FórumKasinaSpinpirate Casino - všeobecná diskuze

Spinpirate Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Isco33
|
10383 zobrazení 131 odpovědí |
|
1 2...7
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Spinpirate Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Podle mého názoru KYC ověření mých dokumentů trvá příliš dlouho

Automaticky přeloženo:
před rokem

@Spinpirate Casino proč mi ověření trvá tak dlouho??? 2 dny to nemůže být pravda

Automaticky přeloženo:
Isco33
před rokem

Ahoj.

Bohužel zde kouzlo @ nefunguje. I kdyby ano, kasino by s největší pravděpodobností nereagovalo.

Co se zdá být problémem? Čekáte na schválení dokumentů? Kdy jste odevzdali dokumenty? Řekl bych, že pár dní není tak špatných. Existuje mnoho věcí, které mohou mít za následek zpoždění, proto doporučuji být prozatím trpělivý.

Informuj nás pravidelně.




Automaticky přeloženo:
před rokem

Dokumenty jsem nahrál v pondělí ráno, od té doby uplynuly 2 dny a nic se nedělo

Automaticky přeloženo:
před rokem

Můj účet byl právě ověřen

Automaticky přeloženo:
Isco33
před rokem

To je dobré. Někdy to trvá několik dní, hráči by měli být trpěliví. 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vážení vážení hráči Spinpirate,

Píši vám, abych vám oznámil, že jsem vám k dispozici, abych vám pomohl s jakýmikoli problémy nebo problémy s výběrem peněz, se kterými se můžete setkat. Abych to však mohl udělat, budu potřebovat vaše uživatelské jméno hráče. Pošlete mi prosím osobní e-mail s předmětem „From Casino Guru" buď na Xsupport@scatterhall.com nebo support@spinpirate.com. Ujišťuji vás, že se vašim e-mailům budu osobně věnovat.

Omlouváme se za jakékoli problémy s platbami, které jste mohli zaznamenat v posledních několika týdnech. Rád bych vám také připomněl, že postup KYC může trvat 1–5 pracovních dnů kvůli velkému počtu hráčů, kteří o KYC požadují. Pokud máte nějaké dotazy ohledně procesu KYC, neváhejte mě kontaktovat.

Mějte prosím na paměti, že je důležité být trpělivý a chápat, protože velké objemy žádostí mohou vést ke zpožděním v době zpracování. Děkujeme vám za trpělivost a spolupráci v této záležitosti.

Děkujeme, že jste se rozhodli hrát s námi, a těšíme se na vyřešení případných problémů.

s pozdravem

Spinpirate

Automaticky přeloženo:
Spinpirate Casino
před rokem

Děkuji moc za reakci!

Můj účet byl včera ověřen a dnes u nich bylo zpracováno prvních 500€, pokud to takto bude pokračovat i se zbývajícími platbami a skutečně mi přijdou na účet, budu více než spokojen!


Jen tak dál, milé kasino

Automaticky přeloženo:
Isco33
před rokem

Vážený Isco33,

Jste srdečně zváni! Jsem rád, že váš účet byl ověřen a vaše první platba ve výši 500 EUR byla úspěšně zpracována. Je to vždy skvělý pocit, když věci jdou hladce a podle očekávání.

Doufám, že zbývající platby budou zpracovány stejně hladce a dorazí na váš účet bez problémů. Pokud budete mít během cesty nějaké dotazy nebo obavy, neváhejte se obrátit na příslušné kanály podpory a požádat o pomoc.

S pozdravem,

Spinpirate


Automaticky přeloženo:
Spinpirate Casino
před rokem

Dobrý den milé kasino Spinpiratecasino, moje druhá výplata čeká již více než 24 hodin, kdy se zase něco stane?

uživatelské jméno Isco33

Automaticky přeloženo:
Isco33
před rokem

Vážený Isco33,

Doufám, že vás tato zpráva najde dobře. Píši vám, abych vám oznámil, že jsme vám včera zaslali platbu ve výši 500 EUR, která by se již měla projevit na vašem účtu. Omlouváme se za případné zpoždění platby a děkujeme za trpělivost.

Také bych vás rád informoval, že dnes vám provedeme další platbu. Tato platba bude odeslána okamžitě a měla by vám dorazit během několika příštích pracovních dnů.

Máte-li jakékoli dotazy nebo obavy týkající se platby, neváhejte nás kontaktovat. Vážíme si našeho vztahu s vámi a ceníme si vašeho podnikání.

Děkujeme za spolupráci a pochopení.

S pozdravem,

Spinpirate


Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslíte si, že je to dobré kasino?

Automaticky přeloženo:
Leonmed
před rokem

Zatím mohu jednoznačně říci ano! Nikdy jsem od žádného jiného kasina nedostal tolik zpětné vazby jako od Spinpirate nebo Scatterhallu

Automaticky přeloženo:
Spinpirate Casino
před rokem

Ahoj milý Spinpirate,


Přijetí peněz na účet tedy nemohu označit za pozitivní a ani druhá výplata ještě nebyla odeslána, ale díky vaší každodenní zpětné vazbě mám velmi pozitivní náladu!


jen tak dál 👍

Automaticky přeloženo:
Isco33
před rokem

Ahoj Isco33,

Děkujeme za kladnou zpětnou vazbu a za trpělivost. Jak jsme již zmínili, druhá platba bude nastavena dnes a brzy zpracována. Vážíme si vás jako hráče a ceníme si vaší trpělivosti během tohoto procesu. Omlouvám se za případné nejasnosti nebo nepříjemnosti způsobené zpožděním při zpracování platby. Ujišťujeme vás, že usilovně pracujeme na tom, abychom vám jej dostali co nejdříve. Ještě jednou děkujeme za pochopení a těšíme se, že vám budeme i nadále poskytovat pozitivní herní zážitek.

S pozdravem,

Spinpirate


Automaticky přeloženo:
Spinpirate Casino
před rokem

Dobrý den, jak jsem slíbil, moje druhá výplata byla právě zpracována a odeslána, na účtu zatím nic není, ani ta první, ale každopádně děkuji, o třetí je zažádáno, doufám, že zpracování bude pokračovat tak rychle, pak vidím vaše oblíbené kasino opravdu velmi vysoko

Automaticky přeloženo:
Spinpirate Casino
před rokem

Kdy mohu očekávat třetí výplatu ve výši 500 EUR? Vyplaťte je zítra. ?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj kasino SpinPirate,

Uživatelské jméno mého účtu je slickfox.

Provedl jsem vklad prostřednictvím okamžitého bankovního převodu.

Peníze již byly odepsány z mého bankovního účtu a měly by již dorazit na váš konec.

V minulosti byla tato platební metoda vždy okamžitá, dokonce jsem s ní vložil před pár minutami v jiném kasinu a svůj vklad jsem obdržel během několika sekund a mohl jsem hned hrát.

Nyní uplynula více než hodina a můj zůstatek se neaktualizoval.

Mohl byste prosím zkontrolovat, zda jste obdrželi moji platbu?

Mělo by to tam být 100%, protože jsem použil platební metodu Instant Banking a moje bankovní aplikace také potvrzuje, že platba byla odeslána v reálném čase.

Děkuji za vaší pomoc.

Automaticky přeloženo:
slickfox7
před rokem

Vážený slickfox7,

Děkujeme za váš nedávný příspěvek v našem kasinu. Žádáme vás však, abyste do příslušného kasina přidali relevantní příspěvek a vyvarovali se zveřejňování stejného obsahu v obou. Oceňujeme vaši spolupráci při udržování organizace naší platformy a poutavé pro všechny uživatele.

Přejeme vám hodně štěstí v našem kasinu a doufáme, že se vám s námi bude i nadále líbit.

S pozdravem,

Spinpirate

Automaticky přeloženo:
1 2...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu