FórumKasinaSpinpirate Casino - všeobecná diskuze

Spinpirate Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od Isco33
|
10239 zobrazení 131 odpovědí |
|
12 3 4...7
Přidat příspěvek
před rokem

Není to o nutnosti čekat 4 pracovní dny. Jde o to, že za výplatu můžete vybrat pouze 500 eur. Proto také trvám na tom, aby se drželi svých podmínek, jinak trvá příliš dlouho vybrat celý zůstatek.


@spinpirate: na můj účet dorazila první výplata. Mohl byste se prosím postarat o druhý, abych mohl pokračovat ve splácení? Druhá výplata je také 2. pracovní den dnes v noci... Poté budou následovat další 2 výplaty, proto se prosím alespoň ujistěte, že výplaty jsou vypláceny včas a podle vašich podmínek, pokud částka které lze vyplatit, je již tak neuvěřitelně nízké.


Uživatelské jméno: Saint90

Automaticky přeloženo:
Saint90
před rokem

Milý svatý9,

Pro upřesnění procesu výběru mějte na paměti, že zpracování výběrů probíhá pouze v pracovní dny. Jakmile je výběr zahájen, může trvat až 24 hodin, než vstoupí do fáze zpracování, v závislosti na době, kdy bylo požadováno. Jakmile vstoupí do fáze zpracování, platba je odeslána do platebního systému k výplatě. Upozorňujeme, že provedení bankovních převodů může trvat 1–5 pracovních dnů.

Ujišťujeme vás, že vaše platba vám bude odeslána velmi brzy.

Omlouváme se za případné nepříjemnosti a rádi bychom vám poděkovali, že jste si vybrali naše kasino, a doufáme, že se vám bude i nadále líbit široká škála her a služeb, které nabízíme. Máte-li jakékoli další dotazy nebo obavy, neváhejte nás kontaktovat.

pozdravy

Spinpirate


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Spinpirate,

Nyní čekám několik dní šetrněji na svou třetí výplatu. Tento proces trvá 2 týdny. Prosím o rychlé zpracování

Automaticky přeloženo:
Mrlois147
před rokem

Vážený Mrlois147,

Píši vám, abych se upřímně omluvil za zpoždění při zpracování vaší platby. Chápu nepříjemnosti a frustraci, které vám to způsobilo, a přebíráme plnou odpovědnost za chybu.

Upozorňujeme, že podnikáme okamžitá opatření k vyřešení problému a zajistíme, že vaše platba bude zpracována ještě dnes. Chápeme důležitost včasných plateb a chceme vás ujistit, že jsme odhodláni poskytovat vynikající služby všem našim hráčům.

Ještě jednou se omlouváme za jakékoli nepříjemnosti, které vám to způsobilo, a děkujeme za pochopení, když pracujeme na nápravě situace.

Máte-li jakékoli další obavy nebo dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

S pozdravem,

Spinpirate

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, nechci vaše kasino nijak snižovat. Jejich chat odpovídá rychle. jejich nabídka her je velmi široká a poslední výplata byla na mém bankovním účtu velmi rychle poté, co jsem sem napsal.


Nyní ale musím čekat dalších 4-5 dní na již přijatou platbu od vás. Ujistěte se tedy, že dorazí na můj bankovní účet. A musím znovu čekat, až od nich přijmou další výplatu. Jak jsem již několikrát řekl, vložil bych na jejich stránky. Ale to trvá a trvá a vždy se tak dlouho zdržuje, protože to trvá až 3–4 dny na výplatu. A při maximální platbě 500 eur mi to přijde trochu dlouhé.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, také nyní čekám na třetí výplatu. Celý proces nyní probíhá již 3 týdny za celkovou platbu 2000 eur. Ujistěte se prosím, že můj výběr bude zpracován rychle!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, nechci vaše kasino nijak snižovat. Jejich chat odpovídá rychle. jejich nabídka her je velmi široká a poslední výplata byla na mém bankovním účtu velmi rychle poté, co jsem sem napsal.


Nyní ale musím čekat dalších 4-5 dní na již přijatou platbu od vás. Ujistěte se tedy, že dorazí na můj bankovní účet. A musím znovu čekat, až od nich přijmou další výplatu. Jak jsem již několikrát řekl, vložil bych na jejich stránky. Ale to trvá a trvá a vždy se tak dlouho zdržuje, protože to trvá až 3–4 dny na výplatu. A při maximální platbě 500 eur mi to přijde trochu dlouhé.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Věřím, že se k vám zástupce kasina dostane a vysvětlí vám to.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, také nyní čekám na třetí výplatu. Celý proces nyní probíhá již 3 týdny za celkovou platbu 2000 eur. Ujistěte se prosím, že můj výběr bude zpracován rychle!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zdá se, že kasino má trochu zpoždění, že? Myslím, že je to jen otázka času, i když sám bych preferoval vyšší limit výběru.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Platbu jsem provedl 03.07.2023 a stále jsem nic neslyšel. Také jsem několikrát psal do chatu. Můj účet je také ověřen od minulého týdne. Takže hry byly skvělé. Vzal jsem si 250% bonus s vkladem 35 eu. A implementoval jsem to až do roku 1750. Bohužel doba výplaty je příliš dlouhá. Je to ostuda

Automaticky přeloženo:
schmitzebilla77
před rokem

Ahoj schmitzebilla77,

je tak smutné slyšet o vašich zkušenostech s tímto kasinem. Mohl bych však doporučit ještě pár dní počkat. Někdy se prostě stává, že platby mají určité zpoždění. Pokud platbu neobdržíte ani po několika dnech, velmi doporučuji reklamaci na našem webu . Pomůžeme vám, jak jen budeme moci! 🙂

Automaticky přeloženo:
Honza
před rokem

Jak jsem řekl výše, Spinpirate a Scatterhall jsou dvě z mých pravidelných kasin od té doby, co jsem tam hrál poprvé. Nebo jsou momentálně jediná kasina, kde hraji. Pokud by výplaty zpracovávali o něco rychleji a o něco zvýšili denní výplatní limit, byla by obě kasina nejlepší kasina, ve kterých jsem za 5 let kasinového hraní kdy hrál.


Casinoguru by to rozhodně mělo zahrnout do hodnocení.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Saint90
před rokem

Neříkám, že je toto kasino špatné, naopak. Jen výplaty by neměly trvat tak dlouho.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Moje výplata je od 10. také ve stavu "čekající", i když TOS říká, že by měla být zpracována maximálně po 2-3 dnech. Je to škoda, protože kromě toho je toto kasino opravdu skvělé. To ale s dobou výplaty vůbec nefunguje.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, můj výběr byl potvrzen v pátek minulý týden. Zatím žádné peníze nedorazily! Pokud dnes peníze nebudou na mém účtu, podám reklamaci.

Automaticky přeloženo:
Mrlois147
před rokem

Mít úplně to samé. Ještě déle. Výplata byla potvrzena. Peníze stále nejsou na mém bankovním účtu. Jinak to po přijetí šlo velmi rychle. Tato platba se ale na můj bankovní účet dostane dlouho. Nevím, jak dlouho mám čekat, než otevřu reklamaci. Kontakt Spinpirate už zde zřejmě také neodpovídá. Alespoň ne tak pravidelně jako obvykle.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jak zmiňuji ve vláknu kasina Scatterhall , mám pocit, že zástupce kasina je v tuto chvíli ohromen, přesto doufám, že všichni brzy dostanete odpověď.🙏

Automaticky přeloženo:
Saint90
před rokem

Bankovní převody podle mých zkušeností trvají 2 až 5 pracovních dnů od okamžiku, kdy kasino potvrdí výběr, totéž platí pro elektronické peněženky a směnárny

Automaticky přeloženo:
před rokem

Moje výplata je od 10. také ve stavu "čekající", i když TOS říká, že by měla být zpracována maximálně po 2-3 dnech. Je to škoda, protože kromě toho je toto kasino opravdu skvělé. To ale s dobou výplaty vůbec nefunguje.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj loidcasino1337,

Je smutné slyšet, že máte určité zpoždění při výběru z účtu kasina, ale nepropadejte panice, některým kasinům prostě trvá o něco déle, než se peníze dostanou na váš účet. Také vidím, že kasino se snaží řešit stížnosti. Pokud s vámi stále nekomunikují, neváhejte s reklamací zde . Zde je vysvětlení celkového procesu reklamace. Rádi Vám pomůžeme tuto situaci vyřešit 🙂.

Zde se také můžete podívat, jak hodnotíme kasina. Délka zasílání peněz nemá vliv na hodnocení našeho kasina.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Drazí,

Rádi bychom se omluvili za nepříjemnosti způsobené přetrvávajícím problémem s NodaPay. Ukázalo se, že je to větší problém, než se původně předpokládalo. Chceme vás však ujistit, že náš tým usilovně pracuje na vyřešení všech zbývajících a chybějících plateb, a očekáváme, že všechny problémy budou vyřešeny do konce tohoto týdne.

Chápeme, že toto zpoždění vám mohlo způsobit frustraci a nepříjemnosti, a za to se upřímně omlouváme. Abychom vyjádřili své uznání za vaši trpělivost během této doby, pracujeme na malém gestu, které bude do vašich účtů přidáno příští týden. Brzy o tom obdržíte e-mail.

Chceme zdůraznit, že všechny výběry budou zpracovány a děláme vše pro to, aby se tak stalo co nejdříve. Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.

Děkujeme za vaši trvalou podporu.

S pozdravem,

Spinpirate

Automaticky přeloženo:
Spinpirate Casino
před rokem

Být o tom zde informován je skvělé gesto. Děkuji ti za to

Automaticky přeloženo:
12 3 4...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky