FórumKasinaWolfy Casino - všeobecná diskuze

Wolfy Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od franztheuerw
|
5308 zobrazení 51 odpovědí |
|
1 2 3
Romi
před 4 měsíci

Toto je dvojitá stránka kasina Bet Nox, která jistě používá stejné praktiky jako kasino Bet Nox, které okrádá své hráče

Jen varuji všechny hráče, aby do nich nevkládali žádné finanční prostředky

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 4 měsíci

A já vám za to určitě děkuji. Máte nějaké zkušenosti s hraním tam? Byla moje otázka. 🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Nehrál jsem tam, ale máte nějaký kontakt na zástupce těchto kasin?

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 4 měsíci

Ahoj znovu.

Pamatuješ si, jak jsem vysvětloval, že to nemůžeme udělat pokaždé, když se někdo zeptá? Admini se nedostanou do kontaktu se zástupci kasina, když nás hráči požádají, abychom to zkusili, a také nemůžeme poskytnout kontakty.

Dále bych vás chtěl požádat, abyste své zkušenosti uchovávali ve vláknech, do kterých patří. Předpokládám, že si myslíte, že je užitečné varovat ostatní před sesterskými weby, ale není to tak snadné. Pokud nemáte úplně stejnou zkušenost s Wolfym, zdvořile vás žádám, abyste si o tom vytvořili vlastní vlákno, jen se snažte udržovat tento oficiální zdroj informací - tedy informativní. 😉

V každém případě jsou obě kasina ve skutečnosti označena jako „nízký index bezpečnosti", kterému je lepší se vyhnout.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Rozumím, ale vysvětlete mi prosím, jak to funguje

Obě kasina mají stejného majitele, že?

Ví majitel obou kasin, jak se zachází se zákazníky těchto kasin, nebo si to ani neuvědomuje?

Toto téma mě opravdu zajímá, jak to funguje?

Kasina dostávají herní licenci, že? Opravdu nemá kasino žádné důsledky za krádež svých zákazníků?

Opravdu si mohou hráči stěžovat na online fórech?

Kasino mi ani nedalo žádný důvod, proč to dělá, je pro mě těžké si to všechno představit, proto hledám pravdu o tom, jak to celé funguje

Podle mého názoru by kasinu, které okrádá své hráče, nemělo být uděleno prodloužení licence na pokračování ve hře, pokud neprokáže, že jsem nějakým způsobem porušil předpisy, a to jsem rozhodně neporušil.

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 4 měsíci

No, jak vidím, nemají stejné vlastníky, ale stejné vedení. Úplně nerozumím tomu, jak to přesně funguje, protože jsem nikdy nepracoval v online kasinu, abych vám řekl pravdu.

Mají stejnou licenci, což je Curaçao (ANT) , a předpokládá se, že je ovládají. Opět si nemohu být jistý, jak přesně to tam funguje. Mají určitá pravidla a všechna kasina je samozřejmě musí dodržovat.

Kdykoli hráč podá stížnost zde na našem webu a stížnost nebude vyřešena, vždy se to zobrazí v indexu bezpečnosti konkrétního kasina. Takto my v Casino Guru hodnotíme všechna online kasina. Bez pomoci našich uživatelů tedy nejsme schopni žádné kasino nějak potrestat.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

A nikdo z kasina nevyvodí žádné důsledky za to, že nespravedlivě ošidil svého zákazníka?

Můžete prosím kontaktovat majitele kasina nebo lidi, kteří kasino zastupují?


Pokud necháme kasina takto jít, budou i nadále podvádět své zákazníky a stížnosti budou nadále podávány

Rád bych alespoň vysvětlil svou situaci, protože kasino mi ani nedalo žádný důvod, proč to dělá?


Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 4 měsíci

Věřím, že Radka ti už vysvětlila, že to tak nefunguje. Nekontaktujeme kasina, kdykoli nás o to hráč požádá. Pokud dojde ke stížnosti a kasino je ochotno komunikovat s naším týmem, teprve poté můžeme kontaktovat zástupce kasina.

Takže jediný způsob, jak můžeme něco udělat s jakýmikoli problémy v online kasinu, je prostřednictvím stížnosti hráče podané zde našemu týmu.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Stížnosti jsem zde na fóru již podával, zástupce kasina se ani neobtěžoval odpovídat na zprávy i přes to, že byl mnohokrát zván a mnohokrát odpovídal na další stížnosti, ale tu moji ignoroval, protože moc dobře věděli, že okradli mě a podvedli.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od polmenakos Skryl Radka
Důvod: opakované falešné spekulace
polmenakos
před 4 měsíci

Ahoj a vítej zpět, hráč. Už je to dlouho.

Tolik to bolí, když vidíte, že vše, co jste přinesli, jsou vaše pochybnosti a účelově nepříznivé názory.

Není to velký obchod, protože si pravděpodobně neuvědomujete, že se netajíme tím, že vyděláváme peníze od hráčů, kteří hrají v kasinech a prohrávají spravedlivě. Opravdu se chováte, jako byste si byli vědomi specifik, ale většina toho, co jste napsal, je nepravdivá.

Zaměřme se na fakta:

Hráči jsou ti, kteří nás živí . Ne kasina . Pokud zklameme důvěru hráčů tím, že ukážeme nesprávná data nebo budeme podporovat nefér kasina, vrátí se nám to jako bumerang. Na druhou stranu to neznamená, že budeme vždy slepě rozhodovat ve prospěch hráče, kdykoli podá stížnost na kasino.

Vytvořili jsme největší seznam recenzí kasin na světě a tento seznam pravidelně aktualizujeme, abychom se ujistili, že bezpečnostní indexy jsou stále platné.

Hráčům doporučujeme různá špičková kasina podle toho, odkud pocházejí, protože například kasino, které je skvělé pro německé hráče, nemusí být příliš dobré pro hráče v Argentině atd. Snažíme se tedy vytvořit jedinečná špičková kasina seznam pro každou zemi. Když hráči jdou hrát do těchto kasin a nakonec prohrají, dostaneme z toho provizi .

Nikdy hráčům neříkáme, aby hráli v kasinu, protože zbohatnete, ve skutečnosti říkáme, že nakonec prohrajete, ale také víme, že existují lidé, kteří kasinové hry prostě milují. Věříme, že pro tyto hráče je lepší hrát ve slušných kasinech, která budou vyplácet výhry v případě, že má hráč prostě štěstí, místo aby se hloupě vymlouvali a rušili výhry. To je důvod, proč bylo vytvořeno CasinoGuru – poskytovat poctivé recenze online kasin.

Příjmy, které máme, nám také umožňují dělat spoustu činností, za které nedostáváme zaplaceno – máme například Centrum pro řešení stížností, kde pomáháme hráčům získat jejich výhry z kasin. Nebereme za to žádnou provizi, takže když hráč dostane zaplaceno, dostane 100 % částky. Máme také akademii pro lidi, kteří by chtěli začít svou kariéru v online kasinech, a dokonce i pro pracovníky online kasin, kteří by se chtěli zlepšit ve své práci.

Investujeme také do iniciativy Global Self Exclusion . Cílem je vytvořit nástroj, který by hráčům umožnil sebevyloučení ve všech kasinech na světě (mohli bychom k tomu využít naši velkou databázi kasin).

Na základě množství vašich podaných stížností opravdu nechápu, proč máte nutkání bez váhání zanedbávat pomoc, kterou jste osobně zdarma dostali.

Navíc jsme nikdy neřekli, že licence Curacao jsou nejlepší – z mého pohledu je to další příklad toho, jak dezinformovaná jsou vaše slova. Abychom hráčům poskytli co nejkomplexnější soubor informací, je zcela přirozené zmínit něco tak důležitého, jako je licence. Pokud jste se trochu snažili, našli byste mnoho konverzací, které prohlašují, že Curacao v určitém okamžiku podporuje stížnosti hráčů tím, že můžete jednu podat, ačkoli málokdy odpovídají . To je stěží propagace.

Každopádně vás žádám, abyste se zdrželi nátlaku na hráče, aby přijali naše falešné ideologie. Vaše akce zničily podpůrné vibrace, protože jediné věci, které můžete na fóru sdílet, jsou podobné povahy. Nemáme problém s konstruktivní kritikou; bohužel to, co jsi dosud ukázal, s tím nemá moc společného. Pokud jsme tak zkorumpovaní, myslím, že budete jen vděční, že už tu nejste vítáni, alespoň dokud nezačnete jednat racionálně. Jistě pochopíte, že takové aktivity na vlastním fóru nepotřebujeme.

Pokud budete pokračovat v šíření nepravdivých obvinění, zakážu vám přístup na fórum, takže prosím dbejte na mé poslední varování.



Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Stížnosti jsem zde na fóru již podával, zástupce kasina se ani neobtěžoval odpovídat na zprávy i přes to, že byl mnohokrát zván a mnohokrát odpovídal na další stížnosti, ale tu moji ignoroval, protože moc dobře věděli, že okradli mě a podvedli.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Omlouvám se za to. U některých kasin se to stává a stížnost je bohužel uzavřena jako „nevyřešená", za což musíme kasinu udělit černé body, což vede ke snížení indexu bezpečnosti.

Mohu se vás však zeptat, kdy jste podal stížnost na toto kasino? Nikde to v naší databázi nevidím.

Automaticky přeloženo:
polmenakos
před 4 měsíci

Bohužel začínám ztrácet víru ve spravedlnost 😪😪😪

Kasino prostě bere peníze, když jsem prohrál, všechno bylo v kasinu v pořádku, když jsem vyhrál, jakmile kasino ukradlo všechny peníze

Nikdo mi nechce pomoci, nikdo nechce ani vysvětlit celou situaci

Proč se tohle děje? Mohou si kasina skutečně dělat, co chtějí?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Paní Radko, četl jsem váš příspěvek, ale myslíte si, že snížením hodnocení o 0,2 bodu při podvádění hráče o 800 EUR se pro kasino něco změní?

Také by mě zajímalo, proč netlačíte na zástupce kasina, aby reagovali na stížnost, protože máte takové kontakty a příležitosti?

Je nějaká možnost kontaktovat vedení kasina?

Zajímalo by mě, jestli vedení vůbec ví, jak to všechno vypadá?

Pořád si nedovedu představit, že mě kasino okradlo o 800 eur a neneslo z toho žádné následky, ani se mi nechce namáhat odpovídat na zprávy a zdůvodňovat své rozhodnutí a dobře vím, že zástupci kasina dobře to vědí, protože oba byli pozváni na pohovor. kvůli vám a já jsem jim mnohokrát psal, že byla otevřena stížnost?

Se zdravým rozumem si každý může domyslet, že pokud kasino není schopno ani toto, znamená to, že chyba je jednoznačně na jeho straně, říkáte, že není zcela jasné, kdo je v této věci vinen

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Dovolte mi odpovědět na všechny vaše body a už nebudu odpovídat:


Hráči jsou ti, kteří nás živí. Ne kasina. Pokud zklameme důvěru hráčů tím, že ukážeme nesprávná data nebo budeme podporovat nefér kasina, vrátí se nám to jako bumerang. Na druhou stranu to neznamená, že budeme vždy slepě rozhodovat ve prospěch hráče, kdykoli podá stížnost na kasino.


Ne, trvám na tom, KASINA VÁS NAŽIJÍ , ne hráče. Být profesionálním pojišťovacím makléřem v oblasti občanskoprávních závazků, co děláte a jak fungujete, je definicí střetu zájmů. Na váš bankovní účet přicházejí peníze z kasin, nikoli od hráčů. Finanční prostředky nezískáte prostřednictvím předplatného, ale prostřednictvím provize z vkladů hráčů. Možná vám kasino dá 5 % a dostane 9,0 a jiné kasino vám dá 3 % a dostane 5,0. To je něco, co je možná pravda nebo možná není. Ale vidíte...takhle funguje střet zájmů. Navíc vaše provize pocházejí od hráče PROHRÁVÁ, což znamená, že jakákoli rozhodnutí upřednostňovaná kasinem = více peněz pro vás.


Vytvořili jsme největší seznam recenzí kasin na světě a tento seznam pravidelně aktualizujeme, abychom se ujistili, že bezpečnostní indexy jsou stále platné.

Hráčům doporučujeme různá špičková kasina podle toho, odkud pocházejí, protože například kasino, které je skvělé pro německé hráče, nemusí být příliš dobré pro hráče v Argentině atd. Snažíme se tedy vytvořit jedinečná špičková kasina seznam pro každou zemi. Když hráči jdou hrát do těchto kasin a nakonec prohrají, dostaneme z toho provizi.


Ano, teď, když je vaše SEO dobré a poté, co jste si vybudovali reputaci, bude proud „zákazníků" neustále přicházet bez ohledu na to, co děláte. Ani vás to nemusí zajímat. Jsem živým příkladem toho, co se stane, když hráč zažije to, co říkáte „to byste nechtěli". Odmítáte snižovat hodnocení kasin kvůli tak jednoduchým věcem, jako je každodenní promo akce hráčům po vyloučení. Dej mi pokoj.


Co se týče licencí na Curacao a to, že soudíte podle umístění hráče, je taková kravina. 99 999 % těchto kasin je v EU/USA/KANADA zcela zakázáno a mají 300 zrcadel, takže tam hráči hrají nelegálně, přesto se nezapotíte.


Nikdy neříkáme hráčům, aby hráli v kasinu, protože zbohatnete, ve skutečnosti říkáme, že nakonec prohrajete, ale také víme, že existují lidé, kteří kasinové hry prostě milují. Věříme, že pro tyto hráče je lepší hrát ve slušných kasinech, která budou platit výhry v případě, že má hráč prostě štěstí, místo aby se hloupě vymlouvali a rušili výhry. To je důvod, proč bylo vytvořeno CasinoGuru – poskytovat poctivé recenze online kasin.


Jinými slovy říkáte lidem, že voda je mokrá. Jdi se podívat na moje případy, že jsem hrál JEDNOU z domu rodičů, během prázdnin, bez použití bonusu, zatímco jsem měl 300 logů z místa vzdáleného 3 hodiny a jak spravedlivě jsem dostal své výhry, jak tvrdíš. A když jsem řekl, že KASINO, KTERÉ MI ODMÍTLO ZAPLATIT, POKRAČUJE ODESÍLENÉ PROPAGACE, ŘEKLI JSTE „JE NORMÁLNÍ".


Navíc jsme nikdy neřekli, že licence Curacao jsou nejlepší – z mého pohledu je to další příklad toho, jak dezinformovaná jsou vaše slova. Abychom hráčům poskytli co nejkomplexnější soubor informací, je zcela přirozené zmínit něco tak důležitého, jako je licence. Pokud jste se trochu pokusili, našli byste mnoho konverzací, které prohlašují, že Curacao v určitém okamžiku podporuje stížnosti hráčů tím, že můžete jednu podat, ačkoli málokdy odpovídají. To je stěží propagace.


Nikdy jsi neřekl, že jsou "nejlepší", ale skrýváš skutečnost, že jsou ZCELA NEREGULOVANÉ . Někdy dokonce říkáte lidem, aby kontaktovali "Curacao Authority... xD


Pokud jste se trochu pokusili, našli byste mnoho konverzací, které prohlašují, že Curacao v určitém okamžiku podporuje stížnosti hráčů tím , že můžete jednu podat, ačkoli málokdy odpovídají . To je stěží propagace.


Pokud je tomu tak, což je případ, všechna kasina s licencí Curacao by měla mít MAXIMÁLNÍ hodnocení 5, protože všechna kasina tam sídlí, POUZE PRO PRÁCI V NEREGULOVANÉM PROSTŘEDÍ A OBCHÁZENÍ MÍSTNÍCH ZÁKAZŮ S 500 ZRCADLAMI.


Investujeme také do iniciativy Global Self Exclusion . Cílem je vytvořit nástroj, který by hráčům umožnil sebevyloučení ve všech kasinech na světě (mohli bychom k tomu využít naši velkou databázi kasin).


Investujete do globálního sebevyloučení a tolik vám záleží na hráčích, že v mém případě jste nemohli donutit kasino, aby mi přestalo posílat propagační akce po sebevyloučení, a vy jste to považovali za něco normálního. Záleží vám na hráčích natolik, že když děláte hodnocení kasina, nezmiňujete se o rtp (94%,95%,96%) verzích, které mají na automatech.

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 4 měsíci

Milá kaczka381,

Už nějakou dobu vám chci říct, že pokaždé, když se nás zeptáte, zda můžeme pomoci s jakoukoli záležitostí související se sportovním sázením, odpověď bude vždy znít "Ne, nemůžeme."

Když jsem měl na mysli hráče, kteří si stěžovali na konkrétní kasino zde na fóru a skutečnost, že by neměli očekávat, že Casino Guru sníží jakékoli hodnocení na základě jejich příspěvků, týkalo se to výhradně kasinových her.

Jak již víte, nic, co souvisí se sportovním sázením, nemá žádný významný dopad na recenze CASINO.

Pokud jde o úsilí, osobně jsem vám pomohl kontaktovat zástupce kasina RichPrize, přestože to nikdy nebylo součástí mé práce. Pamatujete si, možná?

Opravdu potřebujeme, abyste pochopili, že zástupce kasina kontaktujeme pouze prostřednictvím procesu stížnosti, který nebude zahájen, pokud váš problém zahrnuje sportovní sázení.

Upřímně řečeno, kvůli výše uvedenému vysvětlení se prostě nemůžeme rozhodnout snížit hodnocení, jak jste navrhl, protože se nezabýváme záležitostmi souvisejícími se sportovním sázením.

Neexistuje způsob, jak rozpoznat, zda kasino/sázková kancelář skutečně provedla „věci", o kterých říkáte, že udělala.

Navzdory tomu jste již řekl, že jste nikdy nehrál v kasinu Wolfy . Proto je tato konverzace o tom, že jsme v kontaktu s kasinem, bezpředmětná. Pokuste se zde pochopit fakta. 🙏

Jsem více než přesvědčen, že jsme dokázali, jak moc nám na tom záleží.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Ano, vzpomínám si, za což jsem byl velmi vděčný a ještě jednou děkuji, ale tam se věc týkala i sportovního sázení a podařilo se mi přesvědčit zástupce, aby si o tom se mnou promluvil


Co se týče kasina Bet Nox a Slottyway, kam jsem podal stížnost, tak se případ týká jak sportovního sázení, tak kasina paní Radko, takže si myslím, že by bylo možné zkusit přesvědčit zástupce, aby se zde na fóru domluvil.

Myslím, že je celkem jasné, že chyba je na straně kasina, protože jsem tak dlouho hledal konfrontaci v této věci a kasino se konverzaci vyhýbá jako mor, je situace celkem jasná, kdo je v tomto sporu vinen, že jo?


Automaticky přeloženo:
polmenakos
před 4 měsíci

"Ne, trvám na tom, KASINA ŽIJÍ VÁS, ne hráče. Být profesionálním pojišťovacím makléřem v oblasti občanskoprávních závazků, to, co děláte a způsob, jakým fungujete, je definicí střetu zájmů. Váš bankovní účet dostává peníze z kasin." ne hráči nezískáváte prostředky prostřednictvím předplatného, ale prostřednictvím provize z vkladů hráčů Možná vám kasino dá 5 % a dostane 9,0 a jiné kasino vám dá 3 % a dostane 5,0 není. Ale vidíte...takhle funguje střet zájmů. Navíc vaše provize pocházejí z PROHRÁV hráčů, což znamená, že jakákoli rozhodnutí upřednostňovaná kasinem = více peněz pro vás.

Abych byl upřímný, zdá se, že vše, co děláte, je špatně rozumět tomu, co jsem řekl. Naše příjmy pocházejí od hráčů, což jste právě strašně vysvětlili. Důvod našeho přístupu byl objasněn.


"Ano, teď, když je vaše SEO dobré a poté, co jste si vybudovali reputaci, bude proud "zákazníků" neustále přicházet bez ohledu na to, co děláte. Ani vás to nemusí zajímat. Jsem živým příkladem toho, co se stane, když hráč zažívá to, co říkáte, „to byste nechtěli, aby se stalo".


Opět mluvíte o věcech, kterým nerozumíte; prostě předpokládáte, že víte, co a jak děláme.


"Nikdy jsi neřekl, že jsou "nejlepší", ale skrýváš skutečnost, že jsou ZCELA NEREGULOVANÉ. Občas dokonce lidem říkáš, aby kontaktovali "Curacao Authority.... xD"

Je mi líto, že to říkám, ale to je zcela vyloučené; Doporučuji si udělat nějaký slušný průzkum. Je důležité si uvědomit, že vláda Curaçao reguluje pět poskytovatelů sublicence. Některé z nich přijímají stížnosti hráčů:

complaints@gaming-curacao.com

info@curacao-egaming.com

complaints@gaminglicences.com


"Pokud jde o licence Curacao a to, že soudíte podle umístění hráče, je to taková kravina. 99 999 % těchto kasin je v EU/USA/KANADA zcela zakázáno a mají 300 zrcadel, takže tam hráči hrají nelegálně, ale stále neporušíte potit se."


Částečně souhlasím, ale měli byste mít na paměti, že poskytujeme informace. Je na hráčích, aby se rozhodli, zda chtějí hrát v licencovaném kasinu Curacao nebo Costa Rica. Navíc hráči pro silně regulované země dostávají vyskakovací upozornění, že by měli hrát pouze v místně licencovaných kasinech.

Kromě toho, pokud jste si přečetli náš křišťálově čistý kodex FÉROVÉHO HAZARDNÍHO KODEXU, věděli byste, že nejsme právníci, takže se držíme poctivosti. To znamená, že pokud kasino s licencí na curacao přijme hráče z Velké Británie a poskytne jim stejné podmínky jako komukoli jinému, jsme s tím v pořádku. Takové hráče prostě nelze později diskvalifikovat, když si budou chtít vybrat výhry. V dnešní době mnoho hráčů z regulovaných trhů používá tento „právně spravedlivý" přístup, aby dostali kasina pod tlak, jakmile prohrají. Záměrné hraní v kasinech Curacao s myšlenkou vrácení peněz, protože podle místních zákonů nebo licenčních omezení by jim nemělo být povoleno se zaregistrovat a hrát.

Zní mi to opravdu férově.


"Investujete do globálního sebevyloučení a tolik vám záleží na hráčích, že v mém případě jste nemohli donutit kasino, aby mi přestalo posílat propagační akce po sebevyloučení, a chovali jste se, jako by to bylo něco normálního. Záleží vám na hráčích tolik, že když děláte hodnocení kasin, nezmiňujete se o verzích rtp (94 %, 95 %, 96 %), které mají na automatech."


Věřím, že je to frustrující situace. Na druhou stranu jsem nikdy neslyšel o žádné nezávislé společnosti, která by dokázala donutit kasino – další nezávislou společnost –, aby přestalo posílat promo akce vyloučeným hráčům. Souhlasím s touto opravdu vážnou věcí, ale nemůžeme to změnit.

Pokud jde o RTP, kasino by ho mělo poskytnout. pokud jste někdy četli naše průvodce, věděli byste, že hrát v kasinu, které nevykazuje RTP, je riskantní. Nejsme kasino, proto prostě nemáme přístup k RTP platnému v každém kasinu.


Nic jiného mě nenapadá. Přeji Vám dobrý den.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ano, vzpomínám si, za což jsem byl velmi vděčný a ještě jednou děkuji, ale tam se věc týkala i sportovního sázení a podařilo se mi přesvědčit zástupce, aby si o tom se mnou promluvil


Co se týče kasina Bet Nox a Slottyway, kam jsem podal stížnost, tak se případ týká jak sportovního sázení, tak kasina paní Radko, takže si myslím, že by bylo možné zkusit přesvědčit zástupce, aby se zde na fóru domluvil.

Myslím, že je celkem jasné, že chyba je na straně kasina, protože jsem tak dlouho hledal konfrontaci v této věci a kasino se konverzaci vyhýbá jako mor, je situace celkem jasná, kdo je v tomto sporu vinen, že jo?


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ano, a řekl jsem, že to byl mimořádný přístup. To znamená, že to prostě nemůžeme dělat pokaždé, když to někdo potřebuje. Jinak bychom jako správci fóra nedělali nic jiného. 🙂

Tento krok je tedy výhradní pro proces reklamace. Fórum v tomto ohledu nenahrazuje vyhovující.

Stížnost související s Bet Nox byla uzavřena jako nevyřešená kvůli nedostatku zájmu kasina. Jak můžete vidět, kasino bylo odměněno zadními body. Takže byli potrestáni. Kromě toho jim připomínáme každou novou stížnost podanou na ně.

A teď upřímná otázka: vezměte si všechny tyto rozhovory, které jsme v tomto vláknu vedli posledních pár dní. Chtěli byste přímo kontaktovat zdejší hráče? pokud kasino stížnost ignoruje, zjevně nechce vůbec reagovat.

Navíc, jak vidíte, mnoho kasin se o to příliš nestará. Jako protiútok inspirujeme hráče, aby se podívali na dříve odeslané stížnosti, recenze nebo dokonce toto fórum pokaždé, když plánují hrát v kasinu.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Je možnost tuto stížnost znovu otevřít? Možná kasino změnilo přístup k zákazníkům a je ochotné spolupracovat?

Jsem si jistý, že jsem pravidla nijak neporušil, nikdy jsem si nevzal žádný bonus, předtím jsem s nimi prohrál nějaké peníze, i přes to všechno mi kasino sebralo všechny výhry

Jsem šokován, jak snadno kasina berou svým hráčům výhry bez jakéhokoli základu

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky