Můj účet byl uzavřen pod záminkou, že mám duplicitní účty. Toto je číslo 3.17, ale já ho nemám. Totéž mi poslali před 2 dny v e-mailu, ale jakmile jsem jim odpověděl, omluvili se a řekli, že jsem zprávu neobdržel. Zde je e-mail.
Děkujeme, že hrajete na Spinoloco.com .
Upřímně se omlouváme za zmatek způsobený naší předchozí zprávou. Byla vám odeslána omylem.
Prosím, ignorujte tento e-mail, protože se netýká vašeho účtu. Váš účet je i nadále plně aktivní a v dobrém stavu.
Pokud máte jakékoli dotazy nebo potřebujete pomoc, neváhejte kontaktovat náš tým podpory. Jsme tu vždy pro vás!
S pozdravem,
Souheil
Zákaznická podpora
spinoloco.com
Telegram
Dobré ráno, nemám u vaší společnosti jiný účet na své jméno.
Odesláno z mého iPhonu
2. června 2025, 11:54, uživatel «Podpora Spinoloco < >" napsal(a):
[Spinoloco]
Rozumíte teď, nebo chcete další důkazy pro toto kasino https://casinoguru-int.com/el/omada/radka-atomic/anartiseis-forum
My account was closed on the pretext that I had duplicate accounts, this is the 3.17 number but I don't have it. And they had sent me the same thing 2 days ago in an email but as soon as I replied to them they apologized and said I didn't receive the message. Here is the email
Thank you for playing at Spinoloco.com .
We sincerely apologize for the confusion caused by our previous message. It was sent to you in error.
Please ignore this email as it does not concern your account. Your account remains fully active and in good standing.
If you have any questions or need help, don't hesitate to contact our support team. We are always here for you!
Best regards,
Souheil
Customer Support
spinoloco.com
Telegram
Good morning, I do not have another account in my name with your company.
Sent from my iPhone
2 Jun 2025, 11:54, user «Spinoloco Support < >" wrote:
[Spinoloco]
Do you understand now or do you want more proof for this Casino https://casinoguru-int.com/el/omada/radka-atomic/anartiseis-forum
τον λογαριασμός μου τον έκλεισαν με την πρόφαση ότι είχα διπλούς λογαριασμούς αυτός είναι ο ορός 3,17 αλλά εγώ δεν έχω. Και το ίδιο μου είχαν στείλει πριν 2 μέρες σε email αλλά μόλις τους απάντησα μου ζήταγαν συγνώμη και να μην εκλάβω το μήνυμα. ορίστε και το email
Σας ευχαριστούμε που παίζετε στο Spinoloco.com.
Σας ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για τη σύγχυση που προκλήθηκε από το προηγούμενο μήνυμά μας. Εστάλη σε εσάς εκ παραδρομής.
Παρακαλούμε αγνοήστε το συγκεκριμένο email, καθώς δεν αφορά τον λογαριασμό σας. Ο λογαριασμός σας παραμένει πλήρως ενεργός και σε καλή κατάσταση.
Εάν έχετε οποιαδήποτε ερώτηση ή χρειάζεστε βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξής μας. Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας!
Με εκτίμηση,
Souheil
Customer Support
spinoloco.com
Telegram
Καλημέρα εγώ στο όνομα μου δεν έχω άλλο λογαριασμό στην εταιρεία σας.
Στάλθηκε από το iPhone μου
2 Ιουν 2025, 11:54, ο χρήστης «Spinoloco Support <support@spinoloco.com>» έγραψε:
[Spinoloco] <https://spinoloco.com/>
Καταλάβατε τώρα η θέλετε περισσότερες αποδείξεις για αυτό το Casino https://casinoguru-int.com/el/omada/radka-atomic/anartiseis-forum
Automaticky přeloženo: