DomůFórumKasinaWinna Casino - všeobecná diskuze

Winna Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

23 802 zobrazení 237 odpovědí |
před 5 měsíci
|
1 2 3...13
Přidat příspěvek
RobFord
před 5 měsíci

To je skvělá věc.

A jakou platební metodu používáte?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

eth

Automaticky přeloženo:
sunnyJade příspěvek smazal/a
sunnyJade příspěvek smazal/a
před 5 měsíci

Je to klasické kasino, které zpožďuje platby, abyste přišli o výhry. Na internetu vím, že je to v tomto kasinu běžná praxe, ale nedoporučuji to. Můžete si vybrat malé výhry, ale udělají vše pro to, aby se vyhnuli vyplácení velkých výher. Online si můžete přečíst desítky a desítky zkušeností podobných té mé.

Automaticky přeloženo:
Frankslot
před 5 měsíci

Už jsem ti tady odpověděl/a , takže si tam můžeme popovídat. 🙂

Automaticky přeloženo:
sunnyJade příspěvek smazal/a
před 5 měsíci

Lidi, až do dneška mi to vždycky všechno vyplácelo. A mluvíme o vysokých číslech, a dnes přidali kasinový chat, kde si můžete povídat s ostatními členy, a nikdo si nestěžuje. Skoro to vypadá, jako byste mluvili o jiném kasinu.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Název kasina: Winna Casino (provozováno společností GG Gaming LLC, licencováno komisí Tobique Gaming Commission)


Typ stížnosti: Podvod, nevěra a krádež ze strany uživatele Zanedbávání uživatele Nevyplácení bonusů Blokování uživatele v podpoře


Na Winna.com jsem desetkrát vložil/a Dogecoin (DOGE) v celkové výši přibližně 260 dolarů. Nechal/a jsem se oklamat reklamou, která slibovala trojnásobné zvýšení jednoho z vkladů – ale nikdy jsem žádné bonusy neobdržel/a.


Přes četné vklady se mi nepodařilo vybrat ani dolar. Během hry se podezřele ztrácejí finanční prostředky, a to i s multiplikátorem 1,2. Zatím se mi nepodařilo dosáhnout ani 1 dolaru zisku. Z 10 vkladů, které jsem provedl, nebyl tento měsíc žádný ziskový.


Když jsem kontaktoval zákaznickou podporu, abych to vysvětlil, zablokovali mě s tím, že žádná ztráta, žádný bonus, a nikdy neodpověděli. Když jsem ale volal z jiného účtu, abych se ujistil, že neodpovídají mně nebo všem ostatním, odpověděli okamžitě - dokud jsem nezmínil e-mailovou adresu svého hlavního účtu ( [email protected] ) a uvědomili si, že je to moje.


Toto chování je jednoznačně klamavé a podvodné. Žádám o okamžitý zásah, abych alespoň zaručil své právo na výběr zůstatku nebo na vysvětlení a řešení. Prosím o zprostředkování tohoto sporu.


Také mám dokumenty, které můžu poslat

- ID transakce nebo snímky obrazovky vkladu

- Snímek obrazovky stránky pro výběr, na které nic není

- Snímky obrazovky z chatu podpory, který jsem několikrát odeslal a oni mi neodpověděli a zablokovali mi zprávy. Odeslal jsem několik e-mailů a stále žádná odpověď a také jsem je oslovil na Trustpilotu a st filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
Jenren
před 4 měsíci

Ahoj, četl jsem tvůj příspěvek a chtěl bych se tě na něco zeptat. Máš na účtu nějaký zůstatek, který bys mohl vybrat? To, že jsi vložil peníze a nic jsi nevyhrál, je nešťastné, ale na základě čeho ti máme pomoci?

To docela nechápu, řekl bych.

Co se týče bonusů, kasina mohou vyloučit jakéhokoli hráče bez udání důvodu a na druhou stranu bych řekl, že v takovém případě by neměla hráče povzbuzovat k vkladu peněz za účelem získání bonusu.

Z toho, co říkáte, se mi zdá nejdůležitější, že jste zmínil/a, že vám mizí peníze. Je to kvůli nějaké chybě, nebo máte na mysli, že rychle přicházíte o svůj vklad?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Děkuji za vaši odpověď. file

Ano, momentálně nemám žádný zůstatek, protože mé vklady byly ztraceny extrémně rychle – nepřirozeně rychle – a pevně věřím, že systém mohl být manipulován. Není to smůla. Hraji na různých platformách a dokážu jasně rozpoznat, kdy se něco zdá být zmanipulované.

Ještě horší je, že jsem vložil peníze na základě vaší propagační kampaně, ve které jste slibovali trojnásobek jednoho z vkladů. To se nikdy nestalo. Nebylo mi oznámeno, že jsem byl diskvalifikovaný, nebyla k dispozici žádná komunikace – jen ticho. A pak mi vaše podpora zablokovala účet a já se nemohla dále ptát.

Nemůžete inzerovat bonusy a poté je bez vysvětlení odmítnout. To je klamavé a proti pravidlům férového hazardu.

Také se vyhýbáte ústřednímu problému: vaše platforma přijala mé prostředky, ale nenabídla žádnou transparentní ani spravedlivou možnost vyhrát nebo vybrat peníze, a když jsem se ptal, byl jsem umlčen.

Považujte prosím tuto žádost za formální: buď mi poskytněte úplné vysvětlení ohledně mého ztraceného bonusu a zablokovaného účtu, nebo mi vraťte dotčený(é) vklad(y). Pokud nebude tento problém vyřešen, budu pokračovat v eskalaci prostřednictvím příslušných regulačních orgánů a veřejných kanálů.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Zaregistroval jsem se na tomto webu před měsícem. Před registrací byly reklamy úplně jiné – slibovaly, že každý, kdo prohraje peníze, dostane bonus za ztrátu. Ale po registraci už žádný takový bonus za ztráty nebyl poskytnut a reakce podpory byly často neuctivé.

Během minulého měsíce jsem provedl 10 vkladů kvůli propagační kampani, která tvrdila, že vklady budou ztrojnásobeny. Touto akcí jsem byl uveden v omyl v naději, že se mi podaří získat zpět mé předchozí ztráty. Ale to všechno byla lež. Nebyl poskytnut žádný bonus a žádný z mých vkladů nebyl ztrojnásoben.

Každý vklad, který jsem provedl, byl podezřele a nespravedlivě ztracen, zejména v herním režimu „Original", kde se výsledek zdál být zmanipulovaný. Nezískal jsem ani jeden dolar a nemohl jsem si ani vybrat jediný dolar.

Žádám vás o prošetření těchto stránek a pomoc s navrácením mých peněz. Zablokovali mě ze svého systému podpory a již na mé zprávy neodpovídají. Když jim ale moji přátelé napíší, odpovídají okamžitě – dokud se nezmíní můj účet. Pak zase ztichnou. To svědčí o naprostém nedostatku zodpovědnosti a respektu k uživatelům.

Je jasné, že tento web byl vytvořen čistě za účelem podvádění lidí. Dokonce platí uživatelům za to, aby na vaší platformě a na Trustpilotu zanechávali falešné pozitivní recenze. To je proti fair play a zásadám pro recenze. Skuteční uživatelé, jako jsem já, kteří sdílejí negativní zkušenosti, jsou umlčováni.

Pokud si web sami vyzkoušíte, pochopíte přesně, co tím myslím. Tato platforma je podvod, podvod a krádež.

Automaticky přeloženo:
Jenren
před 4 měsíci

Rád bych začal tím, že nejsem zástupcem kasina, ani Casino.Guru není kasino, takže se jen snažím seznámit s vaší situací.

To znamená, že jste od nás neobdrželi žádný kasinový bonus, pokud jste neprošli našimi webovými stránkami a nevyužili kasinové bonusy, a já jsem vám nezablokoval chat, protože tam nepracuji. Jsem administrátor tohoto fóra.

Jak jsem již zmínil o bonusech, je jasné, že by se nemělo stávat, že hráči jednoduše vloží peníze na základě e-mailu nebo podobné zprávy, kterou jim kasino zaslalo, a bonus jim není poskytnut. Pokud někde uvidíte reklamu na bonus a provedete vklad, kasino vám ho stejně nemusí poskytnout. Není to uživatelsky přívětivé, ale není to něco, s čím bych se nesetkal u jiných hráčů.

Co se týče peněz a vkladů, pokud mluvíme o tom, že chcete nějaké peníze zpět, pravděpodobně vám nebudeme moci pomoci, protože nemáte žádný aktivní zůstatek a kasino neudělalo nic proti pravidlům.

Je normální prohrát v kasinu a pokud si myslíte, že je něco manipulace, je velmi těžké to dokázat a potřebovali byste k tomu nezvratné důkazy, což si myslím, že v tomto případě neplatí.

Pokud vám o bonusu nic neřekli, je to škoda, ale obávám se, že kasino s tím moc nenadělá. Proto jsem zmínil, že kasino může hráčům odmítnout nabídnout bonusy bez udání důvodu.

Co se týče uživatelských recenzí, dodnes vidím, že máme 2, které jsou pro kasino špatné, takže to není ten případ, kdy jsme zveřejnili některé, které jsou koupeny, motivovány nebo něčím jiným.

Vím, že tato zkušenost může být velmi frustrující, vím, že já jako hráč bych nechtěl zažít stejnou situaci, ale jak jsem řekl, v kasinech většinou jen prohrajete, kasino má výhodu kasina a když máte jen nějaké podezření bez důkazů, nebylo by možné vám pomoci.

Je mi líto, že to musím říct, ale vzhledem k tomu, co jste dosud zmínil/a, vám s vrácením peněz nemůžeme pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Uživatelka „Jenren" si vůbec nepřečetla podrobnosti o propagační akci.

V detailech je jasně uvedeno, že jeden vklad „na celý web" se ztrojnásobí. Ne každý jednotlivý vklad provádí každý uživatel. Můžete si to přečíst zde: https://winna.com/promotions/thrice-as-nice

Také nikdy na našich webových stránkách nepodal žádost o výběr. Aktuálně má na účtu zbývající zůstatek 0,13 USD, který si může kdykoli vybrat, pokud bude chtít.

Prostě přišel o vklad v různých hrách, to je asi tak všechno.


V případě jakýchkoli dalších dotazů se neváhejte obrátit.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Děkuji za vaši odpověď. Plně chápu, že nejste zástupcem kasina a že Casino.Guru je nezávislá platforma. Respektuji vaši roli administrátora, který se snaží spravedlivě posuzovat stížnosti uživatelů.


Rád bych však ještě jednou upřesnil, že můj problém se netýká pouze prohry peněz hraním. Souhlasím s tím, že prohrávání je součástí hazardu. Moje stížnost je založena na zavádějících propagačních praktikách, porušených bonusových slibech a nespravedlivém zablokování ze strany zákaznické podpory poté, co jsem vznesl oprávněné obavy.


Než jsem se zaregistroval, kasino inzerovalo propagační akci, která slibovala trojnásobek jednoho z mých vkladů. To byl hlavní důvod, proč jsem provedl několik vkladů. Přestože jsem se akce držel, žádný bonus mi nebyl připsán. Navíc, když jsem se obrátil o pomoc, zablokovali mi podporu a zároveň okamžitě reagovali na otázky mých přátel, kteří je kontaktovali pod jinými jmény – dokud se nezmínili o mně, načež je také ignorovali.


Toto chování odráží úmyslné vyhýbání se odpovědnosti a vážný nedostatek transparentnosti. Neočekávám zaručenou výhru – žádám o spravedlnost a o to, aby kasino respektovalo propagační akce, které inzeruje.


I když nemůžete přímo zasáhnout, velmi bych ocenil, kdybyste tento případ brali vážně a dále jej prošetřili. Pokud kasino smí používat klamavý marketing a poté blokovat uživatele, kteří se ho ptají, negativně to odráží nejen jeho osoby, ale i platformy, kde hráči očekávají spravedlivé zacházení.


Ještě jednou děkuji za váš čas a doufám, že můj případ bude přezkoumán dle skutkové podstaty.

Jen chci, aby se ostatní uživatelé nestali obětí této podvodné stránky. Ani nerespektují uživatele, aby odpovídali na jejich zprávy nebo řešili jejich problémy. Jinak vím, že hazardní hry jsou vždycky ztrátové, ale podvádění v původních hrách je zcela nelegální.

Automaticky přeloženo:
Winna Casino
před 4 měsíci

Lžeš. Natočil jsem video se všemi detaily. Několikrát jsem vložil peníze v té egoistické reklamě, kde jsi říkal, že jeden z vkladů bude ztrojnásoben. Podvodem jsi mi vzal 260 dolarů. Poškodil jsi mě. Nemohl jsem si vybrat ani 1 dolar ze svých vlastních peněz. Poslal jsem zprávu na podporu. Žádná škoda. Žádný bonus. Žádný nevyplatili. Mám účet. Podpora mi už dva týdny neodpověděla. Zablokovali mě, ale mým přátelům odpovídají. To je naprosto nelegální. Mám důkazy pro všechno, co jsem řekl.

Automaticky přeloženo:
Jenren
před 4 měsíci

Nikdy jsme neinzerovali, že každý uživatel obdrží lossback. Počínaje VIP úrovní Gold 1 získáte lossback až do výše 25 % nad rámec všech ostatních bonusů.


Také jste špatně pochopil propagaci a nepřečetl si text. Ztrojnásobujeme jeden vklad „na celý web", ne pro každého uživatele. To je jasně vysvětleno v tomto textu: https://winna.com/promotions/thrice-as-nice


Snadno si sami ověříte, zda jsou naše originální sázky prokazatelně férové, a sami si zkontrolujete výsledek každé sázky. Všechny originální sázky Winna mají 99% RTP.


Nikdy jsme za žádnou recenzi neplatili a nikdy neplatíme.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

filefilefile V mém průzkumu jste tvrdil, že jsem žádal o bonus za prohry, které jste mi způsobil. Ano, to je naprostá pravda, ale ani jste mi bonus nevyplatil. Nedal jste mi za mé prohry žádný bonus. Prohrál jsem 260 dolarů. Kdybych prohrál na jiných stránkách, zaplatili by mi bez žebrání. Dokonce by mi dali týdenní a měsíční bonusy. Ale vy jste to navrhl tak, aby uživatelé pouze prohrávali a nedostávali žádné bonusy. Vaše reklama je zcela klamavá. RTP na vašem webu je zcela klamavá, protože hraji na jiných stránkách a vsadil jsem 300 000 dolarů a na jiném webu jsem vsadil 1 000 000 dolarů. Takže znám všechna pravidla kasina a vím, co je RTP.

Proč mi podpora už dva týdny neodpovídá, ale moji přátelé mi píší a hned odpovídají? To je zcela úmyslné a na tom je vidět všechno. Alexis odpovídá mým přátelům. Když moji přátelé řeknou mé uživatelské jméno, už neodpovídají. Už jsem několikrát poslal tikety a vůbec neodpověděli. To je nesnesitelné. Chci jen to, co si zasloužím. Včera jsem taky vložil peníze. Zase jsem přišel o peníze kvůli vaší klamavé reklamě. Jsem si jistý, že vaše původní hry jsou kompletně zmanipulované.

Pokud můj problém nevyřešíte, podám stížnost na všechny úřady. Také jim pošlu e-mail s žádostí o vyřešení mého problému, i když licence, kterou jste získal z Kanady, je očividně lež.

Sdílel jsem zde snímek obrazovky mých 10 vkladů a nulových výběrů. Dokonce platíte uživatelům za pozitivní recenze. To je nelegální.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Jenren
před 4 měsíci

Všechny RTP si můžete prohlédnout přímo ve hrách u všech automatů a uvidíte, že u všech máme povoleno nejvyšší nastavení RTP. RTP všech našich originálních automatů je 99 %.


Také nemáte VIP úroveň Gold 1, takže nemáte nárok na žádný lossback, jak bylo vysvětleno výše. Neznám žádná jiná kasina, která by dávala lossback uživatelům bez VIP úrovně, ale pokud existují, rádi je využijete.


Týdenní bonusy začínají také od úrovně Gold 1. Měsíční bonus se odemyká s úrovní Bronze 1, které jste ještě nedosáhli. Požádali jste o okamžitý rakeback. To vše je jasně uvedeno na našich webových stránkách.




Automaticky přeloženo:
Winna Casino
před 4 měsíci

Několikrát jste mi říkal, že mě VIP tým bude kontaktovat, ale lhal jste. Zatím jsem vsadil 2 000 dolarů, ale vy jste zaregistroval pouze 350 dolarů, což počítáte jako 25 % sázky. To je podvodný čin. Všechny stránky vyplácejí uživatelům bonus rakeback, týdně, měsíčně a dokonce i denně. I za prohru 50 dolarů vyplácejí 10 % až 15 % bonusu lossback. Udělal jsem velkou chybu. Byl jsem oklamán týmem Letgo, který propagoval váš web. Když jsem provedl vklad, viděl jsem, že je to zcela podvodné, a teď mám prohru 260 dolarů. Měl byste mi vrátit škodu. Vložil jsem 5krát jen kvůli propagaci trojnásobných vkladů. Žádné bonusy jsem nedostal. Musel jsem prohrát všechny své peníze. Hazardní hry nejsou o tom, že se za měsíc nezdvojnásobí ani jeden z 10 vkladů. To tedy naznačuje manipulaci a podvod na webu. Nemluvím o výherních automatech, protože automaty nejsou pro vaši společnost. Nemůžete podvádět. Ale o původních hrách, které jsou pro web. Je to Winna, s ní se dá docela snadno manipulovat.

Automaticky přeloženo:
1 2 3...13
Jít na stránkuz 13 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.