FórumKasinaYakuzabet Casino - všeobecná diskuze

Yakuzabet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před měsícem od chiller19
|
3249 zobrazení 59 odpovědí |
|
12 3
petitgamer
před 3 dny

Vážený petitgamere,


děkujeme, že jste se s námi podělili o zpětnou vazbu. Upřímně se omlouváme za způsobené nepříjemnosti. Ujišťujeme vás, že náš tým zákaznické podpory je vždy k dispozici, aby vám pomohl v angličtině, protože upřednostňujeme jasnou a efektivní komunikaci s našimi uživateli.


Pokud jde o uvítací bonus, rádi bychom vás požádali, abyste se obrátili na naši CSR, abychom mohli tuto záležitost dále prošetřit a zajistit, aby byl bonus správně aplikován na váš účet.


Velmi si vážíme toho, že jste nás na toto téma upozornili. Buďte si jisti, že jsme odhodláni vylepšit vaše zkušenosti s námi.


Frances

Yakuza.bet

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Co se týče ověření, prošel jsi ho nakonec nebo ne a tak hlavním problémem byly IP a zařízení?

Každopádně vidím, že do této debaty je zapojeno i kasino a vše vyšetřuje stejně jako náš tým.

Kéž by vše dopadlo férově a pokud jste neudělali nic proti pravidlům, tak byste měli dostat své peníze podle jejich slov.

Uvidíme, jak to celé dopadne.

Hodně štěstí.☘️

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Ano, hlavní problém byl kvůli tomu, že jsem používal více IP adres a používal více zařízení. Žádný vtip....


Už je to týden a oni se ozvali nebo odpověděli. Nemyslím si, že stížnost, kterou jsem vytvořil, dává tomuto problému moc spravedlnosti, protože je to mnohem víc než jen pozdní platba, je to zabavení finančních prostředků se směšnými důvody, které nejsou ani v jejich podmínkách. Můžeme to změnit?

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Vážený petitgamere,


děkujeme, že jste se s námi podělili o zpětnou vazbu. Upřímně se omlouváme za způsobené nepříjemnosti. Ujišťujeme vás, že náš tým zákaznické podpory je vždy k dispozici, aby vám pomohl v angličtině, protože upřednostňujeme jasnou a efektivní komunikaci s našimi uživateli.


Pokud jde o uvítací bonus, rádi bychom vás požádali, abyste se obrátili na naši CSR, abychom mohli tuto záležitost dále prošetřit a zajistit, aby byl bonus správně aplikován na váš účet.


Velmi si vážíme toho, že jste nás na toto téma upozornili. Buďte si jisti, že jsme odhodláni vylepšit vaše zkušenosti s námi.


Frances

Yakuza.bet

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

file

"Jako zdvořilost zde sdílím snímky obrazovky konverzace. Je zřejmé, že vaší platformě by mohla prospět aktualizace jazyka přehrávače, aby byl jasnější a vhodnější. Berte to prosím jako konstruktivní kritiku, jejímž cílem je pomoci zlepšit vaši platformu." file

Automaticky přeloženo:
Yakuzabet Casino
před 2 dny

milá Frances,

Děkuji za odpověď, ale musím objasnit, že problémy, na které jsem upozornil, nebyly vyřešeny.

Za prvé, pokud jde o uvítací bonus: nikdy jsem neobdržel celý 100% bonus za svůj první vklad a místo toho mi byla poskytnuta velmi malá sázka zdarma, pouhých 11 $. Toto nebylo řádně sděleno a domnívám se, že z vaší strany šlo o nedorozumění nebo přehlédnutí.

Za druhé, když jsem se pokusil použít live chat, setkal jsem se s jazykovou bariérou. Platforma byla standardně nastavena na cizí jazyk, takže bylo extrémně obtížné pochopit, s kým komunikuji a jaké informace jsou požadovány. I když jsem se díky obeznámenosti s podobnými platformami dokázal obejít, k ideálu to má daleko, zvlášť když by hráči měli mít standardně možnost být obsluhováni v angličtině. Jakmile jsem se dostal k operátorovi, musel jsem ho požádat, aby přešel do angličtiny, což by nemělo být.

Navíc poté, co jsem hrál a vyhrál pomocí bezplatné sázky, dokončil jsem požadované ověření identity, abych požádal o výběr. Poté jsem však byl obviněn ze „zneužívání bonusů" a bylo mi řečeno, že můj výběr nebude zpracován. Připadá mi to jako nespravedlivé obvinění a upřímně řečeno, je znepokojivé, že se s novým hráčem zachází tímto způsobem.

Doufám, že chápete, proč jsem z této situace frustrovaný, a upřímně doufám, že se to rychle vyřeší.

Pozdravy,

petitgamer

filefile

file

Upraveno autorem před 2 dny
Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 2 dny

Vážený petitgamere,


Všechny vkladové bonusy mají požadavek na minimální vklad pro získání bonusu, omezení maximální možné výše bonusu, podmínky sázení, omezení maximální výše sázek při sázení, časové omezení bonusové životnosti, pokud není uvedeno jinak.

Jakékoli vydané bonusy lze použít pouze na sloty a jsou ve výchozím nastavení omezeny na maximální sázku 5 USD/EUR nebo ekvivalent, dokud nebudou prohrány nebo vyplaceny, pokud není uvedeno jinak. Maximální limit sázky zahrnuje zdvojnásobení sázek po dokončení herního kola a také bonusová kola (zakoupená ve hře).


Frances

Yakuza.bet

Automaticky přeloženo:
Yakuzabet Casino
před 2 dny

milá Frances,

Děkujeme za vaše podrobné vysvětlení ohledně bonusů za vklad a jejich podmínek. Cítím se však nucen vyjádřit se ke svým konkrétním obavám, protože zůstávají nevyřešené.

Za prvé, nikdy jsem nedostal bonus, na který jsem měl nárok. Když jsem se obrátil na váš tým, bylo mi připsáno 11 $, aniž bych jasně vysvětlil, co tato částka představuje nebo s ní související podmínky. I když to bylo označeno jako „sázení zdarma", nedostatek jasnosti je znepokojivý.

Za druhé, důsledně jsem hrál v dobré víře a provedl jsem jediný vklad 30 $, jak může váš tým potvrdit prostřednictvím mé hráčské historie. Navzdory dosažení významných výher a aktivnímu zapojení na platformě nebylo moje ověření identity nikdy zpracováno. Navíc Interac – jedna z primárních metod, na kterou spoléhám – byla nevysvětlitelně nedostupná.

Po 24 hodinách jsem byl obviněn, že jsem „lovcem bonusů", což je tvrzení, které mi připadá nepodložené a oportunistické. Načasování je obzvláště znepokojivé, vzhledem k tomu, že prostředky již byly na mém účtu. Také jsem obdržel vágní omluvu odkazující na skryté termíny, které nebyly během mého hraní nikdy sděleny ani vysvětleny.

Tato zkušenost vyvolává vážné etické obavy ohledně transparentnosti a spravedlivého zacházení s hráči. Důvěřoval jsem Yakuza.bet, ale manipulace s mým účtem a finančními prostředky mě přiměla zpochybnit praktiky platformy. Ocenil bych důkladnější přezkoumání mého případu a spravedlivé řešení těchto problémů.

S pozdravem

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 2 dny

Vážený Petitgamere,

děkujeme, že jste se ozvali. Při kontrole aktivity vašeho účtu jsme si všimli, že jste provedli vklad 29. 11. 2024 v 7:43:58. V 07:53:31 byl zůstatek vaší peněženky 0,51 CAD a do 01. 12. 2024 v 12:42:44 jste obdrželi vkladový bonus ve výši 11,43 CAD.

Zjistili jsme však, že jste po obdržení bonusu uzavřeli sázku přesahující 5 EUR v jedné sázce. Tato akce je v rozporu s pravidly a podmínkami služby našeho kasina. V důsledku toho jsme neměli jinou možnost, než zabavit zůstatek ve vaší peněžence podle našich zásad.

Chápeme, že to může být zklamáním, ale musíme dodržovat naše pokyny, abychom zajistili spravedlivý herní zážitek pro všechny hráče.


Frances

Yakuza.bet

Upraveno autorem před 2 dny
Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Ahoj Frances,


Pochybuji o přesnosti údajů, které jste uvedl, protože jsem se nepřihlásil z Nizozemska. Zkoušel jsem VPN z Nizozemska, abych se přihlásil i zaregistroval, a vaše stránka evidentně blokuje registraci a přihlášení z Nizozemska. Jak jsem se mohl přihlásit z Nizozemska, když to váš web blokuje. Zkontrolujte si, zda jste schopni přihlásit použitou VPN z Nizozemska.


Vydělané peníze neměly nic společného s tímto bonusem, který jste zahrnuli. Vezměte prosím na vědomí, že výhry byly z tohoto bonusu již dvakrát vybrány. Kromě toho váš termín uvádí "*VPN/Proxy jsou povoleny pro hraní her bez bonusu." V mém případě k částce, kterou jsem se snažil vybrat, došlo k jinému datu bonusu, který jste zmínil, a tento bonus byl již splněn a dokončen. Takže i když jsem použil VPN, povolujete to na základě vašich podmínek.


Vzhledem k tomu, že z Nizozemska se nelze přihlásit a registrovat na vaší stránce, není hraní z Nizozemska platné. Moje výhry jsou oprávněné, protože jakýkoli bonus, který jsem měl, byl již dokončen a vyplacen. Všimněte si také, že bonus, který jsem získal, byl bonus bez sázky a považuje se za hotovost, když bonus již nemá žádné sázky.

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

milá Frances,


Také proč mi bylo v době konfiskace mých prostředků sděleno následující:


Vážený hráči, zjistili jsme, že jste používali více IP účtů a různá zařízení (včetně MAC a WINDOWS), vytvořili jste si více účtů (duplicitní účty) a úmyslně skryli svou identitu, abyste získali bonusy. To bude mít za následek ukončení účtu a porušení podmínek našeho kasina. Odečteme 8364,89 TRX z vašeho zůstatku v peněžence Bezpečné prostředí Yakuza.bet. Bezpečnostní tým Yakuza.bet


Vypadá to, že si jen vymýšlíte, abyste mi nezaplatili. Vaše podmínky nikdy neuvádějí, že hráči nesmějí používat stejná zařízení nebo mít více IPS, a přesto jste se rozhodli zabavit mé prostředky pouze na základě těchto dvou problémů. O dva týdny později mě obviňujete z toho, že jsem se přihlásil z Nizozemska, odkud se nelze zaregistrovat ani přihlásit. Nemyslím si, že je fér, abyste používali tento druh zdržovací taktiky jen proto, abyste nezahráli hráče o jeho oprávněné výhry.

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Ano, hlavní problém byl kvůli tomu, že jsem používal více IP adres a používal více zařízení. Žádný vtip....


Už je to týden a oni se ozvali nebo odpověděli. Nemyslím si, že stížnost, kterou jsem vytvořil, dává tomuto problému moc spravedlnosti, protože je to mnohem víc než jen pozdní platba, je to zabavení finančních prostředků se směšnými důvody, které nejsou ani v jejich podmínkách. Můžeme to změnit?

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Pojďme se podívat, jak to celé dopadne. Četl jsem nedávnou situaci ohledně vaší stížnosti, a protože to má na starosti Nick, budeme muset počkat a uvidíme, co řekne.

Každopádně vidím, že se do toho přimíchaly další věci, tak jsem zvědavý, jaký bude výsledek.

Ale jak jsem řekl, ať zvítězí férovost.

Automaticky přeloženo:
Yakuzabet Casino
před 2 dny

milá Frances,

děkuji za odpověď. Je však zřejmé, že mé obavy nejsou plně řešeny . Vaše odpověď selektivně zdůrazňuje určité body a ignoruje klíčové aspekty mé zkušenosti. To ukazuje na nedostatek důkladnosti při přezkoumání mého případu a pochopení celkového kontextu.

Dovolte mi zopakovat:

Zpracování bonusů: Nikdy jsem nedostal bonus, na který jsem měl nárok. Místo toho mi bylo připsáno 11,43 $, pro které stále nemám žádné vysvětlení, přestože jsem tuto otázku opakovaně upozorňoval.

Good Faith Gaming : Udělal jsem jediný vklad 30 $ a aktivně jsem hrál, jak dokazuje moje hráčská historie. Tvrzení, že jsem po obdržení nejasného bonusu porušil podmínky, mi připadá oportunistické a nespravedlivé, zejména vzhledem k tomu, že moje ověření identity nebylo nikdy zpracováno a Interac byl nedostupný.

Načasování a komunikace: Trvalo 24 hodin, než došlo k obvinění z toho, že jsem „lovcem bonusů", až poté, co byly na mém účtu prostředky. Vaše omluva odkazovala na skryté pojmy, aniž byste je jasně vysvětlili. Tento nedostatek transparentnosti vážně podkopává důvěru.

Sdílím tato fakta v dobré víře, ale vaše pokračující selektivní odpovědi jasně ukázaly, že mým obavám není věnována taková pozornost, jakou si zaslouží. Z tohoto důvodu uzavírám své zapojení do tohoto rozhovoru.

Přeji vaší platformě to nejlepší v jejím budoucím snažení, ale musím zdůraznit, že moje zkušenost ve mně vyvolala vážné pochybnosti o její etice a praktikách.

Hodně štěstí ve vašich záležitostech.

s pozdravem

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 2 dny

Děkujeme vám za trpělivost a sdílení vaší podrobné zpětné vazby.

Zpracování bonusů: Naše záznamy ukazují, že bonus za první vklad ve výši 11,94 CAD byl úspěšně připsán na váš účet (1. prosince | 12:47) po vašem počátečním vkladu ve výši 30 CAD (29. listopadu | 7:47). Zbývající zůstatek z vkladu byl také zaúčtován a využit během vašich herních relací.

Good Faith Gaming: Chápeme, že mohlo dojít k určitým nejasnostem ohledně podmínek a rozdělení bonusů, a omlouváme se za jakoukoli nejasnost v naší předchozí komunikaci. Naším záměrem je vždy zajistit transparentnost a spravedlnost při nakládání s bonusy a správě účtu.

Načasování a komunikace: Vezměte prosím na vědomí, že náš tým podpory vás již dříve kontaktoval, aby vám vysvětlil tuto záležitost a poskytl vám pokyny k našim podmínkám.


Abyste se vyhnuli opakování stejných podrobností, laskavě vás žádáme, abyste zkontrolovali svou historii transakcí pro potvrzení nebo upozornění, abyste zkontrolovali bonus, který byl vydán na váš účet.


s pozdravem

Kaylynn

Yakuza.bet

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 dny

Ahoj Jaro,


Ano, spravedlnost zvítězí. Z toho, co jsem doposud poskytl a co kasino poskytlo při obou příležitostech jako omluvu, kasino vůbec nehraje fér, když uvádí následující položky, aby zabavilo výhry:


  1. Používání více než 1 zařízení
  2. Použití více než 1 IP
  3. Nárokování použití VPN ze země, kde není možné se ani přihlásit nebo zaregistrovat.
  4. Tvrdím, že můj fond je bonus, zatímco oni říkají, že jejich bonusy jsou bez sázek. Bonus zdarma je hotovost. (Prosím, prošetřete si to, protože jim umožňujete inzerovat na vaší platformě bez sázek, když požadují vsazení vkladu + bonusu. To není bez sázek. Mám pocit, že využívají toho, že si hráči myslí, že je to bez sázek, zatímco mají jiné požadavky v jejich podmínkách, které jsou v rozporu s bonusem bez sázek, jeho je falešnou reklamou a ohrožuje hráče z žádného jiného důvodu, než z toho, že mají prospěch a špatnou zkušenost pro ty, kteří si myslí, že tyto bonusy jsou ve skutečnosti bez sázek.)
Upraveno autorem před 2 dny
Automaticky přeloženo:
holoik83
před 2 dny

Kolem projíždí Holanďan... Není možné si zaregistrovat účet😂😂😂

file

Automaticky přeloženo:
Yakuzabet Casino
před 2 dny

Milá Kaylynn,

děkuji za odpověď. I když oceňuji snahu řešit mé obavy, je zřejmé, že klíčové body uvedené v mých předchozích sděleních zůstávají nevyřešeny. Abychom zajistili úplnou srozumitelnost a spravedlnost, níže shrnuji problémy a svá očekávání.

Zavádějící přidělování bonusů:

Navzdory vkladu 30 USD mi bylo připsáno pouze 11,94 USD, což bylo popsáno jako „sázka zdarma" bez zmínky o tom, že je součástí vkladového bonusu nebo že se na něj vztahují bonusové podmínky.

V žádném okamžiku jsem nebyl informován, že tato částka podléhá omezením, ani tato částka nebyla zařazena do sekce bonusů nebo jasně označena jako vyžadující propadnutí nebo zrušení podle standardních bonusových předpisů.

Tato nejednoznačnost je nepřijatelná, protože vytváří zmatek ohledně použitelnosti vašich bonusových podmínek. Pokud byla tato částka „bonusem bez sázení v hotovosti", jak je uvedeno, nemělo by se s ním zacházet jako s tradičním bonusem vyžadujícím dodržování pravidel sázení.

Nejasné a selektivní odpovědi:

Vaše odpovědi opakovaně nedokázaly vysvětlit, proč byla částka 11,94 $ nekonzistentně kategorizována nebo proč podléhala bonusovým podmínkám, když v době připsání takové podmínky nebyly výslovně sděleny.

Přesměrování na historii transakcí, která zobrazuje pouze posledních 50 záznamů, je nedostatečné a neužitečné. Toto omezení mi brání nezávisle ověřit vaše nároky.

Obvinění ze zneužívání bonusů:

Obviňování mě, že jsem „lovcem bonusů" po jediném vkladu a aktivním hraní, je nejen neopodstatněné, ale také se špatně odráží na přístupu platformy ke spravedlivému zacházení s hráči.

Toto obvinění se objevilo až poté, co jsem se po úspěšném hraní pokusil o výběr, což naznačuje, že záměrem platformy bylo zpozdit nebo odmítnout legitimní výplaty.

Nedostatek transparentnosti v komunikaci:

Podmínky týkající se údajného bonusu nebyly v době mého vkladu ani během hry jasně sděleny ani dostupné. Zmatek navíc ještě umocnila cizojazyčná bariéra, se kterou se setkali během počátečních interakcí se zákaznickou podporou.

Moje očekávání:

Abychom tuto záležitost vyřešili spravedlivě a transparentně, žádám o následující:

Podrobné vysvětlení podložené důkazy, proč bylo 11,94 $ kategorizováno jako bonus podléhající sázkovým požadavkům.

Kompletní přehled účtu s jasným rozpisem mého vkladu, připsaných prostředků a herní historie.

Přezkoumání obvinění ze „zneužívání bonusů" a podrobné zdůvodnění, proč byl takový nárok vznesen, přestože jsem dodržoval pravidla a podmínky platformy, jak mi byly sděleny.

Pokud tyto problémy nelze uspokojivě vyřešit, vyhrazuji si právo sdílet své zkušenosti s příslušnými fóry a komunitami, abych zajistil transparentnost postupů vaší platformy.

Věřím, že k této záležitosti přistoupíte se zaslouženou vážností a poskytnete spravedlivé a transparentní řešení.

s pozdravem

Automaticky přeloženo:
holoik83
před 2 dny

Milý Holoik83,


Děkujeme, že jste nás na tuto záležitost upozornili. Provedli jsme interní testy a potvrdili jsme, že ačkoli je náš web navržen tak, aby blokoval přístup z omezených oblastí, jako je Nizozemsko, určité sítě VPN mohou tato omezení za určitých podmínek obejít.


Pokračujeme ve vyšetřování aktivity vašeho účtu a okolností souvisejících s tímto problémem, abychom zajistili, že vše bude v souladu s našimi smluvními podmínkami. Vážíme si vaší trpělivosti při dokončování této kontroly a co nejdříve vám poskytneme aktuální informace.


s pozdravem

Kaylynn

Upraveno autorem včera
Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 2 dny

Vážený Petitgamere,


Bohužel dotyčný hráč porušil pravidla našeho kasina, což vedlo k jeho nespokojenosti. I když se snažíme poskytnout spravedlivý a příjemný zážitek pro každého, je také naší odpovědností zajistit, aby všechny aktivity na naší platformě byly v souladu s podmínkami, které máme. Je nám líto, že tato situace způsobila hráči neštěstí.


To znamená, že chceme vyjádřit naši vděčnost za zpětnou vazbu a pokyny, které nám v této záležitosti poskytli. Každá zkušenost, ať už pozitivní nebo náročná, nám nabízí cenné lekce k růstu a zlepšování. Bereme tyto příležitosti vážně a budeme i nadále pracovat na vytvoření platformy, která bude transparentní, spravedlivá a v souladu s očekáváním našich hráčů.


Do budoucna zůstáváme odhodláni zlepšovat naše operace a zajistit, aby se podobné situace v budoucnu řešily ještě efektivněji. Děkujeme naší komunitě za pochopení a trvalou podporu, když pracujeme na tom, abychom se stali nejlepší verzí nás samých.


s pozdravem

Yakuza.bet

Upraveno autorem před 2 dny
Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Ahoj Yakuzabet/Kaylynn,


Je těžké uvěřit, že po zabavení mých prostředků před dvěma týdny stále potřebujete čas na nalezení důkazů.


Děkujeme, že jste nás na tuto záležitost upozornili. Provedli jsme interní testy a potvrdili jsme, že ačkoli je náš web navržen tak, aby blokoval přístup z omezených oblastí, jako je Nizozemsko, určité sítě VPN mohou tato omezení za určitých podmínek obejít.


Výše uvedené prohlášení dokazuje, že:


1) Nevěděli jste, že není možné se přihlásit z Nizozemska.

2) Nejste si jisti, zda byla použita VPN, a proto jste zmínili „některé VPN mohou obejít".


Pokud jste si tak jisti, ukažte nám prosím výsledky testů VPN, která to dokáže, a shodujte se s IP, o které se domníváte, že používáte VPN s poskytovatelem služeb VPN. Na základě mého výzkumu žádná ze služeb detekce VPN nenaznačuje, že by se IP týkala jakéhokoli poskytovatele služeb VPN.


co bude dál? Budete tvrdit, že jsem porušil vaše podmínky používáním vzdálené plochy umístěné v jiné zemi, stejně jako vaše původní obvinění, které ani ve vašich podmínkách nebylo?


Pokračujeme ve vyšetřování aktivity vašeho účtu a okolností souvisejících s tímto problémem, abychom zajistili, že vše bude v souladu s našimi smluvními podmínkami. Vážíme si vaší trpělivosti při dokončování této kontroly a co nejdříve vám poskytneme aktuální informace.


Výše uvedené prohlášení také dokazuje, že od okamžiku, kdy jste zabavil mé finanční prostředky z důvodů neuvedených ve vašich podmínkách, nebylo ani vaše druhé obvinění založeno na důkazech. V opačném případě, proč byste jinak nemohli poskytnout podporu pro svá tvrzení? To znamená, že jste kasino, které zabavuje finanční prostředky jen kvůli velkým výhrám, zatímco si dáváte čas na hledání čehokoli, co vám dává přednost. Myslel jsem, že žijeme ve světě, kde jsme nevinní, dokud se neprokáže vina, což zjevně není případ Yakuza.bet!


Upraveno autorem před 2 dny
Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Ahoj Jaro,


Ano, spravedlnost zvítězí. Z toho, co jsem doposud poskytl a co kasino poskytlo při obou příležitostech jako omluvu, kasino vůbec nehraje fér, když uvádí následující položky, aby zabavilo výhry:


  1. Používání více než 1 zařízení
  2. Použití více než 1 IP
  3. Nárokování použití VPN ze země, kde není možné se ani přihlásit nebo zaregistrovat.
  4. Tvrdím, že můj fond je bonus, zatímco oni říkají, že jejich bonusy jsou bez sázek. Bonus zdarma je hotovost. (Prosím, prošetřete si to, protože jim umožňujete inzerovat na vaší platformě bez sázek, když požadují vsazení vkladu + bonusu. To není bez sázek. Mám pocit, že využívají toho, že si hráči myslí, že je to bez sázek, zatímco mají jiné požadavky v jejich podmínkách, které jsou v rozporu s bonusem bez sázek, jeho je falešnou reklamou a ohrožuje hráče z žádného jiného důvodu, než z toho, že mají prospěch a špatnou zkušenost pro ty, kteří si myslí, že tyto bonusy jsou ve skutečnosti bez sázek.)
Automaticky přeloženo:
včera

Není třeba se znepokojovat, stejně jako kasino vyšetřuje vaši situaci, tak i náš tým. Vždy se dozvíte vše, co potřebujete vědět, a ať to skončí jakkoli, vždy dostanete jasné vysvětlení, proč se to stalo. Počkejme si tedy, co zjistí i naši odborníci.

Automaticky přeloženo:
holoik83
včera

Milý Holoik83,

Upřímně se omlouváme za jakékoli nepříjemnosti, které to mohlo způsobit. Váš výběr byl zrušen a zůstatek vaší peněženky byl stržen z důvodu několika problémů s vaším účtem. Různá zjištěná porušení nás vedla k podezření na potenciální zapojení interních zaměstnanců.


Prosíme vás o trpělivost, protože provádíme důkladné vyšetřování. Ujišťujeme vás, že jste vložili 867 TRX a vybrali 21 033 TRX. Aktuální zůstatek v peněžence ve výši 8 364,89 TRX je během tohoto vyšetřovacího procesu dočasně odečten. Je zřejmé, že naše kasino necílí úmyslně nebo se zlým úmyslem na hráče nepřiměřenými srážkami.


Naše kasino nemá v úmyslu způsobit vám žádné nepřiměřené potíže a jsme odhodláni tuto záležitost vyřešit k vaší spokojenosti. Děkujeme za pochopení a spolupráci v tomto období.


Děkuju.

s pozdravem

Kaylynn

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky