To zní jako typická situace, kdy kasina něco vyšetřují, ale prostě vám neposkytnou žádné konkrétní informace, dokud vyšetřování neskončí. Musíte také pochopit, že to je něco, co nemůže udělat běžný agent zákaznické podpory. Kdokoli vám může vygenerovat nové heslo nebo zkontrolovat, zda máte na účtu bonusy, ale váš případ je velmi odlišný.
Nemusí to znamenat, že jste udělali něco špatně. Pamatuji si, že když jsem si chtěl ověřit svůj účet na Revolutu, musel jsem jim také poslat nějaké dokumenty pro ověření mých příjmů. Trvalo jim v podstatě asi 3 týdny, než našli rodilého českého mluvčího, který byl dostatečně kompetentní, aby ověřil dokumenty, které jsem jim poslal.
Abych to pro vás shrnul – Je jasné, že chcete své peníze co nejdříve, ale zřejmě to bude nějakou dobu trvat. Na druhou stranu nevěřím, že jsou peníze ztracené. Jen se ujistěte, že nezrušíte čekající výběr. Buďte trpěliví a každých pár dní jim svůj případ připomeňte.
That sounds like a typical situation where the casinos investigates something, but they simply won't give you any specific information until the investigation is over. You also need to understand that this is something that can't be done by a regular customer support agent. Anyone can generate you a new password or check if you have bonuses on your account, but your case is very different.
It doesn't have to mean you did something wrong. I remember when I wanted to verify my account on Revolut, I also had to send them some documents to verify my income. It basically took them about 3 weeks until they found a native Czech speaker who was competent enough to verify the documents that I sent them.
To sum it up for you - It's clear that you want your money as soon as possible, but apparently, it will take some time. On the other hand, I don't believe the money is lost. Just make sure you don't cancel the pending withdrawal. Just be patient and remind them about your case every few days.
Automaticky přeloženo: