FórumKasinaWolfy Casino - všeobecná diskuze

Wolfy Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od franztheuerw
|
5298 zobrazení 51 odpovědí |
|
12 3
Radka
před 4 měsíci

Víte, paní Radko, stačil jeden zásah a dotaz na správu kasina Richprize a věc byla okamžitě vyřešena, to jen dokazuje, jak se kasina ukvapeně rozhodují a berou výhry nevinným hráčům.

Jsem si jistý, že s BetNox Casino by to bylo stejné, protože jsem si jistý, že jsem pravidla nijak neporušil a nějaký zástupce BetNox Casino by to vysvětlil za pár minut

Jsem velmi ochoten vám věnovat pár procent z výhry soukromě, nebo přispět na rozvoj webu Casinoguru, nejsem lakomec, ale opravdu nemám rád, když mě někdo podvádí způsobem kasina dělat 🤗

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Je možnost tuto stížnost znovu otevřít? Možná kasino změnilo přístup k zákazníkům a je ochotné spolupracovat?

Jsem si jistý, že jsem pravidla nijak neporušil, nikdy jsem si nevzal žádný bonus, předtím jsem s nimi prohrál nějaké peníze, i přes to všechno mi kasino sebralo všechny výhry

Jsem šokován, jak snadno kasina berou svým hráčům výhry bez jakéhokoli základu

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Podívej, vím, že jsi zoufalý, protože cítíš, že máš pravdu, když jde o to, že neporušuješ žádná pravidla. Ale pokud nemáte ohledně stížnosti nic nového, obávám se, že žádost o znovuotevření bude zamítnuta.

Tento snímek obrazovky ukazuje poslední stav stížnosti:

file

Řekl jsem: "Kromě toho jim připomínáme každou novou stížnost podanou na ně."

Takže zkuste žádost o znovuotevření, jen si nedělejte velké naděje.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Víte, paní Radko, stačil jeden zásah a dotaz na správu kasina Richprize a věc byla okamžitě vyřešena, to jen dokazuje, jak se kasina ukvapeně rozhodují a berou výhry nevinným hráčům.

Jsem si jistý, že s BetNox Casino by to bylo stejné, protože jsem si jistý, že jsem pravidla nijak neporušil a nějaký zástupce BetNox Casino by to vysvětlil za pár minut

Jsem velmi ochoten vám věnovat pár procent z výhry soukromě, nebo přispět na rozvoj webu Casinoguru, nejsem lakomec, ale opravdu nemám rád, když mě někdo podvádí způsobem kasina dělat 🤗

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Je mi líto, ale to je nepřijatelné. Žádné dary. 😁

Také netušíte, jaká byla tehdy situace se zástupcem Rich Prize. Takže s Bet Nox to není stejné. Jsem si tím naprosto jistý.

Omlouvám se, myslím, že jsem ohledně této vaší prosby řekl všechno možné.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Jaký je rozdíl mezi situací s kasinem RichPrize a situací s kasinem BetNox?

Mnohokrát jsem viděl zástupce kasina BetNox účastnit se zde na fóru ohledně jiných záležitostí, a když dojde na můj případ, všichni se tváří, že se nic nestalo a nikdo mi nechce ani odpovídat na zprávy 🙁🙁🙁

Paní Radko, možná bychom měli zkusit otevřít stížnost znovu a požádat zástupce kasina, aby přišel a odpověděl na mé otázky? Co myslíš?

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 4 měsíci

Pokud říkáte, že zástupce byl aktivní zde na fóru, najděte některé jeho příspěvky a zeptejte se ho přímo pomocí tlačítka odpovědět. Můžete to udělat sami. 🙂

Neodpovídám za vaše stížnosti ani za posouzení vaší žádosti o znovuotevření. jediný způsob, jak zjistit, co se stane, je pokusit se.

Pokračuj, prosím. Můžeme o tom teoreticky diskutovat znovu, ale nejdůležitější je vaše jednání.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

filefilefilefilefile


Zde je 5 příkladů, kdy zástupce kasina reagoval na stížnosti. Proč na moji stížnost nechtěl nijak reagovat?

Rád bych napsal zástupci, ale nemohu to udělat, protože nemohu reagovat na moji stížnost, takže nemám šanci.

Co jiného mohu v tomto ohledu udělat? Strašně rád bych se posunul dál, ale všichni mě ignorují

Můžete mi dát kontakt na zástupce? Rád bych mu napsal soukromě

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 4 měsíci

Radka to myslela tak, že když sem do tohoto vlákna na fóru napsal zástupce kasina, můžete pomocí tlačítka odpovědět napsat a podívat se, jestli se vám tady neozve. V reklamaci to nejde, to je jasné.

Také neposkytujeme kontakty, i kdybychom je měli, protože by to nebylo správné.

Ještě jedna věc, pokud byste chtěli psát dále do bet-nox casina, bylo by nejlepší, kdybyste to udělali ve vláknu, které je tomu věnováno.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Ano, bohužel, zástupci kasina reagují pouze na stížnosti hráčů a tam nelze nijak reagovat

Můžete napsat zástupci kasina a požádat ho, aby mě kontaktoval na fóru?

Pokusíme se stížnost znovu otevřít?

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 4 měsíci

Musíte požádat o znovuotevření, to za vás nemohu udělat. Ale chcete k případu přidat něco nového nebo chcete znovu otevřít jen proto, že jste viděli, že kasino odpovědělo ostatním hráčům? Případy, které jste natočili, byly také před rokem a poslední, který jste sdíleli, je starý 8 měsíců, což je také poměrně dlouhá doba. 🤷‍♂️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Co se stalo, že zástupci kasina nereagují na zprávy?

Možná by stálo za to jim dát vědět?

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 4 měsíci

Upřímně řečeno, zní to, jako bychom spolu nikdy předtím nemluvili. Už jsem vám poskytl jednoduchou ukázku, vzpomínáte?

V každém případě je každý účet informován o odpovědích, pokud někdo správně používá tlačítko odpovědět. Je mi líto, že to říkám, ale nedá se nic jiného dělat.

Automaticky přeloženo:
polmenakos
před měsícem

Líbí se mi to tady, ale má nějaké platné body.


Myslím, že by mu bylo lépe s Meisterem než s Guruem, protože to je pravděpodobně spíše jeho šálek čaje.

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky