Dobrý den, je mi líto, že na peníze musíte čekat dva týdny. Nevím, proč tomu tak je, a kasino by se k tomu mělo vyjádřit, ale vidím, že vám dávají pouze obecné odpovědi, které nejsou užitečné.
Každopádně bych asi uvažoval o otevření stížnosti, kde by se vám náš tým snažil pomoci.
O této cestě jste nepřemýšleli, protože pokud nevíte nic kromě toho, že to bude trvat déle, pak to pravděpodobně není zpráva, která by byla relevantní.
Pokud tedy máte zájem najít pomoc,stačí kliknout sem . ⬅️
Doufám, že se věci brzy vyjasní.
Hello, I'm sorry that you have to wait for money for two weeks. I don't know why that is and the casino should comment on it but I see that they only give you generic answers which are not helpful.
Anyway, I would probably think about opening a complaint where our team would try to help you.
You haven't thought about that route, because if you don't know anything except that it's going to take longer, then it's probably not a message that's relevant.
So if you are interested in finding help, just click here. ⬅️
I hope that things will be cleared up soon.
Automaticky přeloženo: