Také nechci rozdat svých posledních 10 dolarů, abych čekal měsíc nebo dva na 100 dolarů. Nevědět, jestli někdy přijdou nebo ne... Je lepší koupit dětem sladkosti v dětském domově...
I also don’t want to give away my last $10 to wait a month or two for $100. Not knowing whether they will ever come or not... It’s better to buy sweets for the kids at the orphanage...
Я вот тоже не желаю отдать последние 10$ что бы месяц - два ждать 100 $ . Не зная придут ли они вообще когда либо или нет ... Лучше в детский дом купить сладости ребятишкам...
Ahoj. Mohu mít dotaz ohledně kasina sunriseslot? Jak to jde s Ruskou federací? Nabízejí mi vybrat si výhry z mně neznámých způsobů výběru a potvrdit svou identitu a peněženku, poslat jim 10 usd... Vyplatí se to udělat nebo ne?
Hello. May I have a question about sunriseslot casino? How are things going with the Russian Federation? They offer me to withdraw the winnings from withdrawal methods unknown to me and to confirm my identity and wallet, send them 10 usd... Is it worth doing this or not?
Здравствуйте. Можно вопрос по поводу sunriseslot casino. Как с РФ дела обстоят ? Мне предлагают что бы вывести отъиграный выйгрышь не известные мне способы вывода и что бы подтвердить свою личность и кошелёк, отправить им 10 usd ... Стоит это делать или нет ?
Ahoj, z toho co popisuješ to vypadá na ověřovací vklad, což je v pořádku. Ale také jste se zeptali, proč vám kasino nabízí způsoby výběru, které neznáte? To by mě trochu podezřívalo a zkusil bych vybrat stejnou metodou, kterou jsem použil pro vklad.
Hi, from what you describe it looks like a verification deposit which is fine. But did you also ask why the casino offers you withdrawal methods that you don't know ? That would make me a bit suspicious and I would try to withdraw using the same method I used to deposit.
Také nechci rozdat svých posledních 10 dolarů, abych čekal měsíc nebo dva na 100 dolarů. Nevědět, jestli někdy přijdou nebo ne... Je lepší koupit dětem sladkosti v dětském domově...
I also don’t want to give away my last $10 to wait a month or two for $100. Not knowing whether they will ever come or not... It’s better to buy sweets for the kids at the orphanage...
Я вот тоже не желаю отдать последние 10$ что бы месяц - два ждать 100 $ . Не зная придут ли они вообще когда либо или нет ... Лучше в детский дом купить сладости ребятишкам...
Samozřejmě, pokud jde o výběry, mnoho hráčů si stěžovalo, že jim to v tomto kasinu trvá dlouho. Je to tedy něco, s čím budete pravděpodobně muset počítat, i když to tak ve vaší situaci nemusí být.
Máme to uvedené i na našem webu. Viděl jsi to ?
Of course, when it comes to withdrawals, many players have complained that they take a long time at this casino. So it's something you'll probably have to take into account, even though it may not be the case in your situation.
We have it listed on our website as well. Did you see that ?
Ahoj, co tě vede k tomuto názoru? Proč si myslíte, že jsou falešní? 🤔
Hi, what leads you to this opinion you have ? Why do you think they are fake ? 🤔
Nehrajte na automatech Sunrise. Za žádných okolností nevyplatí nic, s čím jsem se setkal po 2 letech a 60 000 $ v čistých výhrách. Dokumentováno na videu a fotkách, nezatíženo bonusem, ... čisté. ŽÁDNÁ VÝPLATA. Konečně jsem to ukončil, příliš pozdě, ano, ale JSOU PODVOD.!!
Don't play at Sunrise Slots. They won't pay out anything under any circumstances I have encountered after 2 years and $60,000 in clean wins. Documented on video and pics, unencumbered by bonus, ... clean. NO PAYOUT. I finally called it quits , too late, yes, but THEY ARE A SCAM.!!
Dobrý den, máte stále peníze na svém herním účtu v tomto kasinu? Ptám se proto, že pokud ano a máte problém s odvykáním a je to již dlouho, můžete mi napsat více a pokusíme se vám pomoci.
Byl také váš účet v tomto kasinu ověřen? Jaký problém mělo kasino a proč vám nevyplatilo peníze?
Hello, do you still have money in your gaming account at this casino ? I ask because if you do and you have a withdrawal problem and it's been a long time, you can write me more and we will try to help you.
Also, has your account at this casino been verified ? What problem did the casino have and why didn't they pay you out ?
Děkuji, ale nyní jsem obdržel všechny platby. Uvědomuji si, že zaplacení chvíli trvá, ale platí. Jediná věc, která mě štve a přiměla mě k rozhodnutí nehrát na žádných RTG stránkách, je to, že jsem se dostal do třídy, kde nesmím používat kupónové bonusy na žádné RTG stránce. Řekli, že nevkládám dost na to, aby mi byly povoleny bonusy za vklad, což bylo tak nepravdivé. Vložil jsem stovky, ale jakmile jsem začal vybírat, bylo to, když mě zařadili do této třídy. lol Wowww.. Ani jsem nevyhrál tolik ve srovnání s tím, kolik jsem s nimi prohrál. Hrál jsem podle pravidel a přesto jsem vstoupil do třídy, kde nemohu získat bonusy za vklad. Ne bezplatný bonus bez vkladu, ale bonusy za vklad. V podstatě jsem začal vyhrávat na jejich bonusech bez pravidel vkladu. lol Jak jsem řekl, stáhl jsem se méně, než jsem s nimi ztratil. ach studny. Toto jsou stránky, které mě zařadily do této třídy. Sunrise slot, planet7, zuřící býk, sloty zahrada, Posh-casino a dreams casino. Moje ID hráče na všech těch stránkách je johnphuu@yahoo.com . Pokud mi dovolí používat bonusy za vklad, vrátím se, ale do té doby. Držím se stranou.
Thank you but I received all my payments now. I realize it just takes a while to be paid, but they do pay. Only thing that bugs me and made me decide not to play on any RTG sites now is that put me in a class where I'm not allowed to use coupon bonuses on any RTG site. They said I wasn't depositing enough to be allowed deposit bonuses which was so untrue. I deposited hundreds but once I started to withdraw was when they put me in that class. lol Wowww.. I didnt even win that much compared to how much I've lost to them. I played by the rules and still I put in a class where I cant get deposit bonuses. Not free no deposit bonus but deposit bonuses. Basically I started winning on their no rules deposit bonuses. lol Like I said, I withdrew less than what I lost to them. oh wells. These are the sites that put me in that class. Sunrise slot, planet7, raging bull, slots garden, Posh-casino and dreams casino. My player ID at all those sites is johnphuu@yahoo.com. lf they allow me to use deposit bonuses Ill come back but until then. I stay away.
Ví někdo, co se děje s SUNRISE CASINO Byl jsem schválen pro můj bankovní převod 22.1.2024 a stále čekám pokaždé, když tam kontaktuji zástupce, řeknou mi 7-10 pracovních dnů měl někdo tento problém s tímto kasinem?
Do anyone know what's up with SUNRISE CASINO I got approved for my Wire transfer on 1/22/2024 and I am still waiting every time I contact there representative they tell me 7-10 business days have anyone had this problem with this casino?
Ahoj, dalo vám kasino nějaký důvod, proč tak dlouho čekáte na svůj výběr? Myslím, že to není nejméně, protože dáváme kasinům 14 dní na vyřešení procesu výběru.
Bohužel, toto kasino je známé poměrně dlouhými výběry, viděli jste to také? Už jste měli svůj kasino účet ověřený?
Každopádně v takovém případě bych podal stížnost a můžete tak učinitzde na tomto odkazu .
Náš tým se vám pokusí pomoci a uvidíme, kam to půjde.
Jsi v?
Hi, did the casino give you any reason why you are waiting so long for your withdrawal ? I think it's not the least since we give casinos 14 days to resolve the withdrawal process.
Unfortunately, this casino is known for quite long withdrawals, have you seen that too ? Have you had your casino account verified yet ?
Anyway, in such a case I would file a complaint, and you can do so here on this link.
Our team will try to help you and see where it goes.
Are you in?
Ahoj!
Vsadím se, že by to měl slyšet i kdokoli z kasina. Co myslíš?
Co takhle oslovit zaměstnance kasina a sdělit jim, co si myslíte o bonusech?
Aspoň budeš vědět, co tě čeká...
Hi!
I bet anyone from the casino should hear this too. What do you think?
How about reaching out to the casino's staff to let them know how you feel about bonuses?
At least you would know what to expect...
Ahoj, nevěděl jsem, jak jinak tě kontaktovat než prostřednictvím tohoto příspěvku. Viděl jsem, že máte problémy s kasinem Lucky Owl, které se zdálo být velmi podobné tomu mému, pokud jde o výběr a upozornění na technické chyby. Moje stížnost nebyla vyřešena, protože neodpověděli, ale zdá se, že jste měli štěstí, když jste předtím dostali zaplaceno. Máte pro mě nějaké návrhy? Mám také několik snímků obrazovky, včetně jejich systémové chyby, když jdu odstoupit. Provedl jsem výběr 1krát, ale zkouším to od 23. února. Teď nemůžu ani získat žádnou pomoc s živým chatem.
Hey there I didn't know how else to contact you except through this post. I saw you were having issues with Lucky Owl Casino which seemed very similar to mine in regards to withdrawing and being told technical errors. My complaint was unresolved since they didn't respond but it seems you had some luck in getting paid before. Do you have any suggestions for me? I have multiple screenshots too including their system error when I go to withdraw. I have made a withdrawal 1 time but I have been trying since February 23rd. Now I can't even get any live chat help.
Vyhrál 100,00 $ dne 23.3.24 a zahájil výběr BTC. Můj výběr byl schválen 2. 4. 24 a kontaktoval jsem zákaznický servis, který mi nepomohl. Mám obecné, "urychlili jsme váš výběr, dejte nám více času", ale stále žádné $. Teď mě v živém chatu ignorují. Dříve mě zařadili na 36. místo ve frontě a teď, bez fronty, se prostě nepřihlásí a nemluví se mnou. Absolutní podvodná stránka.
Won $100.00 on 3/23/24 and started a BTC withdrawal. My withdrawal was approved on 4/2/24, and I've reached out to customer service who have been unhelpful. I got the generic, "we've expedited your withdrawal, ease allow us more time", but still no $. Now they're ignoring me in the live chat. Earlier they put me 36th in the queue,and now, with no queue, they simply don't log on and speak to me. Absolute scam site.
Dobrý den, vím, že v tomto kasinu dříve trvalo docela dlouho, než vyplatil hráče a vidím, že je to i váš případ a moc se toho nezměnilo. Takže váš výběr byl schválen a jak je to nyní? Odešly peníze z účtu hráče nebo ne? Máte ověřený kasino účet?
Kromě toho vidím, že jste podali stížnost , takže pokud to bude pokračovat, náš tým se vám určitě pokusí pomoci.
Pokud se něco změní, dejte nám prosím vědět.
Hello, I know that this casino used to take quite a long time to cash out a player and I see that this is also your case and not much has changed. So your withdrawal was approved and how is it now ? Did the money leave the player's account or not ? Do you have a verified casino account ?
Besides, I see that you have filed a complaint, so if this continues, our team will certainly try to help you.
If anything changes, please let us know.
Ano, zdá se, že jde o přetrvávající problém. Kvůli komentářům, které jsem četl, jsem tam byl leary hrát, takže jsem pro každý případ zůstal u nízkých vkladů. Původní žádost o výběr BTC byla podána 23. března a schválena byla 2. dubna. Stále jsem neobdržel platbu. Po četných interakcích s živou zákaznickou podporou mě nyní začali řadit na konec absurdní fronty 35+ lidí, nebo se prostě vůbec nepřihlašuji k chatu. Můj účet je ověřen. Peníze odešly z mého účtu 23. března, když jsem podal první žádost.
Yes, it does appear to be an ongoing issue. I was leary of playing there due to the comments I read, so I stuck with low deposits just in case. The original request for BTC withdrawal was made on March 23rd and was approved on April 2nd. I've still not recieved payment. After numerous interactions with live customer support, they've now started putting me at the end of an absurd queue of 35+ people, or simply not logging on to chat whatsoever. My account is verified. The money left my account on March 23rd when I made the initial request.
Ano, zdá se, že jde o přetrvávající problém. Kvůli komentářům, které jsem četl, jsem tam byl leary hrát, takže jsem pro každý případ zůstal u nízkých vkladů. Původní žádost o výběr BTC byla podána 23. března a schválena byla 2. dubna. Stále jsem neobdržel platbu. Po četných interakcích s živou zákaznickou podporou mě nyní začali řadit na konec absurdní fronty 35+ lidí, nebo se prostě vůbec nepřihlašuji k chatu. Můj účet je ověřen. Peníze odešly z mého účtu 23. března, když jsem podal první žádost.
Yes, it does appear to be an ongoing issue. I was leary of playing there due to the comments I read, so I stuck with low deposits just in case. The original request for BTC withdrawal was made on March 23rd and was approved on April 2nd. I've still not recieved payment. After numerous interactions with live customer support, they've now started putting me at the end of an absurd queue of 35+ people, or simply not logging on to chat whatsoever. My account is verified. The money left my account on March 23rd when I made the initial request.
Nedokážu si představit, jak toto kasino třídí frontu.
Zní to jako úplně stejné zpoždění, jaké si pamatuji z minulého roku. No, také si vzpomínám, že kasino nakonec zaplatí.
Přesto to trvá sakra dlouho, než se přes to dostanete, stačí si procházet starší příspěvky v tomto vlákně 🙁.
Bolí mě, když vidím, jak se historie znovu opakuje.
I can't imagine how this casino sorts the queue.
Sounds like quite the same delays as I remember from last year. Well, I also recall the casino pays eventually.
Yet it takes a hell amount of time to get through, just browse the older posts in this thread 🙁.
It pains me to see the history is repeting itself again.
Hrál jsem před chvílí (před 2 nebo 3 měsíci) a myslím, že je to dobré kasino, také v registraci máte možnost země Chile a telefonní číslo, což považuji za velmi dobré, protože je velmi málo kasin, které zahrnují země Latinské Ameriky.
I played a while ago (2 or 3 months ago) and I think it is a good casino, also in the registration you have the option of the country Chile and the telephone number, which I find very good since there are very few casinos that include Latin American countries .
yo jugue hace un tiempo (2 o 3 meses atras)y me parece buen casino, ademas en la inscripcion tiene la opcion del pais Chile y el numero de telefono, lo cual encuentro muy bueno ya que son muy pocos casinos que incluyen paises de latinoamerica.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.