Dovolte mi odpovědět na všechny vaše body a už nebudu odpovídat:
Hráči jsou ti, kteří nás živí. Ne kasina. Pokud zklameme důvěru hráčů tím, že ukážeme nesprávná data nebo budeme podporovat nefér kasina, vrátí se nám to jako bumerang. Na druhou stranu to neznamená, že budeme vždy slepě rozhodovat ve prospěch hráče, kdykoli podá stížnost na kasino.
Ne, trvám na tom, KASINA VÁS NAŽIJÍ , ne hráče. Být profesionálním pojišťovacím makléřem v oblasti občanskoprávních závazků, co děláte a jak fungujete, je definicí střetu zájmů. Na váš bankovní účet přicházejí peníze z kasin, nikoli od hráčů. Finanční prostředky nezískáte prostřednictvím předplatného, ale prostřednictvím provize z vkladů hráčů. Možná vám kasino dá 5 % a dostane 9,0 a jiné kasino vám dá 3 % a dostane 5,0. To je něco, co je možná pravda nebo možná není. Ale vidíte...takhle funguje střet zájmů. Navíc vaše provize pocházejí od hráče PROHRÁVÁ, což znamená, že jakákoli rozhodnutí upřednostňovaná kasinem = více peněz pro vás.
Vytvořili jsme největší seznam recenzí kasin na světě a tento seznam pravidelně aktualizujeme, abychom se ujistili, že bezpečnostní indexy jsou stále platné.
Hráčům doporučujeme různá špičková kasina podle toho, odkud pocházejí, protože například kasino, které je skvělé pro německé hráče, nemusí být příliš dobré pro hráče v Argentině atd. Snažíme se tedy vytvořit jedinečná špičková kasina seznam pro každou zemi. Když hráči jdou hrát do těchto kasin a nakonec prohrají, dostaneme z toho provizi.
Ano, teď, když je vaše SEO dobré a poté, co jste si vybudovali reputaci, bude proud „zákazníků" neustále přicházet bez ohledu na to, co děláte. Ani vás to nemusí zajímat. Jsem živým příkladem toho, co se stane, když hráč zažije to, co říkáte „to byste nechtěli". Odmítáte snižovat hodnocení kasin kvůli tak jednoduchým věcem, jako je každodenní promo akce hráčům po vyloučení. Dej mi pokoj.
Co se týče licencí na Curacao a to, že soudíte podle umístění hráče, je taková kravina. 99 999 % těchto kasin je v EU/USA/KANADA zcela zakázáno a mají 300 zrcadel, takže tam hráči hrají nelegálně, přesto se nezapotíte.
Nikdy neříkáme hráčům, aby hráli v kasinu, protože zbohatnete, ve skutečnosti říkáme, že nakonec prohrajete, ale také víme, že existují lidé, kteří kasinové hry prostě milují. Věříme, že pro tyto hráče je lepší hrát ve slušných kasinech, která budou platit výhry v případě, že má hráč prostě štěstí, místo aby se hloupě vymlouvali a rušili výhry. To je důvod, proč bylo vytvořeno CasinoGuru – poskytovat poctivé recenze online kasin.
Jinými slovy říkáte lidem, že voda je mokrá. Jdi se podívat na moje případy, že jsem hrál JEDNOU z domu rodičů, během prázdnin, bez použití bonusu, zatímco jsem měl 300 logů z místa vzdáleného 3 hodiny a jak spravedlivě jsem dostal své výhry, jak tvrdíš. A když jsem řekl, že KASINO, KTERÉ MI ODMÍTLO ZAPLATIT, POKRAČUJE ODESÍLENÉ PROPAGACE, ŘEKLI JSTE „JE NORMÁLNÍ".
Navíc jsme nikdy neřekli, že licence Curacao jsou nejlepší – z mého pohledu je to další příklad toho, jak dezinformovaná jsou vaše slova. Abychom hráčům poskytli co nejkomplexnější soubor informací, je zcela přirozené zmínit něco tak důležitého, jako je licence. Pokud jste se trochu pokusili, našli byste mnoho konverzací, které prohlašují, že Curacao v určitém okamžiku podporuje stížnosti hráčů tím, že můžete jednu podat, ačkoli málokdy odpovídají. To je stěží propagace.
Nikdy jsi neřekl, že jsou "nejlepší", ale skrýváš skutečnost, že jsou ZCELA NEREGULOVANÉ . Někdy dokonce říkáte lidem, aby kontaktovali "Curacao Authority... xD
Pokud jste se trochu pokusili, našli byste mnoho konverzací, které prohlašují, že Curacao v určitém okamžiku podporuje stížnosti hráčů tím , že můžete jednu podat, ačkoli málokdy odpovídají . To je stěží propagace.
Pokud je tomu tak, což je případ, všechna kasina s licencí Curacao by měla mít MAXIMÁLNÍ hodnocení 5, protože všechna kasina tam sídlí, POUZE PRO PRÁCI V NEREGULOVANÉM PROSTŘEDÍ A OBCHÁZENÍ MÍSTNÍCH ZÁKAZŮ S 500 ZRCADLAMI.
Investujeme také do iniciativy Global Self Exclusion . Cílem je vytvořit nástroj, který by hráčům umožnil sebevyloučení ve všech kasinech na světě (mohli bychom k tomu využít naši velkou databázi kasin).
Investujete do globálního sebevyloučení a tolik vám záleží na hráčích, že v mém případě jste nemohli donutit kasino, aby mi přestalo posílat propagační akce po sebevyloučení, a vy jste to považovali za něco normálního. Záleží vám na hráčích natolik, že když děláte hodnocení kasina, nezmiňujete se o rtp (94%,95%,96%) verzích, které mají na automatech.
Let me answer to all your points and I will not answer again:
Players are the ones who feed us. Not the casinos. If we disappoint the players trust by showing wrong data or supporting unfair casinos, it will return to us like a boomerang. On the other hand, it doesn't mean we'll always blindly decide in favour of the player whenever they submit a complaint against a casino.
No , I insist, THE CASINOS FEED YOU, not players. Being a professional insurance broker on civil liabilities , what you are doing and the way you function is the definition of a conflict of interest. Your bank account gets money from the casinos , not the players. You don't get funds through subscriptions , but through comission from player deposits. Maybe a casino gives you 5% and gets 9.0 and another casino gives you 3% and gets 5.0. That is something that maybe is true or maybe it is not. But you see...that's how conflict of interest works. Furthermore your comissions come from player LOSES, which means any Casino favoured decisions = more money for you.
We created the biggest list of casino reviews in the world, and we regularly update this list to make sure that the Safety Indexes are still valid.
We recommend different top casinos to players based on where they come from, because for example, a casino that is great for German players doesn't need to be too good for players in Argentina, etc. So we try to create a unique top casinos list for every country. When players go to play to these casinos and eventually lose, we get a commission from it.
Yes , now that your SEO is good and after you built your reputation , the flow of "customers" will keep comming no matter what you do. You don't even have to care. I am a living example of what happens when a player experiences what you say "you wouldn't want to happen". You refuse to cut casinos ratings for things as simple as players getting promotions daily after self-exclusions. Give me a break.
As for Curacao licenses and you judging based on player Location is such a bullshit. 99,999% of these casinos are completely banned in EU/USA/CANADA and they have 300 mirrors so players play there illegaly , yet you still don't break a sweat.
We never tell the players to play in a casino, because you become rich, we actually say that you eventually lose, but we also know there are people who simply love casino games. We believe that it's better for those players to play in decent casinos that will pay the winnings in case the player is simply lucky instead of making stupid excuses and voiding the winnings. That's why CasinoGuru was created - to provide honest online casino reviews.
In other words you tell people that water is wet. Go check my cases , that I played ONE TIME from parrent's home , during vacations , without using a bonus , while I had 300 logs from a place 3 hours far away and how fair I got my winnings as you claim. And when I said that THE CASINO WHO REFUSED TO PAY ME KEEPS SENDING PROMOTIONS YOU SAID "IS NORMAL".
Moreover, we have never said Curacao licenses are the best - from my point of view, this is another example of how misinformed your words are. To provide players with the most complex set of information, it is only natural to mention something as important as the license. If you have tried a little, you would find many conversations declaring Curacao at some point supports player's complaints by the means you can submit one, though they rarely respond. This is hardly promotion.
You never said they are "the best" , but you hide the fact that they are COMPLETELY UNREGULATED. You even tell people at times to contact the "Curacao Authorities.... xD
If you have tried a little, you would find many conversations declaring Curacao at some point supports player's complaints by the means you can submit one, though they rarely respond. This is hardly promotion.
If that's the case , which is the case all Casinos with Curacao Licenses should have a MAXIMUM rating of 5, since all casinos based there , are based there ONLY TO WORK ON UNREGULATED ENVIROMENT AND BYPASS LOCAL BANS WITH 500 MIRRORS.
We also invest in Global Self Exclusion initiative. The goal is to create a tool that would allow players to self-exclude in all casinos in the world (we could use our large casino database for it).
You invest on Global self exclusion and u care so much about the players , that in my case you couldn't force the casino to stop sending me promotions after self-exclusion and you cated as if it is something normal. You care about players that much , that when you do casino rankings you don't mention the rtp (94%,95%,96%) versions they have on slots.
Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo: