FórumKasinaSpin Samurai Casino - všeobecná diskuze

Spin Samurai Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 roky od kevin040195
|
5701 zobrazení 23 odpovědí |
|
1 2
před 7 měsíci

Začněme tím, že se jedná o oblíbený způsob manipulace – ověření při první platbě. Může to být legální, ale vy odborníci místo toho, abyste to tvrdě kritizovali. Říkáte, že je to normální, manipulace s KYC je prioritou a měla by být provedena před prvním vkladem, nebo alternativně musíme být schopni to ověřit, kdykoli budeme chtít, a zablokovat ta kasina, u kterých je ověření závislé na výběrech. pozdravy

Automaticky přeloženo:
marcinqszwed
před 7 měsíci

Pokud si přejete, mohu se vám pokusit vysvětlit jeden z důvodů, proč většina kasin neprovádí žádné ověření před vkladem nebo dokonce po provedení vkladu a začíná s KYC pouze tehdy, když hráč požádá o první výběr. Je to vlastně způsobeno tím, že mnoho hráčů si rádo zkouší hrát v kasinu. Vloží nějaké peníze, pak si zahrají, když uvidí, že nemají moc štěstí, nebo se jim dokonce něco opravdu nelíbí, cokoli na tom konkrétním kasinu, rozhodnou se přestěhovat jinam. Ve skutečnosti by bylo velmi časově náročné ověřit všechny tyto hráče. Chápeš můj názor? Doufám, že ano. Kasino rozhoduje, kdy a také zda je ověření potřeba, a my s tím opravdu nemůžeme nic dělat.

Pokud máte nějaké další otázky, dejte nám vědět. Rádi vám pomůžeme.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

@Spin samurai, vidím několik recenzí ohledně vyskakovacích oken během hraní hry, vaše první slova jsou (upřímně se omlouvám) Pokud by to byl tento případ, zastavili byste to, ano?

Pojďme se také bavit o hrách, které se pokazí každým krokem, ani s nimi se nic nedělá. Ale upřímně se omlouvám za to, že jsem nevrlý z toho, že jsem byl ošizen do bodu

Mimochodem, s radostí vám nechám hodnocení 1 hvězdičkou


Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
clary46120
před měsícem

Dobrý den.

Naše fórum nepodporuje označování, takže chcete-li někoho oslovit přímo, vyhledejte jeho příspěvek a použijte funkci odpovědět. Procházel jsem toto vlákno za vás; zástupce kasina však není aktivní déle než tři roky. Příspěvek jediného zástupce najdete zde 👈, i když si představuji, že pravděpodobnost přímých odpovědí je dost nízká.

Zdá se, že jste také komunikovali s podporou, ale nezdá se, že byste byli spokojeni s výsledky. Je to tak, prosím?

Mohl byste snad sdělit více podrobností o vyskakovacích oknech?


Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky