FórumKasinaSpin247 Casino - všeobecná diskuze

Spin247 Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od AKAK
|
5966 zobrazení 26 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Spin247 Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Zaregistroval jsem se do kasina Spin247 poté, co jsem zažil několik velmi riskantních praktik ... Nesplacení hráčů a „pobíhání" s dotazy ... zdá se, že nemají licenci…

POZOR!

file

Automaticky přeloženo:
AKAK
před 2 roky

Ahoj AKAK.

Sám jsem to zkontroloval a vypadá to, že fungují s platnou licencí (možná jen dočasná nedostupnost).

file

Pokud máte nějaké negativní zkušenosti s kasinem Spin247, doporučuji vám je sdílet. Svou stížnost můžete podat v jejich kontrole (odkaz níže).

https://casino.guru/spin247-casino-review#tab=js-tab-reputation

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Považuji za nemožné využít výhody hráčů v tomto kasinu Spin 247. Podle mého názoru by takové kasino již nemělo být nabízeno. Web ale dělá nemožné možným. Sám jsem tomu propadl. Vydělávají tolik peněz od hráčů a pokud jde o výplaty, nedostanou se k nim ani zpátky, ani na někoho nedosáhnou. Podle mého názoru by byla vhodná stížnost na podvod. Takže, milý Casino Spin 247, zaujměte stanovisko ke všem stížnostem mnoha hráčů, kteří čekají na své peníze. Nyní je čas, abyste se vyjádřili.

LG Tatjana


Automaticky přeloženo:
TattaLoe
před 2 roky

Jaký problém tedy máte s kasinem? Máte nevyřízený výběr po dlouhou dobu?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ale ano. A zdá se, že tomu tak je u několika dalších.

Automaticky přeloženo:
TattaLoe
před 2 roky

Co vám pak kasino řekne, když se jich zeptáte na stav aktuálního výběru?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nic. Odpověď neexistuje

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj.

Nyní mi včera přišel e -mail ze Spin 247, kde ve skutečnosti tvrdí, že se nekontaktuji, a na základě toho předpokládají, že to pro mě bylo provedeno.

Ale to není pravda. Vždy jsem okamžitě odpověděl a poslal vše, co potřebovali. Pro mě to vypadá, že toto kasino nechce vůbec platit, a proto vždy vymyslí něco nového.

Velký nepořádek. Takto jednáte se zákazníky, kteří také platí? To je zločinec. A živá podpora stále nefunguje. Ale ani oni tomu nerozumí.

Ahoj Tatto

file

Automaticky přeloženo:
TattaLoe
před 2 roky

Zkoušeli jste je kontaktovat na živém chatu?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj.

Ano, to jsem samozřejmě také zkoušel. Živá podpora ale v Německu pravděpodobně nefunguje.

Automaticky přeloženo:
TattaLoe
před 2 roky

Jste si jisti, že to nefunguje? To je to, co vidím (momentálně jsem na Madeiře). Když kliknu na živý chat, slova „živý chat" zmizí, ale objeví se nové okno.

filefile

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj

O živém chatu zatím ani nemluvím. Je tam kontakt, tam můžete psát a podpora je předem nastavená na otázky a odpovědi. Nic víc se mnou není.



Automaticky přeloženo:
TattaLoe
před 2 roky

To je divné. Mimochodem, už jste v této věci podali stížnost?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, ale nikdo se nehlásí.

Automaticky přeloženo:
TattaLoe
před 2 roky

Pokud vidím, kasino přestalo odpovídat a výsledek případu negativně ovlivnil jejich hodnocení na našem webu. Je mi líto, ale nemůžeme je přinutit platit.

https://casino.guru/spin247-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Zde jsem podal stížnost na spin247. Když se mě poprvé pokusili oloupit a říct mi, že moje identifikační karta není moje, mé jméno bylo špatné a oni potřebují získat další dokument poté, co jsem poslal více než 100. Vrhlo se to na podání mé stížnosti s vámi, a vyhrálo můj případ, za což jsem někdy tak skvělý. Děkuji.

Nyní s nimi mám opět další problém a jde o to, že moje identifikační karta znovu opakuje stejné věci jako minule. V sobotu 9. října jsem vyhrál 840 $. Stále to čeká. Řekli mi, že bych měl dostat brzy, pak jsem se na to zeptal 11. a 12. dostal runaround, musím projít další kontrolou KYC. Ne, nebudu, mám dost. Neustálé zacházení s hráči jako tam bezvýznamné. Podal jsem s vámi svou stížnost a vy jste mi minule pomohli, proto jsem se vrátil. Vážím si pomoci, které se mi dostalo, a je příjemné vědět, že existují lidé, kterým na tom záleží a chtějí pomoci. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
Sweets55
před 2 roky

Dobrý den, je nám líto, že máte opět problémy, ale jsem rád, že jsme vám již dříve dokázali pomoci. Myslím, že už víte, jak zde systém funguje. Musíte podat stížnost a my se vám ozveme, jakmile se na to někdo podívá (nemělo by to trvat déle než jeden nebo dva dny)

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Děkuji

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mobilní číslo nelze ověřit, SMS zpráva nepřišla, kolikrát bylo vyčerpáno, pomozte prosím ověřit číslo účtu: duo830520

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky