DomůFórumKasinaSpinoloco Casino - všeobecná diskuze

Spinoloco Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 8 měsíci od Radka
|
2 069 zobrazení 27 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
xaris888
před 3 dny

Dobrý den, pokud si je kasino jisté, necítí nutkání poskytovat důkazy, zvláště pokud dané pravidlo zahrnuje bezpečnostní oddělení nebo oddělení podvodů a související obvinění. 🙁

Takže, pokud mohu, proč vám byl účet uzavřen a výhry anulovány?

Jak vidím ve stížnosti, ani tam jste neuvedli mnoho informací. Nejlepší by bylo doplnit podrobnosti a odpovědět na otázky položené ve stížnosti. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Můj účet byl uzavřen pod záminkou, že mám duplicitní účty. Toto je číslo 3.17, ale já ho nemám. Totéž mi poslali před 2 dny v e-mailu, ale jakmile jsem jim odpověděl, omluvili se a řekli, že jsem zprávu neobdržel. Zde je e-mail.

Děkujeme, že hrajete na Spinoloco.com .

Upřímně se omlouváme za zmatek způsobený naší předchozí zprávou. Byla vám odeslána omylem.

Prosím, ignorujte tento e-mail, protože se netýká vašeho účtu. Váš účet je i nadále plně aktivní a v dobrém stavu.

Pokud máte jakékoli dotazy nebo potřebujete pomoc, neváhejte kontaktovat náš tým podpory. Jsme tu vždy pro vás!

S pozdravem,


Souheil

Zákaznická podpora



spinoloco.com

Telegram


Dobré ráno, nemám u vaší společnosti jiný účet na své jméno.


Odesláno z mého iPhonu


2. června 2025, 11:54, uživatel «Podpora Spinoloco < >" napsal(a):




[Spinoloco]



Rozumíte teď, nebo chcete další důkazy pro toto kasino https://casinoguru-int.com/el/omada/radka-atomic/anartiseis-forum

Upraveno
Automaticky přeloženo:
xaris888
před 2 dny

Ahoj,

Děkuji za popis. Takže na první pohled se zdá, že kasino se mýlilo, když vás obvinilo z registrace více účtů. To je dobře – myslím tím, že není cool poslat takový e-mail omylem, ale pro vás je dobře, že si problém uvědomili tak brzy.

Doufám, že ti už nic nebrání v tom, abys teď odstoupil/a!


Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Ne, nepochopil jsi, že mi 2 dny před uzavřením účtu poslali zprávu. Po 2 dnech mi znovu poslali zprávu, že jsem porušil tuto podmínku 3.17 a zavřeli mi peníze i účet. Účet je stále uzavřený a neodpovídají na mé e-maily, ani mi nedali žádný důkaz, že jsem měl jiný účet.

Automaticky přeloženo:
xaris888
včera

Ach, omlouvám se. Takže poprvé to byla chyba a podruhé to byl řádný důvod pro uzavření účtu a zrušení zůstatku. Děkuji za opravu. Byla jsem opravdu přesvědčená, že problém je vyřešen. 🙁


Jinými slovy, pro kasino je záležitost uzavřena a vy to vidíte jinak. V takovém případě moji kolegové z týmu pro vyřizování stížností v 99 % případů požádají kasino, aby obvinění podložilo konkrétními důkazy.

Osobně nevidím jinou možnost. Předpokládám, že nevíte, jestli někdo jiný používá vaše zařízení nebo internetové připojení k hraní ve stejném kasinu. Kupodivu jsou to nejběžnější situace... Ale nebojte se, pracovníci vyřizující stížnosti jsou velmi nároční, pokud jde o důkazy.

Automaticky přeloženo:
včera

Moc děkuji, doufám, že se najde řešení. Ne, nikdo nepoužívá můj mobilní telefon a určitě neexistuje žádný jiný účet než můj. A hrál jsem jen z mobilu a internet jsem měl z mobilu.

Automaticky přeloženo:
xaris888
před 18 hodinami

Taky doufám. Jsem rád, že jste použil mobilní datové připojení, protože si myslím, že je velmi nepravděpodobné, že by někdo jiný měl stejné údaje o připojení. Víte, tyto situace zahrnující více účtů často závisí na konkrétních údajích a moji kolegové těmto údajům věnují velkou pozornost. Takže se zkuste trochu uvolnit; i když si představuji, že to musí být docela stresující, pracujeme na tom. ✌

Automaticky přeloženo:
Radka
před 17 hodinami

Je to opravdu stresující, protože nechci přijít o peníze a doufám, že můj problém bude vyřešen. Spoléhám na vás a váš tým, protože odtud vidím, která kasina jsou bezpečná a mají dobré hodnocení. Moc vám děkuji a pochybuji o hodnocení, které jste tomuto kasinu dali.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Pragmatic_Amazon competition_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky