Hej!
Chtěl jsem se vás zeptat na další podrobnosti týkající se tohoto upozornění na podvod, přesto jsem si všiml stížnosti, takže možná by bylo prospěšné pro ostatní, kdybych zmínil situaci, která je tam popsána:
"vložil 30 eur jako nový hráč a vyhrál 700 eur, ale kasino jeho účet deaktivovalo a jako důvod uvedlo duplicitní účet, což on popírá. Věří, že je podveden."
V důsledku toho jsem přesvědčen, že neznáte žádné jiné účty, které by byly srovnatelné s vaším. V těchto situacích je předložení a posouzení důkazů o vztahu mezi jiným účtem nebo účty nejdůležitějším krokem před určením, zda akce poskytla hráči nějakou výhodu. I když se to někomu, kdo si nikdy v kasinu neotevřel více než jeden účet, může zdát trochu divné, říkám to jen proto, abyste měli představu o tom, co se pravděpodobně stane. Existuje však také šance, že se budou shodovat další účty, které zpočátku vypadají, že nemají nic společného. Kasino však musí v obou případech poskytnout přesvědčivý důkaz.
Pro tuto chvíli však od vás potřebujeme získat co nejvíce, takže si prosím prohlédněte svou stížnost a odpovězte 👈 Dominikě.
Rád bych se však také dozvěděl více o vašem problému, proto se prosím podělte o vysvětlení, které vám kasino poskytlo, když byl váš účet uzavřen a vaše výhry byly zrušeny. Musel to být hrozný zážitek.
Hey!
I was about to ask you for more details regarding this scam allert, yet I spot the complaint, so perhaps it would benefit others if I mention the situation described there:
"deposited 30 euros as a new player and won 700 euros, but the casino deactivated his account, citing a duplicate account as the reason, which he denies. He believes he is being scammed."
Consequently, I am convinced that you are not aware of any other accounts that are comparable to yours. In these situations, presenting and assessing evidence of the relationship between another account or accounts is the most important step before determining whether the action has given the player any sort of edge. Even though it might seem a little odd to someone who has never opened more than one account at a casino, I am just saying that to give you an idea of what is probably going to happen. However, there is also a chance that additional accounts that initially appear to have nothing in common will match. Nonetheless, the casino must provide convincing proof in both cases.
For this moment though, we need to gather as much as we can from you, so please inspect your complaint and respond 👈 to Dominika.
However, I would also like to know more about your issue, so please share the explanation that the casino gave you when your account was closed and your winnings were canceled. It must have been an awful experience.
Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo: