DomůFórumKasinaWild.io Casino - všeobecná diskuze

Wild.io Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

 od mas19911
|
7 523 zobrazení 47 odpovědí |
|
12 3
monyfry

Vidím, že jste zde již stížnost odeslali a náš tým se vám jistě bude snažit pomoci.

Uvědomte si prosím, že není nic neobvyklého, že online kasino uskuteční videohovor s hráčem. Je to způsobeno tím, že nemohou vidět své hráče tváří v tvář, aby si ověřili jejich identitu a byli si jisti, že neexistují vůbec žádné problémy.

Doufám, že se vše co nejdříve vyřeší a peníze budete moci obdržet.


Automaticky přeloženo:

Pavel mě označil za podvodníka.

Byla to chyba Casino Guru, že mou stížnost neporozuměla a pokračovala v ní, a na uzavření stížnosti není nic špatného, ​​ale je nespravedlivé někoho jednostranně označit za podvodníka a nedat mu příležitost svůj nárok napravit.

Automaticky přeloženo:

V e-mailu Pavlovi jsem mu poslal video, které jsem pořídil přední kamerou, spolu s datem.

Myslím, že to dokážu identifikovat jako sebe.

Ať už se rozhodnete problém stížnosti Wild.io uzavřít nebo ne, protože rozhodnutí omluvit se by nebylo v souladu s účelem problému, je váš problém, takže můžete dělat, jak chcete.

Rád bych se však napravil tím, že mě nazve podvodníkem.

Pokud je ověření přes video způsob, jak to potvrdit, okamžitě bych to poslal CasinoGuru.

Automaticky přeloženo:
monyfry

Je mi opravdu líto, že se tak cítíš.

Jediný problém, jak vidím po probrání vaší stížnosti, je ten, že jste s kasinem nespolupracovali ohledně vašeho ověření, a proto jsme vaši stížnost museli zamítnout.

Mějte prosím na paměti, že spolupráce je vždy klíčovým bodem při absolvování KYC.

Doufám, že se příště vyhnete podobným problémům a budete moci spolupracovat.

Automaticky přeloženo:

Od začátku do konce píšu, že byly problémy s procesem ověření KYC a od začátku píšu, že požaduji omluvu.

Píšu to, abych vysvětlil jejich nepřiměřené postupy KYC a podal veřejnou stížnost s žádostí o neutrální stanovisko.

Vy jste ten, kdo udělal špatný předpoklad a nyní mě nazývá podvodníkem.

Podstoupil jsem KYC s Wild.io, abych obnovil svou pověst, a proces stažení byl dokončen bez jakýchkoli problémů.

Určitě o mně mají co říct lidé, kteří moji reklamaci vyřizovali, včetně Pavla?

Na tuto stránku jsem již poskytl své osobní údaje

"Jen hráči, kteří páchají podvody a hrají pod cizím jménem."

Pokud řeknu, že je to podvodník, pak tato stránka kasina zpracovala vaše peníze podvodníkovi.




Automaticky přeloženo:
monyfry

Jsem rád, že se vám podařilo dokončit ověření.

Jelikož nám přicházejí tisíce stížností, nemůžeme se k žádné z odmítnutých vrátit, takže jsem si jistý, že teď o vás Pavel nic neřekne. Pokud jsi to myslel.

Automaticky přeloženo:

Wild.io mi ukradl a nedal mi vědět, že mám údajný další účet. Když jsem požádal o své dlužné bonusy, řekli mi, že můj účet je omezen na bonusy. Přesto mi vytrvale posílají reklamy na bonusy. Měli v úmyslu nechat mě vložit a pak mě odmítnout kvůli falešnému obvinění, že mám druhý účet. Ani by mi o tom nic neřekli. Totální podvod na tomto místě NEHRAJTE NA WILD.io filefilefile

Automaticky přeloženo:
zlitwin90

Víte, že je v podmínkách uvedeno, že na domácnost je povolen pouze jeden účet?

Obvykle je to běžný termín v online kasinech, ale možná by se na to náš tým pro stížnosti mohl opravdu podívat. co říkáš?

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky