Čekal jsem od 8. listopadu na výplatu a nejprve řekli, že musím počkat 7 až 10 dní poté, co říkali, že bitcoin má zpoždění a měl bych nastavit druhý způsob výběru Už jsem to udělal několik a zdá se, že informace nedostávají.
Pořád říkají, že to urychlí.
Nyní jsem na 14 pracovních dnech a konec v nedohlednu
I have been waiting since November the 8th to get paid and at first they said I need to Wait 7 to 10 days after that they have been saying bitcoin has experienced delays and I should Set up a second withdrawal method I've already done that several times and they don't seem to get the information.
They keep saying they're going to expedite it.
I am now on 14 business days with no end in sight
Ahoj,
Omlouvám se, že to říkám, ale toto kasino je dost pomalé – podívejte se do vlákna zde .
Více než 2 měsíce na získání výher. Neváhejte a podejte stížnost, i když si nejsem jistý, že to moc pomůže, protože v současné době je otevřených 16 případů, které se většinou týkají opožděných plateb. 🙁
Váš hovor, řekl bych.
Hi there,
I'm sorry to say that but this casino is pretty slow - check the thread here.
Over 2 months to get the winnings. Feel free to submit a complaint though I'm not convinced it will help much since there are currently 16 open cases mostly about delayed payments. 🙁
Your call, I'd say.
dne 27. 10. požádala o výplatu
schváleno 31. 10. sděleno 7 - 10 dní
nyní je 28.11
Každý týden jsem je kontaktoval, abych řekl, že musím počkat
a brzy dostanu zaplaceno
Děkuji za pochopení
měli jsme velké množství požadavků a způsobilo to malé zpoždění...
Požádal jsem svého VIP hostitele, aby mi zavolal, ale on nikdy nezavolal a aby toho nebylo málo, vždy se mě ptají, jestli chci provést další vklad:{101}{101}
oh chlapče - už tam nikdy nebudu hrát
on 10/27 requested payout
approved on 10/31 told 7 - 10 days
its now 11/28
i have contacted them every week to be told i have to wait
and i will be paid soon
thank you for understanding
we had a high volume of requests and ithas caused a small delay ...
i asked for my VIP host to call but he never does and to top it off they always ask if i want to make another deposit :{
oh boy - i wont be ever playing there again
Dobrý den, právě jsem přesunul váš příspěvek sem do tohoto vlákna, které se týká přesně vašeho tématu a jak můžete vidět při čtení starších příspěvků, všichni kolegové čelí stejným problémům se zpožděním. Toto kasino je velmi pomalé, ale pozitivní je, že hráči dostávají své výhry až po ověření. Vidím, že jste již podal stížnost👍 a že vám Kristina odpověděla. Prosím, následujte ji teď, doufám, že vám bude moci pomoci. ✨
Hello, I've just moved your post here to this thread which is exactly about your topic and as you can see when reading older posts, all mates facing the same troubles with delay. This casino is very slow, but positive thing is, that players are receiving their winnings after the verification. I can see you have already submitted a complaint👍 and that Kristina replied to you. Please, follow her now, I hope she will be able to help you. ✨
Aby to bylo jasnější, Kristina je členkou našeho týmu pro stížnosti. Odpověděla na jbissot760
prostřednictvím stížnosti, která je k nahlédnutí zde .
Je to teď lepší? 🙂
Just to make it more clear, Kristina is a member of our Complaint Team. She replied to jbissot760
via the complaint, which can be seen here.
Is it better now? 🙂
Vyhrál jsem peníze v jejich turnajích. Dostanu zaplaceno, jakkoli pomalé mohou být?
Nebo mě odloží na neurčito?
Dík,
Martha
I have won money in their tournaments, However slow they might be will I get paid?
Or will they put me off indefinitely?
Thanks,
Martha
Nemohu vám nic slíbit, nejsem zaměstnanec kasina.
Kasino musí projít vaši herní historii, ověřit váš účet a zkontrolovat, zda jste dodrželi všechna pravidla. Pokud je vše v pořádku, pak byste měli dostat své výhry.
I can't promise you anything, I'm not the casino's employee.
The casino must go through your gaming history, verify your account and check whether you complied with all rules. If everything is ok only then you should get your winnings.
Dostaneš zaplaceno, příteli, ale bude to chvíli trvat. Jejich výplatní systém je extrémně pomalý, takže jim dejte pár měsíců. Nevadí, že se ptám, kolik je výplata
You will be paid my friend but it will take some time. They payout system is extremely slow so give them couple months. You don't mind I am asking how much is the payout
Je smutné, že Jbowen má s tímto kasinem skutečně takové zkušenosti. Přečti si jeho starší příspěvky v tomto vlákně a uvidíš. 😔
Sadly, Jbowen truly has this kind of experience with this casino. Read his older posts in this thread then you'll see. 😔
Sunrise Casino je podvod!!!! Nehrajte zde!!! Byli jste varováni... Nyní jsem 43. den po úplném schválení za 1123 USD a stále jsem nedostal zaplaceno. Pokud jste zde dostali zaplaceno, máte velké štěstí a měli byste okamžitě přestat. Momentálně mají problémy s platbami, ale odmítají to zákazníkům říct. Takže i když nikdo nedostal zaplaceno do 43 dnů, nadále berou vklady od zákazníků, kteří ve skutečnosti věří, že doba výplaty je 14 dnů. Není. Je to podvod pro Sunrise, aby vzal tyto peníze od lidí, kteří věří, že výplatní doba je 14 dní, zatímco Sunrise ví, že jejich současná výplatní doba je 3 měsíce. Zůstaňte daleko, je to podvodné kasino, možná jste v minulosti dostali zaplaceno, ale teď je definitivně konec.
Sunrise Casino is a Scam!!!! Do Not Play Here!!! You have been warned….. I’m now on my 43rd day after full approval for $1123 and still have not been paid. If you have been paid here, you’re very lucky and should stop immediately. They are currently having payout issues but refuse to tell customers. So even though no one has been paid in 43 days, they continue to take deposits from customers who actually believe the payout time is 14 days. It is not. It’s Fraud for Sunrise to take this money from people that believe a payout time is 14 days while Sunrise knows full and well their current payout time is said to be 3 months. Stay far away, it’s a Scam Casino, maybe you have been paid in the past but it’s definitely over now.
Ahoj ZoolBear,
omlouvám se, že to říkám, ale pokud zkontrolujete celé toto vlákno, je to o nehorázné čekací době od 1 měsíce...
Zdá se mi, že se věci zhoršují. V současnosti je proti této stížnosti 17 otevřených stížností a nejčastějším problémem je: Odstoupení hráče je zpožděno
Bohužel ne všechny dříve podané stížnosti byly vyřešeny 🙁
Klidně podejte vlastní stížnost, doufám, že bude vyřešena.
Pokud mohu přidat osobní radu, vždy si zkontrolujte, jak kasino řeší stížnosti, abyste se ujistili, že v případě problému existuje reálná šance, že bude vyřešen. Dalším dobrým způsobem je zkontrolovat recenze kasina a uživatelské recenze .
Hey ZoolBear,
sorry to say that, but if you check this whole thread, it is about the outrageous waiting time starting from 1 month...
To me, it seems, that things are getting worst. There are currently 17 open complaints against this one and the most frequent issue is: The player's withdrawal is delayed
Sadly, not all previously submitted complaints were solved 🙁
Feel free to submit your own complaint, I hope it will be resolved.
If I may add personal advice, always check how the casino deals with complaints to make sure that in case of an issue, there is a fair chance it will be solved. Another good way is to check the casino review and user reviews.
Vyhrál jsem přes 19 400 eur a jsem zdržen, můj účet byl zablokován a už 19 dní se vyhýbají výplatě. Ověření není možné!!!! Udělám vše, co je v mých silách, abych zajistil, že žádný jiný hráč v kasinu neon54 nebude poškozen. !!!!!!!!!!Drž se dál od tohoto kasina!!!!!!!!!!!!!
I won over 19400 euros and I'm being held up, my account has been blocked and they've been avoiding the payout for 19 days now. Verification is not possible !!!! I will do everything I can to ensure that no other player at neon54 casino is harmed. !!!!!!!!Stay away from this casino!!!!!!!!!!!!
Ich habe über 19400 Euro gewonnen und man hält mich hin , mein Konto ist gesperrt worden und man drückt sich vor der Auszahlung seit nun 19 Tagen. Eine Verifizierung ist nicht möglich !!!! Ich werde dagegen mit allen mir zur Verfügung stehenden Mitteln vorgehen dass kein weiterer Spieler im casino neon54 geschädigt wird. !!!!!!!Finger weg von diesem Casino!!!!!!!!!!!
Je mi líto, že slyším, ale dostanete své peníze, i když to bude trvat 3 nebo 4 měsíce. Vím, že to není fér, ale co s tím můžeme dělat?
Sorry to hear but you will get your money even if it take 3 or 4 months I know is not fair but what can we do about it ??
Vyhrál jsem přes 19 400 eur a jsem zdržen, můj účet byl zablokován a už 19 dní se vyhýbají výplatě. Ověření není možné!!!! Udělám vše, co je v mých silách, abych zajistil, že žádný jiný hráč v kasinu neon54 nebude poškozen. !!!!!!!!!!Drž se dál od tohoto kasina!!!!!!!!!!!!!
I won over 19400 euros and I'm being held up, my account has been blocked and they've been avoiding the payout for 19 days now. Verification is not possible !!!! I will do everything I can to ensure that no other player at neon54 casino is harmed. !!!!!!!!Stay away from this casino!!!!!!!!!!!!
Ich habe über 19400 Euro gewonnen und man hält mich hin , mein Konto ist gesperrt worden und man drückt sich vor der Auszahlung seit nun 19 Tagen. Eine Verifizierung ist nicht möglich !!!! Ich werde dagegen mit allen mir zur Verfügung stehenden Mitteln vorgehen dass kein weiterer Spieler im casino neon54 geschädigt wird. !!!!!!!Finger weg von diesem Casino!!!!!!!!!!!
Páni, 19400, jsi si jistý 😊 správně to nedostaneš... mohu jim poradit, jak jim volat každý týden, dokud z tebe nebudou nemocní. Myslím, že zveřejňuji, jak jim voláte z aplikace zdarma kdekoli na světě. Hodně štěstí
Wow 19400 you sure 😊 you properly not going to get that.. what I can advice to do is call them every week till them get sick of you I think I post how you call them from a app for free any part of the world. Good luck
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.