DomůFórumKasinaSpinoloco Casino - všeobecná diskuze

Spinoloco Casino - všeobecná diskuze

 od Radka
|
1 310 zobrazení 14 odpovědí |
|
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Spinoloco Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Dobré odpoledne.


Potřebuji pomoc. Spinoloco nepřijímá doklad o IBAN, který Banco Santander Totta poskytuje ve formátu PDF se všemi potřebnými údaji. Je to první kasino, které tento důkaz nepřijímá. Požádají o výpis z bankovního účtu, takže mohou vidět mé jméno, adresu a transakci ve svůj prospěch, ale to nedokazuje žádný IBAN. Je to nepřijatelné.

Automaticky přeloženo:
Romsilva

ahoj,

jen pro jistotu, je chybějící IBAN skutečně tento případ? Bankovní výpisy obvykle slouží jako doklad o adrese, vlastnictví bankovního účtu nebo jako doklad o vkladu.

Pro takové účely je skutečně nezbytné, aby takový dokument obsahoval vaše celé jméno, adresu a bankovní údaje.

Můžete poskytnout jiný dokument s vaším IBANem a dalšími údaji, které lze spárovat s výše uvedeným bankovním výpisem? Musím se přiznat, že jsem o "Banco Santander Totta" nikdy předtím neslyšel, ale přesto bych vám rád pomohl. Co takhle vložit snímek obrazovky zobrazující žádost nebo odpověď kasina, kterou jste obdrželi při odeslání výpisu z účtu? Pomůže i jednoduchý zkopírovaný a vložený text. Možná jsem přehlédl něco důležitého nebo jsem jen správně nepochopil problém.



Automaticky přeloženo:

Ahoj.

děkuji za váš čas. Získal jsem potřebnou dokumentaci pro kasino a případ byl vyřešen. Celkově bych vám chtěl poděkovat za vaši rychlou odpověď.

Upřímně,

Romarico Silva.

Automaticky přeloženo:
Romsilva

Ostatně docela rychle to dopadlo dobře. Co bylo tedy nutné, nebo co jste udělali? Dali jste jim, co potřebovali? 🙂

Automaticky přeloženo:

Kasino nerespektuje závislost hráčů na hazardních hrách. Desetikrát jsem žádal o trvalé uzavření účtu kvůli závislosti na hazardních hrách a nikdy jsem to nedokázal.


není to trestný čin?

nehraj si tady!

Automaticky přeloženo:
Aringarosa87

Ahoj, taky ti kasino řeklo, proč ti nechce zavřít účet nebo tě to jen tlačí? Jak jste požádali o sebevyloučení a kdy jste o tom napsali kasinu?

Mohl byste mi prosím odpovědět na mé otázky?

Automaticky přeloženo:

Nechal si tady někdo v poslední době zpracovat své výběry?

Podpora živého chatu je docela citlivá, ale nyní mám 3 čekající výběry (první z nich) a můj účet je již ověřen, takže si nejsem jistý, jaké zpoždění může být

Automaticky přeloženo:
Anonymized787

Možná by bylo dobré občas zkontrolovat uživatelské recenze nebo stížnosti, tam se můžete dozvědět docela užitečné informace o tom, na co se ptáte.

Jak dlouho však čekáte na výběry? Ptali jste se jich, co způsobuje zpoždění?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Zatím 5 dní, ale nejsem na týdenním limitu výběrů se 4 nevyřízenými v celkové výši 2000 $

Automaticky přeloženo:
Anonymized787

Jasně, děkuji za odpověď. Je to relativně nové kasino, takže zatím nevíme, co od něj čekat. Pravděpodobně se zkušenostmi ostatních hráčů budeme vědět více časem.

Jelikož však čekáte 5 dní, doporučil bych obrnit se trpělivostí. Na proces výběru dáváme kasinům 14 dní a pokud se nic nestane, pokusíme se vám pomoci.

Jste v kontaktu s kasinem nebo ne?

Myslíte, že můžete počkat?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ano, kontaktoval jsem kasino, o kterém mi poradili, že finanční oddělení se na to podívá, až budou mít čas, protože platí, že kdo dřív přijde, ten dřív mele. Pokud budu potřebovat pomoc, zahájím stížnost, pokud neobdržím finanční prostředky do 14 dnů, děkuji

Automaticky přeloženo:
Anonymized787

Myslím, že uvažuješ přímo. Pokud se tedy od kasina dozvíte něco relevantního nebo sáhnete po možnosti reklamace, dejte mi vědět.

Budu tady.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Proběhly mé první 4 výběry (limit 500 na výběr)

Podpora mi ve skutečnosti zavolala, abych získal dokument požadovaný pro kyc související s bankovním účtem, na který jsem vybíral, velmi přátelský chlapík, rozhodně doufal, že zde budu hrát dál.

Stačí počkat do příštího týdne, abyste mohli vybrat zbytek, protože existuje limit na týden, čekám na dokončení všech výběrů nyní, abych mohl znovu vložit pomocí bonusu

Automaticky přeloženo:
Anonymized787

Je dobré vidět, že je k vám kasino milé a vše jde tak, jak chcete. Asi už bylo na čase, řekl bych.

Takže až se k tobě dostanou zbytek peněz a podobně, dej mi vědět. 🙂

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky