DomůFórumKasinaSpinbara Casino - všeobecná diskuze

Spinbara Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

10 974 zobrazení 164 odpovědí |
před 5 měsíci
|
1...6 7 89
Přidat příspěvek
Aekaek
před 3 týdny

Soubor Ela. Pokud mohu vstoupit do diskuse. Jak vidím z vašich předchozích příspěvků, automatický překladač bohužel vaše zprávy nepřečetl správně a překlad zde byl zcela chybný, což ve skutečnosti vedlo k nedorozumění ze strany Radky.

Dovolte mi to prosím vysvětlit. Nepracujeme pro žádné online kasino; jsme pouze administrátoři tohoto fóra. Naše stránky obsahují také sekci pro stížnosti, kde pomáháme našim uživatelům a naší rolí je být zprostředkovatelem mezi nimi a kasiny.

Proto vám Radka nabídla možnost podat stížnost. Můžete to udělat kdykoli, když se domníváte, že se k vám nějaké online kasino nechová správně. Pak se snažíme udělat vše pro to, abychom mu pomohli, a pokud hráč udělá vše správně, snažíme se kasino přimět, aby své chování vůči tomuto hráči napravilo.

Takže pokud máte jakékoli dotazy, neváhejte se nás zeptat na cokoli, co se k tomu všemu týká. Doufejme, že překladatel tentokrát odvede svou práci správně.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 týdny

Děkuji za intervenci, samozřejmě hráčům neplatí a další si stěžovali, jak vidíte, pokud nemají peníze na zaplacení, měli bychom jim uzavřít účty, protože mají mnoho různých kasin.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Questa conversazione è di ieri sera, io ho chiesto se serve la verifika kyc e loro hanno risposto che non serve per ora, poi ho chiesto come mai c'è ritardo e ha detto che mi scriveranno dal dipartimento finanziario. Sto aspettando…


Alin

Jak dlouho to bude trvat? Protože jsem neobdržel žádné e-maily s ověřením KYC, předpokládám, že to musím udělat, protože jsem neobdržel žádné ze svých výběrů za 9 pracovních dnů a stále na ně čekám.

(06:05:38)Gennie

Děkujeme za vaši strpení. Upozorňujeme, že veškeré požadované dokumenty k ověření je nutné nahrát pouze prostřednictvím webových stránek pomocí služby ověřování dokumentů. Tuto službu naleznete ve svém účtu v části „Nastavení => Ověření".


Po kontrole vašeho účtu jsem však zjistil, že ověření momentálně není nutné, a proto nyní nejsou potřeba žádné dokumenty. V případě, že bude ověření zahájeno v budoucnu, uvidíte to na kartě Ověření ve vašem profilu, která v takovém případě zobrazí stav „Vyžadováno ověření", a poté budete moci nahrát požadované dokumenty.

(06:06:33)Alin

Va bene invece si hanno novità sui miei prelievi? Perché sono passati davvero tanti giorni

(06:07:45)Gennie

Žádný problém, zeptám se na stav vašich výběrů a brzy vám odpovím!

(06:10:17)Alin

Dobře

(06:13:31)Gennie

Stále čekám na odpověď od oddělení, ale nebojte se. Dělám vše pro to, abych ji dostal co nejdříve. Dám vám vědět, jakmile budu mít nějaké novinky.

(06:15:14)Alin

Va bene basta che non si chiude la chat perché mi è già successo di aspettare poi si è chiuso tutto

(06:17:35)Gennie

Velice si vážím vaší trpělivosti. Stále čekám na odpověď od příslušného oddělení. Zůstaňte prosím naladěni na chat; jsem si jistý, že brzy budeme mít potvrzení.

(06:17:51)Alin

Díky moc

(06:21:44)Gennie

Na vaší žádosti pracujeme, ale kvůli velkému počtu žádostí to trvá trochu déle. Nebojte se, neodešel jsem; budu tu, abych vás informoval, jakmile budeme mít odpověď.

(06:22:04)Alin

Dobře, to je ono

(06:27:06)Gennie

Děkuji za vaši trpělivost. Odpovědné oddělení mě informovalo, že z důvodu zpoždění postoupilo vaši žádost o výběr finančnímu ověřovacímu oddělení. V tomto případě, jakmile ověří, co je nezbytné k dokončení vašeho výběru, co nejdříve odpoví na vaši e-mailovou adresu.

(06:27:59)Alin

Si sanno le tempistiche più o meno?

(06:30:51)Gennie

Přál bych si, abych vám mohl sdělit přesný čas, ale přístup k němu má pouze příslušný tým. Vidím však, že to bylo přeposláno a právě se tím zabývají. Odpověď na váš e-mail by měla brzy dorazit, jakmile bude zpracováno.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Alino
před 3 týdny

Hej lidi, všichni vám říkají to samé, vědí to samé a já se omlouvám a beru v úvahu pracovní vytížení. Pošlu zprávu na finanční oddělení a nebudu to samé dělat všem hráčům znovu.

Automaticky přeloženo:
Aekaek
před 3 týdny

Právě jsem dokončil ověření KYC, takže by měli být odblokováni. Oddělení mi poslalo e-mail. Všechno je v pořádku.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Děkuji za intervenci, samozřejmě hráčům neplatí a další si stěžovali, jak vidíte, pokud nemají peníze na zaplacení, měli bychom jim uzavřít účty, protože mají mnoho různých kasin.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Žádné starosti. Pokud si to někdy rozmyslíte, budeme tu připraveni zasáhnout.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Právě jsem dokončil ověření KYC, takže by měli být odblokováni. Oddělení mi poslalo e-mail. Všechno je v pořádku.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Jsem rád/a, že je vše v pořádku. Prosím, dejte nám vědět, až obdržíte svou výhru.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Rbky

Mosoa19831210
před 3 týdny

Dobrý den, máte nějaké problémy, nebo jen jdete kolem?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 týdny

Ano, chci, abyste zasáhli a zaplatili mi, dobře, už to nepůjde. Pořád jim říkám to samé a oni mi pořád říkají to samé. Začíná to být nudné, když nám nemusí platit. Ať si to říkají. Nejsem jediný, kdo čeká. Čeká spousta hráčů.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Jakmile bude ověření dokončeno a peníze skutečně obdržím, brzy vás budu informovat. Děkuji za vaši dosavadní podporu.

Automaticky přeloženo:
Alino
před 3 týdny

Jak dlouho už máš peníze, které ti nevložili na účet?

Automaticky přeloženo:
Aekaek
před 3 týdny

Dnes je to 10 pracovních dnů, vlastně mi řekli, že jelikož uplynulo 10 pracovních dnů, budu muset provést ověření KYC, obvykle po ověření KYC zaplatí.

Už se mi to stalo. Pořád je to 20 000 eur, takže si to možná zkontrolují.

Automaticky přeloženo:
Alino
před 3 týdny

Mluvím o velké částce, přál bych si, abyste si ji vzali. Mám s tímto příběhem asi 15 stran a bavíme se o nevýznamné částce 225 eur.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Také bych se zde rád podělil o svou zkušenost se Spinbarou.

Budu psát přímo v angličtině, abych se vyhnul případným nedorozuměním způsobeným překladem.

Moji stížnost najdete níže:

https://de.casino.guru/beschwerden/spinbara-casino-das-konto-des-spielers-wurde-geschlossen-1

V první řadě vám děkuji za toto skvělé fórum a za poskytnutí transparentního a otevřeného prostoru pro diskusi o online kasinech.

Moje zkušenost se Spinbarou a skupinou Stellar Ltd. (https://stellar-casinos.com/)

) byl naprosto negativní.

Tři mé účty ve skupině Stellar Ltd. byly uzavřeny současně poté, co jsem u Librabetu inicioval výběr.

Již jsem úspěšně vyřešil dvě stížnosti na AskGamblers proti Stellar Ltd. (Bassbet, Librabet):

https://www.askgamblers.com/casino-complaints/bassbet-casino-bassbet-blocking-verified-account-and-withholding-player-balance


https://www.askgamblers.com/casino-complaints/librabet-casino-librabet-blocking-account-and-withholding-player-balance

Spinbara bohužel nebyla uvedena na AskGamblers, a proto jsem se na toto fórum dostal.

Už tři měsíce se trápím se Spinbarou.

Jejich taktika je vždycky stejná: podpora v chatu předstírá, že nerozumí, dává protichůdné odpovědi a vyhýbá se poskytování skutečných informací. Zdokumentoval jsem každou konverzaci v chatu – snímky obrazovky, přepisy, prostě všechno.

Některé odpovědi si tak odporují, že by se daly jednoznačně považovat za naprosté lži.

Své KYC dokumenty jsem odeslal už desetkrát, vždy v nejvyšší kvalitě. Úplně stejný postup jako u Bassbetu a Librabetu. Ale Spinbara mlčí.

Vzhledem k tomu, že počet stížností na Spinbaru zde evidentně roste, nechápu, proč Casino Guru nekontaktuje partnerský tým Stellar Ltd.

Nerozumím tomu, jak mohou být Spinbara a ostatní kasina ve skupině ohodnocena 8,9/10.

Plně chápu, že toto fórum je financováno z příjmů z partnerských programů, ale i tak je třeba zachovat férovost a transparentnost. Jsem si také vědom toho, že Stellar Ltd. vyplácí štědré partnerské provize – ale nic z toho nám hráčům nepomáhá. Spoléháme na realistické a spravedlivé hodnocení kasin.

Existuje spousta renomovaných a pozitivních kasin.

Rád ti, Romi, poskytnu své chatovací logy a screenshoty. Také jsem ochoten s tebou vše probrat e-mailem nebo chatem.

Váš kolega Kubo mi bohužel dosud na e-mail neodpověděl.

Děkuji za vaši skvělou práci a předem děkuji za vaši pomoc se Spinbarou.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ano, chci, abyste zasáhli a zaplatili mi, dobře, už to nepůjde. Pořád jim říkám to samé a oni mi pořád říkají to samé. Začíná to být nudné, když nám nemusí platit. Ať si to říkají. Nejsem jediný, kdo čeká. Čeká spousta hráčů.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Pokud chcete, aby se náš tým pokusil ve vašem případě zasáhnout, podejte prosím stížnost zde .

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Také bych se zde rád podělil o svou zkušenost se Spinbarou.

Budu psát přímo v angličtině, abych se vyhnul případným nedorozuměním způsobeným překladem.

Moji stížnost najdete níže:

https://de.casino.guru/beschwerden/spinbara-casino-das-konto-des-spielers-wurde-geschlossen-1

V první řadě vám děkuji za toto skvělé fórum a za poskytnutí transparentního a otevřeného prostoru pro diskusi o online kasinech.

Moje zkušenost se Spinbarou a skupinou Stellar Ltd. (https://stellar-casinos.com/)

) byl naprosto negativní.

Tři mé účty ve skupině Stellar Ltd. byly uzavřeny současně poté, co jsem u Librabetu inicioval výběr.

Již jsem úspěšně vyřešil dvě stížnosti na AskGamblers proti Stellar Ltd. (Bassbet, Librabet):

https://www.askgamblers.com/casino-complaints/bassbet-casino-bassbet-blocking-verified-account-and-withholding-player-balance


https://www.askgamblers.com/casino-complaints/librabet-casino-librabet-blocking-account-and-withholding-player-balance

Spinbara bohužel nebyla uvedena na AskGamblers, a proto jsem se na toto fórum dostal.

Už tři měsíce se trápím se Spinbarou.

Jejich taktika je vždycky stejná: podpora v chatu předstírá, že nerozumí, dává protichůdné odpovědi a vyhýbá se poskytování skutečných informací. Zdokumentoval jsem každou konverzaci v chatu – snímky obrazovky, přepisy, prostě všechno.

Některé odpovědi si tak odporují, že by se daly jednoznačně považovat za naprosté lži.

Své KYC dokumenty jsem odeslal už desetkrát, vždy v nejvyšší kvalitě. Úplně stejný postup jako u Bassbetu a Librabetu. Ale Spinbara mlčí.

Vzhledem k tomu, že počet stížností na Spinbaru zde evidentně roste, nechápu, proč Casino Guru nekontaktuje partnerský tým Stellar Ltd.

Nerozumím tomu, jak mohou být Spinbara a ostatní kasina ve skupině ohodnocena 8,9/10.

Plně chápu, že toto fórum je financováno z příjmů z partnerských programů, ale i tak je třeba zachovat férovost a transparentnost. Jsem si také vědom toho, že Stellar Ltd. vyplácí štědré partnerské provize – ale nic z toho nám hráčům nepomáhá. Spoléháme na realistické a spravedlivé hodnocení kasin.

Existuje spousta renomovaných a pozitivních kasin.

Rád ti, Romi, poskytnu své chatovací logy a screenshoty. Také jsem ochoten s tebou vše probrat e-mailem nebo chatem.

Váš kolega Kubo mi bohužel dosud na e-mail neodpověděl.

Děkuji za vaši skvělou práci a předem děkuji za vaši pomoc se Spinbarou.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Bohužel, jak vidím, kasino na vaši stížnost dosud nereagovalo, a proto s tím nepostupuje.

Uvědomte si prosím, že s touto situací bych moc nenadělal, takže mi opravdu není nutné nic posílat.

Náš tým pro stížnosti se denně musí zabývat stovkami stížností, a to by mohl být důvod, proč Kubo neodpovědělo na váš e-mail. Pokud s námi kasino nekomunikuje, nemůžeme záležitost vyšetřit, protože k tomu ve skutečnosti potřebujeme informace od něj.

Ujistěte se, že se pokusíme kontaktovat kasino i mimo vlákno vaší stížnosti, a doufejme, že pak získáme více informací.


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Znamená to naopak, že stížnosti budou jednoduše ignorovány, pokud kasino nereaguje? Jak jsem řekl, jedná se pouze o značku Stellar Ltd. Předpokládám, že s touto skupinou už jste stejně v kontaktu. Ale počkám si zbývající tři dny, než vyprší druhá lhůta pro odpověď na Spinbaru. A pak?


Ano, samozřejmě chápu, že toho máš hodně na talíři. Ale nezklameš nás, že ne?


Každopádně díky za rychlou odpověď a hezkou neděli

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Daleko od kasin bass bet pistolo spin bara radokat trafomania a mnoha dalších je to speciální webová stránka a v chatu jsou to ti samí lidé v těchto kasinech, které jsem zmínil, oni holí hráče a neplatí jim.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Znamená to naopak, že stížnosti budou jednoduše ignorovány, pokud kasino nereaguje? Jak jsem řekl, jedná se pouze o značku Stellar Ltd. Předpokládám, že s touto skupinou už jste stejně v kontaktu. Ale počkám si zbývající tři dny, než vyprší druhá lhůta pro odpověď na Spinbaru. A pak?


Ano, samozřejmě chápu, že toho máš hodně na talíři. Ale nezklameš nás, že ne?


Každopádně díky za rychlou odpověď a hezkou neděli

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

No, stížnost z naší strany jistě neignorujeme. Pokud ale kasino nebude spolupracovat, bohužel nám nezbývá nic jiného, ​​než stížnost uzavřít jako nevyřešenou, což negativně ovlivní jejich hodnocení.

Automaticky přeloženo:
1...6 7 89
Jít na stránkuz 9 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.