Ahoj zástupci Yakuza.bet,
6 000 TRX (1 354 USD, opět čekáme na více než inzerovaný čas zpracování o +24 hodin)
Píši ještě jednou, abych vyjádřil své obavy týkající se stejného problému ve vašem procesu odstoupení od smlouvy a upozornil na některé závažné problémy s vaším porozuměním vašim vlastním podmínkám a oborovým standardům.
Termín, na který jste mě předtím nasměrovali, zní následovně a po podání stížnosti jste nakonec zaplatili:
"Všechny platby bankovním převodem jsou v zásadě zpracovány do tří (3) bankovních dnů. Mějte prosím na paměti, že pro platby v USD nebudete moci požádat o bankovní převod."
Tato klauzule jasně odkazuje pouze na platby bankovním převodem a konkrétně zmiňuje 3denní okno pro zpracování. Nikde ve vašich podmínkách však není uvedeno, že zpracování všech výběrů bude trvat 3 dny. Vaše platební stránka, jak je znázorněno zde , ve skutečnosti naznačuje, že výběry bankovním převodem trvají dlouho, zatímco výběry kryptoměn jsou zpracovány okamžitě. To dále odporuje vašim nárokům ohledně zpoždění zpracování.
Vaše zdržovací taktika opět selhala a ještě více jste odhalili, že vám nejde jen o hráče a jste přesně jedním z těch kasin, která jsou ochotna použít zdržovací taktiku k zastavení výběrů pro váš vlastní finanční zisk. Je stále jasnější, že vaše platforma může tato zpoždění využívat jen k zastavení výplat.
Důrazně vás žádám, abyste platbu zpracovali co nejdříve a přehodnotili svůj přístup k výběrům hráčů. Pro každé kasino s dobrou pověstí je zásadní pochopit rozdíl mezi bankovními převody a platbami kryptoměnami a v tomto ohledu fungovat transparentně a spravedlivě.
Pro kasino je vtip nepochopit rozdíl mezi bankovním převodem a zpracováním kryptoměn.
Kromě toho se vaše tvrzení, že tým je „zaneprázdněný" nebo „tvrdě pracuje" na urychlení výběrů, zdá sporné. Podívali jste se na svůj vlastní žebříček, který vám odhalil počet hráčů, kteří aktivně hrají? Když se podíváte na svůj žebříček, který ukazuje maximálně tři aktivní hráče. Vzhledem k tomu je obtížné pochopit, jak může k takovým zpožděním během tohoto období dojít. Skutečnost, že kdykoli jsem hrál, vždy jsem získal 1. místo v turnaji, i když jsem odehrál jen několik zatočení, ukazuje, že nemůžete být tak zaneprázdněni, jak říkáte, i když všichni tři hráči vyhráli a požadovali peníze, jak těžké mohlo by to být zpožděno o 2 dny?!
Doufám, že podniknete okamžitá opatření k nápravě této situace a přijmete přístup více zaměřený na hráče.
Hi Yakuza.bet representatives,
6000 TRX (1354 USD Again pending more than your advertised processing time by +24 hrs)
I am writing once again to express my concerns regarding a same issue on your withdrawal process, and to highlight some serious issues with your understanding of your own terms and industry standards.
The term you directed me to previously reads as follows and after filing a complaint you finally paid:
"All Bank Transfer payouts are in principle processed within three (3) banking days. Please mind that you will not be able to request a Bank Transfer for USD payouts."
This clause clearly refers only to bank transfer payouts and specifically mentions a 3-day processing window. However, nowhere in your terms does it state that all withdrawals will take 3 days to process. In fact, your payments page, as shown here, indicates that bank transfer withdrawals take a long time, while crypto withdrawals are processed instantly. This further contradicts your claims regarding processing delays.
Your delay tactic has once again failed and exposed yourself even further that you are not all about the players and are exactly one of those casinos willing to use delay tactic to stall withdraws for your own financial gain. It is becoming increasingly clear that your platform may be using these delays just to stall payouts.
I strongly urge you to process the payment as soon as possible and reconsider your approach to player withdrawals. It is crucial for any reputable casino to understand the difference between bank transfers and cryptocurrency payments, and to operate transparently and fairly in this regard.
For a casino to not understand the difference between a Bank transfer and crypto processing is a joke.
Additionally, your claim that the team is "busy" or "working hard" to expedite withdrawals seems questionable. Have you looked at your own leaderboard exposing you of the amount of players actively playing? When looking at your leaderboard, which shows a maximum of three active players. Given this, it’s difficult to understand how such delays can occur during this period. The fact that whenever I played I always received 1st place in tournament even when I have played just a few spins further shows that you can't be as busy as you say you are even if all three players won and requested cash out, how difficult could that bve to have it delayed for now 2 days?!
I hope you will take immediate action to rectify this situation and adopt a more player-centric approach moving forward.
Automaticky přeloženo: