Dostal jsem aktualizaci z kasina na můj nevyřízený seznam výběrů a věřím, že se to může týkat kohokoli z vás, kteří čelí stejnému problému.
Budeme si muset ještě pár dní počkat....
Návštěvník
18:05
Ahoj, rád bych informoval o mých nevyřízených výběrech.
Návštěvník
18:06
Také aktualizace o chybějícím rake zpět za posledních pár dní, kde jsem sázel nejvíce
avatar Zákaznická podpora (Yakuza)
18:07
Dobrý den, upřímně se omlouváme, pokud to trvá tak dlouho, ale momentálně probíhá údržba systému a váš účet stále prochází kontrolou.
Návštěvník
18:09
Systém není v údržbě. Vše běží a nevidím žádné upozornění na nějakou údržbu. Ve skutečnosti mohu stále hrát všechny hry ze svého účtu
avatar Zákaznická podpora (Yakuza)
18:10
Není to z vašeho konce, je to náš systém. Náš backend.
Návštěvník
18:10
Každopádně, jak dlouho bude trvat vaše očekávaná údržba? Měli byste mít časový rámec, že?
Návštěvník
18:10
ok, vidím
Návštěvník
18:11
Nějaké návrhy, kdy se mám vrátit?
Návštěvník
18:11
Existuje poměrně málo výběrů, přičemž nejdelší výběr nyní čeká na více než 5 pracovních dnů
Návštěvník
18:12
5 dní omlouvám se, ne pracovní dny
avatar Zákaznická podpora (Yakuza)
18:12
Možná po dni. Neustále žádáme o aktualizaci, ale v současné době je stále udržována.
Návštěvník
18:12
Takže vklady budou stále procházet se všemi funkcemi gamea.
Návštěvník
18:13
Hrajeme jako obvykle z naší strany? Nebo nás žádají, abychom teď nehráli?
avatar Zákaznická podpora (Yakuza)
18:14
Ano, můžete vkládat a hrát, kdykoli chcete, ale mějte na paměti, že současná situace zdrží všechny výběry
Návštěvník
18:15
A previoua se taky stahuje😁
Návštěvník
18:15
Dobře, takže s některým z problémů, které jsem zmínil dříve, bych se měl vrátit alespoň za den nebo dva?
avatar Zákaznická podpora (Yakuza)
18:16
Ano, prosím.
avatar zákaznická podpora (Yakuza)
18:16
Doufáme, že náš systém je do té doby již opraven.
Návštěvník
18:16
Také když vložím a vyberu, čas potřebný k ověření mé hry a dalších 3 pracovních dnů stále začíná okamžikem, kdy vyberu?
avatar zákaznická podpora (Yakuza)
18:17
To je správně.
Got an update from casino on my pending list of withdraws and i believe it might apply to any of you facing the same issue.
We will have to wait a few more days more i guess....
Visitor
18:05
Hi would like an update on my pending withdraws.
Visitor
18:06
Also an update on missing rake back the past couple of days where I wagered most
avatar Customer Support (Yakuza)
18:07
Hi, we sincerely apologize if this is taking so long but as of the moment, we're having system maintenance and your account is still under review.
Visitor
18:09
The system is not under maintainence. Everything is running and i dont see any notificationa about any maintainence. In fact i can still play all games from my account
avatar Customer Support (Yakuza)
18:10
It's not from your end, it's our system. Our backend.
Visitor
18:10
Anyways how long is your expected maintainence going take? You should have a time frame right?
Visitor
18:10
Oh ok i see
Visitor
18:11
Any suggestions of when i shluld check back?
Visitor
18:11
There are quite a few withdraws with the longest pending now for more than 5 work days now
Visitor
18:12
5 days sorry not work days
avatar Customer Support (Yakuza)
18:12
Maybe after a day. We're continuously asking for update but right now it's still being maintained.
Visitor
18:12
So deposits will still go through with all gamea functioning.
Visitor
18:13
We just play as usual from our end? Or are we being asked not to play now?
avatar Customer Support (Yakuza)
18:14
Yes, you can deposit and play whenever you want but please be informed that the current situation will delay all withdrawals
Visitor
18:15
And previoua withdraws too😁
Visitor
18:15
Ok so wirh any of the issues i raised earlier i should check back in at least a day or two?
avatar Customer Support (Yakuza)
18:16
Yes, please.
avatar Customer Support (Yakuza)
18:16
We're hoping our system is already fixed by that time.
Visitor
18:16
Also if i deposit and make a cashout the time needed to verjfy my play and stuff of 3 working days still starts the moment that i withdraw?
avatar Customer Support (Yakuza)
18:17
That's correct.
Automaticky přeloženo: