FórumKasinaVegadream Casino - všeobecná diskuze

Vegadream Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od Anonymized143
|
2848 zobrazení 19 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Vegadream Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Nikdy jsem neviděl tak nepohodlné kasino jako toto.

Vyhrála jsem 1 500 eur a jen proto, že jsem z tisíců her, které jsem odehrál, odehrál o jedno více než povolená 4 eura, byla výhra zrušena.

Automaticky přeloženo:
Anonymized143
před 2 roky

Pokud jste nezískali žádnou významnou výhru, když jste jednou vsadili přes 4 eura, pak je samozřejmě nefér zrušit výhru. Kasino by to mělo zaplatit tak jako tak, protože vám to nepřineslo žádnou výhodu.

Na druhou stranu, pokud se to stalo vícekrát a měli jste tam nějaké výhry, pak jste jednoduše porušili podmínky a pak je důvod výhry zrušit.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Danieli, hrál jsem přes maximum dvakrát a neměl jsem z toho žádnou výhodu.

Hned jsem si toho všiml a znovu to změnil, bylo to nastaveno na více než 4 eura, sám jsem si to nenastavil.

Kontaktujte prosím Vegadream a požádejte o dobrou vůli, nechcete vůbec 1500, ale jen polovinu, možná jsem to na sebe zlehčil

Automaticky přeloženo:
Anonymized143
před 2 roky

V takovém případě musíte na našem webu odeslat stížnost a náš tým věnovaný stížnostem hráčů se tím bude zabývat. Nemám na kasino žádné kontaktní údaje (kromě těch, které jsou veřejně dostupné), ale moji kolegové možná znají jiné způsoby.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vážený Nicku, podal jsem na kasino stížnost

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zajímalo by mě, jestli existuje možnost zasáhnout proti kasinu. Oloupili mě o zisk a já to nechci přijmout tak snadno, ale bojovat za to

Automaticky přeloženo:
Anonymized143
před 2 roky

Váš případ jsem našel zde:

https://casino.guru/vegadream-casino-player-s-winnings-have-been-voided

Věřím, že nejlepším přístupem by bylo počkat, pokud kasino zareaguje na vaši stížnost. Ještě mají nějaký čas.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Podvodníci jsou mizerní malí podvodníci se zmanipulovanými hrami, podívejte se na výplatu 24-124 €, to je vtip


Název hryDatum a časBetWinBalanceDazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:05:480.200.000.04Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:05:370.400.000.24Dazzle:05™224Dazzle-2500 :330.400.000.64Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:05:140.400.001.04Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:590.400.651.44D 03:04:590.400.651.44D 03:04:590.400.651.44D 03:04:590.400.651.44D 04:440.400.441.16Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:400.400.001.12Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:252.000.005le™ 02D2 Mega-302.5 Me2D2 Mega-302.5 :04:212,000,003.52Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:182,000,005,52

Automaticky přeloženo:
Anonymized436
před rokem

Ahoj,

mohl byste vložit pauzu mezi sázku a zůstatek výhry?

Je možné, že jste hráli na slotu s nižším RTP?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

filefile

Automaticky přeloženo:
Anonymized436
před rokem

Ahoj Wibraku,

Věřím, že musíte točit více otočení, abyste se ujistili, že slot je zmanipulovaný.

Každopádně, zkontroloval jsi RTP, jak jsem se tě už ptal?

Kontroluji to v naší galerii a mělo by to mít kolem 96,1% RTP, ale :

"Velikost sázek, RTP a rozptyl:

Návratnost hráče této hry je 96,1 %, což je naše průměrné měřítko zhruba 96 %.

Rozsah sázek na webu, který jsme testovali, se pohyboval od minimální sázky na zatočení $/£/€0,10 až po maximální $/£/€50,00 za zatočení.

Volatilita této hry je střední, což z ní činí méně optimální shodu pro naše preferované strategie automatů. Naše slotové strategie se zaměřují na nejvyšší možnou volatilitu."




Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj,

Narazil jsem na vaše stránky a doufám, že mi také pomůžete.

Casino Vegadream používám téměř rok, dokonce jsem tam získal Chodník slávy Loyalty Level 11 a také nedávno od kasina získal VIP bronzový status.

Několikrát jsem vyplatil jednu nebo několik set eur, vždy vše proběhlo hladce.

Ale teď, když jsem nechal vybrat 2 000 eur, tato žádost o výběr není ani zpracovávána, abych tak řekl, kasino ignoruje..


Mohli byste mi prosím pomoci získat své peníze, protože na ně mám nárok?


Jako vždy jsem vložil RAW CASH bez bonusu!

Automaticky přeloženo:
Lea_06
před 9 měsíci

Ahoj!

Jsem rád, že jste nás našli!

Ale myslím, že bychom potřebovali více podrobností, pro začátek...

Kdy jste odevzdali odstoupení?

Jaký je jeho současný stav?

Kdy jste byl naposledy v kontaktu s kasinem a o co šlo, prosím?

Určitě se snažím o úplný obrázek, proto budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Kasino stále nezpracovalo můj výběr! Můžete mi prosím pomoci .. Jsem zoufalý

Automaticky přeloženo:
Lea_06
před 8 měsíci

Normálně bych vás požádal o zodpovězení těchto otázek, abychom pomohli spolupráci, v tuto chvíli o vašem problému nevíme nic kromě toho, co je uvedeno ve stížnosti .

Ale bohužel to ještě neuplynulo 14 dní, takže si musíme chvíli počkat 🙁

Je mi líto, že to říkám.

"Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie byla zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr, zasáhneme a uděláme maximum, abychom vám pomohli."


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jsem již plně ověřen, protože toto kasino používám téměř rok! Odstoupil jsem několikrát, nikdy to netrvalo déle než 48 hodin! Řekli jsme, protože kasino má maximální dobu zpracování výběrů 48 hodin! Legrační je, že můj výběr nebyl ani zpracován a všechny mé zprávy podpory byly ignorovány! Už jsem poslal e-mail do Vegadream, že podniknu další kroky, ale nic nepřišlo!

Navíc tam mají VIP zákazníci vyšší prioritu a také si všímám 0.

Automaticky přeloženo:
Lea_06
před 8 měsíci

Chápu. Možná jste byli požádáni, abyste se znovu ověřili?

Protože občas aktualizovat ověření zní celkem přirozeně.

Podívejte, vím, co způsobilo toto zpoždění, a kasino je to, kdo vám to měl říct. Ale uděláme maximum, abychom vám pomohli.

Ve své stížnosti jste zapomněl uvést všechny tyto podrobnosti. Všiml sis?

Žádám vás, abyste stížnost řádně aktualizovali .

Děkuji.



Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ne, nebyl bych požádán o další ověření, protože moje poslední výběry byly také zpracovány okamžitě, nejpozději do dvou dnů. Už je to přesně týden a stále není ani sestříhán. Nemám to tak, jak jsem jim řekl. Kasino prostě nechce platit. Všímám si, jaké hry se tam hrají. Ale jestli mi nechceš pomoct, jak vidím, můžeš to říct...

Automaticky přeloženo:
Lea_06
před 8 měsíci

Milá Lea_06.

Toto je fórum, kde se diskutuje o problémech souvisejících s kasinem, navzdory tomu, co si možná myslíte, toto není téma stížností. Sdílím pouze to, co jsem se během cesty naučil o opožděných výběrech a dodatečném ověření. Pokud nejste v diskuzi, je to naprosto v pořádku. Prostě to řekni.

Ale kvůli stížnosti doporučuji, abyste s ní zůstali v kontaktu a řádně ji aktualizovali, až přijde čas.

To je vše. Přeji příjemný den.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky