No, zdá se, že lepší už to nebude.
není to dobrá známka pro pochybné kasino. Mohu prosím vědět, zda a kdy byl váš účet ověřen? Zvažoval bych ale podání stížnosti .
Well, it seems that it does not get any better.
not a good mark for a questionable casino. May I know whether and when your account was verified, please? I would consider submitting a complaint, though.
Díky moc Radka. Bylo to ověřeno kolem 10. září
Thanks alot Radka. It was verified around september 10th
Brácho, teď musíš počkat, jen jim dej vědět, že chceš své peníze... Posílal jsem jim zprávy jednou týdně, než dostanu své výhry, trvá mi více než 2 měsíce, než své výhry dostanu
Bro you now have to wait just keep letting them know you want your Money... I was messaging them once a week till I get my winnings it take me over 2 months to get my winnings
Ahoj,
zatím žádná stížnost, předpokládám, že dáváte raději šanci kasinu bez našeho "zasahování"?
To je v pořádku, pokud změníte názor, je tu náš tým pro stížnosti.
Hello,
no complaint yet, do I assume that you prefer to give the casino a chance without our "intervention"?
That's all right, if you change your mind, our complaint team is here.
Ahoj Jbowene,
použijte prosím tlačítko "odpovědět", jinak osoba, které jste napsali, nebude informována. 🙂
A jak se jinak máš? Už je to docela dlouho, že?
Hello Jbowen,
please use the "reply" button, otherwise, the person you wrote to will not be notified. 🙂
Anyway, how are you? It's been quite some time, right?
Ahoj. Dík. Ano. Dejme jim týden, aby to vyřešili, než něco podniknou.
Hi. Thanks. Yes. Lets give them one week to solve this before some action.
Dobře, Radka to udělá... mám se dobře díky za optání co ty ☺️.
Problémy zatím nemám.
Ok Radka will do... I am fine thanks for asking what about you ☺️.
I don't have a problems yet.
dluží mi 1500 dolarů a nikam jsem se nedostal. Stále říkají, že zpracování btc nefunguje, ale inzerují to. V seznamu bank, které nebudou přijímat šek, jsou téměř všechny
they owe me $1500 and I've gotten nowhere. They continue to say btc processing is down but they advertise it. The list if banks that won't accept a check is almost all of them
Je mi líto, že slyším toho kenw. Doufám, že to vyřeší. Riskují špatné umístění, když se chovají takto. To je jisté
Sorry to hear that kenw. I hope they solve this. They risk poor ranking when they act like this. That is for sure
dluží mi 1500 dolarů a nikam jsem se nedostal. Stále říkají, že zpracování btc nefunguje, ale inzerují to. V seznamu bank, které nebudou přijímat šek, jsou téměř všechny
they owe me $1500 and I've gotten nowhere. They continue to say btc processing is down but they advertise it. The list if banks that won't accept a check is almost all of them
Ahoj,
od kdy se snažíš stáhnout? Zjistil jsem, že v tomto kasinu je to velmi časově náročné, podívejte se na předchozí rozhovor. 🤔
Čekáte-li déle než 14 dní, neváhejte stížnost odeslat – stačí kliknout/klepnout sem .
Hello,
since when do you struggle to withdraw? I found that it is very time-consuming in this casino, check the previous conversation. 🤔
If you're waiting more than 14 days, feel free to submit the complaint - just click/tap here.
Řekl bych, že nelicencované kasino s pochybnou reputací je skutečně potenciálním rizikem, zvláště když byly některé stížnosti uzavřeny jako nevyřešené – žádná reakční politika. 🙁
I'd say that the unlicensed casino with a questionable reputation is truly a potential risk, especially when some complaints were closed as unresolved - no reaction policy. 🙁
A poté, co jsem vás kontaktoval, zablokovali mě kvůli přihlášení
And after I contacted you guys they have blocked me for signing in
co ti mám říct? Domnívám se, že jsem již řekl, že toto kasino nepovažuji za docela bezpečné pro hraní, většinou proto, že ignorují stížnosti hráčů. 🙁
Pokud čekáte déle než 14 dní, odešlete svou vlastní stížnost a doufejte, že nám kasino odpoví....
What can I tell you? I believe that I already said that I do not find this casino pretty safe to play in, mostly because they ignore players' complaints. 🙁
If you have been waiting for more than 14 days, submit your own complaint and hope that the casino will respond to us....
Ahoj,
opravdu si myslíš, že to má něco společného s tímto rozhovorem? Ještě jste ani nepodali stížnost, což znamená, že jsme se kvůli tomu nepokoušeli kontaktovat kasino.
A Inclave neříká, že váš účet není přístupný.
Můžeš to zkusit později, prosím?
Poslal bych jim alespoň email
Hello,
do you really think that it has something to do with this conversation? You have not even submitted the complaint yet, meaning we did not try to contact the casino about that.
And the Inclave does not say that your account is not accessible.
Can you try that later, please?
I'd send them an email at least
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.