Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek pod kasino, o kterém mluvíš.
Pokud jde o váš výběr, chápu, jaký důvod vám k tomu kasino uvedlo, ale myslím, že jste čekali příliš dlouho, když říkáte, že to byl měsíc. Když jste však v minulosti provedli výběr a po 2 týdnech jste dostali své peníze, měli jste stejný problém nebo to bylo něco jiného?
Každopádně si myslím, že podání stížnosti byl dobrý krok, protože kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběru. Uvidíme, kam se náš tým dostane a opravdu doufám, že se tato situace podaří vyřešit a vy dostanete své peníze. Pokud máte nějakou aktualizaci, dejte nám vědět.
Hi, I moved your post under the casino you are talking about.
As for your withdrawal, I can see what reason the casino gave you for it, but I think you've been waiting too long when you say it's been a month. However, when you made a withdrawal in the past and got your money after 2 weeks, did you have the same problem or was it something else ?
Anyway, I think lodging a complaint was a good move as we give casinos 14 days to resolve a withdrawal. Let's see where our team gets to and I really hope that this situation can be resolved and you will get your money. If you have any update, let us know.
Automaticky přeloženo: