odsud, protože musíme řešit vážné věci, pro které je toto diskusní vlákno určeno. Ahoj yakuza.bet... Prosím, vyřešte můj problém hned a zaplaťte nejprve ostatním hráčům zde? Děkuju! file



Upraveno
Automaticky přeloženo:

file

Ahoj Yakuza.bet... Chcete-li si vytvořit účet v šilinku, zveřejníte na tomto fóru 1 náhodnou recenzi se 4 příspěvky a všechny reagují na problémy s ochranou vašeho kasina? Pěkný pokus. Vypovídá hodně o vaší bezúhonnosti.


Ano, vytvořil jsem si tento účet jen proto, abych diskutoval o tomto kasinu, ale to je normální pro mnoho lidí, kteří hrají pouze v jednom kasinu. Nikdo však nevytváří účet jen proto, aby se hádal s hráčem, který má problém s jiným kasinem, než je kasino samotné.


@casino.guru

V tomto případě silně podezřívám šilink. Je vysoce nepravděpodobné, že by hráč veřejně požadoval výhry tak vysoké částky ve vláknu provozovaném kasinem, protože by věděl, že kasino by to jednoduše odmítlo. Nárokovaná OBROVSKÁ výhra se nemohla stát s největším vítězným žebříčkem. Tento účet zveřejnil jedinou recenzi a všechny čtyři příspěvky se zdají být zaměřeny na útok na hráče, který již několikrát dokázal, že se kasino mýlilo. Kdo jiný by něco takového udělal?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
holoik83

Milý holoik83,

Už jsem si prohlédl informace o účtu, takže mohu ocenit vaše podezření. Žádný přímý odkaz na kasino; Je mi líto, podezřelé nestačí. Mohu říci, že vás četlo mnoho hráčů kvůli vaší dlouhé a přímočaré komunikaci v tomto vlákně. Takže si myslím, že si můžeme myslet, co chceme, ale taková činnost není nic neobvyklého. Vaše pátrání zde bylo příliš dlouhé na to, aby zůstalo bez povšimnutí.

Chci říct, že na kasino tlačíte tak dlouho, ale ostatní mohou mít stále docela jiné zkušenosti. Pro mě to je ono.

Podle mého názoru bys měl přehodnotit chování, jako bys byl jediný chytrý. Přemýšlel jsem, co je teď vaším cílem. Čeho dalšího očekáváte, že dosáhnete? Na to nemám žádné odpovědi, abych byl upřímný, a ne, nebudu toho součástí.


Automaticky přeloženo:

Jasně a počkám si na svůj rakeback

Automaticky přeloženo:
holoik83

Nyní máte podezření na něco, co je wow.


"1 náhodná recenze" - jak můžete říci, že je náhodná, když jsem v tomto kasinu zaregistrován a nadále s ním hraji?


"Nicméně nikdo si nevytváří účet jen proto, aby se hádal s hráčem, který má problém s jiným kasinem, než je kasino samotné." - jak to můžeš říct, zdá se, že ty jsi ten, kdo je podezřelejší, že?


A když jsem vyhrál a dostanu svou výhru s menšími problémy, vadí vám to? Nebo jen závidíš?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
miaaim

Mohl byste prosím upřesnit vaši 50 tisícovou výhru? Abych byl upřímný, je to velmi podezřelé, protože všichni víme, že existují žebříčky největších výher a se včera zobrazenými částkami vyhranými na palubě by žádná z nich nevedla k výhře 50 tisíc. Nesouhlasíte?


Podívejte, pokud byste vyhráli a dostali rychle zaplaceno, byl bych za vás nesmírně šťastný. To, co se stane vám, neznamená, že se to stane všem. Problémy s rake backem a platbami je víc než jen já. Doufejme, že se to nestane normou

Automaticky přeloženo:

Dostal jsem aktualizaci z kasina na můj nevyřízený seznam výběrů a věřím, že se to může týkat kohokoli z vás, kteří čelí stejnému problému.

Budeme si muset ještě pár dní počkat....


Návštěvník

18:05

Ahoj, rád bych informoval o mých nevyřízených výběrech.

Návštěvník

18:06

Také aktualizace o chybějícím rake zpět za posledních pár dní, kde jsem sázel nejvíce

avatar Zákaznická podpora (Yakuza)

18:07

Dobrý den, upřímně se omlouváme, pokud to trvá tak dlouho, ale momentálně probíhá údržba systému a váš účet stále prochází kontrolou.

Návštěvník

18:09

Systém není v údržbě. Vše běží a nevidím žádné upozornění na nějakou údržbu. Ve skutečnosti mohu stále hrát všechny hry ze svého účtu

avatar Zákaznická podpora (Yakuza)

18:10

Není to z vašeho konce, je to náš systém. Náš backend.

Návštěvník

18:10

Každopádně, jak dlouho bude trvat vaše očekávaná údržba? Měli byste mít časový rámec, že?

Návštěvník

18:10

ok, vidím

Návštěvník

18:11

Nějaké návrhy, kdy se mám vrátit?

Návštěvník

18:11

Existuje poměrně málo výběrů, přičemž nejdelší výběr nyní čeká na více než 5 pracovních dnů

Návštěvník

18:12

5 dní omlouvám se, ne pracovní dny

avatar Zákaznická podpora (Yakuza)

18:12

Možná po dni. Neustále žádáme o aktualizaci, ale v současné době je stále udržována.

Návštěvník

18:12

Takže vklady budou stále procházet se všemi funkcemi gamea.

Návštěvník

18:13

Hrajeme jako obvykle z naší strany? Nebo nás žádají, abychom teď nehráli?

avatar Zákaznická podpora (Yakuza)

18:14

Ano, můžete vkládat a hrát, kdykoli chcete, ale mějte na paměti, že současná situace zdrží všechny výběry

Návštěvník

18:15

A previoua se taky stahuje😁

Návštěvník

18:15

Dobře, takže s některým z problémů, které jsem zmínil dříve, bych se měl vrátit alespoň za den nebo dva?

avatar Zákaznická podpora (Yakuza)

18:16

Ano, prosím.

avatar zákaznická podpora (Yakuza)

18:16

Doufáme, že náš systém je do té doby již opraven.

Návštěvník

18:16

Také když vložím a vyberu, čas potřebný k ověření mé hry a dalších 3 pracovních dnů stále začíná okamžikem, kdy vyberu?

avatar zákaznická podpora (Yakuza)

18:17

To je správně.

Automaticky přeloženo:
y96715133

Vidím, že máte aktualizaci, která je určitě vítána, a jsem zvědav, kdy údržba skončí. Doufám, že to nebude dlouho trvat, ale podle slov kasina by to tak být nemělo.

Také pokud vidím správně, mohlo by do toho přijít i ověření účtu, ne? Nebo už si tím procházíte?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ano, doufejme, že jejich údržba bude brzy dokončena.


Ověřením jsem myslel ověření hraní hry. Můj účet byl ověřen a v minulosti byl mnohokrát vybrán. Po mém prvním výběru však musí být všechny ověřeny s čekací dobou 3 pracovních dnů. To je to, co jsem objasňoval s jejich cs. Takže u těch, které byly nevyřízené, než jsem se zeptal (před 2 hodinami), to bude trvat déle než 3 pracovní dny. Neovlivní to však nové požadované výběry, které budou muset počkat na standardní 3 pracovní dny na přezkoumání.


Domnívám se, že problém s rakebackem bude trvat déle, protože nesouvisí s výběrem a zdá se, že stále zjišťují důvod, který za tím stojí.


Za zmínku také stojí, že údržba nezačala dnes. Řekli mi to samé, když jsem včera ve stejnou dobu kontroloval. Rozdíl je dnes v tom, že jsou schopni poskytnout přesnější časový rámec, kdy se očekává, že tato údržba bude dokončena, "možná po dni", uvedlo kasino.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Jaro

Stále nadějný, ale méně optimistický ve srovnání se včerejškem, že dostane zaplaceno včas nebo vůbec.


Právě jsem šel do jejich zákaznického servisu qskibg pro aktualizaci a čekal jsem na ně více než 10 minut bez pozdravů od nikoho.


Když se nad tím teď zamyslím, většina kasin by již rozeslala upozornění, pokud mají nějakou údržbu, která by ovlivňovala hráče po dobu 3 dnů. Neobdržel(a) jsem a ohledně mých dotazů budou zaslána obecná oznámení, oznámení na místě nebo odpověď, kterou původně slíbili minulý týden.


Nyní již uplynuly slíbené 3 pracovní dny, aniž by se kasino pokusilo situaci objasnit. Začínám přemýšlet, jestli jsem jediný, komu se o této údržbě řeklo, protože nemůžete říct, že by na webu byly nějaké problémy. Může to potvrdit někdo jiný s nevyřízenými výběry mezi následujícími daty?


1. února 2025, 18:35 Čeká se na 3 000 TRX
1. února 2025, 18:34 Čeká se na 6 000 TRX
1. února 2025, 18:34 Čeká se na 6 000 TRX
1. února 2025, 18:34 Čeká se na 6 000 TRX
31. ledna 2025, 22:50 Čeká se na 4 500 TRX
30. ledna 2025, 13:35 Čeká na 5 651,66 TRX
Automaticky přeloženo:
y96715133

Chápu vaše obavy, ale myslím, že to ještě není tak hrozné. Nejhorší je, když kasino dá časový rámec a nedodrží ho. Pokud jsem dobře viděl, řekli, že se to do této doby pokusí stihnout, ale v mém smyslu to znamená, že se to stát nemusí.

Každopádně, pokud s vámi budou komunikovat, doufejme, že tyto potíže budou vyřešeny a technické problémy na jejich straně budou také vyřešeny co nejdříve.

Pokud se tak stane, rád vám dáme vědět a pokud se nic nezmění, můžeme se pokusit vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Nyní mám aktuální informace o této situaci. Konverzace však byla velmi dlouhá, přičemž kasino se mé otázce většinu času vyhýbalo. Níže dám útesy s tímto odkazem na kopii přepisu celé konverzace, abyste mohli posoudit, zda to má smysl.,

https://docs.google.com/document/d/1aCFBBF21eO0FbervWugtnRYOBwKYoljee0eD2HXSOQQ/edit?usp=sharing


útesy:

  • Den 4 „Údržby" Yakuza.bet
  • Požádal jsem o aktualizaci mého stavu nevyřízeného výběru a také chybějící refundaci rake back poté, co jsem se s nimi včera nemohl spojit.
  • Uznává, že kasino není schopno provádět platby během údržby
  • Nelze uvést konkrétní časový rámec, kdy bude údržba dokončena
  • Potvrzeno, že informace poskytnuté před 2 dny, že zpoždění při výběru se týká pouze těch s nevyřízenými výběry před údržbou, již neplatí a dojde i k novým vkladatelům.
  • Uznává, že hráči jsou nyní schopni vkládat, aniž by mohli vybírat výhry z webu, a nevěří, že je něco špatného na povolení vkladů, aniž by si byli jisti, kdy se obnoví jejich schopnost vyplácet peníze.
  • Věří, že web bez možnosti platit hráčům je fungující web bez problémů.
  • Věří, že mohou přijímat vklady, aniž by hráče předem řádně informovali na stránce vkladu nebo oznámení na webu, že zpoždění platby bude neomezené, pokud vyhrají na webu.


To všechno jsou vážné varovné signály předtím, než se stránka zkazí, a já opravdu doufám, že vyplatí všem své výhry a nebudou dále využívat tuto situaci tím, že povolí vklady s vědomím, že nemohou platit,

Upraveno
Automaticky přeloženo:
y96715133

Ahoj,

Právě jsem si všiml tvé zprávy,

Chápu vaše obavy a vidím, že máte podrobné informace o svém odstoupení od smlouvy. Pokud jste se však již dříve setkali s problémy s výběry, proč pokračujete v ukládání a poté zde vyjadřujete frustraci?

Jak již zmínili, systém je v současné době v údržbě a budete muset počkat, až bude dokončena. Technická údržba je někdy nezbytná ke zlepšení systému, a přestože zpoždění mohou být frustrující, často jsou nevyhnutelná. Jako hráč si myslím, že byste to měli vědět a rozumět tomu.

Chápu, že trpělivost může dojít, ale než si zde stále stěžovat, je nejlepší počkat, až bude údržba dokončena podle pokynů. Neustálé stížnosti nezmění časovou osu ani nezrychlí proces.

Nebo chceš, aby se stalo něco jiného, ​​proto si tolik stěžuješ?

Automaticky přeloženo:
1...6 7 89
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky