DomůFórumKasinaStayCasino - všeobecná diskuze

StayCasino - všeobecná diskuze

před 3 roky od sunnyblack19
|
4 147 zobrazení 21 odpovědí |
|
1 2
před 3 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s StayCasino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 roky

Stránka je přehledná a s jedním předmětem použití můžete rychle najít to, co hledáte

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Velmi dobré kasino, které hraji každý den toto nejkrásnější kasino

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Skvělé kasino a spousta dobrých her na výběr, také skvělé bonusy

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

ÚČET ZAVŘEN BEZ DŮVODU A BEZ UPOZORNĚNÍ OD 15. SRPNA 2021. PENÍZE ZŮSTALY V ÚČTU HRY, KTERÉ DNES NEBUDOU VRÁCENY DOPRAVU, POSLAL JSEM KOORDINÁTY A OBTÍŽNÉ VÝPLATU !! ZÍSKEJTE SE OD TOHOTO KASINA !!!

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
Nemokid
před 3 roky

I když vám kasino zavře účet a máte tam kladný zůstatek, mělo by vám výhru poslat (pokud jste nevyhráli porušením jejich podmínek).

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Mělo by ... dotyčné kasino nadále slibuje vrácení peněz, které se nikdy nestanou! Stížnost již začala před nějakou dobou bez jakékoli odpovědi. A co skvělé 5hvězdičkové kasino!

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
Nemokid
před 3 roky

Jsem si jistý, že pokud se ukáže, že máte pravdu a kasino neodpoví, negativně to ovlivní jejich hodnocení.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Na tomto webu již nějakou dobu neodpověděl, dnes ráno jsem poslal oznámení o platbě a také jsem o tom informoval držitele licence, společnost Antillephone NV.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Před obviněním hráče z používání VPN (což v mém případě není pravda) veřejně zveřejnil důkazy, hraji 20 let online a nikdy jsem neměl žádné podobné problémy! Také každý hraje, jak chce, obvinit hráče z toho, že má schémata, je nelegitimní a opravdu ubohé, když 90% kasino vždy dlouhodobě vyhrává a vy to víte! Rovněž vás informuji, že část reklamace jsem obdržel po stížnosti na držitele licence Antillephone NV. a že v současné době mám u Checkers NV otevřené herní účty jako důkaz, že není absolutně pravda, že ke hraní používám fantomové VPN!

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
Nemokid
před 3 roky

Je to vlastně zajímavá zpráva, že jste část peněz obdrželi jako náhradu!

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

To je od vašeho kasina nepřijatelné a velmi ošklivé, nejprve zastavíte mé tlačítko na livechatu, poté, když najdu cestu a vstoupím do chatu a začnu chatovat, váš podpůrný agent opustil chat poté, co mi lhal, protože žádám o kontrolu mého účtu a o sdělení je můj účet plně ověřen, řekl ne, a když jsem mu řekl, že před několika dny úspěšně projdu procesem ověření po nahrání více než desítek dokumentů, nakonec jsem byl plně ověřen a bylo mi řečeno, že nyní mohu provést výběr ... ale když požádám o výběr, který byl 13.10 ráno, nic se nestane a nemohu konverzovat s podporou v živém chatu a napsal jsem několik e -mailů, ale nedostal jsem žádnou odpověď ??? Proč to děláte se svými zákazníky poté, co provedli velké množství vkladů, a nyní nemohu provést výběr…

Automaticky přeloženo:
Nemernani
před 3 roky

Hm, to zní špatně, když se k vám kasino takhle chová. Podejte stížnost zde, abychom se mohli pokusit pomoci: https://casino.guru/complaints

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Počkejme 1–2 dny, protože včera krátce po mém příspěvku/komentáři zde tlačítko normálního chatu fungovalo normálně a chatuji s podporou a konečně je můj účet plně ověřen (tentokrát si byli docela jistí, několikrát mi to bylo řečeno) ) uvidíme, jestli přijmou můj výběr ode dneška za 1-2 dny. dík

Automaticky přeloženo:
Nemernani
před 3 roky

Jistě, dejte nám vědět, jak se to vyvíjí 🙂

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ahoj lidi. Prozkoumávám toto kasino, žádám o výběr přes interac a žádají mě, abych povinně provedl další vklad přes interac, abych měl právo na výběr. jejich T&C nezmiňují nic souvisejícího s tímto problémem. Žádám je, aby tento problém eskalovali a odpověď byla stejná. Identita plně ověřena z mé strany. Mám otevřít stížnost?

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před týdnem

Nakonec jsem musel použít kartu odpovědného hazardu. požádali o uzavření mého účtu a poslali mi prostředky přes interac, jak jsem požadoval dříve.

Moje recenze o tomto kasinu bude jednoduchá s několika zkušenostmi.


Automaticky přeloženo:
petitgamer
před týdnem

Obvykle ve většině online kasin mají ve svých podmínkách uvedeno, že vklady a výběry musí být prováděny stejnou platební metodou. Právo?

Jakou platební metodu jste tedy použili pro vklad?

My samozřejmě děkujeme i za tento Váš příspěvek. Věřím, že to naše uživatele zaujme.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Vložil jsem, ale nemohu najít jméno příjemce a čas převodu se neshoduje a nesdělují mi název banky. Vydělal jsem toho dne mnoho, stejné množství, na různých stránkách. Teď mi zrušili účet a dál se mě ptají na screenshot....ale Revolut to neumožňuje...poslal jsem jim fotky a dokumenty a oni se mě dál ptají...odpovědi vždy po týdnu.. ..nikdy jsem neviděl takový nepořádek..ve více než 200, kde jsem se zaregistroval...

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Platil jsem kreditní kartou, ale banka, která kartu vydala, neumožňuje vrácení peněz. V důsledku toho jsem musel místo toho použít Interac nebo bankovní účet pro bankovní převod. Dříve jsem udělal chybu, když jsem použil bankovní převod s jiným kasinem a nakonec mi byl účtován poplatek 15 USD

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky