FórumKasinaStelario Casino - všeobecná diskuze

Stelario Casino - všeobecná diskuze

před rokem od pufabass86
|
6638 zobrazení 53 odpovědí |
|
1 23
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Stelario Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Služba podpory se na můj dotaz odkázala tak, že jsem poslal dopis finančnímu oddělení, finanční oddělení také neodpovědělo, načež jsem položil několik otázek podpůrné službě a oni mi prostě přestali odpovídat, chat zůstal otevřený 5 -7 minut a oni mě prostě ignorovali!

Automaticky přeloženo:
pufabass86
před rokem

vůbec ne dobrý.

Mám pocit, že to má něco společného s problémem odstoupení od smlouvy na základě stížnosti .

Každopádně, můžeš Tomášovi odpovědět? Zeptal se - a také bych rád věděl:

"Můžete mi prosím poradit, zda jste byli informováni o nějaké alternativní metodě výběru výher? Byl váš účet v minulosti úspěšně ověřen?"

Jen poznámka, možnosti platby dostupné pro vklad mohou být omezeny pro výběry, bohužel je to poměrně často uváděno ve stížnostech. Víte, že se na to můžete zeptat předem? Stejně tak můžete požádat kasino, aby vás ověřilo před odesláním jakéhokoli výběru.

Mnoho hráčů to dělá.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, byl jsem plně ověřen a kasino nemluvilo ani nenabízelo žádné alternativní metody, musel jsem myslet sám!

Provedl jsem několik vkladů přes Skrill, poté jsem požádal o výběr, potvrdili, že výběr bude proveden 13.02.2023, ale 2.11.2023 jsem platbu zrušil, hrál jsem ještě trochu a vyhrál ještě nějaké peníze a 2.12.2023 jsem znovu požádal o výběr, nyní opět očekávám platbu 200 a 300 eur!

Na dvoře 21. století a platby probíhají téměř všude okamžitě, samozřejmě, pokud kasino nechce mít vaše finanční prostředky všemi prostředky !! jak kasino říká, že mají hodně vytížené finanční oddělení, tak se musí dlouho čekat, velmi pochybuji, že mají 1000 transakcí denně, že nemohou zpracovat všechny výplaty, to je úplný nesmysl!

Služba podpory je nějaký druh robota, který odpovídá pomocí šablon odpovědí a odkazuje na e-mail finančního oddělení, které zase neodpovídá! Služba podpory v chatu prostě přestala odpovídat na mé konkrétní otázky a ignorovala mě!

Tohle kasino je pro hráče opravdové peklo, žádný respekt, žádný komfort, už mlčím o návratu automatů, které se během hry periodicky zpomalují a hrají velmi zvláštně a je jedno jakého poskytovatele, podotýkám, že Připojení k internetu je stabilní!

Podotýkám, že mnoho hráčů tohoto kasina se potýkalo s podobnými problémy, kasino vede vůči hráčům nezodpovědnou politiku, nejsem si vůbec jistý, že vůbec někomu zaplatili!

Ve skutečnosti je každé kasino prostředníkem mezi hráčem a poskytovatelem kasinových her, úkolem kasina je poskytovat klientovi služby a zpříjemnit mu čas na jejich stránkách, a pokud dojde k problémům s platbou, znamená to že kasino záměrně zadržuje finanční prostředky, aby hráč výběr zrušil a tím je to ztraceno, nebo neplatit vůbec, ale hledat důvody, proč tyto prostředky nevyplácet, vyžadovat nové a nové doklady nebo přicházet s novými důvody pro neplatí! a bohužel, jako toto kasino je 80% nebo dokonce 90%

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

První platba byla úspěšně přijata! Čekám na druhé! Je zvláštní, že finanční oddělení při prohlížení mého profilu provedlo jednu platbu, ale zaplatilo druhou! Zřejmě se to dělalo proto, aby hráč přišel o peníze, jiné vysvětlení nevidím! Toto kasino nedoporučuji, jen nervy a problémy! Z jejich kanceláře nebudu hrát v žádném kasinu a mají jich asi 10 a dva z nich už takový problém měli!

Automaticky přeloženo:
pufabass86
před rokem

Zdravím a děkuji za obě aktualizace.

Myslím, že jste pomohli osvětlit mnoho postřehů a tipů o tomto kasinu. A doufám, že hráči najdou vaše příspěvky, aby mohli učinit životaschopné rozhodnutí.

Pokud se vyskytnou další problémy s probíhajícími výběry, dejte nám vědět. Chci se ujistit, že dostanete celou částku.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Vše je v pořádku, stížnost můžete uzavřít, druhá část částky byla úspěšně ztracena, kasino dosáhlo svého! Do tohoto kasina už nechodím a ostatním neradím, nechápu proč čekání na platbu trvá 3 dny a ještě omezeno na 400 eur, když je kasino plné, s okamžitou výplatou a bez jakýchkoli omezení! samostatný příběh o slotech, můžete říct cokoli, ale zmrazení hry ve všech hrách má zásah zvenčí! pokud to bylo rychlostí připojení, tak proč pak v jiném kasinu hrají automaty úplně jinak, + návrat úroveň je horší než kdy jindy, hraní stejné hry více než 10 let, vím jak se to hraje,! při hře na všech řadách s multiplikátorem 5 za 60 zatočení nevypadlo ani 5 centů, cena za 50 centů dává 1,4 eura, to je k smíchu !teď si vyberu kasino, jen s dobrou pověstí a s okamžité výplaty, toto kasino a všechna kasina této kanceláře, přidám to na svou černou listinu!

Automaticky přeloženo:
pufabass86
před rokem

Ahoj,

Informoval jsem o tom Tomáše. Osobně mě mrzí, že to tak skončilo. 🙁

Automaticky přeloženo:
před rokem

Moje zkušenost byla velmi špatná, vložil jsem po ověření dokladů a při výběru mě žádali o doklady, které jsem poslal a nechtěli je přijmout, podle mě je to podvod a ty peníze už nikdy neuvidím ...

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Řeknu vám to tak, že ta kasina, která provádějí ověření identity hned na začátku hned po registraci, jsou víceméně poctivá! A ti, kteří říkají, že provedete vklad a projdete ověřením později, neměli byste v takových kasinech ani začít hrát! Požadují hromadu nesrozumitelných dokumentů, nebo selfie na pozadí svých stránek, kde vidíte informace o vás, takže to je nesmysl, ale pokud hrajete ze smartphonu, jak si uděláte selfie, hahaha

Automaticky přeloženo:
před rokem

Moje zkušenost byla velmi špatná, vložil jsem po ověření dokladů a při výběru mě žádali o doklady, které jsem poslal a nechtěli je přijmout, podle mě je to podvod a ty peníze už nikdy neuvidím ...

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, mrzí mě váš případ. Zkusili jste se zeptat, jaký je problém s dokumenty, které jste poslali a proč je kasino nechce přijmout? Jak dlouho tato situace trvá?

Můžete nám dát vědět, abychom měli lepší přehled a pokusili se vám pomoci?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Řeknu vám to tak, že ta kasina, která provádějí ověření identity hned na začátku hned po registraci, jsou víceméně poctivá! A ti, kteří říkají, že provedete vklad a projdete ověřením později, neměli byste v takových kasinech ani začít hrát! Požadují hromadu nesrozumitelných dokumentů, nebo selfie na pozadí svých stránek, kde vidíte informace o vás, takže to je nesmysl, ale pokud hrajete ze smartphonu, jak si uděláte selfie, hahaha

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, nemyslím si, že je úplně vhodné házet všechna kasina dohromady a není povinností kasina ověřovat hráče po provedení vkladu. Samozřejmě, pokud o to hráč požádá a kasino mu umožní ověřit se, je to pozitivní.

Každopádně vidím, že jsi asi neměl dobrou zkušenost a dostal se do podobné situace, že?

Snad už se podobné problémy v budoucnu nevyskytnou a budete sbírat jen pozitivní zkušenosti.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Čekám na výběr z kasina Stelario, nutí mě ověřit můj účet žádostí o nepravděpodobné dokumenty, poté, co odeslali obrovské množství dokumentů, po mě nadále žádají další soukromé informace, které je také obtížné nalézt.

Zdá se, že vycházejí ze své cesty, aby nezaplatili váš výběr.


Může mi někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
rbassi636
před rokem

Ahoj!

Navzdory tomu, co si můžete myslet nebo očekávat, řekl bych, že nejjednodušší způsob, jak projít ověřením, je spolupracovat s kasinem. Absolvování ověření je hlavním krokem k přiblížení se k úspěšnému výběru.

Mohu vědět, o jaké nepravděpodobné dokumenty jste byli požádáni?

Dejte mi vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, požadovali různé typy dokumentů, např.

bankovní smlouvu s datem a daňovým kódem.


bydliště a další věci.

Momentálně jsem prošel ověřením a vypadá to, že platí.

Budu vás informovat

Automaticky přeloženo:
rbassi636
před rokem

Daňový kód zní trochu zvláštně, ale bankovní kontakty, doklad o adrese (bydlišti) a vaše ID obvykle vyžaduje každé spolehlivé kasino. Protože říkáte, že jste již byli ověřeni, doufám, že výběr brzy dorazí na váš účet.

Dej nám prosím vědět, jestli to vyšlo 🙂

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, jmenuji se Christos a 1. listopadu 2023 zakládám účet v kasinu STELARIO.

Poté, co jsem provedl vklad 40 eur (bez bonusu), přistoupil jsem k poskytovateli pily na železo a koupil jsem si super bonus na ITERO za sázku 0,20 a vyhrál 110 eur, poté jsem koupil ROYAL POTATO za sázku 0,20 a vyhrál 180-190 eur a prohrál některé z nakonec jsem si koupil super bonus v BOWERY BOYS 0,20 sázky a vyhrál 1740 eur a některé z nich prohrál jsem zkusil vybrat částku 600 eur kasino mě informovalo, že se musím ověřit nějakými dokumenty, a tak jsem dělal.

Poté mi poslali e-mail s žádostí o selfie, na které držím svůj průkaz totožnosti, a tak jsem to také udělal a po všech dokumentech (účty, na kterých je moje adresa, telefonní účet s mým jménem, moje bankovní karta vpředu a vzadu a mého ID) mě zablokovali z následujícího důvodu „ÚČET BYL ZABLOKOVÁN PRO ZÁVISLOST NA HAZARDU" a pošlou mi následující EMAIL:

Vážený Christosi Zaloumisi,


Oddělení rizik kasina Stelario provedlo podrobné šetření vašeho přihlašovacího jména SENPAI21. Účet SENPAI21 – neprošel bezpečnostní kontrolou kasina.

Při ověřování vašeho účtu bylo zjištěno porušení pravidel projektu, a to:

- Je zakázáno převádět prostředky z jednoho účtu na druhý a používat platební metody třetích stran;

Kvůli zjištěným porušením byl váš zůstatek zrušen a váš účet byl uzavřen bez práva na opětovné otevření.

Podle pravidel projektu máte zakázáno hrát na této stránce. Kasino není zodpovědné za vaše otevření nového účtu nebo jakékoli ztráty, které vám mohou vzniknout po otevření nového účtu.

Vyhrazujeme si právo kdykoli uzavřít účet vytvořený v rozporu s těmito pravidly.

Toto rozhodnutí je konečné a nelze jej revidovat.


Takže jsem vynaložil veškeré úsilí a věřte mi, že je pro mě velmi těžké vydržet všechno, co jsem tady, a zeptat se vás

můžete mi prosím pomoci, abych mohl získat své peníze?


Děkuji moc.

Automaticky přeloženo:
Senpai21
před 11 měsíci

Porušili jste jejich podmínky tím, že jste provedli vklad jinou platební metodou, než kterou jste zaregistrovali v kasinu, nebo způsobem, který nebyl na vaše jméno? nebo to byla pouze jedna na vaše jméno, kterou jste si mohli ověřit později před podání žádosti o výběr?

V příspěvku se nezmiňuje o uzavřených problémech se závislostí na hazardních hrách, prosím o objasnění, aby bylo možné lépe porozumět vašemu problému. Online kasina mohou být slizká se svými smluvními podmínkami a když se zaregistrujete, souhlasíte s tím, že mohou zavřít váš účet a zabavit vaše výhry, pokud chtějí, aniž by udali pádný důvod.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Udělal jsem vklad přes kartu Visa s MÝM jménem a když přišel čas výběru, jedinou možností, kterou měli, je BANKOVNÍ PŘEVOD s IBAN a udělal jsem to. file

zde si můžete zkontrolovat, co to říká pokaždé, když se pokusím připojit

Automaticky přeloženo:
Senpai21
před 11 měsíci

Možností je zahájit stížnost zde a zjistit, zda mohou pomoci. Zdá se mi, že z nějakého důvodu hledají způsob, jak vám zaplatit. Má tento web kasina hodnocení zde a pokud ano, má dobrou pověst? Je to obtížné, ale ve svých smluvních podmínkách si (kasina) vyhrazují právo uzavřít váš účet a zabavit vaše výhry, pokud budou chtít, a to i bez uvedení platného důvodu. Podívejte se, co radí tým Casino Guru.

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky