DomůFórumKasinaWins Royal Casino - všeobecná diskuze

Wins Royal Casino - všeobecná diskuze

před rokem od tepopo3
|
4 352 zobrazení 27 odpovědí |
|
1 2
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Wins Royal Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

První dotaz jsme provedli 22. srpna 2023 a pokračovali jsme v komunikaci dodnes, ale WinsRoyal nemá v úmyslu provádět žádné výběry.

Můj zůstatek ve výši 10 313 $ byl odmítnut výběr po dobu delší než 3 měsíce.


Úmyslně zdrželi ověření účtu téměř o dva měsíce a i po dokončení ověření se vyhýbali platbě kvůli problémům se systémem výběru.


Částka 983,25 $, o kterou se aktuálně žádá, je také částka, o kterou bylo požádáno 17. 11. 2023.

Obdržel jsem odpověď, že platba bude dokončena do 72 hodin, ale této žádosti nebylo vyhověno a zůstala až do dnešního dne bez dozoru.


Nechápu, proč má tato stránka hodnocení 7,7.

Automaticky přeloženo:
tepopo3
před rokem

Nazdárek.

Vidím, že toto je váš první příspěvek, který jste kdy sdíleli na tomto fóru. Vítejte!

To je také důvod, proč náš index bezpečnosti nezapočítává vaše zkušenosti – protože je pro nás zcela nový.

Bez dalšího odkladu vám doporučuji podat bezplatnou stížnost hned teď. Buďte si jisti, že toto je způsob, jak hodnotit pověst. Dokaž svůj názor a pak přijdou důsledky.

Tato příručka by vám měla poskytnout dobrý začátek .

Jakmile budete připraveni, pokračujte přímo zde .

Budu tu pro vaši zpětnou vazbu 🙏

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

jak je možné, že kasino zabaví 2500 € výher, které jsem vyhrál spravedlivě?

Věděl jsem, že moje země je omezená a kontaktoval jsem je a řekli mi, abych používal vpn. Několikrát jsem jim v chatu řekl, že moje země není uvedena pokaždé, když mi řekne, abych používal vpn. Nyní musím ztratit 2 500 EUR, protože jsem vyplněna náhodná země jako náhodná .jak je možné, že tato kasina uvádějí země s omezeným přístupem, ale umožňují vám používat vpn ?Jsem velmi frustrovaný právě teď je to 4krát za sebou, díky čemuž jsem prohrál 10 000 € v řadě .proč curacao nedělá něco pro to, aby tito zločinci okrádali hráče?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

filefile

Sledoval jsem rady guru kasina, ale bohužel to moc nepomohlo

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Zavřel jsem svůj předchozí účet na kasino guru ze soukromého důvodu Myslím, že můj účet byl hacknut. Dostal jsem mnoho propagačních e-mailů. Doufám, že tento zůstane čistý!

Automaticky přeloženo:
Anonymized491
před 11 měsíci

Ahoj, podle toho, co jsem viděl na našem webu, kasino umožňuje použití VPN. Z vašeho snímku obrazovky vidím, že vám operátor chatu řekl, že můžete hrát z Nizozemska.

Ve skutečnosti, pokud byla vaše země omezena a operátor vám řekl, že můžete hrát odtamtud, pak by vám podle nás mělo kasino zaplatit – o tom si můžete přečíst v našem kodexu spravedlivého hazardu .

Řeklo vám však kasino, abyste při registraci vyplnili nějakou zemi?

Každopádně v tomto případě bych doporučil reklamaci, kterou můžeteuplatnit zde a náš tým se vám pokusí pomoci.

Co říkáš ?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

V tomto případě zasáhlo hraní curacao a přinutilo kasino pokračovat v platbě. kasino souhlasilo s platbou 2 000 €..Protože kasino při registraci přijalo mé telefonní číslo, kde byla země uvedena, ale nemohl jsem zemi najít v seznamu, když jsem byl vyzván k vyplnění země, ve které žiji. Znovu jsem o tom kontaktoval chat a řekl mi jen abych použil Irsko nebo Nový Zéland, tak jsem zvolil známější název nizozemský karibik. Zdá se, že kasino nedodržuje pravidla držitele licence a vlastní dohodu. Můžete s tím pomoci? Mám vyplnit stížnost?

Automaticky přeloženo:
Anonymized497
před 10 měsíci

Ano, rozumím tomu, co píšete. Ale když zasáhl licenční úřad a kasino vám zaplatilo nějaké peníze, úřad rozhodl, že by vám měl zaplatit všechno? Zkusil jsi znovu napsat, že ti zaplatili jen určitou částku?

Máte-li zájem, můžete podat stížnost, ale pokud jste již s úřadem jednali, pokusil bych se s nimi i navázat kontakt.

Automaticky přeloženo:
tepopo3
před 10 měsíci

Ano, tento web je podvod. Stalo se mi to samé, nikdy vám nevyplatí.


Je šílené, že má tak vysoké hodnocení. Musíme lidem říkat pravdu, aby nikdo jiný nebyl těmito incely podveden

Automaticky přeloženo:
gambaman
před 10 měsíci

Ahoj. Je nám líto, že musíte projít takovou zkušeností a je opravdu hezké, že se o ni chcete podělit s ostatními, i když pravděpodobně je lepší znát výsledek celé situace. Nemyslíš? Toto kasino je stále "čerstvé" a není ověřeno časem, takže doufejme, že náš tým pro stížnosti vám bude schopen pomoci. A později můžeme mluvit o hodnocení, neboli indexu bezpečnosti, jak tomu nyní říkáme. Své 🤞 si určitě nechám.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nedávno jsem zde zaregistroval svůj účet a přijetí ověřovacího e-mailu trvalo jeden den. Baví mě to, proto se přihlašuji každý den. Vyhrál jsem více než 100 $, i když jsem nemusel vkládat žádné peníze. To je něco, co určitě doporučím všem svým přátelům a zákaznická podpora je poměrně rychlá. Jsem vděčný za úsilí vynaložené na vylepšení webu.

Automaticky přeloženo:
SamAdams
před 8 měsíci

to vypadá jako normální, neobtěžovaná, skutečná lidská odpověď s jejich upřímnými pocity ohledně kasina. věřím tomu, určitě…

rozhodně to nejsou zástupci kasina, kteří se snaží vyškrábat a zachránit strašlivou pověst, kterou toto kasino má (zaslouženě, protože podvádějí lidi o jejich peníze)


dobrý bot

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ještě jsem jimi nebyl podveden. Každý má jiné zkušenosti a názory, vy jste sdíleli své a já své. A ano, nejsem bot. lol

Automaticky přeloženo:
SamAdams
před 8 měsíci

Dalo by se to použít v recenzi pro toto kasino, co myslíte? Pokud máte zájem, napište jej na tento odkaz . Stačí popsat své zkušenosti, mohlo by to být užitečné i pro ostatní hráče.😉

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dalo by se to použít v recenzi pro toto kasino, co myslíte? Pokud máte zájem, napište jej na tento odkaz . Stačí popsat své zkušenosti, mohlo by to být užitečné i pro ostatní hráče.😉

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Děkujeme, @Romi, za sdílení odkazu na sekci recenze. Souhlasím, že každá zpětná vazba se počítá. Brzy napíšu svou recenzi.

Automaticky přeloženo:
SamAdams
před 8 měsíci

Děkujeme za to, moc si toho vážíme.🙂

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Udělal jsem, jak jste řekl, ale moji recenzi odmítli. 🙁

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
SamAdams
před 7 měsíci

Chápu, proč byla vaše recenze ve skutečnosti zamítnuta. Zkoušel jsi napsat recenzi z více účtů, možná? Náš systém skutečně zjistil určité podobnosti a vždy se snažíme, aby recenze byly skutečné, pokud víte, co tím myslím.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ano, už chápu, proč moji recenzi smazali. Smažu svůj druhý účet a budu používat pouze tento. Děkuji za objasnění mého zmatku. 🙂

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky