FórumKasinaStake Casino - všeobecná diskuze

Stake Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 3 roky od borkoborko39
|
16938 zobrazení 80 odpovědí |
|
12 3 45
Přidat příspěvek
před 6 měsíci

Moje účty v režimu draw only.mode tip pouze na výběr

Automaticky přeloženo:
Jppwjwnb
před 6 měsíci

Viděl jsem, že před 10 měsíci jste měli stížnost na stejné téma, která byla vyřešena jako neoprávněná. Bylo tam uvedeno, že jste porušili pravidla kasina a že vám již nemůžeme pomoci.

Hrál jste tady po tomto incidentu? Pokud ano, proč jste věděli, že existují problémy?

Automaticky přeloženo:
w16264370
před 5 měsíci

Budeš můj táta? lol...

vážně, zajistil bych vám lepší návratnost vašich 856 tisíc...pošlu vám štěstí!

Automaticky přeloženo:
w16264370
před 5 měsíci

To je mi líto. Myslím, že s takovým případem vám mohu pomoci. Úspěšně jsem dostal náhradu z mnoha kasin poté, co jsem kontaktoval správné lidi.

kontaktujte mě na WhatsApp +97259-530-0154

nebo mi můžete poslat email hannafreij.hf@gmail.com

velmi rád pomohu. Nebojte se, nejsem podvodník a tým kasinových guru mě velmi dobře zná, protože jsem zde podal více než 10 stížností. Někteří byli úspěšní díky jejich pomoci a jiní se stali úspěšnými poté, co kontaktovali správné lidi.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci
Příspěvek od w16264370 byl odstraněn
před 5 měsíci

Abych řekl pravdu, není nic neobvyklého, že by kasino požadovalo dodatečné ověření, pokud jde o větší částky. Nejsem si však jistý, kde přesně je řada nebo přesně jakou částku za ni obvykle požadují.

Myslím, že byste se měli zkusit zeptat na tento druh informací s podporou kasina.

Ve skutečně ojedinělých případech bych mohl nebo ne říci, že kasino často procházelo procesem ověření, když hráč vkládal peníze. Ověřovat každého hráče na začátku by bylo asi opravdu zdlouhavé, už jen proto, že ne každý tam provede výběr.

Mohl byste prosím poskytnout nějaké informace o tom, jaké dokumenty kasino požaduje?

Doufám, že dodatečné ověření zvládnete brzy a bez problémů. Informujte nás o průběhu, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nevím, co jsem udělal špatně, že mám tento problém file

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

A jejich podpora je jen pro ukázku, že nedělají zatracenou věc, když jim pošlete e-mail

Automaticky přeloženo:
rawatharsh112
před 5 měsíci

Napsalo kasino k tomu náhodou nějaké vysvětlení? Mohl byste prosím zkusit popsat, co se přesně stalo, že váš účet byl uveden do tohoto režimu?🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Založil jsem svůj první účet na sázce a trvale jsem smazal, protože nevím, komu vložit svůj fond na svůj sázkový účet a pak 1 týdenní dopis Znám proces, kdo vložit, takže jsem chtěl vytvořit svůj druhý účet na sázce, ale neudělal jsem to Nevím, že mě kvůli tomu přepnuli do režimu pouze vytažení, protože toho

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

A neověřili moje telefonní číslo, neporušil jsem žádné pravidlo

Automaticky přeloženo:
rawatharsh112
před 5 měsíci

Ahoj! Je mi líto, ale musím se vás zeptat - kolik účtů jste si vytvořili, prosím?

Pokud jste si zaregistrovali druhý účet, mohl by to způsobit problém? Neříkám, že jste to udělali, jen se snažím přijít na to, co se může z pohledu kasina zdát špatné.

Nemohu říci, že plně rozumím oběma posledním dvěma příspěvkům. Možná můžete udělat popis krok za krokem, například:

Vytvořil jsem účet

Požádal jsem o trvalé uzavření účtu

...

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vytvořil jsem 2 účty, první jsem smazal před časem a druhý má tento problém file

Automaticky přeloženo:
rawatharsh112
před 5 měsíci

No, víš, že to takhle nefunguje. Když hrajete v kasinu, musíte skutečně dodržovat jeho pravidla. Téměř každé kasino umožňuje vytvořit pouze jeden účet na osobu. Dává to smysl, protože potřebují, abyste byli v určitém okamžiku ověřeni, a bylo by hloupé zakládat další účty, pokud máte pouze jednu identitu, že?

Vytvořením druhého účtu jste tedy porušili to nejzásadnější pravidlo.

Dává vám to prosím smysl?


Dále vám doporučuji kontaktovat podporu podle pokynů. To by nás mělo přivést k něčemu, co souvisí s řešením.

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Rozumím tomu, co říkáte, takže tento problém nemohu odstranit

Automaticky přeloženo:
rawatharsh112
před 5 měsíci

No, jak řekla Radka, bylo by nejlepší kontaktovat podporu, jak je doporučeno na vašem snímku obrazovky, a doufejme, že se to dá nějak vyřešit, pokud budete upřímní a řeknete kasinu, co se stalo. Samozřejmě to neznamená, že se musí všechno vyřešit, ale myslím, že by tu mohla být alespoň malá naděje.

Vraťte se k nim a dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
w16264370
před 5 měsíci

Měli byste zájem o pomoc od našeho reklamačního týmu? Pošlu vám odkaz, kde můžete podat stížnost na tento problém a určitě najdou řešení. Stačí kliknout/klepnout sem , prosím.

A abych odpověděl na vaši otázku, řekl bych, že proces ověřování obvykle začíná, když hráč požádá o svůj výběr, a v několika případech ověřují hráče dříve.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

file toto kasino je největší možný systém. Prostě všechny relace jsou copy paste, není tam žádný rtp, nebo rng, všechno je založeno na algoritmu, drž se dál od tohohle sračku

Automaticky přeloženo:
Bicunbicun
před 5 měsíci

Ahoj, jaké hry jsi hrál, když máš téměř vždy stejný výsledek? Vidím, že nejsi moc šťastný a tak mám nejen z tohoto příspěvku pocit, že jsi docela frustrovaný a tak bych si asi dal pauzu od hraní v kasinu, abych byl upřímný.

Co myslíš ?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nedostává se mi moc pomoci od zdejší podpory, je to trochu zklamání... Máte někdo zkušenosti, jak je přimět, aby vám skutečně pomohli?

Automaticky přeloženo:
Wierzing
před měsícem

ahoj znovu,

S jakým problémem jste se setkali? Řekl bych, že reakce závisí na předmětu.

Automaticky přeloženo:
12 3 45

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky