DomůFórumKasinaStayCasino - všeobecná diskuze

StayCasino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 roky od sunnyblack19
|
4 135 zobrazení 21 odpovědí |
|
1 2
před týdnem

Vložil jsem, ale nemohu najít jméno příjemce a čas převodu se neshoduje a nesdělují mi název banky. Vydělal jsem toho dne mnoho, stejné množství, na různých stránkách. Teď mi zrušili účet a dál se mě ptají na screenshot....ale Revolut to neumožňuje...poslal jsem jim fotky a dokumenty a oni se mě dál ptají...odpovědi vždy po týdnu.. ..nikdy jsem neviděl takový nepořádek..ve více než 200, kde jsem se zaregistroval...

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Co když se podíváte do svého herního deníku, kde jsou vidět časy vaší aktivity, a najdete tam přesný čas, kdy jste provedli vklad? Pomůže to snad? Nebo jste to už udělali a nepomohlo to?🤔


Automaticky přeloženo:
před týdnem

Platil jsem kreditní kartou, ale banka, která kartu vydala, neumožňuje vrácení peněz. V důsledku toho jsem musel místo toho použít Interac nebo bankovní účet pro bankovní převod. Dříve jsem udělal chybu, když jsem použil bankovní převod s jiným kasinem a nakonec mi byl účtován poplatek 15 USD

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Jo, rozuměj.

Mají informace o poplatcích uvedeny na svých webových stránkách nebo záleží na poskytovateli platby?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky