FórumKasinaTrustDice Casino - všeobecná diskuze

TrustDice Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od takanorijpn
|
4619 zobrazení 45 odpovědí |
|
1 2 3
Přidat příspěvek
mcewanp
před 9 měsíci

Nemám důvod manipulovat se zpětnou vazbou od hráčů a vaše situace zjevně nebyla stejná jako ta, kterou uvádíte ohledně více účtů. Vysvětlil jsem vám to v uživatelské recenzi a snažil jsem se to vysvětlit i zde na fóru.

Náš tým pro stížnosti také pečlivě prošetřuje každou jednotlivou stížnost a zaměřuje se na detaily, takže pokud se výsledek vaší stížnosti lišil od jiné stížnosti v podobném případě, byl pro to důvod. Možná by tedy bylo dobré si ty případy přečíst celé a zjistit, proč to bylo posuzováno jinak.

Jako varování to mohou hráči vidět zde na fóru, ale myslím si, že po zhlédnutí vaší stížnosti budou mít někteří jiný názor, protože jak již bylo mnohokrát zmíněno, porušili jste pravidla.

Víc k tomu nemám co dodat.

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Zmačknu to hned v zárodku, teď se zdá, že se na mě svým tónem začínáte trochu drásat. Nechám ostatní, aby to sami posoudili v této výměně! Budu tady větší muž a ukončím tuto výměnu slov tam a zpět. Pro zajímavost je připojena další recenze na pilotní pilot důvěry jiné oběti toho, co se mi stalo na webu, jedna z mnoha! file

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
mcewanp
před 9 měsíci

Pokud mohu zasáhnout, rád bych řekl, že sdílení takových informací je skvělé, ale nemá to nic společného s naší prací týkající se našich uživatelských recenzí nebo indexů bezpečnosti.

Jak to vidím já, všechny aspekty vaší konstruktivní kritiky byly plně vysvětleny. Bohužel pro vás nic z toho nemění výsledek vaší stížnosti nebo recenze.

„Po interní diskuzi jsme dospěli k závěru, že nemůžeme případ přijmout a argumentovat ve váš prospěch proti kasinu.

Vzhledem k tomu, že kasino zdánlivě neprovádělo KYC při vyplácení dříve, nezjistilo porušení pravidel až po vašem nedávném pokusu o uzavření nového účtu. V důsledku toho vám kasino mohlo vyplatit vaše předchozí výběry, ale tentokrát zjistilo porušení pravidel.

Vzhledem k tomu, že vás kasino informovalo o uzavření účtu v minulosti, nemůžeme přijmout váš argument, že o předchozím účtu kasina nevíme."

Nemá tedy cenu to znovu posouvat dopředu.

Vážíme si vašeho moudrého rozhodnutí.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Ahoj Radko, oceňuji vaši odpověď, ale to, co říkáte, je špatně, nikdy nepodnikli žádné kroky, když jsem kontaktoval uzavření účtu, a proto jsem o několik dní později mohl vkládat znovu, pouze když jsem vyhrál, zablokovali účet, moudrý muž jako vy to musí vidět! kdybych nevyhrál, stále by brali vklady!

Automaticky přeloženo:
mcewanp
před 9 měsíci

Ahoj.

Věřím, že vidím tvůj pohled. Problém je podle mého názoru v tom, že kasino vidělo vaše chování jako

není v souladu s pravidly.

Na základě obdržené stížnosti se zdá, že jste vytvořením více účtů porušili pravidla. V pravidlech je uvedeno, že po registraci a potvrzení je zakázáno vytvářet více než jeden účet. To je jasně uvedeno v pravidlech, která jste si měli přečíst a dodržovat.

Neexistují žádné další příznivé okolnosti, které bychom mohli uvést, abychom ospravedlnili vaše jednání, i když každý případ posuzujeme samostatně, abychom zaručili spravedlivý závěr.

" Vzhledem k tomu, že kasino zdánlivě neprovádělo KYC, když vám vyplácelo dříve, nezjistilo porušení pravidel až po vašem nedávném pokusu o uzavření nového účtu. V důsledku toho vám kasino mohlo zaplatit vaše předchozí výběry, ale tentokrát bylo zjištěno porušení pravidel. "

Omlouvám se.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Stěží bych označil otevření nového účtu o 3 měsíce později po uzavření jednoho kvůli zaostávajícím hrám atd. za nějaký zásadní problém, proto jsem pokračoval ve hře po tolika výběrech a kontaktování se nezdálo být s nimi problém, jinak by to vzali akce hned na začátku, koneckonců šlo o stejné uživatelské údaje, nedošlo ani k žádnému zneužití bonusu, ani nebylo uzavřeno kvůli hazardnímu zvyku říkat, že zákaz a krádež mých prostředků byla drsná, je podcenění! Četl jsem vaše zákony o spravedlivých kasinech atd. a po přečtení jsem si byl na 90 % jistý, že splním vaše podmínky, ale nebylo tomu tak. Předpokládám, že použili technickou metodu, aby mi pomohli s penězi, které jsou pryč, takže moje dny používání těchto typů jsou pryč webu je prostě příliš těžké získat slušnou výhru, pokud si ji ponechají a váš vklad, o co jde! jiné weby mi zaplatily a pak to zablokovaly nebo mi vrátily můj vklad, takže je třeba, aby o tom byli potenciální uživatelé informováni, aby si na to dali pozor.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Vidím, že mé příspěvky jsou blokovány a znovu kontrolovány!

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
mcewanp
před 9 měsíci

Upřímně řečeno, toto je automatické opatření, které jsme byli nuceni použít, abychom udrželi fórum čisté od spamových útoků. S tímto rozhovorem to nemá nic společného. Prosím, nezlobte se.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Stěží bych označil otevření nového účtu o 3 měsíce později po uzavření jednoho kvůli zaostávajícím hrám atd. za nějaký zásadní problém, proto jsem pokračoval ve hře po tolika výběrech a kontaktování se nezdálo být s nimi problém, jinak by to vzali akce hned na začátku, koneckonců šlo o stejné uživatelské údaje, nedošlo ani k žádnému zneužití bonusu, ani nebylo uzavřeno kvůli hazardnímu zvyku říkat, že zákaz a krádež mých prostředků byla drsná, je podcenění! Četl jsem vaše zákony o spravedlivých kasinech atd. a po přečtení jsem si byl na 90 % jistý, že splním vaše podmínky, ale nebylo tomu tak. Předpokládám, že použili technickou metodu, aby mi pomohli s penězi, které jsou pryč, takže moje dny používání těchto typů jsou pryč webu je prostě příliš těžké získat slušnou výhru, pokud si ji ponechají a váš vklad, o co jde! jiné weby mi zaplatily a pak to zablokovaly nebo mi vrátily můj vklad, takže je třeba, aby o tom byli potenciální uživatelé informováni, aby si na to dali pozor.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Protože zde nemůžeme dosáhnout stejného úhlu, jen mi to připomíná, že říkáme, že „zavoláme otevření nového účtu 3 měsíce poté po uzavření jednoho z důvodu zaostávajících her atd. jakýkoli závažný problém".

Neměli jste to dělat, je to uvedeno v pravidlech.

Doufám, že se z této zkušenosti poučíte.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ano, Radko, nechám to tak, že jsem se vyjádřil, určitě si toho všimnete a ostatní si to také všimnou. Nezlobil jsem se, jen jsem si všiml, že je to recenzováno, ale zdá se, že odeslal v pořádku. Obrázek, který jsem dostal o krypto kasinu, byla díky této skutečnosti uvolněnější pravidla, ale zjevně ne s tímto! pak jsem si uvědomil, že ignorovali moje e-maily, kromě toho, že posílali vyjmout a vložit T&c odpověď, kterou jste ve svých pravidlech považovali za nepoctivou, takže jsem se sem dostal deffo divné, že to udělali, že byste si mysleli, že pokud mají pravdu, mohli by snadno odpovědět stačí mi! jen takové 100% přerušení komunikace je podezřelé.

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj Radko a Jaro,


O této diskusi jsem se dozvěděl až nyní, protože stížnost byla bez našeho přičinění zamítnuta jako neoprávněná .

Kromě toho, co jste správně uvedli, bychom rádi zdůraznili tento bonusový termín:

10.6 Bonusy lze získat pouze jednou na osobu/účet, rodinu, domácnost, adresu, e-mailovou adresu, IP adresy a prostředí, kde jsou sdíleny počítače (univerzita, bratrstvo, škola, veřejná knihovna, pracoviště atd.). Provozovatel si vyhrazuje právo zavřít váš účet a zabavit veškeré existující finanční prostředky, pokud se najde důkaz o zneužití/podvodu.

Se svým duplicitním účtem si vyžádal další vkladový bonus. Jedná se tedy o další porušení T&C samo o sobě.


Pokud jde také o klauzuli o duplicitním účtu:

3.2 ...... Pokud si všimnete, že máte více než jeden registrovaný členský účet, musíte nás o tom okamžitě informovat. Pokud tak neučiníte, může to vést k zablokování přístupu k vašemu členskému účtu.

Přestože si byl plně vědom svého druhého účtu, rozhodl se nás o tom neinformovat. Proto jeho chování bohužel představuje akt duplicitního účtu .


Abych to uzavřel, nejen že si vytvořil další účet, ale také si nárokoval Bonusy za vklad na oba účty, což jsou celkem 2 porušení T&C.


Oceňujeme vaši arbitráž, ve které se postavíte proti nepodloženým obviněním.


Nejlepší,

Tým TrustDice

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
TrustDice Casino
před 9 měsíci

Jsme rádi, že jste našli toto vlákno. Náš tým se snažil být fér k oběma stranám a dopadlo to tak, jak jste psal. Myslím, že hráči již bylo vše vysvětleno, ale děkuji za další informace, které jste k tomuto případu poskytli. Doufám, že se hráč z celého incidentu poučí.

Hezký den. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ano, založil jsem si další účet, pokud jste si to přečetli, zapomněl jsem na první a žádné peníze nebyly vyhrány na žádné bonusy, také jsem je všechny zrušil sám. Všechny vyhrané peníze byly pouze přímé vklady. Nedošlo k žádnému velkému velkému podvodu, jak říkáte, že je to podle vás velmi přehnané, můj první vklad byl nepatrný objem ve srovnání s vklady po tom, které byly mnohem větší. Nikdy jsi neprovedl žádné šeky, což je z tvé strany selhání, kdybys to udělal, nehrál bych ani nevložil tolik peněz, předpokládám, že budeš tvrdit, že jsi nikdy nevěděl, dokud nevyhraju velkou částku, nebo nepřijdeš s nějakou jinou výmluvou!


Mohl jsi mi jen odpovědět e-mailem, místo toho, abych musel přijít sem. Nejsem si jistý, proč jsi to neudělal?


Zvláštní, jak nic nebylo zvýrazněno, dokud jsem nevyhrál spoustu peněz! 20 vkladů později.


Nechte si mých 450 liber, je smutné, jak vyděláváte své peníze. Doufám, že v noci dobře spíte, bude mi trvat roky, než kvůli vám zaplatím účty za kreditní kartu! není to o nic lepší než být parazit.


Jsem si jistý, že došlo k chybám na obou stranách, ale můžete se vrátit ke starému porušení TC, které také říká, že není povolen vstup hráčů z Velké Británie a USA. atd. Pravidla si samozřejmě můžete upravit tak, aby vám vyhovovala.


Byl jsem se stránkou spokojený a důvěřoval jsem jí a nezdálo se, že by došlo k žádným problémům, dokud nebyly zdůrazněny malé technické podmínky a nadále bych stránky používal, dokud se to nestalo Neviděl jsem, že přichází Myslel jsem, že jste veletrhu.

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
TrustDice Casino
před 9 měsíci

Dobrý den, viz komentář, který jsem zadal, očekával bych alespoň vrácení peněz, které jste si ponechali, pokud byste to považovali za férové stránky, protože jsem vyhrál 5 000 $ včetně mého vkladu, který by to udělal jakýkoli slušný web ve Spojeném království nebo jakýkoli jiný web.

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Stále máte vzpomínky a noční můry o tomto scamshopu! když si mysleli, že ode mě vzali tolik peněz, když jsem vyhrál 4 500 £, nechali si je plus můj vklad 500 £ celkem low life shady site!

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 3 měsíci

Můžeš nám o tom říct víc, prosím? Jaký byl důvod, proč jste si vzali ty peníze?

Možná vám náš tým pro stížnosti bude schopen s touto záležitostí pomoci.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Ahoj Romi.

Vznesl jsem zde stížnost, nikdy to ani nevzali do kasina, ale odmítli to

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 3 měsíci

Omlouváme se, ale nevidím žádnou vaši zamítnutou stížnost na toto kasino.🤷‍♀️

Můžeš nám říct, kdy jsi to odevzdal?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Ho Romi, je to tady, ale měl jsem přihlášení na facebooku, ale teď ho nemohu použít, takže toto je nový účet Google, díky:


https://casino.guru/trustdice-casino-player-s-account-blocked-and-winnings

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 3 měsíci

Ahoj. Předpokládal jsem, že Meta již vyřešila problémy se staršími přihlášeními k účtu na Facebooku.

Děkuji za odkaz!

Vzpomínám si na diskusi o případu. Životopis, i když to nerad říkám, dává smysl.

„Po interní diskuzi jsme dospěli k závěru, že nemůžeme případ přijmout a argumentovat ve váš prospěch proti kasinu.

Vzhledem k tomu, že kasino zdánlivě neprovádělo KYC, když vám vyplácelo dříve, nezjistilo porušení pravidel až po vašem nedávném pokusu o uzavření nového účtu. V důsledku toho vám kasino mohlo vyplatit vaše předchozí výběry, ale tentokrát zjistilo porušení pravidel.

Vzhledem k tomu, že vás kasino informovalo o uzavření účtu v minulosti, nemůžeme přijmout váš argument, že o předchozím účtu kasina nevíme.

V budoucnu bych vám doporučil zkusit znovu otevřít svůj dříve uzavřený účet v online kasinech, a pokud to nebude fungovat, nevytvářejte žádné nové účty, protože by to mohlo vést k problémům s výběrem vašich výher."


Myslím, že jsme prostě necítili potřebu to říct zástupci kasina, když jsme měli pocit, že nemůžeme hráče bránit. V každém případě, co bychom měli říct?

Myslím, že je všeobecně známo, že byste si měli vytvořit pouze jeden účet. Věřím, že když jste vytvořili druhý účet, věděli jste o tom prvním. No, jak jsem již zmínil, vše je podrobně vysvětleno v závěru.

Co bylo podle vašeho názoru opomenuto a mohlo by to změnit výsledek stížnosti? Prosím, klidně to řekněte.

I když, abych byl upřímný, čtení celého vlákna stížností je obtížné, vždy je prostor pro produktivní debatu.

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky