DomůFórumKasinaWins Royal Casino - všeobecná diskuze

Wins Royal Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

8 908 zobrazení 29 odpovědí |
před 2 roky
|
1 2
Přidat příspěvek
SamAdams
před rokem

Děkuji za upřímnost. Těšíme se na vaše recenze.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Přidal jsem recenzi a čekám na vaši odpověď 🙂

Automaticky přeloženo:
SamAdams
před rokem

Velmi si toho vážíme, mnozí budou jistě těžit z vašich zkušeností.

Jen abyste věděli, že pokud budete někdy potřebovat recenzi aktualizovat, můžete tak učinit prostřednictvím funkce úprav. 😉

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Wow, děkuji. Nevěděl jsem, že mohu recenzi také upravit. Děkuji za info, budu si to pamatovat. 🙂


Edit: Moje recenze stále čeká. hehe

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před rokem

Opět zamítnuto 🙁

Automaticky přeloženo:
SamAdams
před rokem

Mohu vám vysvětlit, proč byla vaše recenze zamítnuta. Náš interní systém detekuje mnoho podobností a mnohokrát se to stane, kdykoli je napsáno více recenzí pro stejné kasino a stejnou IP adresu. Mohlo by to tak být, zajímalo by mě?🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Dobře, myslím si, že váš systém se maže, protože mnohokrát z tohoto účtu dávám recenzi na své oblíbené kasino, a proto ho váš systém maže znovu a znovu. 🙁


Edit: Může to být důvod? Mám pravdu?


Edit 2: Můžete přidat mou recenzi ručně? Budu vám vděčná 🙂

Upraveno
Automaticky přeloženo:
SamAdams
před rokem

Přesně tak to může být. Bohužel nemůžeme přidat recenzi ručně. Je hezké vidět, že vám na tom záleží.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj všichni,

Má v současné době někdo další problémy s WinsRoyal? Můj výběr je vyřízený od 11. října 2025, ale první dva výběry trvaly také asi 3–4 týdny, takže jsem se snažil zůstat trpělivý.

Nicméně od začátku tohoto měsíce (asi před 6 dny) je podpora přes živý chat zcela offline. Nemohu s nikým komunikovat a ani e-mailová podpora neodpovídá.

To mě docela znepokojuje, protože to není normální, zvláště když mám stále jeden čekající výběr a na zůstatku další prostředky, které kvůli limitům pro výběry zatím vybrat nemůžu.

Trochu naděje mi dává fakt, že nedávno otevřeli nové kasino s názvem arcticwin.com, ale zdá se, že má stejný problém s nedostupností živého chatu. Také dnes z webu odstranili halloweenský overlay, takže to vypadá, že tam stále někdo pracuje.

Zažil někdo v poslední době něco podobného?

Automaticky přeloženo:
LeonLes27
před měsícem

Hej, řekl bych, že na své peníze čekáš už dlouho, takže bych doporučil podat stížnost hned.

Také bych rád podotkl, že bezpečnostní index kasina není nejlepší, takže po takové zkušenosti, jako je ta vaše, bych tam už asi nehrál.

V každém případě, pokud se svými dotazy nikam nedostanete, to není to, co hráč chce. Chápu, že se bojíte a nevíte, co v této situaci dělat, a proto říkám, že se vám náš tým pokusí pomoci.

Už jste jednou podali stížnost na toto kasino, takže bych určitě udělal totéž.

Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.