DomůFórumKasinaSpin Buffalo Casino - všeobecná diskuze

Spin Buffalo Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 měsíci od xSerious169
|
1 745 zobrazení 46 odpovědí |
|
1 2 3
před měsícem

Právě jsem znovu vytvořil svůj účet, abych to napsal.


To je zjevný podvod. Je naprosto šílené, že casinoguru zanechá takovou propagaci webu. Hlavně, že je to EXKLUZIVNÍ BONUS. Jak je možné, že po zhlédnutí tohoto diskuzního vlákna není tato sračka ještě stažena? Z toho jasně vidíte, že zde existují zásadní problémy. Nebo z e-mailových propagací, které posílají, což je také velmi zřejmé. Btw na livechatu můžete požádat o nekonečnou částku 400% bonusů, což je pro kasino zdaleka neudržitelné.


Stránky jako Casinoguru by měly být důvěryhodné ve světě plném podvodů, zvláště v tak stinném odvětví, a zejména proto, že toto je zdaleka nejlepší stránka pro hledání bonusů a podobně (například askgambleři mají ve srovnání s tím hrozné uživatelské rozhraní), takže kdo jinak se dá věřit jiným než casinoguru yk.


přesto byste raději vydělávali na affiliate penězích, zatímco recenze se zde objevovaly déle než týden. 400% uvítací bonus sám o sobě by měl být dostatečně alarmující a exkluzivní bonusový štítek snižuje podezření pro lidi, kteří otevírají odkaz. A to jen říká 'čerstvé kasino', žádná upozornění nebo tak něco. Tým z casinoguru, který nám zde odpovídá, působí celkově důvěryhodně a starostlivě, proto je to pro mě tak šílené.


Nemělo by být více prozkoumáno kasino, než se rozhodnete k němu přidružit? A pokud ne, neměly by se místo exkluzivní značky umístit velké varovné cedule poté, co vám lidé začnou dávat vědět, že nedostávají zaplaceno?



Automaticky přeloženo:
před měsícem

Moje otázka je, jak Guru, inzerovat takové kasino, které je jednoznačně podvodnými kasinovými weby....

Máte řadu stížností a důkazů, že jde o podvodné kasino, proč je stále propagujete?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Chtěl bych říci, že nepropagujeme kasina; jak říkáte, místo toho informujeme o kasinech na naší stránce.

Jak vidím, jedná se o čerstvé kasino, a proto jsou informace o indexu bezpečnosti nastaveny takto.

Určitě bychom vám rádi pomohli s vaším problémem v tis casinu, pokud budete mít zájem.

Podejte prosím stížnost zde a informujte náš tým pro stížnosti o všech podrobnostech, se kterými jste se setkali s odstoupením od smlouvy, a doufejme, že se nám společně podaří dospět k jejímu vyřešení.

co říkáš? Zkusili byste to?

Vezměte prosím na vědomí, že stížnost je bezplatná a náš tým udělá vše pro to, aby byla co nejdříve vyřešena.

Pro odeslání stížnosti klikněte na tento odkaz .

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Právě jsem znovu vytvořil svůj účet, abych to napsal.


To je zjevný podvod. Je naprosto šílené, že casinoguru zanechá takovou propagaci webu. Hlavně, že je to EXKLUZIVNÍ BONUS. Jak je možné, že po zhlédnutí tohoto diskuzního vlákna není tato sračka ještě stažena? Z toho jasně vidíte, že zde existují zásadní problémy. Nebo z e-mailových propagací, které posílají, což je také velmi zřejmé. Btw na livechatu můžete požádat o nekonečnou částku 400% bonusů, což je pro kasino zdaleka neudržitelné.


Stránky jako Casinoguru by měly být důvěryhodné ve světě plném podvodů, zvláště v tak stinném odvětví, a zejména proto, že toto je zdaleka nejlepší stránka pro hledání bonusů a podobně (například askgambleři mají ve srovnání s tím hrozné uživatelské rozhraní), takže kdo jinak se dá věřit jiným než casinoguru yk.


přesto byste raději vydělávali na affiliate penězích, zatímco recenze se zde objevovaly déle než týden. 400% uvítací bonus sám o sobě by měl být dostatečně alarmující a exkluzivní bonusový štítek snižuje podezření pro lidi, kteří otevírají odkaz. A to jen říká 'čerstvé kasino', žádná upozornění nebo tak něco. Tým z casinoguru, který nám zde odpovídá, působí celkově důvěryhodně a starostlivě, proto je to pro mě tak šílené.


Nemělo by být více prozkoumáno kasino, než se rozhodnete k němu přidružit? A pokud ne, neměly by se místo exkluzivní značky umístit velké varovné cedule poté, co vám lidé začnou dávat vědět, že nedostávají zaplaceno?



Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den.

Mohu se nejprve zeptat, co tím myslíte, že jste znovu vytvořili svůj účet? Měli jste na mysli zde na našem webu?🤔

Uvědomte si prosím, že pouze s pomocí našich uživatelů a hráčů v kasinu se můžeme naučit a zjistit vše, co se děje v každém online kasinu.

Index bezpečnosti tedy můžeme snížit pouze v případě, že hráči podají stížnost na kasino a ta se nevyřeší nebo zjistíme, že kasino jedná neférově.

Vždy rádi informujeme naše uživatele o všem, co se děje v každém online kasinu v naší databázi, ať už dobrém nebo špatném, a to je náš hlavní cíl. Ne propagovat kasina, víte, ale informovat o nich.

Zažili jste v tomto kasinu nějaký problém, o kterém byste nám chtěli říct, a možná byste chtěli, abychom vám pomohli?

Neváhejte nám o tom napsat a my uděláme vše pro to, abychom to pokud možno vyřešili.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ano, v jednu chvíli jsem uzavřel své účty související s kasinem, včetně tohoto, když jsem si dal pauzu od hazardních her.


Ano, je to velká propagace. Je to přidružený odkaz vedoucí do kasina a pokud hráč vloží peníze, dostanete z toho procento.


Affiliate odkazy jsou propagací, protože jejich cílem je zvýšit povědomí a podpořit prodej, což je doslova v souladu s definicí propagace.


Kromě toho dáváte kasinu exkluzivní štítek, který snižuje podezření hráče.


A samozřejmě je to 400%!!! bonus, který je velmi vzácný a okamžitě alarmující a měl by vést k alespoň trochu vyšetřování, než se rozhodnete k nim přidružit.


A hráči si již 2 týdny stěžují, že zde nedostávají žádné výplaty.


co ještě potřebuješ? Opravdu nevidíte, že jste doslova součástí podvodu a aktivně těžíte z toho, že hráči vyhazují své peníze oknem?



Automaticky přeloženo:
Balintm2
před měsícem

Ahoj!

Představuji si, že pro některé lidi může být hazardní hraní příliš lákavé, a je skvělý nápad s hazardem přestat, abyste se vyhnuli problémům.

Navíc si myslím, že z vašeho pohledu byste tento extrémně složitý projekt řídili mnohem efektivněji než my a že jediný, nakonec výhodný bonus spojený s postupným vyplácením by byl jasným znamením k tomu, abyste zasáhli.

No, u nás to není tak jednoduché. Index bezpečnosti je dobře navržený výpočet, jak pravděpodobně nevíte; je nemožné měřit něco tak specifického nebo časově citlivého, jako jsou názory hráčů nebo rychlost výběru peněz pro jednotlivé platební metody, nemluvě o obvyklé nutnosti procesu KYC.

Některým lidem by například vadilo to, čemu říkáte velký bonus. Mám dojem, že chcete, abychom se cítili provinile, protože tak tvrdě pracujeme na tom, abychom udrželi hráče mimo nebezpečná kasina. Rozhodnutí je však vždy na hráči. Nikdo vás nemůže zachránit před vašimi rozhodnutími, ale můžeme vám poskytnout množství informací, které vám pomohou učinit moudrá rozhodnutí, včetně indexu bezpečnosti, kodexů, uživatelských recenzí a fóra.

Pokud jde o peníze, zdroj našich příjmů je velmi jednoduchý. Vytvořili jsme největší seznam recenzí kasin na světě a tento seznam pravidelně aktualizujeme, abychom se ujistili, že hodnocení jsou stále platná.

Hráčům doporučujeme různá špičková kasina podle toho, odkud pocházejí, protože například kasino, které je skvělé pro německé hráče, nemusí být příliš dobré pro hráče v Argentině atd. Proto se snažíme vytvořit jedinečný seznam nejlepších kasin pro každá země. Když hráči jdou hrát do těchto kasin a nakonec prohrají, dostaneme z toho provizi.

Nikdy hráčům neříkáme, aby hráli v kasinu, protože zbohatnete, ve skutečnosti říkáme, že nakonec prohrajete , ale také víme, že existují lidé, kteří kasinové hry prostě milují. Věříme, že pro hráče je lepší hrát ve slušných kasinech, která budou platit výhry v případě, že má hráč prostě štěstí, místo aby se hloupě vymlouvali a rušili výhry. To je důvod, proč bylo vytvořeno CasinoGuru – poskytovat poctivé recenze online kasin.

Příjem, který máme, nám také umožňuje dělat spoustu činností, za které nedostáváme zaplaceno – například máme centrum pro řešení stížností, kde pomáháme hráčům získat jejich výhry z kasin. Nebereme za to žádnou provizi, takže když hráč dostane zaplaceno, dostane 100 % částky. Máme také akademii pro lidi, kteří by chtěli začít pracovat v online kasinech, a dokonce i pro pracovníky online kasin, kteří by se chtěli zlepšit ve své práci.

Investujeme také do iniciativy Global Self-Exclusion Initiative . Cílem je vytvořit nástroj, který by hráčům umožnil sebevyloučení ve všech kasinech na světě (mohli bychom k tomu využít naši velkou databázi kasin).

https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative/assistance-tool

Účast v naší povzbuzující komunitě můžete kdykoli přestat. Jen mi dej vědět.



Automaticky přeloženo:
před měsícem

To nevysvětluje, proč neprobíhá žádný průzkum kasina, které by získalo exkluzivní značku (která je sama o sobě na webu poměrně vzácná). Na webu, jako je tento, existuje mnoho rychlých informací o tom, že je velmi pravděpodobně stinné. Procento uvítacího bonusu, způsob, jakým livechat komunikuje, newslettery, které odesílají s opakujícími se 350%+ relativně nízkými sázkovými bonusy, a pokud to dokážu zjistit, nechápu, jak byste to neudělal, s rozsáhlými znalostmi a zkušenostmi v pole.



Automaticky přeloženo:
Balintm2
před měsícem

Vlastně ano, řekl bych. 🙁

Dovolte mi, abych vám připomněl, co jsem již řekl.

Pokud se budete řídit mým vysvětlením a podíváte se na záložku vysvětlující index bezpečnosti pro každé kasino, nenajdete mezi věcmi, které počítáme, celkovou kvalitu podpory, zpravodaje kasina ani žádné další velmi podrobné funkce. Takové věci nejsou v našem dosahu. Mohu ujistit, že nikdo není přihlášen k odběru každého jednotlivého zpravodaje každého kasina uvedeného v naší databázi; totéž platí pro „takzvané" stinné bonusy.

Jsem ohromen rozmanitostí informací, které jste schopni dát dohromady, a tím, k jakému závěru vás vedou. opravdu jsem!

Upřímně řečeno, nepředpokládáme věci; nechali jsme fórum, aby tak učinili hráči. Děkuji za vaši snahu a za to, že svůj názor prezentujete ostatním.


Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 3 týdny

aktualizace dostali jste peníze?


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Podpora nikdy neodpovídá, nezáleží na tom, jestli jdeme do živého chatu nebo jestli píšeme e-mailem. Také žádosti o výběr zůstávají "nevyřízené" navždy. Kasino „musíte se vyhnout".

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Dostal tu někdo výplatu? Právě jsem zkusil malou částku 100 eur

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Podpora nikdy neodpovídá, nezáleží na tom, jestli jdeme do živého chatu nebo jestli píšeme e-mailem. Také žádosti o výběr zůstávají "nevyřízené" navždy. Kasino „musíte se vyhnout".

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Můžu se zeptat, jak dlouho čekáte na výběr a co vám dali za vysvětlení, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Nikdy jsem nedostal svých 7000 dolarů. Guru údajně pomáhal, pak kasino řeklo, že kasinu nedodržuji. Dal jsem jim vše včetně výpisu z účtu. Neměl jsem nic jiného, ​​co bych mohl poslat. Guru se postavil na stranu kasina a přestal pomáhat. Takže ne, dostal jsem se z toho 7000 dolarů

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Nerad vám odporuji, ale můžete specifikovat stížnost? Našel jsem pouze jednu stížnost, na kterou jste náhle přestali reagovat, a týkala se Lucky Legends.

To je oprávněná perspektiva a zamítnutí stížnosti je bohužel častým zdrojem takových názorů. Vždy mě mrzí, když vidím, že jsme nenashromáždili dostatek důkazů, abychom „stranili hráči", i když se nestavíme na žádnou stranu; místo toho jednoduše prozkoumáme události, shromáždíme důkazy od hráče a pozveme zástupce kasina, aby vysvětlil své činy.

Možná vám mohu pomoci, když mě nasměrujete na příslušnou stížnost.

Dovolte mi, abych vám pomohl; Budu tady.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Podpora nikdy neodpovídá, nezáleží na tom, jestli jdeme do živého chatu nebo jestli píšeme e-mailem. Také žádosti o výběr zůstávají "nevyřízené" navždy. Kasino „musíte se vyhnout".

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Pokud zaznamenáváte opožděný výběr a nedostatek komunikace, můžete také podat stížnost na tento problém? Je fascinující vidět, kolik hráčů má tendenci si stěžovat na fóru bez motivace podat oficiální stížnost. Což je opravdu škoda, protože příspěvky na fóru jsou jen součástí konverzace.

Může být problém s reklamačním formulářem? Určitě vám pomůžu, pokud se budete snažit pokračovat.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Dostal tu někdo výplatu? Právě jsem zkusil malou částku 100 eur

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Děkujeme za odeslání oficiální stížnosti.

Mohu vědět, zda jste se někdy zapojili do přímé komunikace s někým ve Spin Buffalo? Řekněme, že jste se na něco zeptali v minulosti nebo při jakékoli jiné příležitosti. Chápu, že zejména v důležitých situacích může nedostatek komunikace vyvolat vážné podezření.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Nerad vám odporuji, ale můžete specifikovat stížnost? Našel jsem pouze jednu stížnost, na kterou jste náhle přestali reagovat, a týkala se Lucky Legends.

To je oprávněná perspektiva a zamítnutí stížnosti je bohužel častým zdrojem takových názorů. Vždy mě mrzí, když vidím, že jsme nenashromáždili dostatek důkazů, abychom „stranili hráči", i když se nestavíme na žádnou stranu; místo toho jednoduše prozkoumáme události, shromáždíme důkazy od hráče a pozveme zástupce kasina, aby vysvětlil své činy.

Možná vám mohu pomoci, když mě nasměrujete na příslušnou stížnost.

Dovolte mi, abych vám pomohl; Budu tady.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Stejná stížnost. Poslal jsem vše, co jsem měl. Řekl jsem vám, že ano. Uzavřeli jste moji stížnost, protože už nekomunikovala. Už nebyla žádná komunikace, protože jsem poslal vše, co jsem měl, a vy jste se postavili na stranu kasina. Faktem je, že jsem jim dal všechno, včetně mého posledního výpisu z účtu. Co jiného bych mohl poslat. Tak jsem to vzdal. Faktem je, že mi dluží o něco méně než 7000 dolarů.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Nejnovější e-mailová promo akce má 350% bonus s 10x sázkou. 😂

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Dnes jsem obdržel e-mail, že bude trvat 48 hodin, než budu ověřen, a že se tak stane dnes.

Odeslal jsem několik emailů s mými údaji k ověření (asi 10) a neustále jsem posílal emaily o výplatě (také asi 10).


Ztratil jsem 700 z 800 eur a budu nadále posílat e-maily.


doufám, že se dnes večer ověřím.

Automaticky přeloženo:
Samir91
před 2 týdny

Nedostáváš své peníze, člověče. To je evidentně podvod

Automaticky přeloženo:
Balintm2
před 2 týdny

Bombarduji ho zprávami

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Stejná stížnost. Poslal jsem vše, co jsem měl. Řekl jsem vám, že ano. Uzavřeli jste moji stížnost, protože už nekomunikovala. Už nebyla žádná komunikace, protože jsem poslal vše, co jsem měl, a vy jste se postavili na stranu kasina. Faktem je, že jsem jim dal všechno, včetně mého posledního výpisu z účtu. Co jiného bych mohl poslat. Tak jsem to vzdal. Faktem je, že mi dluží o něco méně než 7000 dolarů.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj, myslím, že nemáš pravdu. Dovolte mi, abych vám s tím pomohl.

Znovu jsem zkontroloval systém a zjistil jsem, že stížnost nesouvisí se stejným. Stížnost byla podána proti jinému kasinu a byla uzavřena kvůli vaší nečinnosti.

Podívejte se prosím na samotnou stížnost: https://casino.guru/ lucky-legends-casino -player-s-withdrawal-delayed-and

Zdá se mi, že jste se záměrně rozhodli, že vás tento proces již nezajímá. Stížnost vyžaduje vaši plnou pozornost, dokud nebude dokončena; není to tak, že pošlete to, co považujete za dostačující, a zbytek nechte na nás.

Neodpovídat na e-maily a vlákno stížností bylo tedy špatné rozhodnutí.

V každém případě se toto vlákno týká kasina Spin Buffalo ; do dnešního dne jste nepodali žádné stížnosti. Zajímalo by mě proč, abych byl upřímný. Stěžování si na fóru je dobrý způsob, jak informovat ostatní, ale například vám moc nepomůže.


Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky