DomůFórumKasinaVulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze

Vulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze

před 3 roky od Jonas23111
|
110 316 zobrazení 470 odpovědí |
|
1 2...24
před 3 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Vulkan Vegas Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 roky

Normální, že ověření trvá tak dlouho?

Při výběru byste měli použít stejnou metodu jako při vkladu.

Jak by to mělo fungovat s paysafecard? JMD zkušenosti?

Automaticky přeloženo:
Jonas23111
před 3 roky

Jak dlouho čekáte na ověření?

Ano, je to standardní proces, kdy je nutné výhry zasílat stejnou metodou jako metoda, která byla použita k provedení vkladu (je to vlastně velmi základní pravidlo proti praní peněz, které kasina musí dodržovat).

Pokud to není možné (například paysafecard nebo určité karty Mastercard, které nepodporují výběr), pak pouze v těchto případech musí zákazník ověřit jinou platební metodu (například pošlete bankovní výpis s číslem vašeho bankovního účtu) a poté výhry jsou zasílány přímo do vaší banky.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Stále čekám na ověření.

Už jsem poslal výpis z účtu, ale nic víc se neděje.

MfG Jonas Friday

Automaticky přeloženo:
Jonas23111
před 3 roky

Ale kdy jsi to poslal? Jak dlouho čekáte na ověření?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Údaje jsem odeslal před 4 dny, ale stále se nic neděje.

Stále tedy čekám na potvrzení, že ověření je dokončeno.

MfG Jonas Friday

Automaticky přeloženo:
Jonas23111
před 3 roky

Reaguje zákaznická podpora na vaše zprávy? Zkusili jste je kontaktovat na živém chatu a zeptat se na situaci?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Mám přesně stejný problém, živý chat nefunguje a žádná odpověď e-mailem

Automaticky přeloženo:
Jonas23111
před 3 roky

Dobrý den, jaká je současná situace, prosím? Pokud stále nemáte odpověď z kasina, pošlete mi prosím svou e-mailovou adresu, kterou jste použili k registraci ve Vulkan Vegas, na adresu daniel@casino.guru a poté se pokusím kontaktovat přímo kasino.

Automaticky přeloženo:
lennys
před 3 roky

Ahoj lennys, jaká je současná situace, prosím? Pokud stále nemáte odpověď z kasina, pošlete mi prosím svou e-mailovou adresu, kterou jste použili k registraci ve Vulkan Vegas, na adresu daniel@casino.guru a poté se pokusím kontaktovat přímo kasino.

Automaticky přeloženo:
lennys
před 3 roky

Milý Lennys

Mohl byste prosím popsat, co přesně nefunguje v živém chatu? (Tlačítko nelze stisknout, chyby atd.?) Děkuji předem!


Také prosím laskavě zkontrolujte svůj e-mail. Odpověď byla poskytnuta.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

chat nelze otevřít a jak jsem řekl, poslal jsem všechny dokumenty, ale 10 dní se nic nestalo

Automaticky přeloženo:
lennys
před 3 roky

Drahá Lennys


Zdaleka vidím, že požadovaný dokument byl poskytnut 27. července. Byl schválen, můžete pokračovat ve výběru.


Znovu živý chat - po technické stránce jsme nezaznamenali žádné stížnosti. Dokázali byste poskytnout zařízení, operační systém a prohlížeč, ze kterého se pokoušíte chat otevřít? To je velmi ceněné. Děkuju!

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ne, to není pravda. Požádal jsem o výplatu a byla zamítnuta. Můj e-mail je minxxxx@gmail.com, prosím pomozte mi, čekal jsem dlouho a poslal jsem správné dokumenty, takže bych také rád obdržel svou výplatu

Upravil Daniel před 3 roky
Důvod: e-mail skrytý z bezpečnostních důvodů
Automaticky přeloženo:
lennys
před 3 roky

Drahá Lennys

Poslední přihlášení je 27.07.2021 19:30:56 (UTC)

Přihlaste se prosím ke svému účtu a podejte žádost o výběr.

Bude také velmi užitečné, pokud nám poskytnete podrobnosti týkající se problému s živým chatem.

Děkuji předem!

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Prošel jsem si tím samým. Ověření je velmi staré. Poslal jsem vám e -mail, ale žádná odpověď. Chci kvůli tomu vybrat své peníze.


Vypadá to, že jste museli změnit své webové stránky v kasinu vulcano, nebylo nejlepší doporučení pro platbu kartou Mastercard.

Automaticky přeloženo:
Vulkan Vegas Casino
před 3 roky

Prošel jsem si tím samým. Ověření je velmi staré. Poslal jsem vám e -mail, ale žádná odpověď. Chci kvůli tomu vybrat své peníze.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Nemohu vybrat své peníze, je to podvod, přišel jsem o tisíc pesos navrch, vydělal jsem více než 15 tisíc a chci provést výběr a oni mi řeknou, že platba bude provedena okamžitě, a pak mi řeknou že to bude trvat 7 pracovních dnů, to je lež, kterou jsem hrál v dobré víře a tito lidé podvádějí lidi, je to na hovno, budu stížnost

Automaticky přeloženo:
Maxiariel
před 3 roky

Ve skutečnosti mohou výběr schválit okamžitě, ale přijetí peněz na váš účet může trvat až 7 dní. Stále čeká na výběr?

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Chci říct. toto je velmi dobrý slot. Pokusil jsem se vsadit s bonusem bezplatných otočení a to mi zvýšilo výhry na 300 $ a vybral jsem svůj účet. vážně opravdu platí. žádné požadavky nejsou tak složité. a služby operátora jsou velmi dobré a užitečné. díky vulkan vegas .. pro ty z vás, kteří chtějí zjistit, jaké automaty jsou spravedlivé a spolehlivé. vřele doporučuji vyzkoušet vulkánské vegas. hodně štěstí a krásný slunečný den

Automaticky přeloženo:
1 2...24
Jít na stránkuz 24 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky