I když opravdu nerozumím tomu, co nám vyčítáte a odkud se to všechno bere, chtěl bych vám poděkovat za poskytnuté informace. Některým uživatelům to může připadat zajímavé.
Vždy se snažíme o fair play, pokud jde o online hazardní hry, a pokud vidíme, že férovost není na místě, zaujímáme stanovisko k hráči nebo kasinu.
Věřím, že to víte, protože proč byste podávali stížnost tady s naším týmem, abychom se vám mohli pokusit pomoci, pokud to tak nebylo? Právo?
Doufám, že problém bude brzy vyřešen a dostanete své peníze. Určitě budu držet palce. 🤞
Even though I truly don't understand what you are blaming us for and where all this comes from, I would like to thank you for the information provided. Some users might find it interesting.
We always aim for fair play when it comes to online gambling and take a stand with the player or with a casino as well if we see that fairness is not on its place.
I believe that you know this because why would you file a complaint here with our team so we can try to help you out if it wasn't that way? Right?
I hope that the issue can be solved soon, and you will get your money. I will surely keep my fingers crossed. 🤞