Ahoj Honzo,
V tomto kasinu již nehraji kvůli všem nekalým herním praktikám.
Kasino považovalo za vhodné změnit můj stav hráče bez důvodu nebo vysvětlení. Poté, co se můj status hráče z ničeho nic změnil, nemohl jsem si nárokovat své věrnostní body ani použít žádný z těchto kupónů. Udělal jsem 5 výběrů v celkové výši přibližně 12 000 dolarů, každý výběr trval přibližně 6-7 týdnů (spočítejte, to je dlouhá doba). Dodržoval jsem všechna pravidla a na každém kroku se stalo něco neočekávaného nebo matoucího.
V závislosti na tom, s kým jsem komunikoval s východem slunce, se stroy vždy měnil. Vyplnil jsem jednu stížnost na výběr za 2494, což byla nejkratší čekací doba 1 měsíc.
Stále mám kompenzační body, které si nemohu nárokovat kvůli změně stavu, pokud jde o mě, mohou si je ponechat. Končím s plýtváním časem a energií.
Pokud budete mít další otázky, neváhejte se zeptat. Doufám, že vám to pomůže nějakým způsobem pomoci ostatním hráčům.
S pozdravem
George M
Nebo Big G
Hello Honza,
I no longer play at this casino due to all of the unfair gaming practices.
The casino saw fit to change my player status w/o reason or explanation. I was not able to claim my comp points or use any of there coupons after my player status was changed out of the blue. I made 5 withdrawals totalling approximately 12,000 dollars, each withdrawal took approximately 6-7 weeks each ( do the math, thats a long time). I followed all there rules and at every turn something unexpected or confusing happened.
Depending on who i communicated w/ at sunrise the stroy always changed. I filled one complaint for a withdrawal for 2494 which was the shortest wait time 1 month.
I still have a comp points I can't claim due to the change in status, as far as I am concerned they can keep them. I am done wasting my time and energy.
Should you have anymore questions please feel free to ask. I hope this helps you assisting other players in some way.
Sincerely
George M
Aka Big G
Automaticky přeloženo: