Smůla, že?
Bohužel se to občas stane každému. 🤷♀️
Bad luck, right?
Unfortunately, it happens to everyone sometimes. 🤷♀️
Ne vždycky, myslím.
Jaký je ale váš názor?
Not always, I believe.
What is your opinion, though?
V tomto kasinu Spinoloco je sázka vždy 0 nebo nižší. Stejně jako v kasinu Sevenplay, stejný systém... RTP = 0
At this Spinoloco Casino, it's always 0 or below stake. Just like Sevenplay Casino, same system... RTP = 0
Bei diesem spinoloco Casino ist das so, immer nur 0 oder unter Einsatz. genauso wie sevenplay Casino, gleiches System... RTP= 0
Pokud se tak cítíš, určitě by bylo lepší se přestěhovat někam jinam. Nemyslíš?
Proto je dobré, že máte tolik možností.
If you feel this way, it surely would be better to move somewhere else, though. Don't you think?
That's why it is good that you have so many options.
Vyhněte se hraní v tomto kasinu. Na svůj cashback čekám už skoro 4 dny (dávají ho v pátek). Neustále ho odkládají a denně si stěžují. VIP manažer, kterého jsem měl přiděleného, je ve srovnání s předchozím velmi neschopný. Každý pátek odpoledne nedostávám žádnou odpověď. Bonusy za herní aktivitu a prohry jsou naprosto nedostatečné. Aby mi toto zpoždění vynahradili, dali mi 10 roztočení zdarma, což je přinejmenším absurdní.
Nová výmluva je, že VIP manažerka je na dovolené, moje otázka zní: musí se to týkat i VIP klienta?! Neexistuje nějaké jiné řešení? Když ji požádám o formulář pro uzavření účtu (ptal jsem se jich více než 5krát), zprávu ignoruje.
V podstatě další relevantní otázka zní: kdybych si neudělal kalkulaci, abych zjistil hodnotu cashbacku, dostal bych ho někdy?! Ne, od té doby, co jsem si vyžádal formulář pro uzavření účtu, jsem prohrál přes 600 €. Toto kasino zavání podvodem. Mám cashback z minulého a tohoto týdne, který mám dostat.





Avoid playing at this casino. I've been waiting for my cashback for almost 4 days (they give it on Fridays). They are constantly postponing it, with daily complaints. The VIP manager assigned to me is highly incompetent compared to the previous one. Every Friday afternoon, I get no response. The bonuses for gambling activity and losses are highly insufficient. To compensate me for this delay, they gave me 10 free spins, ridiculous to say the least.
the new excuse is that the VIP manager is on vacation, my question is: does a VIP client have to be impacted by this?! Is there no other solution? When I ask her for the form to close the account (asked more than 5 times) she ignores the message.
Basically, another pertinent question is: if I hadn't done the math to see the value of the cashback, would I ever receive it?! No, since I asked for the form to close the account I've lost over €600. This casino is smelling like a scam. I have cashback from last week and this week to receive





Evitem jogar neste casino. Estou há quase 4 dias à espera do meu cashback (eles atribuem à sexta). Estão a adiar constantemente, com reclamações diárias. A gestora VIP que me foi atribuída é altamente incompetente, quando comparado com o anterior. Todas as sextas feiras da parte da tarde, fico sem resposta. Os bónus para a atividade de jogo e perdas é altamente insuficiente. Para me compensarem este atraso, atribuíram-me 10 jogadas grátis, ridículo, no mínimo.
a nova desculpa é que a gestora VIP está de férias, a minha pergunta é: um cliente VIP tem que ser impactado por isto?! Não há outra solução?? Quando lhe peço o formulário para fechar a conta (pedido mais de 5 vezes) ignora a mensagem.
No fundo outra questão pertinente é: se eu não tivesse feito as contas para ver o valor do cashback alguma vez o iria receber?! Não, desde que pedi o formulário para encerrar a conta perdi mais de 600€. Este casino está a chegar a "cheirar" a scam. Tenho cashback da semana passada e desta semana para receber





Doufám, že to brzy dostanete. Vypadá to, že jim chybí personál, že?
Náš tým pro vyřizování stížností bohužel může zasáhnout až po uplynutí 14denní lhůty, takže musíme ještě chvíli počkat.
Určitě nás prosím informujte, jak to celé probíhá.
Hopefully you will receive it soon then. It looks like they are short of staff, right?
Unfortunately, our complaint team is able to intervene only after the 14-day time period passes, so we have to wait a bit more.
Please surely inform us about how it is all going.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.