Je to proto, že jsem provedl vklad v obou kasinech.
V Scatterhallu a tady jsem se jen chtěl ujistit, že je o oba vklady postaráno.
Vklad má být okamžitý, proto se nazývá okamžitý bankovní převod.
Ve všech ostatních kasinech je stejný způsob vkladu připsán na můj účet během několika sekund.
Moje banka potvrdila, že peníze dorazily k příjemci, takže si nejsem jistý, proč jste je stále neobdrželi.
Je to trochu nepříjemné, protože jsem plánoval hrát dnes v pátek, můj jediný volný den.
Každopádně doufám, že to bude brzy opraveno a co nejdříve připíšete na můj účet, děkuji za pomoc.
It's because I made a deposit in both casinos.
In Scatterhall and here, I just wanted to make sure both deposits are being taken care off.
The deposit is meant to be instant, that's why it's called Instant Bank Transfer.
In all other casinos, the same deposit method is crediting my account the deposit within seconds.
My bank confirmed that the money has reached the recipient, so I am not sure why you still have not received it.
It's slightly annoying since I was planning to play today Friday, my only day off.
Anyway, I hope it's fixed soon, and you credit my account ASAP, thank you for your help.