FórumKasinaSpinpirate Casino - všeobecná diskuze

Spinpirate Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od Isco33
|
10419 zobrazení 131 odpovědí |
|
1 2 3...7
Přidat příspěvek
před rokem

Je to proto, že jsem provedl vklad v obou kasinech.

V Scatterhallu a tady jsem se jen chtěl ujistit, že je o oba vklady postaráno.

Vklad má být okamžitý, proto se nazývá okamžitý bankovní převod.

Ve všech ostatních kasinech je stejný způsob vkladu připsán na můj účet během několika sekund.

Moje banka potvrdila, že peníze dorazily k příjemci, takže si nejsem jistý, proč jste je stále neobdrželi.

Je to trochu nepříjemné, protože jsem plánoval hrát dnes v pátek, můj jediný volný den.

Každopádně doufám, že to bude brzy opraveno a co nejdříve připíšete na můj účet, děkuji za pomoc.

Automaticky přeloženo:
slickfox7
před rokem

Ahoj slickfox7,

Omlouvám se. Zapomněl jsem zkontrolovat, že máte účet u obou značek. Finanční tým pracuje na vyšetřování problému.

Chápu, jak frustrující může být, když se vaše prostředky na vašem účtu neprojeví podle očekávání, a ujišťuji vás, že náš finanční tým pilně pracuje na co nejrychlejším vyřešení tohoto problému.

Vězte, že tyto záležitosti bereme velmi vážně a jsme odhodláni zajistit, aby naši uživatelé měli na naší platformě bezproblémový a příjemný zážitek. Ještě jednou se omlouvám za jakoukoli frustraci nebo nepříjemnosti, které vám to mohlo způsobit, a oceňuji vaši trpělivost a pochopení, zatímco pracujeme na vyřešení této záležitosti.

Máte-li jakékoli další obavy nebo dotazy, neváhejte se obrátit na náš tým zákaznické podpory. Jsme tu vždy, abychom vám pomohli.

Děkuji za pochopení.

Spinpirate

Automaticky přeloženo:
Spinpirate Casino
před rokem

Dobrý den, milé kasino Spinpirate,


můžete vidět, kdy bude zpracován můj třetí výběr?

isco33


srdečné díky

Automaticky přeloženo:
Isco33
před rokem

Ahoj Isco33,

Upozorňujeme, že všechny výběry se zpracovávají od pondělí do pátku. Bohužel nezpracováváme žádné žádosti o výběr o víkendech a svátcích.

Ujišťujeme vás, že pokud jste podali žádost o výběr ve všední den, náš tým ji zpracuje co nejdříve a na vašem účtu by se měla projevit během několika příštích pracovních dnů.

Pokud jste však požádali o víkendu, žádáme vás o trpělivost do následujícího pracovního dne, což je obvykle pondělí, kdy náš tým obnoví zpracování všech žádostí o výběr.

Máte-li jakékoli další obavy nebo dotazy, dejte nám prosím vědět a my vám rádi pomůžeme.

Děkuji za pochopení.

S pozdravem,

Spinpirate


Automaticky přeloženo:
Spinpirate Casino
před rokem

Ok , takže v pondělí dostanu další ?

Peníze na můj bankovní účet ještě nepřišly ani první ani druhá platba

Automaticky přeloženo:
Spinpirate Casino
před rokem

Dobré ráno milé kasino Spinpiratecasino, moje třetí výplata čeká déle než nevyřízená, bude dnes zpracována a vyplacena? Byl bych vám velmi vděčný za vaši pomoc

Uživatelské jméno Isco33

Automaticky přeloženo:
Spinpirate Casino
před rokem

Ahoj? Prosím o krátkou reakci

Isco33

třetí platba ve výši 500 EUR čeká déle než čeká

Automaticky přeloženo:
Isco33
před rokem

Vážený Isco33,

Doufám, že vás tato zpráva najde dobře. Chtěli bychom navázat na váš nedávný dotaz ohledně plateb. Omlouvám se za zpoždění v odpovědi na vaši zprávu. Upozorňujeme, že platby se zpracovávají pouze od pondělí do pátku.

Protože je dnes pondělí 27. února, náš tým bude pokračovat ve zpracování plateb jako obvykle. Ještě jednou se omlouváme za jakékoli nepříjemnosti, které toto zpoždění mohlo způsobit, a děkujeme za vaši trpělivost.

Máte-li jakékoli další dotazy nebo obavy, neváhejte se na nás obrátit. Vždy vám rádi pomůžeme.

S pozdravem,

Spinpirate

Automaticky přeloženo:
Spinpirate Casino
před rokem

Bylo by hezké vědět, že je stále přijímán a vyplácen i dnes

Automaticky přeloženo:
Isco33
před rokem

Už máte na svém účtu první výplatu?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Spinpirate, i já čekám na výplatu od 24. února. Můj účet je ověřený a odkládá mě pouze živý chat. Prosím o rychlou platbu, protože mám ještě nějaký kredit, který je potřeba vyplatit!!!

Automaticky přeloženo:
Mrlois147
před rokem

Vážený Mrlois147,

Doufám, že vás tato zpráva najde dobře. Chtěli bychom vás oslovit a informovat vás, že jsme zaznamenali některé systémové problémy, které způsobily zpoždění při zpracování plateb. Ujišťujeme vás však, že náš tým pilně pracuje na vyřešení problému a na tom, aby se vše co nejdříve vrátilo do původního stavu.

Chci také objasnit, že od okamžiku odstoupení může trvat až 24 hodin, než vstoupí do fáze zpracování, v závislosti na době odstoupení. Po zpracování je platba odeslána do platebního systému k výplatě a bankovní převody mohou trvat 1–5 pracovních dnů.

Ujišťujeme vás, že vaše platba vám bude odeslána velmi brzy.

Omlouváme se za případné nepříjemnosti a rádi bychom vám poděkovali, že jste si vybrali naše kasino, a doufáme, že se vám bude i nadále líbit široká škála her a služeb, které nabízíme. Máte-li jakékoli další dotazy nebo obavy, neváhejte nás kontaktovat.

S pozdravem,

Spinpirate


Automaticky přeloženo:
Isco33
před rokem

Dobrý den, máte již nějakou platbu na účtu? Taky na jednu čekám

Automaticky přeloženo:
Spinpirate Casino
před rokem

Ahoj,

Když to tady všechno čtu, opravdu máte pochybnosti, proč má vaše kasino takové problémy s vyplácením. V pondělí mi přišlo potvrzení, že má výplata byla schválena, teď jsem opravdu nadšená, až budu mít tyto peníze na účtu. Možná mi můžete říct, jestli už to bylo převedeno? Vím, že z jiných kasin jinak. Jakmile byl výběr zpracován a schválen, byly peníze na účtu týž den nebo nejpozději následující den. Musí existovat důvod, proč máte jen problémy, jak píše mnoho uživatelů.

Automaticky přeloženo:
před rokem

"SYSTÉMOVÉ PROBLÉMY" HAHAHHAHA


Skvělý vtip.

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před rokem

Milá Gretche70,

Doufám, že vás tato zpráva najde dobře. Chtěl jsem si ověřit, zda uživatelské jméno, které používáte v Guru, je stejné jako to, které používáte v našem kasinu. Pokud je to stejné, s potěšením vám oznamuji, že 27. února byla na váš účet provedena platba ve výši 250 EUR.

Dále bych rád objasnil proces odstoupení od smlouvy. Jakmile je výběr zahájen, může přechod do fáze zpracování trvat až 24 hodin, v závislosti na době výběru. Po vstupu do fáze zpracování je platba odeslána do platebního systému k výplatě a bankovní převody mohou trvat 1–5 pracovních dnů.

Omlouváme se za případné nepříjemnosti a rádi bychom vám poděkovali, že jste si vybrali naše kasino, a doufáme, že se vám bude i nadále líbit široká škála her a služeb, které nabízíme. Máte-li jakékoli další dotazy nebo obavy, neváhejte nás kontaktovat.

Děkujeme, že jste si vybrali naše kasino, a těšíme se, že vás budeme moci obsloužit i v budoucnu.

S pozdravem,

Spinpirate

Automaticky přeloženo:
Spinpirate Casino
před rokem

Ahoj

Děkuji za info, zisk byl právě připsán na můj účet

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

mít stejný problém. V obchodních podmínkách je jasně uvedeno, že platby jsou zpracovány do 1-2 pracovních dnů. Čekal jsem 4 pracovní dny na přijetí mé 1. platby. Můj účet je plně ověřen, a proto nechápu, proč moje výplata není zpracována, zejména proto, že na účtu je stále 2000 eur, které je třeba ještě vyplatit.


Uživatelské jméno: Saint90


A ano, mám také účet ve vašem partnerském kasinu se stejným uživatelským jménem.

Automaticky přeloženo:
Saint90
před rokem

Ahoj Saint90,

Rád bych se Vám upřímně omluvil za zpoždění při odeslání Vaší platby. Chápu, že vám to způsobilo nepříjemnosti a frustraci, a chci vás ujistit, že pracujeme na co nejrychlejším vyřešení problému.

Ujišťujeme vás, že vaše platba bude odeslána buď dnes nebo zítra. Vážíme si vašeho podnikání a oceňujeme vaši trpělivost a pochopení v této záležitosti.

Děkujeme, že jste nás na to upozornili, a ještě jednou přijměte naši omluvu za způsobené nepříjemnosti.

S pozdravem,

Spinpirate

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

mít stejný problém. V obchodních podmínkách je jasně uvedeno, že platby jsou zpracovány do 1-2 pracovních dnů. Čekal jsem 4 pracovní dny na přijetí mé 1. platby. Můj účet je plně ověřen, a proto nechápu, proč moje výplata není zpracována, zejména proto, že na účtu je stále 2000 eur, které je třeba ještě vyplatit.


Uživatelské jméno: Saint90


A ano, mám také účet ve vašem partnerském kasinu se stejným uživatelským jménem.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Upřímně, jsem rád, že zde kasino reaguje na požadavky hráčů, ale pokud řeknou 1-2 pracovní dny a vy čekáte 4 pracovní dny, není to tak velký problém. Vím o férových kasinech, kde to trvá mnohem déle.

Automaticky přeloženo:
1 2 3...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky