DomůFórumKasinaSpinoloco Casino - všeobecná diskuze

Spinoloco Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

6 072 zobrazení 47 odpovědí |
před rokem
|
1 2 3
Přidat příspěvek
xaris888
před 6 měsíci

Dobrý den, pokud si je kasino jisté, necítí nutkání poskytovat důkazy, zvláště pokud dané pravidlo zahrnuje bezpečnostní oddělení nebo oddělení podvodů a související obvinění. 🙁

Takže, pokud mohu, proč vám byl účet uzavřen a výhry anulovány?

Jak vidím ve stížnosti, ani tam jste neuvedli mnoho informací. Nejlepší by bylo doplnit podrobnosti a odpovědět na otázky položené ve stížnosti. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Můj účet byl uzavřen pod záminkou, že mám duplicitní účty. Toto je číslo 3.17, ale já ho nemám. Totéž mi poslali před 2 dny v e-mailu, ale jakmile jsem jim odpověděl, omluvili se a řekli, že jsem zprávu neobdržel. Zde je e-mail.

Děkujeme, že hrajete na Spinoloco.com .

Upřímně se omlouváme za zmatek způsobený naší předchozí zprávou. Byla vám odeslána omylem.

Prosím, ignorujte tento e-mail, protože se netýká vašeho účtu. Váš účet je i nadále plně aktivní a v dobrém stavu.

Pokud máte jakékoli dotazy nebo potřebujete pomoc, neváhejte kontaktovat náš tým podpory. Jsme tu vždy pro vás!

S pozdravem,


Souheil

Zákaznická podpora



spinoloco.com

Telegram


Dobré ráno, nemám u vaší společnosti jiný účet na své jméno.


Odesláno z mého iPhonu


2. června 2025, 11:54, uživatel «Podpora Spinoloco < >" napsal(a):




[Spinoloco]



Rozumíte teď, nebo chcete další důkazy pro toto kasino https://casinoguru-int.com/el/omada/radka-atomic/anartiseis-forum

Upraveno
Automaticky přeloženo:
xaris888
před 6 měsíci

Ahoj,

Děkuji za popis. Takže na první pohled se zdá, že kasino se mýlilo, když vás obvinilo z registrace více účtů. To je dobře – myslím tím, že není cool poslat takový e-mail omylem, ale pro vás je dobře, že si problém uvědomili tak brzy.

Doufám, že ti už nic nebrání v tom, abys teď odstoupil/a!


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ne, nepochopil jsi, že mi 2 dny před uzavřením účtu poslali zprávu. Po 2 dnech mi znovu poslali zprávu, že jsem porušil tuto podmínku 3.17 a zavřeli mi peníze i účet. Účet je stále uzavřený a neodpovídají na mé e-maily, ani mi nedali žádný důkaz, že jsem měl jiný účet.

Automaticky přeloženo:
xaris888
před 6 měsíci

Ach, omlouvám se. Takže poprvé to byla chyba a podruhé to byl řádný důvod pro uzavření účtu a zrušení zůstatku. Děkuji za opravu. Byla jsem opravdu přesvědčená, že problém je vyřešen. 🙁


Jinými slovy, pro kasino je záležitost uzavřena a vy to vidíte jinak. V takovém případě moji kolegové z týmu pro vyřizování stížností v 99 % případů požádají kasino, aby obvinění podložilo konkrétními důkazy.

Osobně nevidím jinou možnost. Předpokládám, že nevíte, jestli někdo jiný používá vaše zařízení nebo internetové připojení k hraní ve stejném kasinu. Kupodivu jsou to nejběžnější situace... Ale nebojte se, pracovníci vyřizující stížnosti jsou velmi nároční, pokud jde o důkazy.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Moc děkuji, doufám, že se najde řešení. Ne, nikdo nepoužívá můj mobilní telefon a určitě neexistuje žádný jiný účet než můj. A hrál jsem jen z mobilu a internet jsem měl z mobilu.

Automaticky přeloženo:
xaris888
před 6 měsíci

Taky doufám. Jsem rád, že jste použil mobilní datové připojení, protože si myslím, že je velmi nepravděpodobné, že by někdo jiný měl stejné údaje o připojení. Víte, tyto situace zahrnující více účtů často závisí na konkrétních údajích a moji kolegové těmto údajům věnují velkou pozornost. Takže se zkuste trochu uvolnit; i když si představuji, že to musí být docela stresující, pracujeme na tom. ✌

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Je to opravdu stresující, protože nechci přijít o peníze a doufám, že můj problém bude vyřešen. Spoléhám na vás a váš tým, protože odtud vidím, která kasina jsou bezpečná a mají dobré hodnocení. Moc vám děkuji a pochybuji o hodnocení, které jste tomuto kasinu dali.

Automaticky přeloženo:
xaris888
před 6 měsíci

Chápu vás. Řekl byste, že máte trochu obavy, že mezitím o peníze přijdete? Pokud ano, bylo by prospěšné přijmout proaktivní opatření. Máte někoho poblíž, kdo by vás sledoval a pomohl vám to zvládnout? Také by bylo skvělé požádat kasino, aby vám stanovilo limit sázení nebo prohry. Osobně bych se pokusil nastavit limit prohry na minimální hodnotu, pokud je to možné. Pokud vím, takové zodpovědné nástroje nejsou vždy nabízeny.

Dejte mi vědět, jak na tom jste, ať si o tom můžeme promluvit nebo najít nějaký způsob, jak tu zátěž zmírnit.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Nemám problém s hazardem, jen se bojím a nechci přijít o peníze, které jsem investoval a vyhrál. Je to ostuda a nefér, protože jsem neporušil žádnou z podmínek, které tam říkají.

Automaticky přeloženo:
xaris888
před 6 měsíci

Rozumím. Život není vždycky fér. 🙁

Přál bych si, abych ti mohl pomoct získat peníze rychleji, ale je to úplně mimo mé možnosti. Co kdybys začal sledovat nový seriál? Jen abys měl menší starosti.

I když vyřešení příčiny nemusí být vždy možné, existují způsoby, jak napětí zvládat.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Děkuji mnohokrát za váš zájem. Doufám, že můj problém bude brzy vyřešen.

Automaticky přeloženo:
xaris888
před 6 měsíci

Oba doufáme!

Budu tu a pokud vám to nevadí, prosím, informujte mě o novinkách.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Zdravím,

Vyhrála jsem na casinu Spinoloco nemalou částku a teď zkouším peníze vybrat....denní limit 500 ok,ale nebude problém,že jsem z Čech?

Nějak si s tím výběrem nevím rady...můžete mi poradit?

Upraveno
Simona16
před 3 měsíci

Podle našich informací kasino přijímá hráče z vaší země, takže s výběrem by neměl být problém.

Dejte nám ale určitě vědět, jak to dopadlo.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Toto kasino by nemělo být propagováno v kasinovém guru, bandě podvodníků, kteří se po všem rozhodnou nevyplatit/nevyplatit vyhrané sázky, aby si vybrali každý doklad. Neradi platí, je to jednoduché, protože je to už nepropaguje.

Automaticky přeloženo:
aimi
před 3 měsíci

Dobrý den, vidím, že nejste s kasinem spokojeni, ale není jasné, co se přesně stalo. Mohl byste se s námi podělit o trochu více podrobností? Na takové příspěvky se těžko reaguje a nikomu moc nepomáhají. Možná bychom vám mohli pomoci, kdybychom situaci lépe porozuměli. Takže se prosím vraťte.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Děkujeme, že hrajete na Spinoloco.com


Oznamujeme vám, že vaše výhry byly zrušeny a že částka vašeho posledního vkladu již byla připsána na váš účet. Pokračujte prosím ve výběru této částky. Upozorňujeme, že tento postup je v souladu s články 3.34 a 3.35 našich Obchodních podmínek. V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat.


To mi řekli a když jsem se zeptal, kolik je 3,34 a 3,35, odpověděli: Rádi bychom vás informovali o některých důležitých pojmech týkajících se zabezpečení vašeho účtu a postupů pro dodržování předpisů:

1. Může být vyžadována další dokumentace:

Čas od času a v případě potřeby můžete být požádáni o poskytnutí doplňujících informací nebo dokumentů souvisejících s údaji, které jste dříve poskytli. To může zahrnovat dokumenty týkající se vašich vkladů. Tyto žádosti jsou součástí našich interních bezpečnostních kontrol nebo je mohou vyžadovat externí strany, například regulační orgány.

Pokud požadované dokumenty nebudou obdrženy do 7 dnů, upozorňujeme, že váš přístup na webové stránky a váš účet může být dočasně pozastaven, dokud nebude ověření dokončeno.

2. Zveřejnění informací o hráčích:

Vyhrazujeme si také právo zveřejnit informace o hráčích, pokud to vyžaduje zákon, soudní řízení nebo v souladu s našimi Zásadami ochrany osobních údajů. Používáním našich webových stránek berete na vědomí a souhlasíte s tím, že k takovému zveřejnění může dojít, pokud je to nezbytné.

Tato opatření jsou zavedena k ochraně našich hráčů i integrity naší platformy. Rádi bychom vás informovali o některých důležitých podmínkách týkajících se zabezpečení vašeho účtu a postupů pro dodržování předpisů:

1. Může být vyžadována další dokumentace:

Čas od času a v případě potřeby můžete být požádáni o poskytnutí doplňujících informací nebo dokumentů souvisejících s údaji, které jste dříve poskytli. To může zahrnovat dokumenty týkající se vašich vkladů. Tyto žádosti jsou součástí našich interních bezpečnostních kontrol nebo je mohou vyžadovat externí strany, například regulační orgány.

Pokud požadované dokumenty nebudou obdrženy do 7 dnů, upozorňujeme, že váš přístup na webové stránky a váš účet může být dočasně pozastaven, dokud nebude ověření dokončeno.

2. Zveřejnění informací o hráčích:

Vyhrazujeme si také právo zveřejnit informace o hráčích, pokud to vyžaduje zákon, soudní řízení nebo v souladu s našimi Zásadami ochrany osobních údajů. Používáním našich webových stránek berete na vědomí a souhlasíte s tím, že k takovému zveřejnění může dojít, pokud je to nezbytné.

Tato opatření jsou zavedena k ochraně našich hráčů i integrity naší platformy.



Což nechápu, jak to ovlivňuje neplatné sázky?




Upraveno
Automaticky přeloženo:
aimi
před 3 měsíci

No, abych pravdu řekl, nechápu, jaký byl důvod toho udělat. 🤷‍♀️

Takže bych vám určitě doporučil podat stížnost zde , aby náš tým mohl celou záležitost prošetřit, protože takto nejsme schopni zjistit, v čem přesně je problém.

Mohu se také zeptat, jestli jste někdy úspěšně vybrali z tohoto kasina? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

filefilefilefile

Tohle pokračuje tisíce kol!!!

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.