FórumKasinaUpozornění: Rabidi NV nyní funguje bez licence!

Upozornění: Rabidi NV nyní funguje bez licence! (strana 2)

před rokem od jimmy_fin
|
20499 zobrazení 159 odpovědí |
|
1 2 3...9
Přidat příspěvek
před 12 měsíci

Smazal někdo moji reakci na tento komentář před několika dny?

Automaticky přeloženo:
Teoutefkfko6
před 11 měsíci

Ahoj, tvůj příspěvek nikdo nesmazal, myslím, že byl přesunut pod kasino, o kterém jsi psal. Pamatuji si správně, že to bylo pro Alf Casino?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Upozorňujeme, že toto je velmi důležitá informace o Rabidi!

Na tuto společnost byl u soudu podán konkurz! Dostal jsem tyto informace a mám také důkazy.

V současné době není jasné, zda tato společnost bude za několik týdnů ještě existovat.

Hráči by měli být velmi opatrní.

Casino Guru: zeptejte se vedení Rabidi

Automaticky přeloženo:
jimmy_fin
před 11 měsíci

Ahoj Jimmy,


existuje způsob, jak se mi podělit o důkazy, prosím? Zde je moje e-mailová adresa chibobibo@outlook.de

Předem moc děkuji ^^

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj Jimmy,


existuje způsob, jak se mi podělit o důkazy, prosím? Zde je moje e-mailová adresa chibobibo@outlook.de

Předem moc děkuji ^^

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj,


Jsem také ve sporu s Rabidi kvůli problému s platbou.


Můžete mi prosím poslat nějaké informace, které by mi pomohly?


daserual@gmail.com


Děkuji moc jimmy_fin

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Upozorňujeme, že toto je velmi důležitá informace o Rabidi!

Na tuto společnost byl u soudu podán konkurz! Dostal jsem tyto informace a mám také důkazy.

V současné době není jasné, zda tato společnost bude za několik týdnů ještě existovat.

Hráči by měli být velmi opatrní.

Casino Guru: zeptejte se vedení Rabidi

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Čekám na vaši odpověď Jimmy_fin


Pokud mi můžete poskytnout důkazy na daserual@gmail.com, ocenil bych to.


Srdečný pozdrav

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj,

Nemohu se s vámi podělit o tyto důkazy (důvěrné), ale pokud vím, právník z Curaçaa podal žalobu proti Rabidi NV: Roelof Bijkerk

Možná ho můžete kontaktovat, abyste to zjistili.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ve světě a zejména v Evropě jsou jistě další hráči s nároky.


Takže každého zajímá, jak dál..

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Mnoho lidí chce vědět, co se stane s jejich nároky, lidé chtějí vědět, jestli Rabidi ztratil licenci a co je s falešnými hrami, které byly Casinu Guru nahlášeny už dávno. Vždy slyším, že jste poskytli informace svému datovému týmu.

Ale neexistují žádné konečné informace z výsledků, kasina z Rabidi jsou stále uvedena na vašem webu s velmi dobrým hodnocením.

Co se tu stalo?

Automaticky přeloženo:
jimmy_fin
před 11 měsíci

Dobrý den, pokud nenajdeme spolehlivý důkaz, že je něco špatně, hodnocení zůstává. Víte, můžete být obviněni z mnoha věcí, ale pokud nejste shledáni vinnými, je to jen proces.

Neváhejte a držte krok s naším datovým týmem:

data@casino.guru


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

problémy/problémy jsou mnohem rozsáhlejší! @Radka:

  1. moje stížnost je otevřena od 4. července. Osobně jsem nikdy neviděl/nedostal vyjádření od poskytovatele hry. Navíc je směšné potřebovat 3 měsíce. Ani na jejich špatné rezervace jsem nikdy nedostal odpověď.
  2. Pokud mají pravomoc dělat, co chtějí…, bez jakýchkoli pravidel/regulací (nebo licence založené na ochraně tohoto podnikání) – nezávislá platforma by měla být pro hráče transparentní.
  3. Existuje tolik stížností - vyřešených nebo ne - to mluví samo za sebe. Znáte nějakou jinou firmu, která má více stížností než sada karet black jack za měsíc? Ani nepočítám všechno neznámé…


Myslím, že je vaší povinností sdílet vývoj na Rabidi a také provádět svůj vlastní výzkum


Automaticky přeloženo:
Booyaka28
před 11 měsíci

Myslím, že jsi použil nevhodné slovo. Vzhledem k tomu, že všechny tyto služby jsou zdarma, zdržel bych se "povinnosti" 🙂.

Ujistěte se, že jakmile bude vaše stížnost vyřízena, bude zvážen výsledek. Ale ne dříve.

Oceňujeme vaši spolupráci, ale vy byste měli na oplátku přijmout své procesy. Není toho moc, co pro vás teď mohu udělat. Mějte to prosím na paměti.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Dobrý den Radko,

Musím tě opravit. Své služby nenabízíte „zadarmo". Jste placeni z kasin, kam posíláte zákazníky. Tomu se říká „affiliate kasina". Vaše služby – jako toto fórum a vaše reklamační služba – jsou tu proto, aby měly více návštěvníků a zároveň přesměrovaly více nových zákazníků k vašim platícím klientům.

Takto Casino Guru vydělává peníze a služby neposkytujete „zdarma". To je součástí vašeho obchodního modelu.

Automaticky přeloženo:
jimmy_fin
před 11 měsíci

Špatně, drahý člene.

Naše služby nabízíme veřejnosti zdarma. Vadí vám ten rozdíl? 😉

Model jste popsal celkem správně, přesto nejsme jen obyčejný affiliate web. Vydělávání peněz je založeno na vysokých morálních zásadách, na rozdíl od jiných „podobných" webů nepropagujeme kasina, neprodáváme hodnocení ani nedostáváme zaplaceno za umístění bonusů. Navíc a znovu, na rozdíl od jiných, investujeme velké částky zpět do našich projektů zaměřených na podporu hráčů a vytváření lepšího a bezpečnějšího prostředí pro hazardní hry.

To je to, co děláme.

Cítím, že máte v úmyslu prezentovat affiliate podnikání jako něco chamtivého nebo pochybného, ale buďte upřímní, záleží na tom, jak to uděláte, ne na tom, zda to uděláte .

Mějte se fajn! ✨

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

No, zkusme se soustředit!

Doufám, že konečně dostanu zpětnou vazbu/prohlášení od kasina a od vás @casinoguru!

na druhou stranu jsem si jistý, že spousta hráčů/obětí potřebuje aktualizaci a objasnění příběhu Rabidi!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

existuje online skupina na pomoc na redditu:

RabidiNV_Victims

Automaticky přeloženo:
Booyaka28
před 11 měsíci

Viděl jsem, že Matej čeká na vyjádření kasina ve vašem případě, tak jsem zvědavý, jak to nakonec dopadne.

Držíme palce, aby výsledek byl spravedlivý. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

No - moje zkušenost mi říká, že se nic nestane. 4 měsíce čekání, odkládání, atd...! Neviděl jsem ani cent…



Automaticky přeloženo:
Booyaka28
před 11 měsíci

Vidím, že jsi našel vlákno, které jsem ti zmínil. Myslím, že nejsi jediný, kdo byl v podobné situaci, i když bych byl rád, kdybych to nemusel říkat.

Každopádně stále čekáme, zřejmě dle stížnosti, na vyjádření kasina a jsem moc zvědavý, jak to dopadne.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

byl podán konkurz na Rabidi - jednání se koná 24. října

Automaticky přeloženo:
1 2 3...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu