FórumKasinaYakuzabet Casino - všeobecná diskuze

Yakuzabet Casino - všeobecná diskuze

před 2 týdny od chiller19
|
538 zobrazení 14 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 týdny
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Yakuzabet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 týdny

hej vyhrál jsem tam 700 eur a pak mi to zrušili a deaktivovali mi účet jsou to brutální podvodníci musíte varovat lidi tady

Automaticky přeloženo:
chiller19
před 2 týdny

Hej!

Chtěl jsem se vás zeptat na další podrobnosti týkající se tohoto upozornění na podvod, přesto jsem si všiml stížnosti, takže možná by bylo prospěšné pro ostatní, kdybych zmínil situaci, která je tam popsána:

"vložil 30 eur jako nový hráč a vyhrál 700 eur, ale kasino jeho účet deaktivovalo a jako důvod uvedlo duplicitní účet, což on popírá. Věří, že je podveden."

V důsledku toho jsem přesvědčen, že neznáte žádné jiné účty, které by byly srovnatelné s vaším. V těchto situacích je předložení a posouzení důkazů o vztahu mezi jiným účtem nebo účty nejdůležitějším krokem před určením, zda akce poskytla hráči nějakou výhodu. I když se to někomu, kdo si nikdy v kasinu neotevřel více než jeden účet, může zdát trochu divné, říkám to jen proto, abyste měli představu o tom, co se pravděpodobně stane. Existuje však také šance, že se budou shodovat další účty, které zpočátku vypadají, že nemají nic společného. Kasino však musí v obou případech poskytnout přesvědčivý důkaz.

Pro tuto chvíli však od vás potřebujeme získat co nejvíce, takže si prosím prohlédněte svou stížnost a odpovězte 👈 Dominikě.

Rád bych se však také dozvěděl více o vašem problému, proto se prosím podělte o vysvětlení, které vám kasino poskytlo, když byl váš účet uzavřen a vaše výhry byly zrušeny. Musel to být hrozný zážitek.


Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 týdny

Děkujeme, že jste nás na to upozornili a dali nám příležitost objasnit náš postoj. Bereme naši pověst velmi vážně a jsme odhodláni poskytovat všem našim hráčům zábavný, spravedlivý a transparentní herní zážitek.


Pokud jde o stížnost, ujišťujeme vás, že jsme shromáždili dostatek dat a máme solidní důkazy, když oslovujeme hráče ohledně duplicitních účtů. Takové akce nebereme na lehkou váhu. Chápeme, jak frustrující tato situace musí být, a rádi bychom tuto záležitost důkladně prošetřili.


Sdělte nám prosím další podrobnosti o svém problému, včetně svého e-mailu. Tyto informace jsou pro nás zásadní pro efektivní řešení vašich problémů.


Jako kasino bez sázky jsou naše vkladové bonusy navrženy tak, aby našim hráčům nabídly tu nejlepší hodnotu. Výhry často vyplácíme okamžitě, málokdy to trvá déle než hodinu, což je podle nás u startupu výjimečné. Náš závazek být pro hráče je neochvějný a doufáme, že toto odhodlání bude uznáno a oceněno.


Ještě jednou děkujeme, že jste nám dali příležitost se k tomu veřejně vyjádřit. Upřímně nám záleží na našich hráčích a snažíme se od nich jednat správně, zvláště pokud jsme na vině, stejně jako jsme zde soukromě řešili první stížnost.


Pozdravy,


Tai

Yakuza.bet

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Druhý účet jsem si u vás nevytvořil, to by pro mě bylo nové. Chtěl bych doklad o tom, kdy jsem se registroval. e-mailem

Automaticky přeloženo:
chiller19
před 2 týdny

Uveďte prosím svůj e-mail registrovaný na casino.guru. Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme sdílet osobní údaje na veřejných fórech. Jakmile jej obdržíme, osobně prošetřím příčinu a dám casino.guru vědět o svých zjištěních. Děkujeme za pochopení.

Automaticky přeloženo:
Yakuzabet Casino
před týdnem

zdravím vás! Děkujeme za účast na fóru.

Dovolte mi, prosím, objasnit jediný bod.

I když zde můžete pomoci hráčům, kteří se potýkají s problémy, konkrétní problémy a důkazy se řeší výhradně prostřednictvím stížností hráčů. Například:

https://casino.guru/yakuzabet-casino-player-s-account-is-closed-due-to 👈

Umožněte týmu pro řešení stížností postupovat v souladu s jejich postupem řešení sporů.

Doufejme, že vám tento průvodce poskytne užitečné rady:

https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints

V tuto chvíli se tým sejde a posoudí situaci s hráčem. Až přijde čas, zástupce kasina bude požádán, aby poskytl perspektivu kasina.

Proto se domnívám, že by bylo ještě vhodnější, aby hráč v reklamaci prozatím pokračoval.

Souhlasíte s tím prosím se mnou?


Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Děkujeme, že jste nás na to upozornili a dali nám příležitost objasnit náš postoj. Bereme naši pověst velmi vážně a jsme odhodláni poskytovat všem našim hráčům zábavný, spravedlivý a transparentní herní zážitek.


Pokud jde o stížnost, ujišťujeme vás, že jsme shromáždili dostatek dat a máme solidní důkazy, když oslovujeme hráče ohledně duplicitních účtů. Takové akce nebereme na lehkou váhu. Chápeme, jak frustrující tato situace musí být, a rádi bychom tuto záležitost důkladně prošetřili.


Sdělte nám prosím další podrobnosti o svém problému, včetně svého e-mailu. Tyto informace jsou pro nás zásadní pro efektivní řešení vašich problémů.


Jako kasino bez sázky jsou naše vkladové bonusy navrženy tak, aby našim hráčům nabídly tu nejlepší hodnotu. Výhry často vyplácíme okamžitě, málokdy to trvá déle než hodinu, což je podle nás u startupu výjimečné. Náš závazek být pro hráče je neochvějný a doufáme, že toto odhodlání bude uznáno a oceněno.


Ještě jednou děkujeme, že jste nám dali příležitost se k tomu veřejně vyjádřit. Upřímně nám záleží na našich hráčích a snažíme se od nich jednat správně, zvláště pokud jsme na vině, stejně jako jsme zde soukromě řešili první stížnost.


Pozdravy,


Tai

Yakuza.bet

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ahoj.

Překvapil jsi mě!

Nejsem si vědom žádných stop, které vám byly v této záležitosti poskytnuty. Upřímně mě překvapilo, že jsem viděl zástupce kasina aktivně se účastnit tohoto vlákna na fóru.

Jako administrátor fóra však osobně žádné vysvětlování nepotřebuji, takže hráčům klidně pomozte. Ze stejného důvodu, dokud nejsem hráč, nebudou z mé strany popisovány žádné problémy.

Já, jako správce se starám o hráče v náročných podmínkách, jako je tento. Vaše přítomnost je však velmi oceňována; pomoci hráčům tam, kde to nedokážeme. 🙂

Automaticky přeloženo:
Yakuzabet Casino
před týdnem

toto je e-mail

Automaticky přeloženo:
Radka
před týdnem

Ach ano. Souhlasím na 100% a budu se řídit vaším procesem. Děkuju!

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Právě jsem zde vyhrál předběžně hodně a vydělal jsem už dvakrát menší částku. Uvidíme, jak dlouho jim bude trvat vybrat 20k+ TRX. Už tady někdo vybíral ve velkém?

Automaticky přeloženo:
Nick_Charles
před týdnem

Hej, zatím jsem v tomto kasinu neviděl nikoho, kdo by se snažil vybrat tak velkou částku.

Jsem však zvědavý, jak dlouho to bude trvat a zda se vám podaří vše stáhnout.

Jak dlouho to trvalo, když jste provedli menší výběry? Vybírali jste také pomocí kryptoměn?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 dny

Omlouvám se za pozdní odpověď, zastihla mě utratit část výhry 🙂


Musím říct, že je to tady vzácný klenot. Naprosto profesionální. Žádné nesmysly s jejich KYC. Zpočátku mě ani nevyhazovali, ale dělali to jen tak, jak se moje výhry zvyšovaly, myslím. Odeslal jsem své dokumenty s očekáváním alespoň den před ověřením mého účtu. Místo toho byl můj účet ověřen do hodiny a platby přišly do 15 minut od žádosti.


Do dnešního dne jsem stále překvapen úsilím, které toto relativně nové kasino projevilo, a nejsem si jistý, proč jsou zde jejich hodnocení tak nízká. Opravdu věřím, že si zaslouží mnohem více pozornosti nejen pro rychlost a plynulost výběru, kterou jsem zažil. Jejich promo akce jsou neuvěřitelně štědré a nevyžaduje se žádná sázka. Chci říct.. co ještě hledáme?


Přikládám snímek obrazovky transakční stránky mých účtů pro vaši informaci a doufám, že se tomuto kasinu dostane pozornosti, kterou si zaslouží. Za mě 10/10 zkušeností.

file

Automaticky přeloženo:
Nick_Charles
před 2 dny

Jsem moc rád za tak popisný zážitek a ještě víc, když se ti tak dařilo. Je to rozhodně jedno z menších kasin, která jsou relativně nová, ale tak pozorná. Když jsou výběry dobré, KYC je v pořádku plus jsou tam dobré bonusy, to je pravděpodobně to, co by hráči mohli hledat, takže časem bude možné zvýšit index bezpečnosti, stejně jako je kasino nové, dáme mu nějaké čas.

Ale děkujeme, že jste se o to vše podělili s námi a hráči, je to určitě důležité a možná to některé z nich povzbudí, pokud zde budou chtít hrát.

Ať se ti daří i nadále. 🙂

Automaticky přeloženo:
Nick_Charles
před 2 dny

Děkujeme za tak upřímnou a úžasnou recenzi! Jsme nadšeni, že vaše zkušenost s námi byla tak pozitivní, a opravdu si vážíme času, který jste věnovali tomu, abyste je zde sdíleli. Jsme rádi, že se vám líbil náš rychlý ověřovací proces a bezproblémové výběry peněz – naším cílem je, aby věci byly pro naše hráče hladké a příjemné na každém kroku. A samozřejmě gratuluji k těmto výhrám! 😊

Je obzvláště obohacující vědět, že naše bezsázkové promo akce udělaly dojem, protože se vždy snažíme našim hráčům nabídnout ty nejlepší propagační akce. Vaše zpětná vazba pro nás znamená celý svět a doufáme, že více hráčů to cítí stejně jako vy. Děkujeme vám, že jste připojili snímek obrazovky a pomohli nám to dostat ke slovu – vaše podpora skutečně pomáhá.

Ještě jednou děkujeme, že jste součástí komunity Yakuza.bet, a těšíme se, že vám v budoucnu přineseme ještě více 10/10 zážitků!


Pozdravy,


Tai

Yakuza.bet

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky