Viděl jsem, že před 10 měsíci jste měli stížnost na stejné téma, která byla vyřešena jako neoprávněná. Bylo tam uvedeno, že jste porušili pravidla kasina a že vám již nemůžeme pomoci.
Hrál jste tady po tomto incidentu? Pokud ano, proč jste věděli, že existují problémy?
I saw that 10 months ago you had a complaint on the same subject which was resolved as unjustified. It said that you had broken the casino rules and that we couldn't help you anymore.
Have you played here after this incident ? If so, why did you know that there were problems ?
To je mi líto. Myslím, že s takovým případem vám mohu pomoci. Úspěšně jsem dostal náhradu z mnoha kasin poté, co jsem kontaktoval správné lidi.
kontaktujte mě na WhatsApp +97259-530-0154
nebo mi můžete poslat email hannafreij.hf@gmail.com
velmi rád pomohu. Nebojte se, nejsem podvodník a tým kasinových guru mě velmi dobře zná, protože jsem zde podal více než 10 stížností. Někteří byli úspěšní díky jejich pomoci a jiní se stali úspěšnými poté, co kontaktovali správné lidi.
So sorry to hear that. I think i can help you with such a case . I had successfully got a refund from many casinos after contacting the right people.
contact me on whatsapp +97259‑530‑0154
or you can send me an email hannafreij.hf@gmail.com
i would be more than happy to help. Don't worry I'm not a scam, and casino guru team know me very well as I submitted over 10 complaints here. Some were successful by their help, and others became successful after contacting right people.
Abych řekl pravdu, není nic neobvyklého, že by kasino požadovalo dodatečné ověření, pokud jde o větší částky. Nejsem si však jistý, kde přesně je řada nebo přesně jakou částku za ni obvykle požadují.
Myslím, že byste se měli zkusit zeptat na tento druh informací s podporou kasina.
Ve skutečně ojedinělých případech bych mohl nebo ne říci, že kasino často procházelo procesem ověření, když hráč vkládal peníze. Ověřovat každého hráče na začátku by bylo asi opravdu zdlouhavé, už jen proto, že ne každý tam provede výběr.
Mohl byste prosím poskytnout nějaké informace o tom, jaké dokumenty kasino požaduje?
Doufám, že dodatečné ověření zvládnete brzy a bez problémů. Informujte nás o průběhu, prosím.
To tell you the truth, it is nothing unusual that a casino would ask for additional verification when it comes to larger amounts. I am not really sure where the line is or exactly what amount they usually ask for it, though.
You should try to ask about this kind of information with the support of a casino, I reckon.
In really rare cases, I could say or not that often a casino would go through the verification process when a player was depositing. It would probably be really time-consuming to verify every player at the beginning, just because not everyone will make a withdrawal there.
Could you provide some information about what kind of documents the casino is asking for, please?
I hope you will be able to pass the additional verification soon and without any issues. Keep us informed about the process, please.
Napsalo kasino k tomu náhodou nějaké vysvětlení? Mohl byste prosím zkusit popsat, co se přesně stalo, že váš účet byl uveden do tohoto režimu?🤷♀️
Did the casino write any explanation about this, by any chance? Could you try to describe what exactly happened, please, that your account was put into this mode?🤷♀️
Založil jsem svůj první účet na sázce a trvale jsem smazal, protože nevím, komu vložit svůj fond na svůj sázkový účet a pak 1 týdenní dopis Znám proces, kdo vložit, takže jsem chtěl vytvořit svůj druhý účet na sázce, ale neudělal jsem to Nevím, že mě kvůli tomu přepnuli do režimu pouze vytažení, protože toho
I made my first account on stake and i deleted permanently bcoz I don't who to deposit my fund to my stake account and then 1 week letter i know the process who to deposit so i wanted to create my second account on stake but i didn't know that they put me on withdraw only mode for that, bcoz of that
Ahoj! Je mi líto, ale musím se vás zeptat - kolik účtů jste si vytvořili, prosím?
Pokud jste si zaregistrovali druhý účet, mohl by to způsobit problém? Neříkám, že jste to udělali, jen se snažím přijít na to, co se může z pohledu kasina zdát špatné.
Nemohu říci, že plně rozumím oběma posledním dvěma příspěvkům. Možná můžete udělat popis krok za krokem, například:
Vytvořil jsem účet
Požádal jsem o trvalé uzavření účtu
...
Hey! I'm sorry, but I do have to ask you - how many accounts have you created, please?
If you registered a second account, could this cause an issue? I'm not saying you have done so, I'm just trying to figure out what may seem wrong from the casino's perspective.
Can't say I fully understand both the latest two posts. Maybe you can take the description step by step, for example:
I created an account
I asked the account to be closed permanently
...
No, víš, že to takhle nefunguje. Když hrajete v kasinu, musíte skutečně dodržovat jeho pravidla. Téměř každé kasino umožňuje vytvořit pouze jeden účet na osobu. Dává to smysl, protože potřebují, abyste byli v určitém okamžiku ověřeni, a bylo by hloupé zakládat další účty, pokud máte pouze jednu identitu, že?
Vytvořením druhého účtu jste tedy porušili to nejzásadnější pravidlo.
Dává vám to prosím smysl?
Dále vám doporučuji kontaktovat podporu podle pokynů. To by nás mělo přivést k něčemu, co souvisí s řešením.
Well, you know it does not work like this. When you play in the casino, you truly need to follow its rules. Almost every casino allows you to create only one account per person. It makes sense because they need you to be verified at some point, and it would be dumb to set up additional accounts if you only possess one identity, right?
So, you violated the most essential rule, by creating the second account.
Does it make sense to you, please?
Furthermore, I suggest you contact support as instructed. That should lead us to something related to the solution.
No, jak řekla Radka, bylo by nejlepší kontaktovat podporu, jak je doporučeno na vašem snímku obrazovky, a doufejme, že se to dá nějak vyřešit, pokud budete upřímní a řeknete kasinu, co se stalo. Samozřejmě to neznamená, že se musí všechno vyřešit, ale myslím, že by tu mohla být alespoň malá naděje.
Vraťte se k nim a dejte nám vědět.
Well, as Radka said, it would be best to contact support as recommended on your screenshot and hopefully it can be resolved somehow if you are honest and tell the casino what happened. Of course it doesn't mean that everything has to be solved, but I think there might be at least a little hope.
Get back to them and let us know.
Měli byste zájem o pomoc od našeho reklamačního týmu? Pošlu vám odkaz, kde můžete podat stížnost na tento problém a určitě najdou řešení. Stačí kliknout/klepnout sem , prosím.
A abych odpověděl na vaši otázku, řekl bych, že proces ověřování obvykle začíná, když hráč požádá o svůj výběr, a v několika případech ověřují hráče dříve.
Would you be interested in getting help from our complaint team? I will post a link for you where you can file a complaint about this issue, and they will surely find a solution to it. Just click/tap over here, please.
And to answer your question, I would say that the verification process usually starts when a player requests his withdrawal, and in a few cases, they verify players earlier.
toto kasino je největší možný systém. Prostě všechny relace jsou copy paste, není tam žádný rtp, nebo rng, všechno je založeno na algoritmu, drž se dál od tohohle sračku
this casino is the biggest scheme possible. Simply all sessions are copy paste, there is no rtp, or rng everything is based on an algorithm stay away from this shit
acest cazino este cel mai mare skem posibil. Pur și simplu toate sesiunile sunt copy paste,nu exista rtp,sau rng totul este bazat pe un algorithm stați departe de acest rahat
Ahoj, jaké hry jsi hrál, když máš téměř vždy stejný výsledek? Vidím, že nejsi moc šťastný a tak mám nejen z tohoto příspěvku pocit, že jsi docela frustrovaný a tak bych si asi dal pauzu od hraní v kasinu, abych byl upřímný.
Co myslíš ?
Hi, what games have you played when you almost always have the same result ? I can see you are not very happy and so I have a feeling not only from this post that you are quite frustrated and so I would probably take a break from playing in the casino if I'm honest.
What do you think ?
Nedostává se mi moc pomoci od zdejší podpory, je to trochu zklamání... Máte někdo zkušenosti, jak je přimět, aby vám skutečně pomohli?
Not getting much help from the support here, it's a bit dissapointing... Anyone have some experience how to get them to actually help you please??
ahoj znovu,
S jakým problémem jste se setkali? Řekl bych, že reakce závisí na předmětu.
Hello again,
What issue have you encountered? I'd say the response depends on the subject.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.