Nemám důvod manipulovat se zpětnou vazbou od hráčů a vaše situace zjevně nebyla stejná jako ta, kterou uvádíte ohledně více účtů. Vysvětlil jsem vám to v uživatelské recenzi a snažil jsem se to vysvětlit i zde na fóru.
Náš tým pro stížnosti také pečlivě prošetřuje každou jednotlivou stížnost a zaměřuje se na detaily, takže pokud se výsledek vaší stížnosti lišil od jiné stížnosti v podobném případě, byl pro to důvod. Možná by tedy bylo dobré si ty případy přečíst celé a zjistit, proč to bylo posuzováno jinak.
Jako varování to mohou hráči vidět zde na fóru, ale myslím si, že po zhlédnutí vaší stížnosti budou mít někteří jiný názor, protože jak již bylo mnohokrát zmíněno, porušili jste pravidla.
Víc k tomu nemám co dodat.
I have no reason to manipulate the feedback from players and obviously your situation was not the same as the one you mention regarding multiple accounts. I explained it to you in the user review and I also tried to explain it here on the forum.
Also, our complaint team investigates every single complaint carefully and focuses on the details, so if the result of your complaint was different from another complaint in a similar case, there was a reason for it. So perhaps it would be a good idea to read the cases in their entirety and see why it was judged differently.
As a warning, players can see it here on the forum, but I think that after looking at your complaint, some of them will have a different opinion, because as it has been mentioned many times, you broke the rules.
I have nothing more to add.