Ahoj. Předpokládal jsem, že Meta již vyřešila problémy se staršími přihlášeními k účtu na Facebooku.
Děkuji za odkaz!
Vzpomínám si na diskusi o případu. Životopis, i když to nerad říkám, dává smysl.
„Po interní diskuzi jsme dospěli k závěru, že nemůžeme případ přijmout a argumentovat ve váš prospěch proti kasinu.
Vzhledem k tomu, že kasino zdánlivě neprovádělo KYC, když vám vyplácelo dříve, nezjistilo porušení pravidel až po vašem nedávném pokusu o uzavření nového účtu. V důsledku toho vám kasino mohlo vyplatit vaše předchozí výběry, ale tentokrát zjistilo porušení pravidel.
Vzhledem k tomu, že vás kasino informovalo o uzavření účtu v minulosti, nemůžeme přijmout váš argument, že o předchozím účtu kasina nevíme.
V budoucnu bych vám doporučil zkusit znovu otevřít svůj dříve uzavřený účet v online kasinech, a pokud to nebude fungovat, nevytvářejte žádné nové účty, protože by to mohlo vést k problémům s výběrem vašich výher."
Myslím, že jsme prostě necítili potřebu to říct zástupci kasina, když jsme měli pocit, že nemůžeme hráče bránit. V každém případě, co bychom měli říct?
Myslím, že je všeobecně známo, že byste si měli vytvořit pouze jeden účet. Věřím, že když jste vytvořili druhý účet, věděli jste o tom prvním. No, jak jsem již zmínil, vše je podrobně vysvětleno v závěru.
Co bylo podle vašeho názoru opomenuto a mohlo by to změnit výsledek stížnosti? Prosím, klidně to řekněte.
I když, abych byl upřímný, čtení celého vlákna stížností je obtížné, vždy je prostor pro produktivní debatu.
Hello. I had assumed that Meta had already fixed the problems with older Facebook account logins.
Thank you for the link!
I remember the discussion of the case. The resume, as much as I hate to say it, makes sense.
"After internal discussion, we concluded, that we can't uphold the case and argue in your favor against the casino.
Since the casino seemingly didn't conduct KYC when paying you out previously, they didn't find out about the breach of rules, only after your recent attempt to close the new account. As a result, the casino was able to pay you your previous withdrawals but detected a breach of rules this time.
Since the casino informed you about account closure in the past, we can't accept your argument about not knowing about a previous casino account.
In the future, I would recommend you try to reopen your previously closed account in online casinos, and if that doesn't work, don't create any new accounts as it might lead to issues withdrawing your winnings."
I think we just did not feel the need to tell the casino representative when we felt like we could not defend the player. In any case, what should we say?
I mean, it is common knowledge that you should only create one account. I believe that when you created the second account, you knew about the first one. Well, as I mentioned earlier, everything is explained in detail in the conclusion.
What, in your opinion, was missed and could alter the outcome of the complaint? Please feel free to say it.
Though, to be honest, reading the entire complaint thread is difficult, there is always space for productive debate.
Automaticky přeloženo: