FórumKasinaStelario Casino - všeobecná diskuze

Stelario Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od pufabass86
|
6800 zobrazení 53 odpovědí |
|
1 2 3
před 11 měsíci

Dobrý den, jmenuji se Christos a 1. listopadu 2023 zakládám účet v kasinu STELARIO.

Poté, co jsem provedl vklad 40 eur (bez bonusu), přistoupil jsem k poskytovateli pily na železo a koupil jsem si super bonus na ITERO za sázku 0,20 a vyhrál 110 eur, poté jsem koupil ROYAL POTATO za sázku 0,20 a vyhrál 180-190 eur a prohrál některé z nakonec jsem si koupil super bonus v BOWERY BOYS 0,20 sázky a vyhrál 1740 eur a některé z nich prohrál jsem zkusil vybrat částku 600 eur kasino mě informovalo, že se musím ověřit nějakými dokumenty, a tak jsem dělal.

Poté mi poslali e-mail s žádostí o selfie, na které držím svůj průkaz totožnosti, a tak jsem to také udělal a po všech dokumentech (účty, na kterých je moje adresa, telefonní účet s mým jménem, moje bankovní karta vpředu a vzadu a mého ID) mě zablokovali z následujícího důvodu „ÚČET BYL ZABLOKOVÁN PRO ZÁVISLOST NA HAZARDU" a pošlou mi následující EMAIL:

Vážený Christosi Zaloumisi,


Oddělení rizik kasina Stelario provedlo podrobné šetření vašeho přihlašovacího jména SENPAI21. Účet SENPAI21 – neprošel bezpečnostní kontrolou kasina.

Při ověřování vašeho účtu bylo zjištěno porušení pravidel projektu, a to:

- Je zakázáno převádět prostředky z jednoho účtu na druhý a používat platební metody třetích stran;

Kvůli zjištěným porušením byl váš zůstatek zrušen a váš účet byl uzavřen bez práva na opětovné otevření.

Podle pravidel projektu máte zakázáno hrát na této stránce. Kasino není zodpovědné za vaše otevření nového účtu nebo jakékoli ztráty, které vám mohou vzniknout po otevření nového účtu.

Vyhrazujeme si právo kdykoli uzavřít účet vytvořený v rozporu s těmito pravidly.

Toto rozhodnutí je konečné a nelze jej revidovat.


Takže jsem vynaložil veškeré úsilí a věřte mi, že je pro mě velmi těžké vydržet všechno, co jsem tady, a zeptat se vás

můžete mi prosím pomoci, abych mohl získat své peníze?


Děkuji moc.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj, je mi líto, že jsi se dostal do této situace. Jste si však vědomi toho, že jste převáděli prostředky z jednoho účtu na druhý a použili platební metodu třetí strany?

V tomto případě, pokud nemáte pocit, že jste porušili pravidla kasina nebo že nedošlo k pochybení z vaší strany, doporučuji podat stížnost zde na tomto odkazu.

Náš tým se vám pokusí pomoci a prozkoumá situaci do hloubky a zjistí, kam až se dostaneme. Jsi v ?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Vyhrál jsem v tomto kasinu, podařilo se mi ověřit svůj účet, nyní mám problémy s ověřením své karty! Není možné, aby tam byl všechen ten nepořádek, vybírat a místo toho vkládat vše je velmi jednoduché a rychlé! Může mi někdo pomoci ověřit údaje o mé kartě?

Automaticky přeloženo:
Spartano96
před 10 měsíci

Ahoj. Mohu se zeptat, co myslíte tím "ověřením mé karty"? Použili jste tuto kartu také pro vklad?

Ptám se, protože kasina, aby se ujistila, že hráč je vlastníkem účtu, obecně umožňují hráčům provádět výběr pouze na účty nebo karty, na které dříve provedli vklad .

Můžete se na to zeptat podpory. Také pokud máte nějaký problém s vaší kartou, možná se obraťte na svého poskytovatele plateb.

Chápu, že to vypadá divně, když vidíte, že provést vklad je obvykle velmi snadné, ale vybrat peníze může být tak časově náročné, ale ve skutečnosti je to způsobeno procesem ověření, který je třeba provést, a většinou kasina jej spouštějí, když je požádáno o výběr. A jak říkáte, všechny problémy nebo problémy mohou začít. Proto je vždy nejlepší spolupracovat s kasinem a poskytnout všechny dokumenty, které požadují.

Dejte nám vědět, pokud máte nějakou odpověď od podpory. Bude čekat na vaše zprávy.

Automaticky přeloženo:
Spartano96
před 5 měsíci

Nechápu všechny tyhle negativní věci, chlapi, jsem doslova na stelariu 8 měsíců a s jejich tokenovým věrnostním programem generuji spoustu peněz a mluvím o více než 2 000/3 000 měsíčně, aniž bych při polovičním otočení jsem vždy snadno vybral a jsem v zisku 3500 a více a mám asi 7200 (1900 000 tokenů), které generují 70/90 eur denně, pamatuji si, že při ověřování jsem nadával tolik, že mi to trvalo skoro 10 dní ale vše jsem si ověřil a peníze mi vždy bez problémů poslali. Takže moje rada je poslat, cokoli vás požádají, protože je to podle mých zkušeností opravdu upřímný nepořádek a stejně jsem stahoval 8 měsíců, ne 8 dní.

Automaticky přeloženo:
Nicola99
před 5 měsíci

Tak to je dobře, že máš dobrou zkušenost. Nemusí to mít každý a někdy může být ověření dost bolestivé. Jakmile to však hráč projde, pak už by to mělo být jen lepší.

Hraješ tady pořád, že? Jaký způsob výběru používáte? Jak dlouho trvá, než přijdou peníze? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Souhlasím, obvykle používám bankovní převod (už budu mít potvrzeno a nasbíráno 20/30 výběrových operací, nebo i BTC nebo e-peněženek obecně, jediná vada je, že poslední dva/tři týdny nefunguje live chat a e-maily nefungují). Odpovídám, ale přesto se platby stejně provádějí, jen jsem se ptal, proč mi nemohli poslat přes e-peněženku, jen chci pochopit, proč nereagují, protože i při ověřování, zda mi věříte nebo ne Bojoval jsem, ale vždy odpověděli a koneckonců už jsem neměl žádné problémy, ale teď je taky nemám, ale tlačítko živého chatu nefunguje, kdyby opravili, že by bylo vše perfektní

Automaticky přeloženo:
Marioste
před 5 měsíci

Jako Ital vám garantuji, že tomu tak není, díky jejich tokenovému věrnostnímu programu doslova pasivně bez problémů generuji 2/3k měsíčně, v podstatě z kasina se to pro mě stalo čistou investicí, vybírám bez problémů, oni ptali se mě taky na spoustu dokladů, ale jakmile bylo vše hotovo, zkontrolovali mě a peníze mi poslali vždy po 8 měsících, historii mám 2100 uloženo a 4000 vybráno, nemluvě o tom, že mám stále 7400, které generují 70/ 80 eur na den, takže to není podvod a nechápu, proč vidím jen negativní zkušenosti, když jsem 8 měsíců neměl žádný problém, kromě posledních dvou týdnů, kdy neodpovídám na e-maily a live chat nefunguje, ale i přes to jsem vybral 900€ a dorazilo bez problémů s bankovním převodem, už nehraju a už nevkládám ale jen proto, že se stejně generují samy, ale není to podvod, jinak po 8 měsících Nebyl bych tu, abych ti to řekl

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Souhlasím, obvykle používám bankovní převod (už budu mít potvrzeno a nasbíráno 20/30 výběrových operací, nebo i BTC nebo e-peněženek obecně, jediná vada je, že poslední dva/tři týdny nefunguje live chat a e-maily nefungují). Odpovídám, ale přesto se platby stejně provádějí, jen jsem se ptal, proč mi nemohli poslat přes e-peněženku, jen chci pochopit, proč nereagují, protože i při ověřování, zda mi věříte nebo ne Bojoval jsem, ale vždy odpověděli a koneckonců už jsem neměl žádné problémy, ale teď je taky nemám, ale tlačítko živého chatu nefunguje, kdyby opravili, že by bylo vše perfektní

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Možná právě procházejí nějakými změnami nebo vylepšeními, takže nám určitě můžete dát vědět, jestli to za chvíli půjde nebo bude komunikace nemožná. Myslím, že je to docela důležité, zvláště když jsou nějaké problémy. Asi bych nechtěl dostat žádnou odpověď.

Na druhou stranu jsem rád, že se vše daří, peníze vždy dostanete a nemáte žádné další potíže. Ostatně to je pro hráče asi to nejdůležitější.

Takže pokud bude s chatem vše v pořádku, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Ano, aktualizuji za pár týdnů, ale zatím jsem nikdy neměl problém ohledně peněz/faktoru výběru kromě e-peněženky (btc, eth atd..), kterou se snažím vybrat už dva týdnů a zruší výběr tím, že mě pozvou (e-mailem) k vyzvednutí bankovním převodem, vše budu aktualizovat za pár týdnů

Automaticky přeloženo:
Nicola99
před 5 měsíci

Díky, určitě se budu těšit na aktualizaci.

Pokud jde o problém s výběrem z elektronické peněženky, možná mají s touto metodou nějaké problémy a doufám, že bude brzy k dispozici.

Ať to dobře dopadne.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj,


Odeslal jsem stížnost na kasino stelario, ve kterém byl můj účet deaktivován administrátorem po výběru, který jsem se pokusil provést. Neodpovídají mi na e-maily a mají velmi špatný přístup v živém chatu. Mám další podrobnosti uvnitř stížnosti spolu se skriptem živého chatu. Ví někdo, jak dlouho trvá, než bude moje stížnost zkontrolována a otevřena?

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
vanosv89
před 3 měsíci

Ahoj!

Vaše stížnost byla zkontrolována a je nyní k dispozici přímo zde 👈.

Pokud mohu předpokládat, kasino s největší pravděpodobností zjistilo stejné vzorce pro váš i váš přítelův účet. Když jste byli na návštěvě u svého přítele, abyste mu ukázali, jaké jste měli štěstí, připojili jste se přes jeho wifi. Navzdory našemu přesvědčení, že stejná IP adresa nestačí k tomu, aby se někdo zbavil jeho výher, mnoho kasin prostě potřebuje druhou šanci o tom přemýšlet. Proto je skvělé, že jste otevřeli stížnost.

Jakmile tým od vás shromáždí potřebné informace, vsadím se, že zástupce kasina bude vyzván, aby představil názor kasina na situaci. Chvíli to však trvá.

Prozatím, aktualizujte Nicka, prosím, abyste se ujistili, že situaci dobře rozumí. Zůstaneme v kontaktu.


Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Ahoj jaro, zatím dobrý, jen jedna divná věc dnes večer, obvykle z jejich věrnostního programu jsem měl limit 250 000 vyjímatelných tokenů, ale dnes večer mi to nedovolilo vybrat maximálně 12 500 (potřeboval jsem převést 60 000, což je asi 200€) no a teď mi to hlásí "limit výběru dosažen", teoreticky by měl být limit denně, každopádně vás budu aktualizovat, doufám, že nebudu muset otevírat stížnosti a že nic není zvláštní

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Je také divné, že můj live chat nefunguje?

Automaticky přeloženo:
Nicola99
před 3 měsíci

Ahoj, zkusil jsi jim taky napsat o tom, co mi popisuješ? Myslím, že by ti měli být ochotní vysvětlit, jak to je.

Pokud jde o živý chat, poslali jste jim e-mail, abyste zjistili, co by to mohlo být? Jestli to pro tebe bylo doposud normální, mně to normální nepřijde.

Tak se jich na to zkuste zeptat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Jaro pak za vydání tokenů myslím, že se snížil denní limit výběru, protože dnes jsem mohl převést dalších 12 500 tokenů a hrát bez problémů, v sobotu (svátek) jsem měl žádost o výběr, ale hned ráno přišla platba bez problemy, zatim je vse normalni v kasinu se bavim a hraju normalne, jen nechapu proc nefunguje live chat a neodpovidam na email podpory, ale dokud nemam problémy s platbami nebo čímkoli jiným, mohu vám říci, že zatím vše probíhá bez problémů (z osobní zkušenosti byli vždy upřímní a vždy mi zaplatili a také odpovídali na e-maily a live chat, kromě posledních dvou měsíců, které nemám nedostanu odpověď na e-mail a když kliknu na vyskakovací okno živého chatu, nic se nestane, ale opakuji, nemám s ničím problémy, byla to jen moje zvědavost, doufám a nemyslím si, že s tím budu mít problémy stelario v budoucnu na platební faktor a tak dále

Automaticky přeloženo:
Nicola99
před 3 měsíci

No, jsem rád, že se to nakonec všechno vyřešilo a ty jsi dostal peníze. Někdy se prostě musíte obrnit trochou trpělivosti, protože ne vše se odešle hned. Pokud jste v minulosti neměli žádné potíže, je to o to hezčí, takže při některých zpožděních bych zachoval chladnou hlavu.

Pokud byste však měli co říct, klidně napište. Každopádně věřím, že se vám zde bude dařit i nadále a budete sbírat jen samé příjemné zážitky. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

jedine, ze doufam, ze kdyz je budu potrebovat a podporu, tak doufam, ze bude aktivni a ne jako ted, protoze dostanu penize, ale podpora nereaguje na email

Automaticky přeloženo:
Nicola99
před 3 měsíci

To vám nemohu slíbit a pokud je to pro vás důležité, možná bych se s nimi pokusil spojit, a pokud to nebude možné, pak je asi lepší najít jiné kasino, kde to tak není. Komunikace by pro mě byla také důležitá, takže vím, proč máte tento přístup. Vždy se ale můžete svobodně rozhodnout, zda zde chcete pokračovat ve hře. Pokud vás ignorují a očekáváte, že se k vám vrátí, když se něco objeví, můžete být nemile překvapeni.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Je to pro mě také důležité, ale rád bych pochopil, zda mají problémy se svým e-mailovým systémem nebo je nedostávají.

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky