DomůFórumKasinaStayCasino - všeobecná diskuze

StayCasino - všeobecná diskuze (strana 2)

 od sunnyblack19
|
5 024 zobrazení 36 odpovědí |
|
1 2

Vložil jsem, ale nemohu najít jméno příjemce a čas převodu se neshoduje a nesdělují mi název banky. Vydělal jsem toho dne mnoho, stejné množství, na různých stránkách. Teď mi zrušili účet a dál se mě ptají na screenshot....ale Revolut to neumožňuje...poslal jsem jim fotky a dokumenty a oni se mě dál ptají...odpovědi vždy po týdnu.. ..nikdy jsem neviděl takový nepořádek..ve více než 200, kde jsem se zaregistroval...

Automaticky přeloženo:

Co když se podíváte do svého herního deníku, kde jsou vidět časy vaší aktivity, a najdete tam přesný čas, kdy jste provedli vklad? Pomůže to snad? Nebo jste to už udělali a nepomohlo to?🤔


Automaticky přeloženo:

Platil jsem kreditní kartou, ale banka, která kartu vydala, neumožňuje vrácení peněz. V důsledku toho jsem musel místo toho použít Interac nebo bankovní účet pro bankovní převod. Dříve jsem udělal chybu, když jsem použil bankovní převod s jiným kasinem a nakonec mi byl účtován poplatek 15 USD

Automaticky přeloženo:

Jo, rozuměj.

Mají informace o poplatcích uvedeny na svých webových stránkách nebo záleží na poskytovateli platby?

Automaticky přeloženo:

Hej! Už asi dva týdny se snažím dostat výplatu ze Staycasina. Nesčetněkrát jsem nahrál své dokumenty a v chatu jsem obdržel potvrzení, že všechny dokumenty byly schváleny. Ptám se na chatu každý den a vždy mě to odradí a zeptám se na čas. co můžu dělat?

Automaticky přeloženo:
Mojo

Dobrý den, vzhledem k tomu, že jste v této situaci a je to již více než dva týdny, asi bych šels reklamací sem. ⬅️

To je přesně čas, který kasinům dáváme, takže by to měla umět vyřešit. Pokud jste ověřeni, a tedy čekáte na stažení, měli by vám být alespoň schopni říci, kde by mohl být problém.

Takže ti nic neřekli? Zamítli váš výběr nebo je tam stále jako nevyřízený?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Stále nevyřízeno, bylo mnohokrát zamítnuto, takže byly znovu a znovu předkládány nové dokumenty. Poslední žádost o výběr byla teprve před 4 dny - aha, dnes večer znovu zamítnuta.

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
Mojo

Byl však proces ověření dokončen?

Pokud ne, myslím, že by to mohl být důvod ke zrušení vaší žádosti.

Možná byste měli opravdu podat svou stížnost, jak navrhl Jaro, aby náš tým mohl vše prozkoumat a doufejme, že vám pomůže.

co říkáš?


Automaticky přeloženo:

Dnes jsem poslal další výpis z účtu s platbou, ale myslím, že bych měl reklamovat. Nyní jsem dostal odpověď, že to nebylo nutné.

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:

Teď jsem se zeptal znovu . Ověření bylo dokončeno. Také mi bylo řečeno, že to není chyba kasina, ale že neví, v čem je problém (viz obrazovka). file

Automaticky přeloženo:
Mojo

Pokud jste úspěšně prošli ověřením, je to dobře a doufám, že kasino zjistí a vyřeší, co může být problém s odmítnutím.

Pokud to zjistíte také, dejte mi klidně vědět.

Automaticky přeloženo:

Včera jsem obdržel e-mail, že platba byla zrušena z důvodu technických problémů s poskytovatelem platebních služeb. Řekli, že budou hledat řešení. Protože byly peníze připsány zpět na můj hráčský účet, požádal jsem o výplatu znovu...

Automaticky přeloženo:
Mojo

Díky za aktualizaci.

Nevím, jestli to přesně pomůže, když budou mít technické problémy, ale uvidíme. Zkoušeli jste se jich zeptat, jestli mají problém s výběry obecně nebo jen s platební metodou, kterou se snažíte použít? 🤔

Automaticky přeloženo:

Nyní jsem se zeptal kasina, zda by nebylo lepší vybrat peníze pomocí jiného poskytovatele platebních služeb. Bohužel už jsem na ně četl recenzi, kde se výběry zdržují kvůli problémům s poskytovatelem platebních služeb. Bylo by skvělé, kdybyste mohli nabídnout jiné možnosti, myslím, že můj požadavek bude opět zrušen. Začínám si zoufat.

Automaticky přeloženo:
Mojo

Takže počkejte na odpověď a uvidíte, co vám řeknou.

Stížnost mezitím postoupila do fáze, kdy jsme kasino kontaktovali, takže by bylo dobré, kdyby situaci objasnili a aktualizovali.

Tak uvidíme.

Automaticky přeloženo:

Novinky ohledně mé výplaty.


Píšete, že zatím mohu platit pouze bankovním převodem, protože jsou zde "technické potíže".


--------------------


Právě jsme obdrželi další aktualizaci:


Díval jsem se do kasina a zatím není vidět žádné odmítnutí. Nyní jsem výběr zrušil a požádal o výběr bankovním převodem. Nejprve to říkalo něco o výběru SEPA-Mifinity. Zrušil jsem to, protože nemám účet Mifinity. Mohu si je přesto nechat vyplatit přímo na můj bankovní účet? Pak jsem zkusil další bankovní převod a řekl výběr převodem. Taky tam nemám účet. Půjde to také přímo na můj bankovní účet?

-------------------------

Zpětná vazba od Staycasinochat:

„Musím znovu vložit peníze jiným způsobem, jako je okamžitý převod, aby mi je pak znovu vyplatily.


Takže teď musím znovu vložit peníze, pak je zase rovnou vybrat a půjdou přímo na můj bankovní účet, nebo nejprve na účet Mifinity?


Nechci si zakládat účet Mifinity jen proto, abych vkládal a pak zase vybíral peníze přes Mifinity. Pravděpodobně se budu muset znovu ověřit u Mifinity, abych převedl peníze na můj bankovní účet. Provedl jsem další výběr pomocí své metody vkladu.



Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
Romi

Promiňte, ale tato recese se týkala iwild casino...které jsem stále nevyřešil.

Nevím, jak to skončilo tady...stay casino je velmi vážné...spolu s jeho dvojčetem richard casino vynikající hry a velmi rychlé výběry..vřele doporučuji...ještě jednou se omlouvám za recesi, že to skončilo tady...to odkazovalo na iwild casino a jeho twin snatch casino..nejhorší vůbec jak podpora, tak kyc...drž se dál.

Automaticky přeloženo:

Promiňte, ale tato recese se týkala iwild casino...které jsem stále nevyřešil.

Nevím, jak to skončilo tady...stay casino je velmi vážné...spolu s jeho dvojčetem richard casino vynikající hry a velmi rychlé výběry..vřele doporučuji...ještě jednou se omlouvám za recesi, že to skončilo tady...to odkazovalo na iwild casino a jeho twin snatch casino..nejhorší vůbec jak podpora, tak kyc...drž se dál.

Automaticky přeloženo:

Děkuji za vysvětlení.

Pokud si přejete napsat nějaké aktualizace týkající se iwild, učiňte tak prosím zde .👈

Automaticky přeloženo:

Novinky ohledně mé výplaty.


Píšete, že zatím mohu platit pouze bankovním převodem, protože jsou zde "technické potíže".


--------------------


Právě jsme obdrželi další aktualizaci:


Díval jsem se do kasina a zatím není vidět žádné odmítnutí. Nyní jsem výběr zrušil a požádal o výběr bankovním převodem. Nejprve to říkalo něco o výběru SEPA-Mifinity. Zrušil jsem to, protože nemám účet Mifinity. Mohu si je přesto nechat vyplatit přímo na můj bankovní účet? Pak jsem zkusil další bankovní převod a řekl výběr převodem. Taky tam nemám účet. Půjde to také přímo na můj bankovní účet?

-------------------------

Zpětná vazba od Staycasinochat:

„Musím znovu vložit peníze jiným způsobem, jako je okamžitý převod, aby mi je pak znovu vyplatily.


Takže teď musím znovu vložit peníze, pak je zase rovnou vybrat a půjdou přímo na můj bankovní účet, nebo nejprve na účet Mifinity?


Nechci si zakládat účet Mifinity jen proto, abych vkládal a pak zase vybíral peníze přes Mifinity. Pravděpodobně se budu muset znovu ověřit u Mifinity, abych převedl peníze na můj bankovní účet. Provedl jsem další výběr pomocí své metody vkladu.



Automaticky přeloženo:

Kasino vám zjevně říká, že pokud chcete vybrat určitou metodou a neprovedli jste vklad touto metodou, budete muset provést vklad. Je zřejmé, že na základě toho, co říkáte, máte více možností, ale pokud by konkrétně doporučili jednu, pravděpodobně bych souhlasil a udělal to pomocí této.

Řekl vám tedy, že nejlepší by bylo použít Mifinity?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky