DomůFórumKasinaSpin247 Casino - všeobecná diskuze

Spin247 Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

19 122 zobrazení 58 odpovědí |
před 4 roky
|
1 2 3
Přidat příspěvek
as890337
před 3 roky

Ahoj,

Myslím, že byste se měli okamžitě obrátit na podporu. Případně zkontrolujte u svého mobilního operátora, zda jsou tyto zprávy k dispozici pro příjem.

Dejte mi vědět, co vám bylo doporučeno.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj. Jsem extrémně frustrovaný Spin247. Provedl jsem výběr 18. listopadu 2023 a STÁLE čekám! Když s nimi mluvím, dostávám stejnou odpověď pokaždé, „mají zpoždění a jsou zaneprázdněni prací na tom" Není to poprvé, co jsem odstoupil. Dříve jsem měl stejný problém, ale čekal jsem jen 2 týdny! Chtěl bych své peníze a už mě nebaví na ně čekat.

Automaticky přeloženo:
chevornecronje1
před 2 roky

Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek pod kasino, o kterém mluvíš.

Pokud jde o váš výběr, chápu, jaký důvod vám k tomu kasino uvedlo, ale myslím, že jste čekali příliš dlouho, když říkáte, že to byl měsíc. Když jste však v minulosti provedli výběr a po 2 týdnech jste dostali své peníze, měli jste stejný problém nebo to bylo něco jiného?

Každopádně si myslím, že podání stížnosti byl dobrý krok, protože kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběru. Uvidíme, kam se náš tým dostane a opravdu doufám, že se tato situace podaří vyřešit a vy dostanete své peníze. Pokud máte nějakou aktualizaci, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 roky

Děkuji mnohokrát za odpověď. Dříve to byl stejný problém.

Automaticky přeloženo:
chevornecronje1
před 2 roky

Chápu to, takže předpokládám, že pokud dostanete své peníze podruhé, raději si pro příště vyberte jiné kasino, protože taková nepříjemnost se opakovala.

Každopádně dejte mi vědět, pokud máte nové informace. Doufám, že se vše vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

v minulosti jsem měl asi 5 výběrů, které dopadly dobře...nyní problém je, že jsem provedl výběr 13. listopadu do dneška 19. prosince (5 týdnů) neobdržel jsem své výhry...když jsem kontaktoval jejich živý chat poradce zopakuje kopii a vloží se slovy „mají zpoždění a musím si být jistý, že své prostředky obdržím"

Automaticky přeloženo:
kgadisomo
před rokem

Ahoj, koukám, že na své peníze čekáš už docela dlouho a kasino ti říká pořád dokola to samé, což nepomáhá.

Řekl vám to nějaký další důvod, proč jsou peníze zaseknuté na 5 týdnů?

Každopádně doporučujiotevřít stížnost zde a náš tým se vám pokusí pomoci.

Doufám, že své peníze dostanete.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, potřeboval bych jakoukoli pomoc při pokusu získat své výhry ze Spin247.

Zavřeli můj účet bez upozornění, protože jsem se neustále pokoušel vybrat své výhry. Prý nemusí uvádět důvod. Dodal jsem všechny dokumenty, které byly ověřeny. Neměli však ŽÁDNÝ problém vzít mé peníze na vklad

Automaticky přeloženo:
JJanine
před rokem

Dobrý den, ani vám kasino obecně neřeklo, proč vám zrušilo účet? Když jste se pokusili vybrat peníze, byly výběry stále odmítnuty? Zjistili jste proč nebo ani v tomto případě? Hráli jste s nějakým bonusem?

Dejte mi prosím vědět a uvidíme, co se dá dělat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ahoj Jaro, díky za kontakt. Vážím si toho. Kasino ode mě na začátku požadovalo dokumenty, které přijalo a ověřilo. Řekli mi, že stažení bude trvat 3 až 5 dní. Po 5 dnech jsem zíral na otázku, proč se stále zobrazuje nevyřízené. Neodpověděli a já se ptal dál. Pak mi náhle uzavřeli účet. Poslal jsem e-mail a zeptal se proč a bez důvodu, nemohli uvést platný důvod. Ve svých T&C uvádějí, že to mohou udělat podle vlastního uvážení.

Nehrál jsem s bonusovými nebo volnými mincemi. Byly to moje vlastní peníze, které jsem vložil.

Automaticky přeloženo:
JJanine
před rokem

No, vidím, že kasino vám neřeklo nic relevantního, což je škoda. Vidím, že se ti každopádně podařilo ověřit, takže mi přijde docela divné, že ti právě uzavřeli účet.

Pokud nemáte pocit, že jste něco porušili, na vašem místě bych podal stížnost a můžete tak učinitkliknutím na tento odkaz .

Náš tým se vám pokusí pomoci a zjistit, co mohlo situaci způsobit.

Jste tam?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Už 10 dní čekám na výběr a prostě nedorazilo. Proč web říká, že žádosti o výběr budou zpracovány do 3 pracovních dnů?

Live chat vždy nakonec trvá trochu déle, ale nedokážu říct, jak dlouho to bude trvat. Zřejmě ostatní měli stejný problém.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Tento překladač nefunguje správně. Chci říct, že živý chat mi vždy říká to samé, že výběry teď trvají déle, ale nikdy mi neřeknou, jak dlouho by trvalo získat peníze.

Automaticky přeloženo:
tomstte
před 8 měsíci

Dobrý den, je mi líto, že na peníze musíte čekat dva týdny. Nevím, proč tomu tak je, a kasino by se k tomu mělo vyjádřit, ale vidím, že vám dávají pouze obecné odpovědi, které nejsou užitečné.

Každopádně bych asi uvažoval o otevření stížnosti, kde by se vám náš tým snažil pomoci.

O této cestě jste nepřemýšleli, protože pokud nevíte nic kromě toho, že to bude trvat déle, pak to pravděpodobně není zpráva, která by byla relevantní.

Pokud tedy máte zájem najít pomoc,stačí kliknout sem . ⬅️

Doufám, že se věci brzy vyjasní.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Díky. Stížnost jsem podal

Automaticky přeloženo:
tomstte
před 8 měsíci

Jasně, až budeš vědět víc, klidně mi dej vědět. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Stížnost byla zřejmě uzavřena, protože toto kasino nereaguje. Zajímalo by mě, proč může mít kasino jako toto hodnocení 7.

Automaticky přeloženo:
tomstte
před 7 měsíci

Hmm, vidím, že už mají varování, že nám neodpovídají. Tak doufám, že to ostatní hráče odradí, aby tam hráli. Do té doby se nevědělo, že s námi nebudou spolupracovat, a dokud nemáte zkušenosti od jiných hráčů, nešlo to dělat moc jinak. Ale pokud budou hráči nadále podávat stížnosti, i když je kasino nebo nás neodepíše, pak bude jejich index bezpečnosti nižší.

Mrzí mě, že to dopadlo takhle. 🙁

Automaticky přeloženo:
tomstte
před 7 měsíci

Ahoj


Mám stejný problém jako ty. Chtěl jsem se zeptat, zda jste již obdrželi výplatu.

Automaticky přeloženo:
kgadisomo
před 7 měsíci

Dobrý den, mám stejný problém a chtěl jsem se zeptat, zda jste obdrželi platbu.

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.