Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaStake Casino - všeobecná diskuze

Stake Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

 od borkoborko39
|
23 399 zobrazení 127 odpovědí |
|
1...4 5 67
sethokyere171

Určitě se vraťte, pokud bude něco nového.

Doufám, že náš datový tým bude brzy schopen připravit úplnou recenzi.

Automaticky přeloženo:

co dělat, když jsou prostředky na zůstatku zablokovány? pouze zablokovali výběr, požádali o proběhnutí celého procesu a nejsou si jisti, že v tomto případě prostředky odblokují. řekněte mi, co mám dělat a jak dlouho mám čekat?

Automaticky přeloženo:
benetton

Ahoj, co způsobilo tento blok, řeklo ti to kasino? Jakým procesem musíte projít, abyste jej odblokovali? Můžete mi prosím o této situaci říci něco více?

Automaticky přeloženo:
Jaro

kasino nic nehlásilo, nyní jsou problémy s levelem 4, jelikož nepracuji, nemám nemovitost ani darovací smlouvu a z nějakého důvodu jim nevyhovuje výpis z účtu, ačkoliv se v článcích píše, že lze použít výpis z účtu s výdaji a vklady. Zdá se, že já, stejně jako všichni ostatní, mám nyní problémy s absolvováním úrovně 4... Nevím, co mám dělat a jak to vyřešit, pokud ani nevysvětlí, proč jim dokument úrovně 4 nevyhovuje

Automaticky přeloženo:
benetton

Vidím, že jsi to Veronice ve své stížnosti také vysvětlil, tak se ti pokusíme nějak pomoci.

Co se týče samotného dokumentu, stále se odmítá nebo co? Potřebují na něm něco konkrétního vidět nebo alespoň nějak informativně popsat, co má dokument obsahovat a proč se nehodí, když ho doručujete?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Na moje dotazy neodpovídají, jen nepotvrzují, včera jsem celý den chodil po bankách, na pasovou, abych udělal všechny doklady a poslal je, jen nepotvrdí a nevysvětlí proč, mám jen jednu cestu a nakonec mi to stornují, je to výpis z banky s výdaji.

Automaticky přeloženo:

Hej, lidi! Vyzkoušel někdo z Belgie toto kasino? Potřebují vědět, jak se splácejí. Díky!

Automaticky přeloženo:

Na moje dotazy neodpovídají, jen nepotvrzují, včera jsem celý den chodil po bankách, na pasovou, abych udělal všechny doklady a poslal je, jen nepotvrdí a nevysvětlí proč, mám jen jednu cestu a nakonec mi to stornují, je to výpis z banky s výdaji.

Automaticky přeloženo:

Samozřejmě, takže byl dobrý krok otevřít stížnost. Doufám, že s vámi něco vymyslíme. Na to si ale budeme muset počkat, jak se bude proces vyvíjet.

Přeji hodně štěstí ve vašem případě. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro

Děkuji za podporu, viděl jsem, že všem pomáháte a řešíte podobné problémy, proto jsem se rozhodl napsat na vaše fórum, děkuji za pomoc lidem, doufám, že pomůžete i mně🙏🏻

Automaticky přeloženo:

Hej, lidi! Vyzkoušel někdo z Belgie toto kasino? Potřebují vědět, jak se splácejí. Díky!

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, toto kasino by mělo být uzavřeno, takže počítám, že se zde nebude možné zaregistrovat. Ale pokud chcete, můžete si vybrat z mnoha dalších kasin v našem seznamu. 😉

Pokud s tím potřebujete pomoc, dejte mi znamení. 😀

Automaticky přeloženo:
Jaro

Oh, díky, že jsi mi dal vědět, Jaro.

Jo, pokud mi navrhnete další místa k návštěvě z Belgie - ocenil bych to!

Na zdraví!

Automaticky přeloženo:
dan_latte

Hej, Jaro je mimo práci, ale udělám, co bude v mých silách, abych tu roli sehrál. 🙂

Náš web nabízí přizpůsobený obsah, takže pokud navštívíte sekci s názvem kasina a budete věnovat pozornost chytrým filtrům, jsem si jistý, že během chvilky nějaká kasina najdete:

https://casino.guru/top-online-casinos

Nastavte Belgii jako preferovanou zemi; základní filtr by měl být přednastaven, ale je lepší si to ověřit.


Automaticky přeloženo:
Jaro

váš administrátor nyní nereaguje na stížnost, dokončil jsem 4 úrovně, ale nyní čekám velmi dlouho na odpověď jiného týmu prostřednictvím e-mailu

Automaticky přeloženo:
dan_latte

Normálně, pokud přijmou Belgii, nebudou mít žádné problémy s žádnou výhrou, ale samozřejmě byste také měli vědět, že je nezákonné hrát v zahraničních online kasinech.

Automaticky přeloženo:

váš administrátor nyní nereaguje na stížnost, dokončil jsem 4 úrovně, ale nyní čekám velmi dlouho na odpověď jiného týmu prostřednictvím e-mailu

Automaticky přeloženo:

Ve své stížnosti vpravo nahoře vidíte časovač, který má vždy stranu, na kterou může odpovědět. Těchto stížností je stále více, takže řešitelé musí řešit několik. Nemusíte se tedy bát, že by se o váš případ nikdo nezajímal, ale musíte být trpěliví.

Automaticky přeloženo:

STAKE Zablokovali můj účet.

Všechny peníze uvnitř byly zmrazeny.


Mám v kapse 4644,26 USDT,

bez pomoci s odvykáním


Jihokorejské pobočky se chovaly špatně


Mně, koho jejich špatné chování zranilo

sázka zablokovala můj účet, včetně peněz na mém účtu.

sázka pouze varovala jihokorejské pobočky, ale sázka byla uzamčena včetně peněz na mém účtu.


Poslal jsem e-mail pracovníkům podpory STAKE po dobu dvou měsíců.


Vnitřní předpisy Kůlu jsou

Neřekl jsem, že si zmrazím peníze, i když si zamknu účet

Ale STAKE mi vzal všechny peníze.


Ignorují mě.

nepomáhá.

Jsou to peníze, které opravdu potřebuji, ale sázka mě ignoruje


sázka mi vzala peníze a nepodpořila mě

opravdu se mi točí hlava


moje ID s emailem: ,

Automaticky přeloženo:
circle4715

Mohl byste prosím popsat vlastními slovy, o jaký problém přesně jde?

Z tvého příspěvku jsem to opravdu nepochopil.

Zablokovali vám snad účet po vaší žádosti o výběr?

Automaticky přeloženo:

Najednou se objevila zpráva s žádostí o ověření KYC. Po ověření byl můj účet pozastaven z důvodu používání více účtů. Můj původní účet si ve sportovním sázení vedl dobře, ale byl zablokován, tak jsem ho otestoval s jiným účtem. V tomto případě si ostatní lidé mohli vybrat své prostředky. Ale nemyslím si, že to za mě udělají, protože jsem běžný uživatel. Fotka je ta, kterou zveřejnil někdo jiný. 

Automaticky přeloženo:
circle4715

Obvykle je opravdu zakázáno mít jiný účet, takže věřím, že proto jednali tímto způsobem.

Náš tým pro stížnosti však váš případ prošetří a uvidíme, co se dá dělat.

Automaticky přeloženo:

Kor affiliates mi doporučil mít jiný účet.


Zeptal jsem se jich, jestli je to v pořádku, a oni řekli, že ano.


Kvůli špatným radám od zaměstnanců řízených Kůlem byly všechny mé držby a účty zabaveny.


Řekl jsem o tom Stake, ale

Na personál, který to řídil, nebyly uvaleny žádné sankce.

Všechny mé prostředky a účet byly zabaveny spolu s varováním.


Takhle vydělávají peníze?

Automaticky přeloženo:
1...4 5 67
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky