před rokem
Jasně, Jay, ale jakmile začnete vyhrávat, vezmou vám to, ale je to zábava, každý den získáváte zatočení zdarma
Sure did Jay but as soon as u start to win they take it away but its fun you get daiky free spins every day
0
Jasně, Jay, ale jakmile začnete vyhrávat, vezmou vám to, ale je to zábava, každý den získáváte zatočení zdarma
Sure did Jay but as soon as u start to win they take it away but its fun you get daiky free spins every day
Tato bezplatná otočení jsem dostával denně, než jsem vyhrál, a přestaly, ale včera jsem dostal VIP e-mail. Ledaže by to bylo ošidné, protože byste opravdu neměli vydělávat další bonus se zůstatkem na vašem účtu. Říkají mi, abych použil kupon vip bla bla bla a automaticky budeš VIP.
I was getting those free spins daily before I won and they stopped but I just got the VIP email yesterday. Unless they're being tricky because you really are not supposed to cash in another bonus with a balance in your account. They're telling me to use coupon vip blah blah blah and you'll be automatically a VIP.
Máte to správně na penězích, je to pro ně také způsob, jak vydělat peníze na vaší výhře, když požádáte o výběr, berou bonusové peníze přímo z vrcholu. A ztěžuje to zpracování výběru, protože musíte být s výběrem přesní, jinak bude zamítnut
You got it right on the money, its also a way for them to make money off you winning, they take the bonus money right off the top when you ask for a withdrawal. And it makes it difficult to process the withdrawal because you have to be exact with your withdrawal or else its denied
Byl jsem VIP členem již jako na jejich marketingových e-mailech, ale po tomto incidentu resetovali můj účet na stav „nový hráč"… Lol
Stejně jako v e-mailech přijatých jejich finančním týmem mě stále přesměrovávají, abych si promluvil s VIP týmem telefonicky nebo prostřednictvím chatu, abych získal další informace o mém případu.
Je to součást jejich techniky, jak vás přimět, abyste se zapojili do neformální konverzace, protože takový VIP tým není k dispozici, protože jsem hledal jejich kontaktní informace, které také neexistují.
Všichni jsou stejní lidé! Nepochybuji, že zákaznický servis a finanční oddělení je přesně stejný počet lidí, kteří tam pracují.
I was a VIP member already as on their marketing emails, however after this incident they reset my account to " new player" status… Lol
As on the emails received by their finance team they keep on redirecting me to talk to the VIP team via phone or through the chat in order to receive more information about my case.
This is part of their technic of getting you to engage on an informal conversation since there is not such a VIP team available since I have researched for their contact information which doesn’t exist either.
They are all the same people! I don’t doubt the customer service and finance department are the exact same few people working there.
To je pravda, neexistuje žádný VIP tým, existuje omezený počet zaměstnanců, kteří hrají různé role pokaždé, když zavoláte, také dohlížejí na zástupce zákaznických služeb a učí je, co mají říkat.
That is true there is no VIP team, there are limited employees that play diffrent roles every time you call they also oversee the customer service rep's and coach them on what to say
Navíc jsem na internetu našel velmi zajímavé informace o tomto kasinu, které je hodnotí na stupnici 0,7 z 5, byly uvedeny na černé listině online kasin a také jsem zjistil, že nejsou licencovány žádnou regulační komisí. , nicméně jsem našel mezeru a eskaloval jsem své stížnosti mezinárodním vymahačům online podvodů a regulačním vládám. Počínaje CasinoGuru a následovanými kanadskými vládními orgány, jako je RCMP, které úzce spolupracuje s Kanadským centrem pro boj proti podvodům, komisí iGaming Ontario a USA FBI, mimo jiné, protože toto kasino a jejich sesterské subjekty jako Ozwin.com, Playcroco.com a Faigocasino .com, zmiňme jen některé, které jsou prohlašovány za australské webové stránky, musí být uzavřeny, aby byli hráči chráněni před jejich predátorskými nezákonnými praktikami. Zejména zacílení na trhy USA a Kanady.
Přísahám, že nepřestanu, dokud nezískám své peníze nebo dokud nebudou zavřeni a zatčeni.
Additionally I have found very interesting information online about this casino that rates them on a scale of 0.7 out of 5, they have been listed on the black list of the online casinos and found too that they don’t are not licensed by any regulatory commission, however I have find the loophole and have escalated my complaints to international online fraud enforcers and regulatory governments. Starting here with CasinoGuru, and followed by Canada’s government authorities like the RCMP that works closely with the Canadian Antifraud Centre, iGaming Ontario commission, and USA FBI among others because this casino and their sisters entities like Ozwin.com, Playcroco.com, and Faigocasino.com, just to mention some which are claimed to be Australian websites have to be shutdown in order to protect players from their predatory illicit practices. Especially targeting USA and Canadian markets.
I swear I’m not stopping until I recover my money or until they get shutdown and arrested.
Automaticky vytáhli 280 z kupónu neon280. Vložil jsem pouze 100.
Bonusy jsou lepkavé.
They took the 280 out automatically from the neon280 coupon. I only deposited 100.
The bonuses are sticky.
Všechna tato kasina mají různé pozice. Jedním je zákaznický servis, druhým je účetnictví, dalším je příslušné oddělení a bezpečnostní oddělení. Pokud se mě ptáte, je to banda BS. Je to hromada lidí, kteří sedí v jedné místnosti na hromadě počítačů a směje se nám. Lol
All these casinos have different positions. One is customer service the other 1 is accounting, another one is relevant department and security department. If you ask me it's a bunch of BS. It's a bunch of people sitting in one room on a bunch of computers laughing at us. Lol
Haha, to určitě jsou, právě jsem dostal e-mail, který řekl, že jsem nedostal zaplaceno, protože jsem neaktualizoval svou bitcoinovou adresu.... ale poslali mi e-mail, který řekl: „děkuji za aktualizaci vaší bitcoinové adresy, je to jediná dobré po dobu 30 dnů", tak dlouho jsem čekal na výplatu... takže se s námi určitě vyřádili
Haha they sure are, i just got an email that said that i had not been paid becuase i had not updated my bitcoin address.... but they had sent me an email that said " thank you for updating your bitcoin address, its only good for 30 days", that's how long i have been waiting to get paid... so they are definitely getting a kick out of messing w/ us
Vím o tom všechno. Bonusy jsou lepkavé. To znamená, že je po stažení odstraní. Většina kasin to dělá. Dostali jste někdy nějakou výhru z Sunrise?. Některým z nás to jen chvíli trvá. Pokud jde o to, že jsou sesterskou stránkou ozwina, budu muset udělat nějaký průzkum. Ztratil jsem spoustu $$ na ozwin. Možná proto jsem dostal svůj poslední šek. Zatím jsou moje 2 výběry v pohybu a už jsem si povídal s Allison z účetnictví.
I know all about this. Bonus are sticky. That means they remove them upon withdrawal. Most casinos do this. Have you ever received any winnings from Sunrise?. Some of us have it just takes a while. As for them being a sister site of ozwin, I will have to do some research. I lost plenty of $$ at ozwin. Maybe that's why I received my last check. So far my 2 withdrawals are in motion and I already chatted with Allison from accounting.
To je důvod, proč nepoužívám bitcoiny. Svou bitcoinovou adresu musíte aktualizovat každých 30 dní...to je směšné. Mám dost těžké časy s hesly
This is why I don't use bitcoin. You have to update your bitcoin address every 30 days...that's ridiculous. I have a hard enough times with passwords
Haha!! Allison ze „všude"
měl jsi na mysli! Odpověděla na můj telefonát zákaznického servisu, lhala mi, pak lhala ještě jednou a odpověděla na můj e-mail směrovaný na e-mailovou adresu pro výplaty kasina a nyní je z účetního oddělení! To je k smíchu!! Kolik ještě má titulů?? Lol!!!
Haha!! Allison from "everywhere"
you meant! She answered my customer service phone call, lied to me, then lied one more time answering my email directed to the casino payouts email address and now is from the accounting department! That’s hilarious!! How many more titles does she have?? Lol!!!
Opravdu nevím a je mi jedno, čí má titul, dokud jsou naše výběry v pohybu.
I really don't know and I don't care whos title she has as long as our withdrawals are in motion.
V turnajích se nevyznám. Nevím, jak fungují a jak se hrají.
Četl jsem vaši stížnost v předchozím příspěvku. Co je to volná role. Co to znamená?
I am not familiar with tournaments. I don't know how they work or how to play.
I read your complaint in your previous post. What is a free roll. What does that mean?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.