Ahoj, tvůj příspěvek nikdo nesmazal, myslím, že byl přesunut pod kasino, o kterém jsi psal. Pamatuji si správně, že to bylo pro Alf Casino?
Hi, nobody deleted your post, I think it was moved under the casino you wrote about. Do I remember correctly that it was for Alf Casino ?
Upozorňujeme, že toto je velmi důležitá informace o Rabidi!
Na tuto společnost byl u soudu podán konkurz! Dostal jsem tyto informace a mám také důkazy.
V současné době není jasné, zda tato společnost bude za několik týdnů ještě existovat.
Hráči by měli být velmi opatrní.
Casino Guru: zeptejte se vedení Rabidi
Please note, this is a very important information about Rabidi!
Against this company a bankruptcy case was filed at the court! I got that information and have evidence too.
Currently it is not clear if this company still exists in a few weeks.
Players should be very careful.
Casino Guru: ask the management of Rabidi
Ahoj Jimmy,
existuje způsob, jak se mi podělit o důkazy, prosím? Zde je moje e-mailová adresa chibobibo@outlook.de
Předem moc děkuji ^^
Hey Jimmy,
is there a way to share me the evidence please ? Here my email address chibobibo@outlook.de
Many thanks in advance ^^
Ahoj,
Jsem také ve sporu s Rabidi kvůli problému s platbou.
Můžete mi prosím poslat nějaké informace, které by mi pomohly?
daserual@gmail.com
Děkuji moc jimmy_fin
Hello,
I am also in dispute with Rabidi over a payment issue.
Could you please send me any information that would help me?
daserual@gmail.com
Thank you very much jimmy_fin
Hola,
Yo también estoy en disputa con Rabidi por un problema de pago.
Podría por favor enviarme cualquier información que me ayude?
daserual@gmail.com
Muchas gracias jimmy_fin
Upozorňujeme, že toto je velmi důležitá informace o Rabidi!
Na tuto společnost byl u soudu podán konkurz! Dostal jsem tyto informace a mám také důkazy.
V současné době není jasné, zda tato společnost bude za několik týdnů ještě existovat.
Hráči by měli být velmi opatrní.
Casino Guru: zeptejte se vedení Rabidi
Please note, this is a very important information about Rabidi!
Against this company a bankruptcy case was filed at the court! I got that information and have evidence too.
Currently it is not clear if this company still exists in a few weeks.
Players should be very careful.
Casino Guru: ask the management of Rabidi
Čekám na vaši odpověď Jimmy_fin
Pokud mi můžete poskytnout důkazy na daserual@gmail.com, ocenil bych to.
Srdečný pozdrav
I await your response Jimmy_fin
If you can provide me with the proofs to daserual@gmail.com I would appreciate it.
A cordial greeting
Espero tu respuesta Jimmy_fin
Si puedes facilitarme las pruebas a daserual@gmail.com te lo agradecería
Un saludo cordialmente
Ahoj,
Nemohu se s vámi podělit o tyto důkazy (důvěrné), ale pokud vím, právník z Curaçaa podal žalobu proti Rabidi NV: Roelof Bijkerk
Možná ho můžete kontaktovat, abyste to zjistili.
Hello,
I am not able to share that evidence with you (confidential), but as far as I know a lawyer from Curaçao filed that case against Rabidi N.V.: Roelof Bijkerk
Maybe you can contact him to find out.
Ve světě a zejména v Evropě jsou jistě další hráči s nároky.
Takže každého zajímá, jak dál..
There are for sure other players with claims around the world and especially in Europe.
So everyone is interested to know how to proceed..
Mnoho lidí chce vědět, co se stane s jejich nároky, lidé chtějí vědět, jestli Rabidi ztratil licenci a co je s falešnými hrami, které byly Casinu Guru nahlášeny už dávno. Vždy slyším, že jste poskytli informace svému datovému týmu.
Ale neexistují žádné konečné informace z výsledků, kasina z Rabidi jsou stále uvedena na vašem webu s velmi dobrým hodnocením.
Co se tu stalo?
Many people want to know what happens with their claims, people want to know if Rabidi has lost their License, and what’s about the fake games, that has been reported to Casino Guru long time ago. I always hear that you gave informations to your data team.
But there is no final information from outcomes, the Casinos from Rabidi are still listed on your website with very good ratings.
What happens here?
Dobrý den, pokud nenajdeme spolehlivý důkaz, že je něco špatně, hodnocení zůstává. Víte, můžete být obviněni z mnoha věcí, ale pokud nejste shledáni vinnými, je to jen proces.
Neváhejte a držte krok s naším datovým týmem:
data@casino.guru
Hello, unless we find solid proof something is wrong, the ratings remain. You know, you can be accused of many things, but unless you're found guilty, it is just a process.
Feel free to keep up with our data team:
data@casino.guru
problémy/problémy jsou mnohem rozsáhlejší! @Radka:
Myslím, že je vaší povinností sdílet vývoj na Rabidi a také provádět svůj vlastní výzkum
the problems/issues are much more extensive! @Radka:
I think its your duty to share the developments on Rabidi and do as well your own research
Myslím, že jsi použil nevhodné slovo. Vzhledem k tomu, že všechny tyto služby jsou zdarma, zdržel bych se "povinnosti" 🙂.
Ujistěte se, že jakmile bude vaše stížnost vyřízena, bude zvážen výsledek. Ale ne dříve.
Oceňujeme vaši spolupráci, ale vy byste měli na oplátku přijmout své procesy. Není toho moc, co pro vás teď mohu udělat. Mějte to prosím na paměti.
I think you used an improper word. Since all these services are for free I would restrain from "duty" 🙂.
Be sure that once your complaint is done, the outcome will be considered. But not sooner.
We appreciate your cooperation, but you should in return accept your processes. There is not much I can do for you now. Please keep that in mind.
Dobrý den Radko,
Musím tě opravit. Své služby nenabízíte „zadarmo". Jste placeni z kasin, kam posíláte zákazníky. Tomu se říká „affiliate kasina". Vaše služby – jako toto fórum a vaše reklamační služba – jsou tu proto, aby měly více návštěvníků a zároveň přesměrovaly více nových zákazníků k vašim platícím klientům.
Takto Casino Guru vydělává peníze a služby neposkytujete „zdarma". To je součástí vašeho obchodního modelu.
Hello Radka,
I need to correct you. You are not offering your services "for free". You are being paid from the Casinos where you send the customers. This is called "Casino affiliate". Your services - like this forum and your complaint service - are here to have more visitors and at the same time redirect more new customers to your paying clients.
This is how Casino Guru makes money, and you are not providing the services "for free". This is part of your business model.
Špatně, drahý člene.
Naše služby nabízíme veřejnosti zdarma. Vadí vám ten rozdíl? 😉
Model jste popsal celkem správně, přesto nejsme jen obyčejný affiliate web. Vydělávání peněz je založeno na vysokých morálních zásadách, na rozdíl od jiných „podobných" webů nepropagujeme kasina, neprodáváme hodnocení ani nedostáváme zaplaceno za umístění bonusů. Navíc a znovu, na rozdíl od jiných, investujeme velké částky zpět do našich projektů zaměřených na podporu hráčů a vytváření lepšího a bezpečnějšího prostředí pro hazardní hry.
To je to, co děláme.
Cítím, že máte v úmyslu prezentovat affiliate podnikání jako něco chamtivého nebo pochybného, ale buďte upřímní, záleží na tom, jak to uděláte, ne na tom, zda to uděláte .
Mějte se fajn! ✨
Incorrect, dear member.
We are offering our services for free to the community. Mind the difference? 😉
You described the model quite correctly, yet we are not just some ordinary affiliate site. Earning money is based on high moral principles, unlike other "similar" websites, we do not promote casinos, sell ratings, or get paid for placing bonuses. Additionally and again, unlike others, we invest grand sums back into our projects focusing on supporting players and creating a better and safer gambling environment.
This is what we do.
I feel you intend to present affiliate business as something greedy or shady but be honest, it matters how you do that, not whether you do that.
Have a good one! ✨
No, zkusme se soustředit!
Doufám, že konečně dostanu zpětnou vazbu/prohlášení od kasina a od vás @casinoguru!
na druhou stranu jsem si jistý, že spousta hráčů/obětí potřebuje aktualizaci a objasnění příběhu Rabidi!
Well, lets try to focus!
I hope that I will finally receive a feedback/statement from the casino and from you @casinoguru!
on the other hand, I‘m sure that a lot of players/victims needs an update and clarity on the Rabidi story!
existuje online skupina na pomoc na redditu:
RabidiNV_Victims
there is an online group to help on reddit:
RabidiNV_Victims
Viděl jsem, že Matej čeká na vyjádření kasina ve vašem případě, tak jsem zvědavý, jak to nakonec dopadne.
Držíme palce, aby výsledek byl spravedlivý. 🤞
I saw that Matej is waiting for the casino's statement in your case, so I'm curious how it will turn out in the end.
Fingers crossed for a fair outcome. 🤞
Vidím, že jsi našel vlákno, které jsem ti zmínil. Myslím, že nejsi jediný, kdo byl v podobné situaci, i když bych byl rád, kdybych to nemusel říkat.
Každopádně stále čekáme, zřejmě dle stížnosti, na vyjádření kasina a jsem moc zvědavý, jak to dopadne.
I see you found the thread I mentioned to you. I don't think you're the only one who's been in a similar situation, though I'd be happy if I didn't have to say so.
Anyway, we're still waiting, apparently according to the complaint, for a statement from the casino, and I'm very curious to see how it turns out.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.