DomůFórumKasinaSpinbara Casino - všeobecná diskuze

Spinbara Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

10 969 zobrazení 164 odpovědí |
před 5 měsíci
|
1...5 6 7...9
Přidat příspěvek
před 3 týdny

Zeptal jsem se, zda je potřeba další ověření, a oni řekli, že ne. Dnes jsem jim odepsal a dostal jsem stejnou odpověď: „Omlouváme se za zpoždění a chápeme vaši frustraci, ale můžete si být jisti, že je vše v pořádku a vaše výběry dorazí." Poslali jsme následnou zprávu finančnímu oddělení.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dejte nám prosím vědět, jak to dopadlo a zda budete potřebovat pomoc od našeho týmu pro vyřizování stížností.

Automaticky přeloženo:
Alino
před 3 týdny

Říkají mi totéž, že žádné peníze nedostaneme.

Automaticky přeloženo:
Alino
před 3 týdny

Říkají mi totéž, kdy už nedostaneme žádné peníze?

Automaticky přeloženo:
Alino
před 3 týdny

Pojďme se sejít a podat stížnost na ty, kteří nezaplatili. Dělají si z hráčů legraci. Když prohrajeme, je to dobře. V tom není žádný problém. Pokud jde o to, aby dostali naše peníze, najdou si spoustu výmluv.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Pořád čekám v naději, že je odblokují, v pátek je přesně 10 pracovních dnů, příští pondělí bude jedenáctý den, uvidíme...

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Když říkáte 1 den s 3 pracovními dny na to, abyste si to nechali, nenechte uplynout 10 dní a pak peníze dostanete.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Znovu jsem kontaktoval podporu a požádal o rozhovor s manažerem, ale zástupce chatu mi řekl, že jim jen ztrácím čas, a chat ukončil. Super skvělí kluci z firmy. Rozhodně si zaslouží hodnocení 8,9.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Kegsey
před 3 týdny

Neberme si peníze.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Znovu jsem kontaktoval podporu a požádal o rozhovor s manažerem, ale zástupce chatu mi řekl, že jim jen ztrácím čas, a chat ukončil. Super skvělí kluci z firmy. Rozhodně si zaslouží hodnocení 8,9.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dobrý den, souhlasím, že to vypadá velmi divně, na základě toho, co jste právě popsal/a. Na druhou stranu momentálně nemáme tušení, proč vám to manažer kasina udělal. Pokud se to má vyšetřovat, potřebujeme vás v první řadě. Prosím, podejte stížnost.

Protože moji kolegové jsou tu, aby pomohli, je to tady všechno 👈

Dejte tomu pořádnou šanci: https://casino.guru/complaints/create

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Když říkáte 1 den s 3 pracovními dny na to, abyste si to nechali, nenechte uplynout 10 dní a pak peníze dostanete.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Pokud se problém přímo týká aktivit kasina, doporučuji vám také podat stížnost. Pokud vám tedy kasino v příštích několika dnech nezaplatí, určitě bych podal bezplatnou stížnost: https://casino.guru/complaints/create 👈

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Pořád čekám v naději, že je odblokují, v pátek je přesně 10 pracovních dnů, příští pondělí bude jedenáctý den, uvidíme...

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Vypadá to, že toto kasino má opravdu velké zpoždění, takže abych vám pomohl, stížnost je vždycky možnost.

https://casino.guru/complaints/create 👈

Neváhejte a odešlete jej, pokud vám kasino v nadcházejících dnech nezaplatí.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 týdny

Jen čekám na peníze asi 10 dní a pak jsou pryč.

Automaticky přeloženo:
Aekaek
před 3 týdny

Pokud vám peníze zmizely bez předchozího upozornění, měli byste si rozhodně stěžovat, zejména pokud je k dispozici bezplatná možnost; prosím, vyzkoušejte to.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 týdny

Nezmizeli, neberou mě a neříkají mi nápady

Automaticky přeloženo:
Aekaek
před 3 týdny

Pokud nesouhlasíte s tím, co kasino uvedlo jako důvod nevyplacení peněz, myslím, že situace je stejná. Je to vaše rozhodnutí; pokud chcete, aby to moji kolegové prošetřili, směle do toho.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 týdny

V čím kasinu jsi a jak se jmenuje?

Automaticky přeloženo:
Aekaek
před 3 týdny

Nerozumím otázce. Můžete to prosím zkusit jinak?

Každopádně, toto vlákno je o kasinu Spinbara .

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 týdny

Jste a patříte do kasina Spinbara

Automaticky přeloženo:
Aekaek
před 3 týdny

Ne, nepracuji pro žádné kasino; místo toho jsem vás povzbuzoval k podání stížnosti na kasino. Doufám, že jste si toho všimli.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 týdny

Aha, nevím, jak podat stížnost a zkusit to znovu, peníze nám nedají.

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.