Mám problém s platbou a stav mých hráčů se mění v důsledku slotů Sunrise.
Dodržoval jsem všechna pravidla, čekal jsem šíleně dlouho na to, abych dostal platby, ale změna mého stavu hráče, takže nemohu sbírat bezplatná otočení nebo kupóny, je nespravedlivé!
Nyní mohu provádět pouze přímé vklady bez bonusových zápasů. Bylo mi řečeno, že má platba má být schválena za 5 dní, nyní jsme 11. den.
Požádal jsem o platbu dne 10. 1. 23 v 943:00. Dnes mi bylo řečeno, že to stále nebylo schváleno, a pokud ano, měl jsem ještě dalších 7-10 čekat na výplatu... může mi někdo pomoci? Od kasinového guru??
Do 31. dne bych měl vidět odeslání šeku. Hrál jsem tam ještě 2x proti své vůli a prohrál...Takže jednou vyhraješ. Pokračujte v ukládání a hraní, prohrajete a prohrajete. Není pro mě. Pokud od nich dostanu své peníze, je to pro mě. Pokud ne, podám stížnost. To místo je na hovno! IMO. Teď už vím, proč vám umožňují uplatnit bonus NEON280 bez pravidel neomezeně dlouho. Snižují RTP velmi nízko. Hrál jsem dnes 400 dolarů do automatu tarot destiny new od sázky 1 dolar po sázku 10 dolarů a ne jedno kolo otočení zdarma ani žádné výherní kombinace. Přihlásil jsem se do jiného kasina, ve kterém hraji. Vložil jsem 125 a vyhrál jsem dnes ve stejné hře 1900 $. Musí tedy upravit RTP NEBO RNG tak, aby NENÁVRAT! VELMI NEFAIR CASINO!. Zajímalo by mě, proč mají sporné hodnocení. Díky Casino Guru bychom se to nikdy nedozvěděli!
Mám problém s platbou a stav mých hráčů se mění v důsledku slotů Sunrise.
Dodržoval jsem všechna pravidla, čekal jsem šíleně dlouho na to, abych dostal platby, ale změna mého stavu hráče, takže nemohu sbírat bezplatná otočení nebo kupóny, je nespravedlivé!
Nyní mohu provádět pouze přímé vklady bez bonusových zápasů. Bylo mi řečeno, že má platba má být schválena za 5 dní, nyní jsme 11. den.
Požádal jsem o platbu dne 10. 1. 23 v 943:00. Dnes mi bylo řečeno, že to stále nebylo schváleno, a pokud ano, měl jsem ještě dalších 7-10 čekat na výplatu... může mi někdo pomoci? Od kasinového guru??
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.