Omlouvám se, ale nečtu každý jednotlivý příspěvek, který přijde na fórum a odpověděl jsem jinému hráči a ne vám, pokud jste si toho nevšimli.
Pokud jde o Platincasino, náš tým to musí prověřit hlouběji a to vyžaduje čas. To, že jste něco našli, neznamená, že to musí být 100% pravda a proto je to v naší době ověřeno, poskytovat pravdivé a ověřené informace. Žádostí o podobné situace je celá řada, mějte proto trpělivost a až se náš tým dostane ke všemu, co bude považovat za relevantní a situaci posoudí, pak uvidíte, zda se změnila.
I apologize but I don't read every single post that comes to the forum and I replied to another player and not to you if you didn't notice.
As far as Platincasino is concerned, our team needs to check it out more deeply and that takes time. Just because you found something doesn't mean it has to be 100% true and that's why it's verified in our time, to provide true and verified information. There are a number of requests for similar situations, so have some patience and when our team gets to everything they deem relevant and assesses the situation, then you will see if it has changed.
Automaticky přeloženo: