DomůFórumKasinaWild.io Casino - všeobecná diskuze

Wild.io Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

13 664 zobrazení 53 odpovědí |
před 2 roky
|
12 3
Přidat příspěvek
monyfry
před rokem

Vidím, že jste zde již stížnost odeslali a náš tým se vám jistě bude snažit pomoci.

Uvědomte si prosím, že není nic neobvyklého, že online kasino uskuteční videohovor s hráčem. Je to způsobeno tím, že nemohou vidět své hráče tváří v tvář, aby si ověřili jejich identitu a byli si jisti, že neexistují vůbec žádné problémy.

Doufám, že se vše co nejdříve vyřeší a peníze budete moci obdržet.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Pavel mě označil za podvodníka.

Byla to chyba Casino Guru, že mou stížnost neporozuměla a pokračovala v ní, a na uzavření stížnosti není nic špatného, ​​ale je nespravedlivé někoho jednostranně označit za podvodníka a nedat mu příležitost svůj nárok napravit.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

V e-mailu Pavlovi jsem mu poslal video, které jsem pořídil přední kamerou, spolu s datem.

Myslím, že to dokážu identifikovat jako sebe.

Ať už se rozhodnete problém stížnosti Wild.io uzavřít nebo ne, protože rozhodnutí omluvit se by nebylo v souladu s účelem problému, je váš problém, takže můžete dělat, jak chcete.

Rád bych se však napravil tím, že mě nazve podvodníkem.

Pokud je ověření přes video způsob, jak to potvrdit, okamžitě bych to poslal CasinoGuru.

Automaticky přeloženo:
monyfry
před 10 měsíci

Je mi opravdu líto, že se tak cítíš.

Jediný problém, jak vidím po probrání vaší stížnosti, je ten, že jste s kasinem nespolupracovali ohledně vašeho ověření, a proto jsme vaši stížnost museli zamítnout.

Mějte prosím na paměti, že spolupráce je vždy klíčovým bodem při absolvování KYC.

Doufám, že se příště vyhnete podobným problémům a budete moci spolupracovat.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Od začátku do konce píšu, že byly problémy s procesem ověření KYC a od začátku píšu, že požaduji omluvu.

Píšu to, abych vysvětlil jejich nepřiměřené postupy KYC a podal veřejnou stížnost s žádostí o neutrální stanovisko.

Vy jste ten, kdo udělal špatný předpoklad a nyní mě nazývá podvodníkem.

Podstoupil jsem KYC s Wild.io, abych obnovil svou pověst, a proces stažení byl dokončen bez jakýchkoli problémů.

Určitě o mně mají co říct lidé, kteří moji reklamaci vyřizovali, včetně Pavla?

Na tuto stránku jsem již poskytl své osobní údaje

"Jen hráči, kteří páchají podvody a hrají pod cizím jménem."

Pokud řeknu, že je to podvodník, pak tato stránka kasina zpracovala vaše peníze podvodníkovi.




Automaticky přeloženo:
monyfry
před 10 měsíci

Jsem rád, že se vám podařilo dokončit ověření.

Jelikož nám přicházejí tisíce stížností, nemůžeme se k žádné z odmítnutých vrátit, takže jsem si jistý, že teď o vás Pavel nic neřekne. Pokud jsi to myslel.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Wild.io mi ukradl a nedal mi vědět, že mám údajný další účet. Když jsem požádal o své dlužné bonusy, řekli mi, že můj účet je omezen na bonusy. Přesto mi vytrvale posílají reklamy na bonusy. Měli v úmyslu nechat mě vložit a pak mě odmítnout kvůli falešnému obvinění, že mám druhý účet. Ani by mi o tom nic neřekli. Totální podvod na tomto místě NEHRAJTE NA WILD.io filefilefile

Automaticky přeloženo:
zlitwin90
před 9 měsíci

Víte, že je v podmínkách uvedeno, že na domácnost je povolen pouze jeden účet?

Obvykle je to běžný termín v online kasinech, ale možná by se na to náš tým pro stížnosti mohl opravdu podívat. co říkáš?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Tohle je podvod, potřebuji dostat svůj vklad, nepřidávejte peníze.

Automaticky přeloženo:
Ariel2563
před 6 měsíci

Dobrý den, rozumím tomu správně, že jste do kasina nepřišel/nedostala svůj vklad? Jak dlouho to už je? Kontaktoval/a jste chat, abyste zjistil/a více o tom, kde mohl být vklad neúspěšný?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, týme kasinových guruů,


Mám formální problém s tímto kasinem, který nelze vyřešit prostřednictvím podpory ani prostřednictvím jejich e-mailu se stížnostmi. Prostě nedostávám žádnou odpověď...


Na který licenční úřad se mám obrátit a mohl byste mi prosím poskytnout přímo jeho e-mailovou adresu? Už jsem GCB poslal několik e-mailů, ale nikdy jsem nedostal odpověď. Možná jsem použil špatnou e-mailovou adresu.


Děkuju


Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Dělám si zoufalství, že mi to v této hře dvakrát nebylo přidáno na účet, podvodné období.

Automaticky přeloženo:
gamblejoe52
před 3 měsíci

Ahoj!

Je nám líto, že se vám to stalo. Podle našeho systému jsou k dispozici dvě licence, proto záleží na tom, kterou licenci vidíte při přihlášení do kasina.

Pokud vidíte AOFA – použijte k odeslání stížnosti toto logo, protože „Stížnosti lze podat pouze prostřednictvím formuláře na stránce ověřovatele licencí a je třeba poznamenat, že budou posuzovány pouze stížnosti podané v angličtině. Stížnosti podané v jakémkoli jiném jazyce nebudou posuzovány."


GCB je spíše prázdnota (přenášená do CGA):

Stížnosti, včetně nároků vůči provozovateli hazardních her nebo jakýchkoli jiných obav týkajících se jednotlivých provozovatelů pod dohledem CGA, lze zasílat na adresu [email protected] Vezměte však prosím na vědomí, že CGA se nezabývá individuálními spory mezi hráči a provozovateli her. ( https://www.gamingcontrolcuracao.org/contact )


CGA: https://portal.gamingcontrolcuracao.org/ Nejsem si jistý, zda toto kasino již bylo převedeno, nebo zda raději zůstanou pouze u AOFA.


Pokud chcete, můžeme se na to také podívat; záleží samozřejmě na problému, ale pokud se podělíte o více informací, možná něco vymyslíme.

V každém případě jste vítáni.


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dělám si zoufalství, že mi to v této hře dvakrát nebylo přidáno na účet, podvodné období.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Takže si myslím, že se na vás vztahují stejné otázky. Kontaktovali jste kasino a řekli vám něco o tom? Obvykle chtějí doklad o platbě nebo vám mohou doporučit, abyste chvíli počkali. Ověřili jste si také u poskytovatele platebních služeb, zda byla platba úspěšná a zda z vaší strany vše proběhlo správně?

Automaticky přeloženo:
12 3

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.